Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zrobilem ogromny przeskok w postach bo nie moglem uwiezyć , bo akurat golf jest konkurentem trójki tak samo jak a3/a4

Jakim cudem Golfa 4 czy audi A3 chcesz porównywać do BMW 3 Czy audi A4??? Golf i temu podobne to klasa compact, a BMW3 i A4 to klasa średnia. Inne pieniądze, koszty inny odbiorcy, inne konstrukcje....

 

 

bo a3 = golf a bora = golf tak samo jak jetta = golf również vento = golf

 

a przypomniam że e46 w kompakcie też robili i porównanie może być

 

a odnośnie tego czy będzie mnie stać jezdzić dużą benzynówką e46 to mówie odrazu ze wcale tak dużo ona nie pali to że bmw 1.6 spala 10l i więcej to prawda tyle że e30 , od tego czasu silniki bmw zmieniły się masakrycznie i pragnę aby ktoś to dostrzegł .

 

jezdzę bardzo dużo , bo między innymi na tym polega moja praca i koszty eksploatacji też są ważne , montując LPG nie ma z nimi problemów , generalnie ludzie z pracy polecają mi np fabia 1.4 TDI w co nie mam zamiaru wsiadać na np 500km i raczej kazdy kierowca długo dystansowy mnie zrozumie .

 

jak mam dać 32 tysiące za wersje junior z szyba na korbke i bez klimy oraz silnik 1.2 i jakies 60 koni to ja dziękuje , co prawda odlicze od niego podatek do 6000 tyś zł no ale ... jak tym jezdzić , za dodatkową klime trzeba códa żucić a za 32-36 tyś kupie e46 , za cene klimy i szyby elektrycznej spokojnie sobie tą e46 doprowadze do stanu o ile będzie taka potrzeba . straszenie mnie spalaniem nie ma sensu , LPG zamontuje ale inteligętnie i jak ktoś uważa że jest szkodliwe to możemy na ten temat porozmawiać aczkolwiek :) dobra instalacja , dobry gazownik i nie oszczędzanie na gazie powinno robić swoje .

fabia taka jak by mi odpowiadała kosztuje około ponad 50 tyś wiec podziękuje...

 

po 2 latach sprzedałbym ją za około 19 tyś o ile byłby ktoś chętny kupic auto z przebiegiem ponad 100 tysięcy za 19tyś

a osiągi fabi 1.2 i moja noga oznaczają że to auto nie ma prawa funkcjonować , nie ma takiej możliwosci , nie przezyje ono 100 tysięcy ludzie wyobrażcie sobie jak jezdzicie swoimi 320d / 330d po autostradach , drogach głownych i po wioskach , a teraz wyobrażcie sobie że macie jechać fabią która przyspiesza jak e46 na 5 biegu przy 40 na godzine natomiast fabia rs z tsi wyszła by mnie 80 tyś ( za skode ) testowałem dacie duster i myslalem że jest zepsuta po czym pan powiedział że to nie miało zadnych blokad przed kręceniem itd

 

tak więc jak w temacie , przesiąde się z 320d , ale napewno nie na pande , fabie , czy dacie logan czy dustera , bo to wcale nie jest śmieszne

 

już wolałbym odzyskać swoje stare audi 80b4 2.8 174 KM palące 13l w miescie i 9 w trasie niz jezdzic dacia a po zainsatlowaniu LPG auto jezdzi za darmo

 

ps. w tygodniu e46 miała przeszczep dyfra więc jezdziłem służbowym picasso 1.6 HDI i również do mnie nie przemawia , jest miękkie jak gó,,,

 

wiec moim zdaniem jak zmieniac bmw 320d to na bmw :) ale mocna benzyna lub 330d

 

bo 320d z tego co czytam na forum jest dla odważnych aczkolwiek ja nie nażekam , tylko cała ta dieslowska ekonomia jakaś taka oszukana , a to co dostajemy wzamian wcale szału nie robi i lepiej dożucić te 2-3l więcej mi mieć cos co jezdzi pomijajać wirusy itd

  • Odpowiedzi 152
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
to jak w koncu z tymi kosztami zwiazynymi z naprawa pompy??

uszczelki, tloczek, zawory wysokiego cisnienia i regulacji oraz czujnik polozenia walu rozdzielacza wszystko dostepne na allegro. Zalezy u kogo robisz... ja oddalem do mecha, bo gdybym sam sie za to zabieral to przy probie reklamacji nie uwzgledniliby tego poniewaz nie mialbym pieczatki ipodpisu warsztatu. Tak jak napisalem koszt samej regeneracji VP44 to 350zl, robocizna [demontaz, montaz, korekta faz rozrzadu, sprawdzenie i uszczelnienie ukladu niskiego cisnienia, reset ustawien sterownika pompy] 400zl. Czyli razem 750zl i gwarancja.

Opublikowano
Czas skończyć ten pasjonujący wątek, który nie powinien w ogóle mieć miejsca. Macie piękny temat diesel vs benzyna i tam można było płakać nad swoimi 320d i 330d, nie ma powodu, żeby zaczynać kolejne wątki w tym celu. Poza tym wątek poszedł w OT jakieś 4 strony temu.

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.