Skocz do zawartości

Koniec mojej udręki z 320d


maciek711

Rekomendowane odpowiedzi

A to nie jest tak, że nie pokaże uszkodzonego amortyzatora, bo stabilizator będzie tylko bardziej obciążał sprawny amortyzator? Dopiero gdy jeden i drugi się rozpadnie to nie ma możliwości, aby sprawna maszyna pokazała 50%. Chyba, że na stacji można zrobić "trik" z kalibracją maszyny :P

Wydaje mi się, że masz rację. Robiąc przegląd, komputer wykazał sprawność wszystkich amortyzatorów w okolicach 75%, mimo że tylny lewy cieknął.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 152
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Ja oprócz e46 mam od baaaardzo dawna golfa 3, od 8 lat za każdym razem na przeglądzie sprawność amorów wychodzi od 80 do 70%, a są jeszcze fabryczne :duh: Ostatnio zerwały się tuleje w tylnej belce, po wjechaniu w każdą dziurę uczucie było jak w wozie drabiniastym, wymiana pomogła, ale nadal jedzie się jak furmanką. Oczywiście czeka mnie wymiana amorów bo na postoju można bujać autem jak kangurem. Z kolei BMW w styczniu wpadłem w krater w drodze, efekt - m.in. wylany amor, sprawność na dwukrotnym badaniu w stacji diagnostycznej 80% :duh: Nikt mi nie powie, że testy na stacji diagnostycznej są cokolwiek warte. Inna sprawa że większość pracowników stacji diagnostycznych to idioci, aczkolwiek tu mówimy o wyniku pomiaru z maszyny więc to inny temat... Edytowane przez scarab
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... i dlatego amortyzatory wymieniajcie dla siebie a nie dla diagnosty ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zawsze jadę na przegląd nie tyle po pieczątkę, co z nadzieją, że diagnosta powie mi rzetelnie co samochodowi dolega i co w najbliższym czasie trzeba będzie przy nim zrobić, specjalnie zresztą o to pytam. Tymczasem za każdym dowiaduję się, że co jeden jest większym (delikatnie mówiąc) motoryzacyjnym ignorantem, żeby nie powiedzieć tępym %^$#em :duh:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zawsze jadę na przegląd nie tyle po pieczątkę, co z nadzieją, że diagnosta powie mi rzetelnie co samochodowi dolega i co w najbliższym czasie trzeba będzie przy nim zrobić, specjalnie zresztą o to pytam. Tymczasem za każdym dowiaduję się, że co jeden jest większym (delikatnie mówiąc) motoryzacyjnym ignorantem, żeby nie powiedzieć tępym %^$#em :duh:

 

No to zapraszam do pewnej stacji w moim mieście. Pan diagnosta zawsze zaprasza do kanału i pokazuje co jest nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zawsze jadę na przegląd nie tyle po pieczątkę, co z nadzieją, że diagnosta powie mi rzetelnie co samochodowi dolega

ja to samo Kolego :cool2: place 100zl wiec cholera wymagam zeby uruchomil te wszystkie maszyny i wzial sie za robote!!! Nie obchodzi mnie ze jemu sie podoba moje auto! tak tak Koledzy... tak jeden "SPEC" chcial mnie zalatwic tj "no autko ladne, a jak ladne to i sprawne... 100zl poprosze"... zawinalem sie od niego bez "do widzenia" do rzetelnych ludzi, ktorzy uruchamiaja wszystkie maszyny, drukarki itp. Cala diagnostyka trwa ok 30min! mam wydruki z amorow, hebli, skladu mieszanki, glosnosci tlumika, toksycznosci spalin, regulacja swiatel i plyn zimowy do spryskiwaczy gratis :wink: Oczywiscie diagnosta mowi takze o tym co nie gra w aucie :wink: traktuje to jako mile potwierdzenie tego o czym sam wiedzialem wczesniej :norty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zawsze jadę na przegląd nie tyle po pieczątkę, co z nadzieją, że diagnosta powie mi rzetelnie co samochodowi dolega i co w najbliższym czasie trzeba będzie przy nim zrobić, specjalnie zresztą o to pytam. Tymczasem za każdym dowiaduję się, że co jeden jest większym (delikatnie mówiąc) motoryzacyjnym ignorantem, żeby nie powiedzieć tępym %^$#em :duh:

 

No to zapraszam do pewnej stacji w moim mieście. Pan diagnosta zawsze zaprasza do kanału i pokazuje co jest nie tak.

 

Trochę daleko :mrgreen: Na pewno nie wszyscy są tacy, ale w moim mieście odwiedziłem około 6 stacji, ostatnio osobnik nie potrafił... znaleźć tabliczki znamionowej pod maską e46 :duh: inny był zdziwiony że są w nim aluminiowe wahacze :duh: Kolejny twierdził, że mam xenony samoróbki bo w e46 fabrycznie "nie montowali", uwierzył dopiero jak spryskiwacz prawie spsikał mu twarz :duh: Hitem był diagnosta, który zalecił wymianę elementu, którego nie ma w ogóle w e46 (niestety nie pamiętam już o co chodziło). Gdybym sięgnął dalej do pamięci pewnie bym sobie jeszcze coś przypomniał. Żenada, zrozumiałbym jeszcze gdyby te auta były na rynku od pół roku albo były jakimś mega rarytasem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skład mieszanki Ci Yoschi badają :D ?? bez katów to raczej beemcia nie przejdzie :twisted: ja kupiłem przez przypadek opony na przód nokian 205/55 r16 o nośności XL(czyli wzmocnione niby) i na tescie amorów wyszlo po 30%... :duh: a auto trzyma sie drogi jak przyklejone :cool2: na wcześniejszych oponach byyło 80% :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

No to zapraszam do pewnej stacji w moim mieście. Pan diagnosta zawsze zaprasza do kanału i pokazuje co jest nie tak.

 

Możesz zdradzić jaka to stacja? Bo to w sumie moje okolice

 

Auto Nowak,przy trasie P2. Nie wiem ilu pracuje tam diagnostów...jeden jest dobry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w mieście jest taki diagnosta który ma misje, misje zeby znalezć haka i dowodu nie podbić .Raz się przyczepił ze mam tylko jedno światło cofania :mad2: innym razem do "niebieskich" zarówek ( OSRAM DIADEM w kierunkach) :duh: .Mam jeszcze Golfa GTI totalna gleba ,to niepodbił dowodu bo był za niski i chciał abym mu pokazał na papierze homologacje kierownicy Sparco
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

A się dziwisz?? W cywilizowanym kraju, nie pojedziesz na glebie jest nie masz homologacji na zawias, czy wydech. Na wszystko musiz mieć kwity i tyle. Tylko w takich dzikich krajach ja tu można robić co się chce.

 

Po za tym cała ta dyskusja nie ma związku z tematem postu wiec chyba by należało juz zakończyć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokladnie marek_zz ... ja w swoim A3 za najdrozszy termostat dalem 78zł, a w 320d sam wiesz jaka jest kwota :? Teraz wymieniam tulejki wahaczy to koszt kpl to 44zł :D a w tym przednia zawiecha... nawet nie bede pisal...

 

Golf nie jest konkurentem dla trujki, tylko jak już to passa b5. A tu koszty zawieszenia już nie wyglądają tak różowo.

Po za tym każdy kto kupuje nowoczesnego diesla powinień liczyć się z drogimi naprawami. A jak ktoś liczy że kupi 10 letniego diesla (niezaleznie od marki) co ma 200tyś(jakaś kpina, znakomita wiekszość ma po 400/500tyś najechane) i nie dołoży do niego nic to sie grubo myli

 

 

zrobilem ogromny przeskok w postach bo nie moglem uwiezyć , bo akurat golf jest konkurentem trójki tak samo jak a3/a4

 

tylko że należało by porównywać bardziej trójke z borą !!!! i jest to taka średnia/wyższa średnia i co prawda golf się skończył na 2 bo 3 nie ma podłogi a golf 4 ma elektryke i to jego jedyny minus :/ pomijając fakt że w niemczech golf jest droższy niż w polsce bo w polsce kosztuje tyle co fabia i należy pomyśleć skąd się biorą tanie golfy ... a dowiemy się czemu nie powinno się kupować golfa

 

i zaraz mi ktoś powie zę vw nie miał nic poza dieslem 1.9 aczkolwiek z np borą 1.9 tdi 150 koni wolałbym się nie próbować

 

a moje zdanie to ,,, 2.3 v5 /1.8 turbo/2.9/2.8/r32 3.2 kompressor/

 

zaraz ktoś powie że to tylko 4 wiec o piątce mówic nie musze bo rózniez wersje były ciekawe , tak samo jak w passacie a no i r36

R20 i około 345 konny killer z forum vw smigajacy z dsg z kamerkami - a auto jakoś specjalnie dłubane nie było

 

golfy nawet 1 były w wersji pirelli , polówki stare jezdziły z kompresorami a silniki to bodajze 1.3 i oznacenie g40

golfy 2 1.8 210 koni z kompressorem A I NAWET JETTY TAKIE ROBILI

 

obecnie nikogo nie dziwi vw np polo 200 koni z 1.4

 

porównywanie bmw do toyoty :) pamietajmy że toyota nie słynie z samochodów , robią je po godzinach , na codzień robią najlepsze na świecie maszyny do szycia yamaha robi np dobre motory i świetne sprzęty grające , a np Volkswagen robi sprzęty , opanceżenia i inne pierdoły dla wojska no i samochody na obecnie już wielką skale

 

 

ja natomiast uważam BMW za świetną marke , koniec bmw dla mnie , ale to tylko dla mnie nastąpił gdy zobaczyłem e60 i 90 i to był koniec

 

a 320d w e46 to jakiś żart jest niczym właśnie padające skrzynie biegów w 1.4 16v golfa bo niemiec zle policzył i dał za słabe nity które się scinają .

 

moj egzemplaż przeżył naprawde dobrze ponad 300 tyś KM i jakbym przekręcił licznik o 200 tyś to pewnie większość z was albo może i nie ,,, może tylko częsc z was by się wkręciła , ale 90% posiadaczy np volkswagena kupiło by odemnie beatke bo w tym aucie nadal jest cicho , nadal nic nie puka , cała elektryka działa . pod maska suchu auto zwalnia , przyspiesza , skręca i jest stare jak świat 1998r , tapicerka nie trzeszczy a wał mam jeszcze własny

 

auto zmieniam , nie chce już 320d ,,, ale będzie znów e46 tylko jak najmłodszy rocznik , z jak największym silnikiem benzynowym i instalacją gazową , wkońcu tańsza eksploatacja , mniejsza awaryjność no i osiągi , auto cięzko mi znaleść , bo chcę tym razem kombi a 330d to raczej nie dla mnie pozdrawiam

 

PS marki na inną nie polecam zmieniać ze względu na jedynie koszta , wkoncu auto dobieramy do potrzeb a nie dla oszczędności

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

auto zmieniam , nie chce już 320d ,,, ale będzie znów e46 tylko jak najmłodszy rocznik , z jak największym silnikiem benzynowym i instalacją gazową , wkońcu tańsza eksploatacja , mniejsza awaryjność no i osiągi , auto cięzko mi znaleść , bo chcę tym razem kombi a 330d to raczej nie dla mnie pozdrawiam

 

PS marki na inną nie polecam zmieniać ze względu na jedynie koszta , wkoncu auto dobieramy do potrzeb a nie dla oszczędności

 

i to jest słuszna konkluzja :) bmw i duża benzyna - to idzie w parze!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, badaja sklad mieszanki i jest w normie... tak jak fabryka przykazala :mrgreen: :dance:

przechodzi przegląd ponieważ na przeglądzie sprawdzają bodajże tylko CO2 a katalizator redukuje coś innego ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mowa jest o skladzie mieszanki tj wspolczynnik lambda... Wy mowicie o toksycznosci spalin, ktore sa poza granicami normy ale co ciekawe to samo uzyskuja diesle na zuzytych zainstalowanych katach :wink:

w dieslach jest zazwyczaj nadmiar powietrza ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

auto zmieniam , nie chce już 320d ,,, ale będzie znów e46 tylko jak najmłodszy rocznik , z jak największym silnikiem benzynowym i instalacją gazową , wkońcu tańsza eksploatacja , mniejsza awaryjność no i osiągi , auto cięzko mi znaleść , bo chcę tym razem kombi a 330d to raczej nie dla mnie pozdrawiam

 

PS marki na inną nie polecam zmieniać ze względu na jedynie koszta , wkoncu auto dobieramy do potrzeb a nie dla oszczędności

 

i to jest słuszna konkluzja :) bmw i duża benzyna - to idzie w parze!

 

 

R6 to R6 czy to w deaslu czy w benzynie to nie ma co porównywać do 320d , jak byś pojeździł to byś wiedział

 

a tak kupisz benzynę dużolitrażową R6 bo skoro zmieniać na coś jak piszesz to tak żebyś poczuł różnicę wyraźną

 

i pewnie nie będzie cię stać nią jeździć więc wpadniesz na genialny pomysł oszczędności i wywalisz kasę na przywitanie z instalacją LPG - ot i wrócisz z powrotem do 320d :))) albo i gorzej :))

 

nie rób tego dobrze i życzliwie ci radzę jak kupisz R6 w benzynie to jej nie gazuj :)

 

do deasla R6 nie namawiam bo przecież to szrot badziewie itd , padają turbo wtryski dwumasy , pompy , i nie wiem co jeszcze - napewno ci tu objaśnią - ja naprawdę nie wiem co pada w deslu z chipowanym na 240kM R6 :)

 

ostanio padła mi osłonka pod tablicę oświetlającą tablicę , tragedia ale już się uporałem z problemem :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.