Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

zrobilem ogromny przeskok w postach bo nie moglem uwiezyć , bo akurat golf jest konkurentem trójki tak samo jak a3/a4

Jakim cudem Golfa 4 czy audi A3 chcesz porównywać do BMW 3 Czy audi A4??? Golf i temu podobne to klasa compact, a BMW3 i A4 to klasa średnia. Inne pieniądze, koszty inny odbiorcy, inne konstrukcje....

  • Odpowiedzi 152
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

zamienic BMW na honde...

Nie mam pytan. W latach 90tych jezdzilem nowa civic oraz avensis> Po kupnie starej 15 letniej e34 z "mega awaryjnym TDS-em" zostalem przy BMW do tej pory.

pozdr :)

Opublikowano
E46 po lipcu 2003 jest nie do zarżnięcia. nie ma problemu z silnikiem, turbinami, elektroniką czy zawieszeniem. te auta robią w automacie co najmniej 400 tys km bez żadnych awarii typu:skrzynia, wtryski, pompa, turbo czy zawieszenie. oczywiscie mowie o silniku n47n w automacie. jak jest z n47 czyli tym do 2001 to nie mam doświadczenia osobistego. Zaznaczam jeżeli juzio czy franio wyskakuje z tematem, że w E46 z n47 z 1999 roku czyli 12 letnim dizlu z przebiegiem magicznym 169 tys km pada silniki i wszystko po kolei to radze mu sprawdzić kiedy był robiony ostatni przebieg i przy jakim przebiegu w ASO. w 99% okaże się, że auto dawno przebyło co najmniej drogę do księżyca i z powrotem a w 1% do księżyca i tam spotkało się z tirem następnie stało pare latek na szrocie zanim jakiś polaczek-handlarzyk go nie kupił i nie reanimował
Opublikowano

Na tym forum jest ponad 50tyś użytkowników, niech nawet 50 osobom coś rozwali się w silniku, to i tak kropla w morzu.

A na forum e46 jest 11tyś użytkowników , zaledwie jest kilka postów na temat poważnych awarii, a więc nie ma co przesadzać z tą awaryjnością.

Opublikowano
E46 po lipcu 2003 jest nie do zarżnięcia. nie ma problemu z silnikiem, turbinami, elektroniką czy zawieszeniem. te auta robią w automacie co najmniej 400 tys km bez żadnych awarii typu:skrzynia, wtryski, pompa, turbo czy zawieszenie. oczywiscie mowie o silniku n47n w automacie. jak jest z n47 czyli tym do 2001 to nie mam doświadczenia osobistego. Zaznaczam jeżeli juzio czy franio wyskakuje z tematem, że w E46 z n47 z 1999 roku czyli 12 letnim dizlu z przebiegiem magicznym 169 tys km pada silniki i wszystko po kolei to radze mu sprawdzić kiedy był robiony ostatni przebieg i przy jakim przebiegu w ASO. w 99% okaże się, że auto dawno przebyło co najmniej drogę do księżyca i z powrotem a w 1% do księżyca i tam spotkało się z tirem następnie stało pare latek na szrocie zanim jakiś polaczek-handlarzyk go nie kupił i nie reanimował

i tu się mylisz ponieważ masz autko z elektronicznym sterowaniem turbiny i zobaczymy kiedy będziesz robił sterownik ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
psioczy się na te 320d i psioczy, ale większość osób i tak sobie nigdy nie zda z tego sprawy i w to nie uwierzy, że 90% posiadaczy 320d ma auta z przebiegami 400-500tyś, a jak się komuś fuksnie to ok. 300tys. ( do tego może 1 na 10 sprowadzanych bmw jest bezwypadkowa tak naprawde) A na licznikach oczywiscie każdy po 200tyś. Przy takim przebiegu samochód jest już dość wyeksploatowany i jest całkiem normalnym i naturalnym że potrzebuje pewnych napraw, doinwestowania. Ktoś kupuje auto za 20tyś, które jako nowe kosztowało 150.000 . Czyli płaci 15-18% ceny nowego i chciałby aby było salonówką igiełką. Za taka cenę to powinien się cieszyć że w ogóle jeździ. A potem jak przyjdzie naprawa za 2000zł to dramat, bo nie ma kasy. I bmw jest najgorsze i się sypie. A auto bmw nigdy nie było ekonomiczne, nie jest i pewnie nie będzie, to nie ten segment samochodów.
sprzedam kierunkowskaz nr oem 63138370720 , przewód gumowy nr oem 11532247725 - dział giełda
Opublikowano
psioczy się na te 320d i psioczy, ale większość osób i tak sobie nigdy nie zda z tego sprawy i w to nie uwierzy, że 90% posiadaczy 320d ma auta z przebiegami 400-500tyś, a jak się komuś fuksnie to ok. 300tys. ( do tego może 1 na 10 sprowadzanych bmw jest bezwypadkowa tak naprawde) A na licznikach oczywiscie każdy po 200tyś. Przy takim przebiegu samochód jest już dość wyeksploatowany i jest całkiem normalnym i naturalnym że potrzebuje pewnych napraw, doinwestowania. Ktoś kupuje auto za 20tyś, które jako nowe kosztowało 150.000 . Czyli płaci 15-18% ceny nowego i chciałby aby było salonówką igiełką. Za taka cenę to powinien się cieszyć że w ogóle jeździ. A potem jak przyjdzie naprawa za 2000zł to dramat, bo nie ma kasy. I bmw jest najgorsze i się sypie. A auto bmw nigdy nie było ekonomiczne, nie jest i pewnie nie będzie, to nie ten segment samochodów.

 

:) kupiłem bezwypadkowy z potwierdzony w autoryzowanym serwisie przebiegiem i historią serwisową :)) , ale nie żałowałem 200 zł na przegląd i sprawdzenie autka :)

Opublikowano
psioczy się na te 320d i psioczy, ale większość osób i tak sobie nigdy nie zda z tego sprawy i w to nie uwierzy, że 90% posiadaczy 320d ma auta z przebiegami 400-500tyś, a jak się komuś fuksnie to ok. 300tys. ( do tego może 1 na 10 sprowadzanych bmw jest bezwypadkowa tak naprawde) A na licznikach oczywiscie każdy po 200tyś. Przy takim przebiegu samochód jest już dość wyeksploatowany i jest całkiem normalnym i naturalnym że potrzebuje pewnych napraw, doinwestowania. Ktoś kupuje auto za 20tyś, które jako nowe kosztowało 150.000 . Czyli płaci 15-18% ceny nowego i chciałby aby było salonówką igiełką. Za taka cenę to powinien się cieszyć że w ogóle jeździ. A potem jak przyjdzie naprawa za 2000zł to dramat, bo nie ma kasy. I bmw jest najgorsze i się sypie. A auto bmw nigdy nie było ekonomiczne, nie jest i pewnie nie będzie, to nie ten segment samochodów.

 

:clap: dobrze powiedziane, na swoim przypadku wiem że tak jest. Przeszedłem kilka awarii ale teraz wiem na czym stoję :8)

I złego słowa na BMW nie powiem :wink:

Opublikowano

Co ciekawe, większość osób wypowiadających się na temat problemów ze swoimi E46 pisze, że po 10 miesiącach lub po roku auto sprzedaje, bo tyle w niego włożyło...

 

Ja aktualnie swoją E46 320d sprzedaję, ale nie dlatego, że się sypie czy nie stać mnie na utrzymanie.

 

Sprzedaję, bo jeździłem nią trzy lata, zrobiłem ~70kkm i chcę teraz automata (a raczej żona chce). I owszem, trochę w tym czasie wydałem (z ostatnich wydatków): wahacze z przodu wraz z tulejami, tuleje z tyłu, żarniki kseonowowe, przetwornice do ksenonów, koło dwumasowe i sprzęgło, amortzatory z tyłu, kompletna wymiana hamulców... Po podliczeniu kosztów, pewnie koło 10k -12k PLN. Ale przez trzy lata... Czyli rocznie 4 tyś., czyli miesięcznie około 300 PLN... Tak podchodząc, to nie są duże pieniądze - warto tylko się zastanowić, jak długo mam zamiar autem jeździć.

 

Jednak stanę na stanowisku, że jak dbasz tak masz. Jasne, można mieć pecha i trafić pechowy egzemplarz, ale po wymianie tylu elementów, wiem, że przyszły właściciel długo pojeździ... Chociaż już usłyszałem od jednego z zainteresowanych, że "skoro tyle w nim wymieniłem i teraz sprzedaje to pewnie z autem jest coś nie tak, pewnie klapka się urwała i powędrowała w dół silnika"... :-)

 

Następna pewnie będzie też 320d - tylko kupując, wybiorę którąś z droższych na Allegro lub poszukam w używanych oferowanych przez ASO.

 

Pozdrawiam,

 

Piotr

http://i983.photobucket.com/albums/ae312/piskozub/DSC_0947c.jpg
Opublikowano

 

 

Jednak stanę na stanowisku, że jak dbasz tak masz. Jasne, można mieć pecha i trafić pechowy egzemplarz, ale po wymianie tylu elementów, wiem, że przyszły właściciel długo pojeździ... Chociaż już usłyszałem od jednego z zainteresowanych, że "skoro tyle w nim wymieniłem i teraz sprzedaje to pewnie z autem jest coś nie tak, pewnie klapka się urwała i powędrowała w dół silnika"... :-)

 

 

 

Piotr

 

to jest właśnie dziwne podejście ludzi ja też wydałem przez 2 lata na części ( tylko części ) 15 tyś a mam 60 % zniżek , wszystko Lemforder albo jakaś inna górna półka zależy od części, zawieszenie Bilstein B8 , webasto z pilotem , xenon , półskóra m-pakiet osprzęt silnika prawie wszystko nowe !!! , każda tuleja metalowo - gumowa nowa , muszę sprzedać tylko ze względu na to że przeprowadziłem się do UK ... to może w takiej sytuacji lepiej nic nie mówić o jakichkolwiek wymianach ... ale przecież lepiej jest kupić jeśli ktoś coś wymienił niż jak nic nie było wymieniane ....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Lepiej mowic co sie zrobilo ewentualnie co zostalo do zrobienia,ja swoja jezdze 2lata i zero awari tylko czesci eksplatacyjne nastepne auto tez bedzie BMW.
Opublikowano
to może w takiej sytuacji lepiej nic nie mówić o jakichkolwiek wymianach ...

Niestety dochodzę do tego samego wniosku.

 

Ale postanowiłem sobie, że jeśli nie sprzedam samochodu do połowy Grudnia to zostaje jeszcze u mnie na conajmniej 6 miesięcy. Zima to jednak słaby okres na sprzedaż samochodów.

 

Niemniej jednak TC, życzę powodzenia w sprzedaży!

 

Pozdrawiam,

 

Piotr

http://i983.photobucket.com/albums/ae312/piskozub/DSC_0947c.jpg
Opublikowano
niedlugo w galeri umieszcze zdjecia...jak nie jedno to drugie;/ spotkaly mnie juz chyba wszystkie usterki ktore wystepuja w e46...no moze oprocz najgorszej...domyslacie sie chyba o co chodzi :)
Opublikowano
eee... to ja ostatnio mialem "problem" z VP44... regenerowale tj wymiana uszczelek, polerka tloczka, czyszczenie, kalibracja/testy, blokada w fabrycznym punkcie poczatku wtrysku + gwarancja. Cena 350zl :mrgreen:
Opublikowano
TC ile Cie kosztowala ta wymiana?? Czy po wymianie odczuwalne w charakterze jazdy jakieś zmiany????

ja mam inne ceny za 13 tulei Lemfordera ja płacę może 450zł ... robota wiadomo sam :) ale mechanicy za takie coś biorą od 400zł po znajomości do 800 zł w normalnych warsztatach a u zdzierców to nie wiem ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
psioczy się na te 320d i psioczy, ale większość osób i tak sobie nigdy nie zda z tego sprawy i w to nie uwierzy, że 90% posiadaczy 320d ma auta z przebiegami 400-500tyś, a jak się komuś fuksnie to ok. 300tys. ( do tego może 1 na 10 sprowadzanych bmw jest bezwypadkowa tak naprawde) A na licznikach oczywiscie każdy po 200tyś. Przy takim przebiegu samochód jest już dość wyeksploatowany i jest całkiem normalnym i naturalnym że potrzebuje pewnych napraw, doinwestowania. Ktoś kupuje auto za 20tyś, które jako nowe kosztowało 150.000 . Czyli płaci 15-18% ceny nowego i chciałby aby było salonówką igiełką. Za taka cenę to powinien się cieszyć że w ogóle jeździ. A potem jak przyjdzie naprawa za 2000zł to dramat, bo nie ma kasy. I bmw jest najgorsze i się sypie. A auto bmw nigdy nie było ekonomiczne, nie jest i pewnie nie będzie, to nie ten segment samochodów.

Ja mam 193tys na szafie potwierdzone i musiałem pompe juz robic ale cóz chyba miała prawo po prawie 200tys sie zepsuc

Opublikowano
Według mnie nigdy nie ma się pewności co do przebiegu, cóż to za problem przed serwisem obcinać przebieg o 50 % lub więcej.. Wystarczy wsiąść wejść na stronę z ogłoszeniami i zobaczyć ile JUŻ mają przejechane auta 3 letnie w dieslu tej klasy, znajomy kupił Passata w tej nowej budzie 3 latek 180 tys więc niech mi ktoś powie jakim cudem takie same przebiegi mają auta 10 letnie nawet 7...
Opublikowano

Nie wiem czy mi uwierzycie ale moj caky koszt zregenerowanie pompy , przewiezienie samochodu laweta z jednego warsztatu do drugiego calkowity koszt tego wsyztskiego : 3,300 zl . Tak wiec i ja sie pozbede szybciutko tego auta... , tylko jest koljeny problem z turbina temat: 320d modul sterujacy turbina , jak mozecie zerknijcie tam i odpowiedzcie

 

wania125 , zalezy co padnie w tej pompe , mi padl sterownik i glowny zawor dawkowania paliwa te 2 czesci 2,400 zl

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.