Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam.Na stanie w ciepłym garażu stoi u mnie E46 320i 99'. Nadszedł czas na zmianę oleju, wykonałem standardową procedurę wymiany oleju, ale że moja ukochana ostatnio nie odpalała za ładnie, postanowiłem nie bawić się w ładowanie starego aku, tylko zakupić nowy. Wymieniłem olej, filterek.Zakupiłem nowy 65Ah,odłączyłem "dziadka" podłączyłem "nowego" według wskazań bla bla.. i tu pojawił się problem na widok którego włos mi się zjeżył na głowie ! przekręcenie kluczyka, odpalenie,wszystko pięknie chodzi, a na tablicy "choinka" niegasnących kontrolek :cry2: !! pobiegłem do domu ,czym prędzej na forum :D wpisuje temat, wyszukałem podobne problemy w których napisali żeby przegonić kilka kilometrów autko a kontrolki zgasną.Jak przeczytałem tak zrobiłem, lekka ulga wszystkie zgasły prócz jednej ! świeci się pomarańczowa kontrolka z silniczkiem. Co teraz ?? jechać, nie jechać ?? wiem że to może być kilkadziesiąt przyczyn świecenia, ale może któryś z was drodzy koledzy spotkał się z czymś takim.Pewnie poradzicie mi bez kompa nic się nie dowiesz.Nadmienię tylko że absolutnie nic ,ale to nic się nie dzieje ! jak chodziła ładnie tak chodzi.
Opublikowano
W zasadzie odpowiedziałeś sobie w poście sam na wszystkie zadane pytania - bez fejsu "nie razbieriosz" :cool2: . Tylko wróżka albo jasnowidz inaczej pomoże.
Opublikowano
Wsiadam dzisiaj rano do autka i temat powrócił ! znowu choinka, pojechałem kilka km ażeby napoić bestie, i kontrolki zgasły... what the f..k ?? to teraz ten problem będe miał za każdym razem jak będe po nocy wchodził do auta ?? help... help
Opublikowano
Moim zdaniem, troche zwariował po wymianie akumulatora, uważam że powib=nieneś jechać do ASO i powiedziec ze wymieniales akumulator i teraz swieca sie kontrolki. Myśle że powinni go podlączyć pod komputer, przyczytac błędy i jes po prostu wyczyścić. I uważam że na tym sie skonczy... P.S tak przynajmniej zdarza sie w Volkswagenach, ze po odłączeniu akumulatora, jest nagle tyle kontrolek i tyle błędów, a potem wystarczy się albo tylko nim przejechać, albo wyczyścić blędy na komputerze. pozdro.
"Jak by nie było, gdyby nie Niemce, nikt nie siedziałby teraz w BeeMce"
Opublikowano
Kolego Ty wiesz ile biora za podpiecie i usuniecie bledow w ASO????

 

Szczerze mówiąc to nie wiem, a moge sie dowiedzieć? :?:

"Jak by nie było, gdyby nie Niemce, nikt nie siedziałby teraz w BeeMce"
Opublikowano
ja też bym się do tego ASO nie rozpędzał, kumaty koleś z fejsem powinien pomóc. Ja też jestem ciekawy ile biorą w ASO za podłączenie kompa, pewnie tyle, że drugi akumulator mógłbyś sobie kupić :8)
Opublikowano
pamietam na poczatku mojej przygody z BMW jak sie dowiadywalem o adaptacje przeplywki w ASO w stolicy to koles przez tel powiedzial mi 450zl. Tez jestem ciekaw ile diagnostyka z tlumaczeniem i kasowaniem bledow :think: Dlatego lepiej dla wlasnego portfela i naturalnie dla wlasnego rozwoju posleczec troche nocek nad lektura wszelkich mozliwych zrodel wiedzy i samemu ogarniac temat diagnostyki kimputerowej :cool2:
Opublikowano
pamietam na poczatku mojej przygody z BMW jak sie dowiadywalem o adaptacje przeplywki w ASO w stolicy to koles przez tel powiedzial mi 450zl. Tez jestem ciekaw ile diagnostyka z tlumaczeniem i kasowaniem bledow :think: Dlatego lepiej dla wlasnego portfela i naturalnie dla wlasnego rozwoju posleczec troche nocek nad lektura wszelkich mozliwych zrodel wiedzy i samemu ogarniac temat diagnostyki kimputerowej :cool2:

 

 

prawda to w 100 % kasa zaoszczędzona i satysfakcja jest, no z naprawy oczywiście :)

Opublikowano

Hmm słuchajcie, poruszony waszymi wypowiedziami zadzwoniłem do "fachowca" z kompem.Wizytę wycenił na 100 zł, ale nie gwarantuje usunięcia wszystkich błędów, bynajmniej tak powiedział przez tel.... dziwne.Wyprzedziwszy fakty rozejrzałem się po znanym portalu "aledrogo" w celu poszukania interfejsu do mojej bety, i teraz moje pytanie czy warto zainwestować 100 zł w interfejs do bmw wraz z przejściówkami np. coś takiego ?? bo z tego co słyszałem to za "stówaka" nie ma co się napalać.Korzystał któryś z was z tego ??

 

http://allegro.pl/interfejs-tester-bmw-dis-inpa-na-usb-e46-e39-e60-i1869899169.html

Opublikowano
ja mam od niego intefejs i sobie chwale :cool2: Zwraca sie po pierwszym podlaczeniu. Bledy to tylko informacje i ich wykasowanie nic nie da, bo przyczyna dalej pozostaje w aucie. Rejestr bledow to taka konsola uwag z pracy wszystkich systemow i nic wiecej! kazdy by chcial, zeby wraz z wykasowaniem ginal rowniez problem :wink:
Opublikowano

Czyli uważasz że warto zainwestować te 100 zł w ten interfejs, bo wiesz nie bardzo mi się uśmiecha dawać za każdym razem "frut" za podłączenie :nienie: . Dobra to zakupie ten wynalazek i sam będę diagnozował, jak się nie nauczę to chociaż nie będę za dużo stratny :wink: A co do kontrolki "silniczek" dziś zrobiłem dłuższą trasę i wszystkie kontrolki pięknie zniknęły :D ciekawe co pojawi się jutro rano :)

 

ech jak ja kocham to AUTO !!

Opublikowano
Oczywiscie! tym bardziej, ze mechanicy nie potrafia po angielsku, wiec nic i tak sie nie dowiesz :mad2: Ja stracilem na dwa podlaczenia 120zl, a pozniej i tak tyle samo musialem wtopic we wlasny fejs... no ale przynajmniej Wy uczcie sie na Naszych bledach :lol: Fejs w moim przypadku zwrocil sie po dwoch podpieciach, a caly koszt imprezy po 4tym diagnozowaniu.
Opublikowano
kazdy by chcial, zeby wraz z wykasowaniem ginal rowniez problem :wink:

Trochę bym się tu nie zgodził, ale może się mylę. Np. Za pomocą samego komputera można przeprowadzić kalibracje czujnika skrętu, i tym samym zlikwidować błąd. Myślę ze jeśli ktoś ma chęć na prawdę się tego nauczyć żeby sobie niczego nie popieprzyc, to warto miec swój interfejs. :cool2:

"Jak by nie było, gdyby nie Niemce, nikt nie siedziałby teraz w BeeMce"
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

może troszkę czekałem z odpowiedzią ale liczy się sam fakt, kupiłem interfejs potrzebny do podpięcia do kompa, skonfigurowałem i zacząłem sam badać.Świecąca kontrolka pomarańczowa "silniczek" według inpy oznaczała błąd sondy lambda.Uzbrojony w tą wiedzę udałem się do zaprzyjaźnionego warsztatu samochodowego, koledzy z warsztatu potwierdzili mą opinię..... praktycznie już miałem zamawiać uszkodzoną część, ale szczęśliwym trafem na jednej z imprez :lol: zapoznałem kolegę także użytkownika bmw, który polecił mi chłopaków z innego miasta którzy tylko i wyłącznie zajmują się bawarkami. Postanowiłem tam się wybrać, po przyjechaniu na miejsce oczom mym ukazał się warsztat rodem z prl'u, już miałem wracać....... i dobrze że zostałem :cool2: powiem w skrócie, uszkodzona była nie sonda lambda a odma olejowa, w środku warsztatu znalazłem chłopaków którzy do każdej naprawianej bawarki wkładają całe serce.

 

P.S odwiedzałem tych panów już kilka razy, za każdym razem jadę tam z uśmiechem, bo wiem że moja "buba" zostanie przebadana przez ludzi którzy to kochają.

 

P.S 2 nie piękne mury i garnitury zrobią z niektórych mechaników..... :nienie:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.