Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Panowie stała się tragedia, obróciło mi panewkę na korbowodzie a wał nie wyda, za mocno wytarty.

I teraz jest pytanie czy możecie mi kogoś polecić kto ma części do BMW???

Chce kupił używany wał.

Bardzo pilna sprawa bo bunia stoi już rozebrana.

 

Z góry dziękuje za pomoc.

Opublikowano
tak, właśnie wertuje allegro w poszukiwaniu. Są tylko dwa wiec pisze wiadomości do różnych sprzedawców, może ktoś ma ale nie wszystko wystawia.
Opublikowano

poszukaj nie tylko po wale ale także znajdź gościa ktory handluje dużą ilością części i tam tez spróbuj, jest wielu takich co nie wystawiaja wszystkiego

 

powodzenia

Opublikowano

1. zapytaj tu, to sklep w Łodzi z używanymi czesciami do BMW, jak czegos nie mają to mozna zamowic

 

http://allegro.pl/sklep/16253108_nico-bmw

 

2. Co było przyczyną obroceina panewki na wale? To już chyba 3 czy 4 auto na forum w ktorym to sie przydarzyło. Jakie były objawy?

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano

Nikt nie może jednoznacznie określić co było przyczyna obrócenia się panewki, prawdopodobnie mogla się pompa przytkać albo wada materiału wału bo skoro tyle było takich przypadków.

 

Panowie mam jeszcze jedno pytanie na które do końca nikt nie możne udzielić mi odpowiedzi.

Kupiłem wał korbowy ale rożni się samymi obciążnikami. Poniżej 1 wał z mojego samochodu. 2 wał zakupiony. Niby oba wały szły do silników 163KM. Może ma ktoś sensowne wytłumaczenie takiej sytuacji?? i czy nie będzie problemów jak ten wał założę do swojego samochodu??

 

1.

http://www11.speedyshare.com/files/30906645/download/wal1.JPG

http://www11.speedyshare.com/files/30906645/download/wal1.JPG

 

2.

http://www14.speedyshare.com/files/30906662/download/wal2.JPG

http://www14.speedyshare.com/files/30906662/download/wal2.JPG

Opublikowano
Nikt nie może jednoznacznie określić co było przyczyna obrócenia się panewki, prawdopodobnie mogla się pompa przytkać albo wada materiału wału bo skoro tyle było takich przypadków.

 

Panowie mam jeszcze jedno pytanie na które do końca nikt nie możne udzielić mi odpowiedzi.

Kupiłem wał korbowy ale rożni się samymi obciążnikami. Poniżej 1 wał z mojego samochodu. 2 wał zakupiony. Niby oba wały szły do silników 163KM. Może ma ktoś sensowne wytłumaczenie takiej sytuacji?? i czy nie będzie problemów jak ten wał założę do swojego samochodu??

 

1.

http://www11.speedyshare.com/files/30906645/download/wal1.JPG

http://www11.speedyshare.com/files/30906645/download/wal1.JPG

 

2.

http://www14.speedyshare.com/files/30906662/download/wal2.JPG

http://www14.speedyshare.com/files/30906662/download/wal2.JPG

. Witam posiadam taki wal jaki potrzebujesz wiadomosc pod mailem [email protected] lub tel 501482656 pozdrawiam
Opublikowano
WITAM.Ciekawy temat poruszony :D jestem mechanikiem,miałem podobny problem 2 lata temu ..nie moglem nigdzie dostac walu takiego jak na fotce nr 1,po konsultacji w serwisie BMW w GDAŃSKU (mam tam kumpla na serwisie,robią to tam na bieżąco)załozylem wal ten drugi typ ,podobno jest wytrzymalszy bo jest bardziej masywna konstrukcja lepiej wyważony.CO by nie mówic beemka śmiga juz dwa latka bez najmniejszych problemów,zrobiła ponad 60 tkm,jest ok.z tymi walami to jest historia do ogarnięcia,ważne aby wykorbienia i wymiary byly te same,reszta nie gra roli znaczącej,gra i buczy..PS.szukam pilnie sterownika do turbiny E90 E91 E87 320d 163km,turbosprezarka firmy MITSUBISHI,chętnie z okolic Trójmiasta i z mozliwoscią sprawdzenia,dojadę na miejsce,pozdrawiam forumowiczów i czekam na oferty [email protected]
Opublikowano
WITAM.Ciekawy temat poruszony :D jestem mechanikiem,miałem podobny problem 2 lata temu ..nie moglem nigdzie dostac walu takiego jak na fotce nr 1,po konsultacji w serwisie BMW w GDAŃSKU (mam tam kumpla na serwisie,robią to tam na bieżąco)załozylem wal ten drugi typ ,podobno jest wytrzymalszy bo jest bardziej masywna konstrukcja lepiej wyważony.CO by nie mówic beemka śmiga juz dwa latka bez najmniejszych problemów,zrobiła ponad 60 tkm,jest ok.z tymi walami to jest historia do ogarnięcia,ważne aby wykorbienia i wymiary byly te same,reszta nie gra roli znaczącej,gra i buczy..PS.szukam pilnie sterownika do turbiny E90 E91 E87 320d 163km,turbosprezarka firmy MITSUBISHI,chętnie z okolic Trójmiasta i z mozliwoscią sprawdzenia,dojadę na miejsce,pozdrawiam forumowiczów i czekam na oferty [email protected]

 

Wielkie dzieki kolego za informacje ale poki co nie chce eksperymentowac. Mam juz kilka ofert kupna uzywanego walu ktory mnie interesuje wiec moze sie uda;)

Napisz prosze jak u Ciebie przebiegala naprawa, jakie czesci wymieniales i czy nie bylo problemow ze zlozeniem wszystkiego w kupe i podlaczeniem osprzetu? Bardzo mnie to interesuje.

Pozdrawiam

Opublikowano

Czy panewki w tym silniku mają zamki?

 

Przyczyny padnięcia panewek to słaby materiał, za rzadko zmieniany olej, ktoś kiedyś pisał że brak zamków to problem (o ile ich nie ma), problemy z pompa oleju.

 

Kijowe panewki to idealny sposób na poprawe sprzedaży nowych aut. Na zachodzie koszt naprawy to kilka tysięcy euro zresztą u nas w aso też.

Funkcję tą montuję w swoich autach renault, KAŻDY SILNIK 1.9dci i 2.2 dci kończy swój żywot przez zatarcie się na panewkach - przy ok 200-250 tys. km

Opublikowano

Wlasnie nie wiem czy panewki maja zamki ale jutro będę u mechanika to to sprawdze.

 

A co zrobić z pompą oleju kupić nowa czy wyczyścić stara i pózniej sprawdzić jej ciśnienie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.