Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Mam e46 323i z 1999r. Zaraz po uruchomieniu silnika zaświeca mi się lampka oleju na żółto i po chwili gaśnie. Co może być tego przyczyną??? Dodam właśnie, że wszystkie inspekcje właśnie pokasowałem. Czy może to być wina tego że silnik jest zalany olejem mineralnym??? Autko ma 197tyś km przelotu sprawdzonego, wydaje mi się że to za wcześnie na olej mineralny i zamierzam zmienić na półsyntetyk. Proszę o jakąś rade
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jesli chcesz zarżnąć silnik to jeździj na mineralnym. Żółta kontrolka jest od poziomu oleju lub jeśli poziom jest ok to czujnik szwankuje.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ten silnik powinien pracować na full syntetyku ale to już twoja sprawa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zależy jak długo jeździłeś na mineralnym. Mineralny ma słabe właściwości smarne i powoduje on że w silniku osadza się nagar i szlam, proponuje zrobić płukanie silnika specjalnym środkiem i przejść na lepszy olej.
Opublikowano
Wez póżniej kup takie auto , które jezdziło na mineralnym. Takich fachowców jest dużo w naszym pięknym kraju, którzy proponują zalać mineralnym (bo 200k to już konieczność) Ja nawet przy przebiegu 500k nie zrobiłbym takiej głupoty. Masakra
Opublikowano
Na mineralnym przejechał tylko albo aż 8000km bo poprzedni właściciel jak zostawił auto u mechanika to on podobno przez przypadek zalał mineralnym;/ Kij go wie czy to prawda czy nie ale autko sprawdzane było w serwisie bmw i przy przebiegu 175000 był wymieniany olej na full syntetyczny (TEraz przebieg 197000). Tak więc przepłucze silnik jakimś preparatem i z powrotem full syntetyk:)
Opublikowano
Na mineralnym przejechał tylko albo aż 8000km bo poprzedni właściciel jak zostawił auto u mechanika to on podobno przez przypadek zalał mineralnym;/ Kij go wie czy to prawda czy nie ale autko sprawdzane było w serwisie bmw i przy przebiegu 175000 był wymieniany olej na full syntetyczny (TEraz przebieg 197000). Tak więc przepłucze silnik jakimś preparatem i z powrotem full syntetyk:)

 

Jeżeli tylko tyle przejechał to od razu lej full syntetyk. Ten co wlał mineralny to powinien zostać zlińczowany :)

Opublikowano
Ja jak kupiłem auto a jest to mój pierwszy wóz, nie byłem za bardzo w temacie z eksploatacją i poszedłem do sklepu motoryzacyjnego, mówie że potrzebuje olej ale do końca sam nie wiem jaki, pyta się mnie babka jaki przebieg, odpowiedziałem jej, a ona do mnie powyżej 120 tys km powinno się przejsc na półsyntetyk - argumentów brak.
Opublikowano
Na mineralnym przejechał tylko albo aż 8000km bo poprzedni właściciel jak zostawił auto u mechanika to on podobno przez przypadek zalał mineralnym;/ Kij go wie czy to prawda czy nie ale autko sprawdzane było w serwisie bmw i przy przebiegu 175000 był wymieniany olej na full syntetyczny (TEraz przebieg 197000). Tak więc przepłucze silnik jakimś preparatem i z powrotem full syntetyk:)

 

Jeżeli tylko tyle przejechał to od razu lej full syntetyk. Ten co wlał mineralny to powinien zostać zlińczowany :)

 

Tak trzeba będzie zrobić:D

Opublikowano
Ja jak kupiłem auto a jest to mój pierwszy wóz, nie byłem za bardzo w temacie z eksploatacją i poszedłem do sklepu motoryzacyjnego, mówie że potrzebuje olej ale do końca sam nie wiem jaki, pyta się mnie babka jaki przebieg, odpowiedziałem jej, a ona do mnie powyżej 120 tys km powinno się przejsc na półsyntetyk - argumentów brak.

 

Może ta Pani miała na myśli poloneza bo już przy takim przebiegu ludzie wlewają półsyntetyk do diesla :o

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.