Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
e39 520 gaz po odpaleniu silnika węże w krótkim czasie robią sie tak twarde ze ledwo co idzie je ścisnąć po zgaszeniu silnika dalej to samo czy to normalne?odpowietrzalem kilka razy .po odpowietrzeniu sa miekkie i póki silnik jest ciepły nic się nie dzieje . z rana wszystko od nowa co to może być ?
Opublikowano
z jakiego powodu odpowietrzałes i jak ?

jest strumyk przelewowy?myślałem ze jest zapowietrzony. auto podnioslem na lewarku tak ze odpowietrznik byl najwyzej pompujac wezem tak ze w koncu ( chyba 30 razy ) polecial w końcu sam plyn

Opublikowano
z jakiego powodu odpowietrzałes i jak ?

jest strumyk przelewowy?myślałem ze jest zapowietrzony. auto podnioslem na lewarku tak ze odpowietrznik byl najwyzej pompujac wezem tak ze w koncu ( chyba 30 razy ) polecial w końcu sam plyn

strumyk jest przy dodaniu gazu

Opublikowano
A coś się dzieje w związku z tymi węzami ???

Bo twarde powinny być bo ciśnienie jest w układzie, a różnie ludzie odczuwają twardość... Przewaznie jak są twarde na tyle co nie powinny to występuje szereg innych objawów, typu : wywalanie płynu przez korek, przegrzewanie układu,...itp.

na zimnym silniku płyn byl na dnie a po rozgrzaniu prawie pod korkiem po odpaleniu stan szybko sie podnosil

nie wiem czy to normalne ktos podejrzewal ze moze to byc uszczelka pod glowica?

Opublikowano
A coś się dzieje w związku z tymi węzami ???

Bo twarde powinny być bo ciśnienie jest w układzie, a różnie ludzie odczuwają twardość... Przewaznie jak są twarde na tyle co nie powinny to występuje szereg innych objawów, typu : wywalanie płynu przez korek, przegrzewanie układu,...itp.

na zimnym silniku płyn byl na dnie a po rozgrzaniu prawie pod korkiem po odpaleniu stan szybko sie podnosil

nie wiem czy to normalne ktos podejrzewal ze moze to byc uszczelka pod glowica?

odpowietrznik ten przy korku z chłodnicy .temperatura jest ok

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeszcze na obudowie termostatu odpowietrznik.

W układzie panuje ciśnienie 2 atm. To prawie tyle co w oponie i tak ma być.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Jeszcze na obudowie termostatu odpowietrznik.

W układzie panuje ciśnienie 2 atm. To prawie tyle co w oponie i tak ma być.

z tego co wiem to przy 2 atm puszcza korek od chłodnicy....

Opublikowano
tak, ma ale nie odrazu po dopaleniu auta. Żeby pompa zrobiła ciśnienie w układzie dobre kilka minut musi minąć.

 

A jaka pompa robi cisnienie w ukladzie?????

Jest to uklad ZAMKNIETY, i cisnienie wzrosta ze wrostem temperatury.

Zwykla fizyka....

Opublikowano
tak, ma ale nie odrazu po dopaleniu auta. Żeby pompa zrobiła ciśnienie w układzie dobre kilka minut musi minąć.

 

A jaka pompa robi cisnienie w ukladzie?????

Jest to uklad ZAMKNIETY, i cisnienie wzrosta ze wrostem temperatury.

Zwykla fizyka....

No i? Wniosłeś coś nowego? Nie zmienia to faktu, że koledze za szybko robi się takie ciśnienie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.