Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
taki silnik wyprodukować to żaden problem, wyzwaniem byłoby zrobić wolnossącego 2.0 o mocy 275KM i jedynie BMW posiada takie możliwości. w E90 był wolnossący 3.0 o mocy 272KM a w tym samym czasie w audi motor o tej samej pojemności i mocy ale podpychany turbo.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ale pojechales :duh: BMW tez nie robi wolnossacej 2-litrowki o mocy ponad 200 KM, idac Twoim tokiem rozumowania to w ogole jest "cienkie w uszach" bo 2.0 turbo w Evo ma ponad 280 kucy przy ledwie 245 w bmw.....

Raczej Honda ma mozliwosci i doswiadczenie w zrobieniu wolnossacej benzyny o powyzszych parametrach :lol:

A tak w ogole to powoli oddalamy sie od meritum tematu.

pozdrawiam

Paweł

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sam sobie pogratuluj jasnosci przekazu...... :duh:

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano

Jak dla mnie to nic fascynujacego a wręcz okropnie ten przód wyglada taki doklejony jak po lifcie na siłę .(...) Bla bla bla

Ja rozumiem, że o gustach się nie dyskutuje, ale marudzisz strasznie :duh: Wyszukujesz na siłę jakieś kosmiczne argumenty, zamiast napisać "nie podoba mi się" i kropka.

1. Trójka to najlepiej sprzedający się model BMW, więc tu nie ma miejsca na rewolucję. Jest ewolucja z zachowaniem linii, proporcji itd. i przystosowanie do obecnych czasów. Gdy wychodziło Twoje e90 (z paskudnymi nerkami i lampami z lanosa) po pięknej e46, to dopiero była porażka. Z czasem jednak się wszyscy przyzwyczaili a po lifcie jakoś to zaczęło wyglądać. Nawet w epoce szalonych projektów Bangla, trójka pozostała wybitnie klasyczna w porównaniu z innymi modelami.

2. Linia na masce może najpiękniejsza nie jest, ale te linię miała również e63. Ma ją f10, f20. Czego się więc czepiać? Taka stylistyka marki, element charakterystyczny, którym przynajmniej się wyróżnia. Nie pasi? Kup A4 2.0 TDI i ciesz się nowatorskim dizajnem bez doklejanych na siłę elementów.

3. Porównanie do Audi to też kosmos. Tym sposobem, to możemy wszystkie auta sprowadzić do jednego mianownika.

4. Każde BMW od 10 lat znacznie lepiej prezentuje się na żywo niż na zdjęciach. F20 wyglądało słabo. Zobaczyłem w salonie - fajne. Zobaczyłem na ulicy, na tle innych aut - jeszcze lepiej. Nie widzę powodu, aby z F30 miało być inaczej.

Opublikowano

Po pierwsze to witam na forum i jak na pierwszy pościk to trochę żle kolega się przywitał .

 

Nie jesteś konsekwentny bo wypowiadasz się stronniczo lub ktoś Ci za to zapłacił a mogłeś napisać ,że Tobie sie bardzo podoba i tyle Prawda ? :mad2:

 

Uznawanie rzeczy nieudanych w tym modelu za element charakterystyczny i wyrózniający się jest ignorancją dobrego stylu tej marki .

 

Więcej luzu :lol:

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano

@amsat

Z jednym przyznam Ci rację - nie przywitałem się, co czynię teraz: Witam serdecznie na forum!

 

Zarzutów o stronniczość i płatną protekcję nie rozumiem. Wybacz. Podchodzę do sprawy w sposób obiektywny i póki co, nie wychwalam i z zachwytu nie pieję. Podoba, to podoba.

Czy uznawanie za nieudane rzeczy oczywistych i wspólnych nie jest ignorancją dobrego stylu marki? Może w takim razie marka nie ma stylu?

 

W przekonywaniu na "nie" spinasz się zdecydowanie bardziej niż ja... także faktycznie, luzujemy.

Opublikowano

Gusty a gusty...np z tego co pamiętam Amsat napisał, ze Alfy Romeo kiepsko wyglądają...

 

Heh a nie ma raczej piękniejszych i bardziej stylowych samochodów w tej cenie (i nie tylko w tej cenie). I to jest dosyć powszechna opinia.

 

F30 na zdjęciach nie wygląda pięknie , to prawda...Prawdą jest, ze wygląda tylko dobrze, co jak na kultowy i drogi samochód (dobrze wyposazony z sensownym silnikiem nawet bardzo drogi) nie jest powodem do dumy...

 

Jednak tu można powiedzieć, ze jest OK...a jestem przekonany, ze na żywo bedzie lepiej.

 

Skupiacie się na "zewnętrzu" a zapominacie, ze najwiekszą wadą F30 (oprócz potencjalnego braku wolnossacych R6) może być tandetne wnętrze....Bo będzie takie jeśli naprawdę na żywca w całości bedzie przeniesione z F20...

 

Jeżeli tak to będzie o klase niżej pod względem jakości materiałów od E90.

 

Nawet w niemieckiej prasie ocenili jakość materiałów we wnętrzu F20 na poziomie Golfa VI...Dla BMW , które kosztuje o 50-70 % wiecej (po doposazeniu) to nie jest raczej powód ku chwale.

Opublikowano
Odnośnie wnętrza słyszałem trochę inne opinie, a mianowicie, że jest zrobione na najwyższym poziomie - ale za prawdziwość tej opinii głowy nie dam, bo wyraził ją szef salonu, który widział auto na żywo, ale jako handlowiec, raczej nie mógł powiedzieć nic innego. Chociaż ludzie z tej marki wydawają się być raczej obiektywni w swoich opiniach.
Opublikowano

O wnętrzu F20 tez na początku się slyszało, ze oszałamia jakością..a jak było każdy kto dobrze pomacał wie...

 

Teraz w prasie już piszą. ze jest dobrze, ale dobrze to może być w Golfie albo Hondzie. BMW powinno sie wyróżniać nadzwyczajną jakością materiałów we wnętrzu.

 

i nieważne, ze F20 to kompakt...To, ze ma materiały wnętrzu na poziomie Golfa VI to jest nie za fajne.

Opublikowano
Pisząc swoje wywody na temat nowej 3 myślę o tym ,żę za dwa może trzy lata będę takową chciał kupić . Szkoda mi ,że będzie to auto którym po zmianie z e90 nie będę się zachwycał jak przy obecnym modelu . Nic to trzeba bedzie przeboleć lub kupic model wyżej . :mad2:
Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano

Powtórzę się "każdy chwali to co ma" :mad2: :arrow: :cool2:

 

Jako były użytkownik e90 e92 e93 uważam że auto jest OK ale zestarzało się i opatrzyło zmiany są nieuniknione.

 

Mogę się założyć że część użytkowników e9x zwłaszcze przed liftowych którzy tutaj i gdzie indziej negatywnie komentują F30

jak wejdą w posiadanie nowej trójki będą się zachwycać i opisywać w typie "och" i "ach"

tak jak to miało miejsce w przypadku byłych właścicieli e46.

 

Pozdr

Opublikowano

MOD: Fajnie, tylko po co cytujesz całą poprzedzającą wiadomość, żeby dopisać tylko, że się z nią zgadzasz? :roll:

 

Podpisuje się w całości.

Opublikowano

Nie chodzi tutaj o to, ze chwali sie to co się ma...tylko o to, ze ja np jako fan BMW - zwłaszcza serii Trzy (od poczatku E36) i Pięć (E39 , F10) wyrażam spore obawy...

 

Na pewno minusem jest to , że :

 

- 328i ma R4 zamiast R6, co jak co, ale 245 konny motor BMW powinien mieć 6 garów (w koncu BMW słynie z najlepszych szóstek) - R4 nigdy nie będzie prawdziwą klasą premium

 

- jak na razie brak wolnossacego R6 (mogliby nieco odświeżyć 330i np z 272 PS zrobić tam charakterystyczne dla BMW 286 PS + jakies zmiany, równocześnie zwiększając moc w 335i do 320 lub 340 PS - przecież takie warianty są produkowane)

 

Natomiast potencjalne i uzasadnione zdjęciami obawy dotyczą wnętrza. Jeżeli będzie naprawde na chama przeniesione z F20 (cięcie kosztów) to będzie miało niższą jakość materiałów środka od E90 (ktore nawet teraz jest ciągle bardzo dobre , o wiele lepsze od F20).

 

I to w sumie tyle.

 

Wygląd na żywo obstawiam będzie na piątke, prowadzenie, przyjemność z jazdy, wizerunek, prestiż itp itd na 6 :P...

 

Ale te obawy mogą okazać sie NIEuzasadnione, możę wnętrze mimo podobieństw z F20 będzie miało super jakość, może wprowadzą wolnossącą wersję 330i ?

Opublikowano

No cóż, żadnego BMW nie kupiłem dla wyglądu, ani też dla wnętrza. E91 zamiast E90 wybrałem w swoim czasie dlatego, że jednak wydawało mi się trochę ładniejsze z tyłu, bez owego "efektu Lanosa".

 

Ale co do F30 jestem raczej spokojny o jedno i drugie.

 

Uważam, że zdecydowanym postępem jest zamieszczenie w ofercie kolorów deski rozdzielczej innych niż czarny.

 

Rozczarowany byłem natomiast ofertą silników , w moim wypadku rozczarowanie polegało na braku silnych diesli. A tu już robi się problem, gdyż to właśnie dla silników (plus układów jezdnych i kierowniczych) wybierałem auta BMW. Jeżeli trend na downsizing itp. utrzyma się, w następnej generacji może nie być już w czym wybierać.

 

Wracając jeszcze do samego designu - mam wrażenie że nie do końca jest dla wszystkich jasne, jakim ograniczeniom podlegają projektanci w tym zakresie - z uwagi choćby na normy o ochronie pieszych i generalnie normy bezpieczeństwa . Dlatego też wersje studyjne rzadko wchodzą do seryjnej produkcji, zwykle nie uzyskałyby pewno nawet homologacji.

Primator
Opublikowano

 

- jak na razie brak wolnossacego R6 (mogliby nieco odświeżyć 330i np z 272 PS zrobić tam charakterystyczne dla BMW 286 PS + jakies zmiany, równocześnie zwiększając moc w 335i do 320 lub 340 PS - przecież takie warianty są produkowane)

 

True, silnik 35i mogli by sprzedawać w mocniejszej wersji...

ale poczekamy, zobaczymy :)

Opublikowano

Zgadzam się z Klagoszem, ja też byłem sceptycznie nastawiony do serii E9x, a tu proszę, po jakimś czasie stałem się użytkownikiem E90. A co będzie w przyszłości... czas pokaże :wink:

 

Pzdr.

Opublikowano

Czytam i czytam i czytam a patrzę i patrzę na tą nową 3 i nawet już chcę aby mi się podobała i niestety nic z tego .

Silniki silnikami - wiadomo sa w BMW niesamowite i każdy nawet wybredny znajdzie dla siebie idealny ale ten przód - Panowie - tragedia . Byłem dziś w salonie i oglądałem stojącą przed salonem w kol. czarnym . Na pierwszy widok aleee a po pół godziny ( czekałem na swoje auto ) zachwyt znikł niestety .

Linia przodu - idzie przetłoczenie maski w jakimś celu ale jakim do niczego dalej nie pasuje . W e90 to przetłoczenie kończy się pieknie aż na samym dole przedniego zderzaka tworząc jednolitą masę i powoduje że auto wygląda jak jednolita bryła . W nowej 3 idzie to przetłoczenie maski potem szpara i wygląda to jak maska od poloneza taka prosta blacha i tyle . Dalej to przetłoczenie zanika na przedniej atrapie , która upodabnia się do wypuszczonuch wcześniej np. X1 dając taki nosal niepasujący do reszty . Rozumiem ,że trzeba było upodobnić cała gamę aut do siebie ale nie takim kosztem :mad2:

Idąc dalej atrapa i lampy pokrecone i zderzak przedni bez związku z całą resztą .

 

Wybaczcie ale nie tylko ja tak to widze , gdyż auto oglądało ze mną sporo osób i większość podzielała ten pogląd .

Pewnie i tak kupię ten model za trzy latka ale w kombi , gdyż jeżdziłem masą róznych aut a to moje pierwsze BMW i może dlatego potrafię je w specjalny sposób docenić i jest najlepszym autam jakim do tej pory jeżdziłem . :8)

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano

Wyglad wygladem, ale najwazniejsze jest aby nowa trojka byla wolna od wad.

Jezeli watek o usterkowosci nowej trojki bedzie taki sam dlugi jak w nowej piatce, to wtedy bedzie to powazny argument aby zastanowic sie nad sensem zmiany na wyzszy model.

Tak na marginesie, to wysmiewany przez wiekszosc ludzi Lanos, w obecnych czasach jest autem bardzo szybko zbywalnym i ludzie o Lanosy wrecz zabijaja sie.

Pod wzgledem usterkowosci i ceny zakupowej dla aut z 2reki, to nie ma wlasciwie konkurencji. :mrgreen:

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Opublikowano
Wnętrze trzeba pomacać, żeby ocenić.

Ale ciesze się, z silników R4+turbo.

Wolnossace R6 nie jedzie wystarczająco.

 

Wolnossące R6 jezdzi wiecej niz wystarczająco. Ale nie o to tylko chodzi.

 

Ten silnik R4 ma dzwiek jak w kosiarce, nawet w prasie juz sie z tego nabijali.

 

Nie ma porównania.

 

R4 to silniczki do podstawowych wersji czy do Golfow, Passatów, Toyot itp itd

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.