Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
A czy będą 3 litrowe 6 -cyl diesle w F30 ?

 

mają być dwa N57: 330d 258KM ten sam co w nowym X3 i 335d 313KM ten sam co w nowym X3, 5

  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Dla zainteresowanych, nowy filmik z serii pierwsze wrażenia :) Co prawda niewiele on wnosi do tego co inne recenzje juz pokazały, ale fajnie jest obejrzeć chociaż video z tym autkiem :)

 

Opublikowano

Popatrzyłem sobie trochę na ten mowy model i powiem tak :

 

- przód stylistycznie nawiązuje do A4

- ogólna sylwetka się nie zmieniła w porównaniu do e90

- środek ( kokpit ) jak w starej 1 co już odpada zupełnie i wygląda jak z autokaru doklejony

 

Szkoda ,że nic nowego nie pokazano i nazwał bym raczej tą nową 3 kolejnym liftem .

Może z czasem się opatrzy i zacznę widzieć w niej coś więcej niż to co mam ale jak narazie nic ekscytującego .

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano
Kokpit raczej jest przeszczepiony z nowej Jedynki, co jest ogromną wadą samochodu. Miejmy nadzieje, ze nie bedzie takich wpadek co do jakości materiałów.
Opublikowano
Ilu ludzi, tyle opinii i każdą należy szanować, ale nie koniecznie z każdą trzeba się zgadzać. I ja się nie zgadzam wogóle... Auta nie widziałem na żywo, ale gdzie na zdjęciach podobieństwo do A4? :)
Opublikowano

Do AUdi jakoś nie widząć podobieństwa, bryła całkiem inna, a trzeba też mieć na rzeczy że dzisiejsze samochody są ogólne dosć podobne.

Ostatnio pisali że elektryczne wspomaganie nie daje takiego wyczucia jak elektrohydrauliczne, ciekawe.....Ponoć to nagminne zjawisko w nowych autach.

Opublikowano

No to zobaczcie sobie przód nowego A4 i jego linię spojlerów oraz świateł oraz halogenów . Przecież od razu widać ,że BMW podciągnęło tą linię do F30.

Tak to jest ,że jedni producenci ściągają coś od innych ( widok japońców w Frankfurcie z aparatami - to jak oblążenie mrówek faraona w latach 80 ).

 

Po prostu trzeba było już coś zmienić i nowego pokazać bo taki standart po kilku latach wypustu tego modelu ale żeby to była zupełnie nowa linia i rozwiązania to bym nie powiedział . Przecież to widać i chyba tylko fanatycy tej marki widzą w tym nowym modelu eurekę :duh:

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano

Mi tez sie F30 podoba, całkiem fajna stylistyka.

 

Zresztą nie ma na rynku żadnego sedana, który dawał by tyle frajdy i takie czucie jazdy.

 

Obawiam sie tylko tych nieszczęsnych materiałów wnętrza jak w F20.

Opublikowano

Audi to sie w ogole ma nijak do BMW. Zwłaszcza A4 do Trójki.

 

Trójka to samochód kultowy, A4 - samochód klasy średniej chcący uchodzić za luksusowy pojazd. A nie jest ani tak sportowy jak Trojka ani tak luksusowo wykończony jak nowa C-klasa (po liftingu tylko i wyłącznie).

 

Dodatkowo nalezy powiedzieć, że E90 ma naprawde mało tandetnego plastiku we wnętrzu (tylko mała część tunelu środkowego i progi - czyli tam gdzie moze taki być), w zasadzie był to najlepiej wykończony pojazd w swojej klasie (do liftingu obecnej C-klasy).

 

Materiały w nowej A6 to troche miękko i dużo twardego, tandetnego plastiku jak we Fiacie Panda.

Opublikowano

Ja tez jestem za i podobieństw do A4 na szczęście nie widzę, no chyba ze oba występują jako sedany :wink:

Natomiast w bryle zauważam to co zawsze w BMW mi się bardzo podobało czyli podkreslona długa macha - oczywiście tylko po to żeby zmieścić tam R6 :cool2: . Materiały jeśli dorównaja C klasie po lifcie to będzie super miałem okazje przetestować i tym razem gwiazda dała radę.

A czy ktoś się orientuje kiedy bedą dostępne X w F30?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Audi to sie w ogole ma nijak do BMW. Zwłaszcza A4 do Trójki.

 

Trójka to samochód kultowy, A4 - samochód klasy średniej chcący uchodzić za luksusowy pojazd. A nie jest ani tak sportowy jak Trojka ani tak luksusowo wykończony jak nowa C-klasa (po liftingu tylko i wyłącznie).

 

Dodatkowo nalezy powiedzieć, że E90 ma naprawde mało tandetnego plastiku we wnętrzu (tylko mała część tunelu środkowego i progi - czyli tam gdzie moze taki być), w zasadzie był to najlepiej wykończony pojazd w swojej klasie (do liftingu obecnej C-klasy).

 

Materiały w nowej A6 to troche miękko i dużo twardego, tandetnego plastiku jak we Fiacie Panda.

zgadzam sie szczególnie srodkowy tunel w A6

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
F30 ciągle mi nie leży, zdecydowanie lepiej prezentuje sie w środku i na zewnątrz F10.
Opublikowano

Cześć,

 

Ponieważ w temacie BMW jestem "świeży", możecie mi powiedzieć jak wygląda możliwość dolożenia M-pakietu po odbiorze samochodu z salonu? Czy wogóle taka możliwość istnieje? Chodzi mi podmianę zderzaków i progów. Czy BMW wykonuje takie przekładki?

 

I jeszcze jedno, ma ktoś może jakąś szczegółową specyfikację nagłośnienia HK w 3? najlepiej w F30 :)

 

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W dziale E90 jest dlugi watek poswiecony dokladaniu m-paka. Przeczytaj sobie zebys wiedzial z czym to sie je, bo zakladam ze w nowym F30 sytuacja bedzie podobna....

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano
Dzięki, doczytałem. Nie jest to jakiś skomplikowany zabieg... Żałuje, że kiedy zamawiałem 3, nie było jeszcze M-pakietu w sprzedaży, zresztą podobnie jak teraz... Mam, nadzieję, że jeśli zdecyduje się go dodać, to będzie oryginalnie wyglądał :)
  • Zarejestrowani
Opublikowano
Jak już dokładać to lepiej troszkę troszkę dociułać i wziąć pakiet Performance. Zapewne tani nie będzie ale daję głowę że będziesz się wyróżniał w tłumie innych "zwykłych" f30

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Niestety tak jak pisałem, to moje pierwsze BMW i nie znam sie kompletnie na tym jeszcze, nie wiem z czym to się je :) Właśnie oglądam Performance pakiet do E90 i naprawde konkretnie to wyglada. Ja nie lubie sie wyróżniać, ale widzę, że ten pakiet zrobiony jest ze smakiem...
Opublikowano

Ja właśnie czekam na połowę 2012 roku gdzie ma być możliwość zamówienia a właściwie odebrania F30 z M-pakietem bo w kwietniu takie auta już będzie można zamawiać i jeśli nie zmienie wcześniej SI STI to pewno będę myślał o zamówieniu F30-stki.

Druga sprawa że może do połowy roku poszerzy się paleta silników diesla 325d/328d (niewiadomo jak go BMW oznaczy w serii 3) a zwłaszcze tego na podwójnej turbinie co wszedł teraz do F10

Podobno osiągi będą takie jak w 328i także na podwójnej turbinie.

Nie chce już przechodzić drogi z dokładaniem M-pakietu jednak co ORI zamontowane to nie to samo co dokładki.

Ale opcja z przyszłym Performance to też dobra opcja.

Ciekaw jestem czy będzie możliwość zamówienia takiego auta w fabryce czy tak jak dotychczas montowanie w ASO.

Opublikowano

No właśne, tu masz 100% racji, co oryginał to oryginał, niestety nie mam możliwości czekać do lipca/sierpnia na odbiór auta. :( Ale i bez tego powinno być ok.

 

Czytałem opinie ludzi który byli na NAIAS i ktoś stwierdził, że samochód robi wrażenie dopiero w realu. Więc być moze potwierdzi się fakt, że BMW to mało fotogeniczny samochód :)

Opublikowano
Czytałem opinie ludzi który byli na NAIAS i ktoś stwierdził, że samochód robi wrażenie dopiero w realu. Więc być moze potwierdzi się fakt, że BMW to mało fotogeniczny samochód :)

Juz to wczesniej pisalem, ale napisze jeszcze raz. Widzialem juz kilkanascie razy auto na ulicy i na zywo prezentuje sie swietnie jak dla mnie, na fotkach byla taka sobie. Chociaz akurat na tych fotkach wyglada swietnie: http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=633423

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
o widac ze księgowi mocno pracowali stalowe wachacze tylne pojedynczy tłumnik wczesniej bylo tak http://bmwfans.info/parts/catalog/E90/Sedan/Europe/335i-N54/LHD/N/2008/september/browse/exhaust_system/rear_silencer/ nadchodzą cięzkie czasy cięcia kosztów
Opublikowano

Może to wersja na USA i dlatego.

Mnie dziwi czy w UE tylna klapa będzie na zwykłych zawiasach tj. to widziałem w jakiejś gazetce, jeżeli tak do duży krok w tył w porównaniu do E90......

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.