Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jeżeli konfigurujesz auto dla siebie to bierzesz to co jest potrzebne Tobie, a nie to co się komuś podoba...

Chyba jednak nie, bo do navi Cię przekonali, gdyż samochód za tyle kasy powinien ją mieć. Tylko że to jest właśnie rozumowanie pod kogoś z zewnątrz, ew przyszłego kupującego, bo fabryczna navi nie jest lepsza od żadnego doczepianego do szyby urządzenia za 800 zł.

Ksenon rzecz wpływająca na bezpieczeństwo, teraz i tak się jeździ na dziennych, więc nie zużyją się przez wiele lat, szczególnie jak będziesz je przełączać jak faktycznie będą miały za zadanie oświetlać drogę, a nie wtedy kiedy czujnik zmierzchu błędnie wymyśli.

  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
A co skłoniło cię do wzięcia klekoczącego 320d zamiast tanszego 320i ?

Albo 328i jest droższy o 6 tys, ale ma więcej od 320d: felgi 17'', servotronic i różnica maleje do 1 tys złotych.

 

Polityka flotowa firmy, tzn. limit kwotowy, musi być diesel i czarny.

Opublikowano
Tyle, że nawi się przyda...faktycznie i bezdyskusyjnie.

Natomiast zwykłe światła spełnią swoją funkcję tak czy inaczej.

 

Odkąd myślę o kupieniu tego F30, zawsze navi brałem jako podstawę do dokupienia. Po zastanowieniu się jednak, jak miałem to navi w e46 to korzystałem z niego sporadycznie. Bardziej było to juz taki bajer w stylu "o ma ekran w samochodzie". Teraz f30 i tak ma ekran :) a nawigację jak potrzebuje 2 razy w miesiącu to mogę z Nokii skorzystać. A na xenonie jak mówimy o "radości z jazdy" i bezpieczeństwie no to żal oszczędzać naprawdę, bo z komórki takich świateł nie odpalimy :d

Opublikowano
Dziś w BMW Smorawinski W Poznaniu poinformowali mnie ze samochód mogę zamówić w maju bo ceny na m pakiet wchodzą z końcem miesiąca tak samo jak napęd na 4 koła a i 330 d pojawi się tez w maju w cenie około 195000 zł co do ceny m pakietu to w Niemczech jest to koszt podobno ok 4300 euro przy zamówieniu samochodu do 10 maja odbiór samochodu pod koniec lipca i teraz co zrobić 328 i czy 330d jakie mogą być różnice w osiągach spalaniu znowu mi namieszali ja pierdziele a w Audi na nowa A 6 już mi dają 16% BMW max 3 %
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
16 proc. za platnosc gotowka czy przy leasingu?

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano
Leasing wpłata max 45 % okres na resztę 3 lata model audi a 6 3.0 bi turbo 313 ps bardzo dobrze wypasione pełen s-line plus cała reszta dodatków cena po rabacie 328000 zł dla porównania BMW 535 xd na tym poziomie to cena plus 20000 koła chyba ze zakup inna droga to,i może taniej jak audi kurde nigdy nie miałem takiego dylematu przy zakupie auta bo cały czas po glowie chodzi mi 3 BMW taka 330d będzie i tak z 50 000 tańsza wiem ze to inna bajka ale 80 % tras robię sam przebieg 40 - 50 tys rocznie i tu pojawia się 328 kurde a może inna marka a wogole to zaczynam kombinować jak !!!!!!
Opublikowano

W sensie ? Duże ? To są takie widełki, ze z tego przedziału można kupić naprawdę ładnie wyposażone F30/A4 i A6/F10 - oczywiscie w zaleznosci od silnika.

 

DO 300 tys dlatego, że powyzej 300 można już myśleć o wytwornych samochodach jak S klasa ze słabszym silnikiem czy tam Porsche Boxter/Cayman itp itd.

Opublikowano

Dzisiaj widziałem na żywo zaparkowane nowe F30 w kolorze jak mój, głupio się było zatrzymywać i oglądać ;P ha ha zdjęć też nie robiłem bo kiszka ;)

 

Ale na żywo elegancko wygląda, przykuwa spojrzenie nie ma co mówić :)

 

Pzdr.

Opublikowano

Ja swoją F30 w międzyczasie odebrałem.

Nie bardzo mam czas w tych dniach się nią zajmować, poza tym muszę dokładnie przestudiować instrukcję zwłaszcza pod kątem wszystkich gadżetów elektronicznych, więc obszerniej podzielę się swoimi wrażeniami za parę dni. Poza tym do 2000 km nie bardzo mogę testować osiągów :D

 

Na razie więc tylko parę słów co do pierwszych odczuć:

 

- auto wydaje się o numer większe od E90/91 , zarówno z zewnątrz, jak i we wnętrzu, ciekawy efekt z pozycji kierowcy daje wysoko poprowadzona maska silnika,

 

- co do samego wnętrza - nie mam większych zastrzeżeń ani do wykonania, ani ergonomii. Jeżeli idzie o ogólne wrażenie - zdecydowany postęp w porównaniu z E91, przyjnajmniej w takiej wersji jaką sobie zamówiłem; oczywiście fajny jest zapach nowiutkiego auta :D

 

- silnik 335i w mieście oczywiście nie może rozwinąć skrzydeł, ale funkcjonuje tak, jak się spodziewałem. Nawet dźwięk jest nienajgorszy.

 

- do czego mógłbym się przyczepić: rzeczywiście zamykanie drzwi nie wyszło najlepiej,trzeba zbyt mocno nimi uderzać, poza tym welurowy dywanik kierowcy nie ma praktycznej gumowej wstawki,

szkoda też że nie ma systemu przytrzymującego hamulec.

 

Auto budzi wyraźne zainteresowanie, zresztą to zrozumiałe, nie zdążyło się jeszcze opatrzeć na ulicach.

 

W przyszłym tygodniu pojeżdżę więcej i coś napiszę.

Primator
Opublikowano (edytowane)

No ja też już swoją odebrałem, ale wiadomo, że na początku należy jeździć delikatnie.

Wg instrukcji przez pierwsze 2000km max 4500 obr./min i max 160km/h.

 

pzdr swde

Edytowane przez swde
Opublikowano
No ja też już swoją odebrałem, ale wiadomo, że na początku należy jeździć delikatnie, wg instrukcji przez pierwsze 2000km.

 

pzdr swde

 

Heh to może Twoje widziałem... przy Różanej w Lublinie?

 

Pzdr.

Opublikowano

- do czego mógłbym się przyczepić: rzeczywiście zamykanie drzwi nie wyszło najlepiej,trzeba zbyt mocno nimi uderzać,

 

U mnie drzwi po 2-3tygodniach zamykały się już normalnie, natomiast klapa bagażnika w dalszym ciągu wymaga mocnego pierdylnięcia :) Odnośnie zainteresowania przechodniów: dzisiaj wjeżdzam na osiedle i chłopczyk 6-7 letni pchał 3 kołowy rowerek, taki z daszkiem, a na nim siedziało inne dziecko. Młody tak się zapatrzył na samochód, że wjechał prowadzony przez siebie rowerkiem w słup... Się uśmiałem :) :) :)

Opublikowano
Ano zobaczymy jak to z tymi drzwiami będzie. Za to co do klapy bagażnika - otwiera się fajnie,szeroko, można nie brudzić rąk :D
Primator
Opublikowano

Orientujecie sie, czy wybor jednej z tych trzech linii jest konieczny? Czy mozna sobie wziac "golasa"?

 

Wysyłane z mojego GT-I9000 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

Wciąż nie bardzo mam czas na dłuższe pojeżdżenie, ale mam już kolejne obserwacje. Najciekawsza jest chyba taka , że to auto - to w zasadzie dwa w jednym, za sprawą przełącznika właściwości jezdnych + adaptacyjnego zawieszenia. Jedno auto to w zasadzie komfortowa limuzyna, którą uzyskujemy w ustawieniu "comfort". Bez zarzutu wybiera nierówności i "płynie" poruszana za pomocą leciutkiego nacisku na pedał gazu :D . Po przełączeniu w pozycję "sport" samochód nabiera niebywałego wigoru, zawieszenie staje się sztywne, a skrzynia wrzuca wyższy bieg bardzo późno, pozwalając "rozkręcić się" silnikowi.

Trybu "sport+" nie próbowałem z uwagi na warunki (natężenie ruchu + wilgotna jezdnia). Poza tym silnik niedotarty....

Opcja "eco pro" też jest dość ciekawa, w sumie to takie typowo emeryckie toczenie się , ale np. w mieście do takiego toczenia się w wolniutkiej kolumnie w zupełności wystarczy.

Spalanie jak na razie rzędu 13 l/ 100 - nowy silnik + moje eksperymenty. Liczę, że ustabilizuje się na poziomie mniej więcej 11-11,5 l /100.

Primator
Opublikowano

No dokładnie, bo w tym aucie aktywne zawieszenie jest naprawdę aktywnym zawieszeniem...

 

Średnie spalanie miasto/trasa 11l ? Wątpię...Moje E90 328i (3,0 234 HP) pije 11,8-12,3 L.

 

Na trasie można zejść do 6,5 -7 L...ale miasto lub jakiekolwiek wykorzystywanie osiągów powoduje ogromny wzrost spalania.

Opublikowano

Zobaczymy jak to będzie za parę tysięcy km, w każdym razie w aucie widoczny jest nacisk producenta na oszczędność energii, paliwa itp.. Zapewne jest w tym zresztą sporo propagandy. W trybie "eco pro" wyświetla się np. w zestawie wskaźników liczba kilometrów "zaoszczędzonych" dzięki ekonomicznej jeździe, jaskrawo świeci też wskaźnik odzysku energii przy hamowaniu. No i trybem domyślnym, który się uruchamia wraz z autem, nie jest bynajmniej "sport", lecz "comfort", choc to być może akurat da się w razie potrzeby ustawić.

 

Poza tym np. nie można na stałe odłączyć systemu auto start-stop. W sumie mam mieszane zdanie na temat tego systemu i obawiam się, że oszczędności paliwa nie zrekompensują skutków szybszego zużycia zespołów silnika i osprzętu. Bo samo działanie tego systemu póki co mi nie przeszkadza, przynajmniej w codziennym poruszaniu się po aglomeracji warszawskiej.

 

Oczywiście, gdyby moim priorytetem było niskie spalanie, wybrałbym inny, mniejszy silnik.

Primator

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.