Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Sprawdzilem "moje zrodla" i wychodzi tak:

 

podstawowa wersja 328i po rabacie wychodzi 33798 euro

wersja sport 328i - 35458 euro

 

W cenie odbior samochodu z BMW Welt :)

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

a jak to rozwiązać formalnie? Czy da się w Niemczech nowe auto kupić i przyjechać już nim na kołach? Da się tam zarejestrować przy zakupie czy jest to wyższa szkoła jazdy?

 

Głupio odebrać auto z BMW Welt i załadować je przy bramie na lawetę :)

Opublikowano
Czy ktoś z fanów nowej 3 zauważył jak dużo jest mało estetycznej gumy wokół bocznych szyb? Zauważcie kolor tej gumy i kontrast z błyszczącą powierzchnią lakieru i bocznych słupków. Dlaczego nie zastosowano tak jak w innych modelach rozwiazania w postaci listwy, czy kogoś jeszcze to razi?

 

Możesz zamówić w opcji inne obramowanie okien.

Tu nie chodzi o obramowanie.

Niestety BMW w sprawie uszczelek gumowych w nowych F30 nic nie zrobiło od ponad 10 lat, w E46 i E90 są identyczne uszczelki, stwierdzam nawet,że lepszej jakości.

W nowych F30 wyglądają gorzej niż w niektórych 10-cio letnich autach, oto dowód:

 

http://img805.imageshack.us/img805/256/screenshot20111204at540.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Opublikowano

MOD: przeczytaj regulamin, zwłaszcza część o cytowaniu poprzedzających wiadomości.

 

Jak już się zostało przy takim tanim rozwiązaniu(zamiast listw jak to jest w serii 5),

to chociaż mogli sie postarać żeby te uszczelki były czarne, wyglądają jakby leżały 10 lat na słoncu.

Opublikowano
a jak to rozwiązać formalnie? Czy da się w Niemczech nowe auto kupić i przyjechać już nim na kołach? Da się tam zarejestrować przy zakupie czy jest to wyższa szkoła jazdy?

 

Głupio odebrać auto z BMW Welt i załadować je przy bramie na lawetę :)

 

Witam

 

Mozna wziac spokojnie niemieckie celne tablice, jesli chodzi o polskie to nie wiem czy wczesniej moga ci auto zarejestrowac u nas bys mogl z naszymi tablicami jechac po odbior.

 

Pozdrawiam

  • Moderatorzy
Opublikowano
Niemiecki dealer w cenie zarejestruje Ci auto i załatwi tablice zjazdowe.
Opublikowano
jak ktoś poważnie myśli o kupnie auta i w jakiś sposób intersuje się mediami to warto zobaczyć dzisiejsze MOTO-ON, P. Adam Kornacki skwitował test: "...jazda tym autem w odniesieniu do wcześniejszych "3" to porażka..."

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

Ja tylko chciałem opisać prostymi słowami piękno tego auta.

Wczoraj z Szymonem oglądaliśmy je w ASO BMW Bońkowscy - Szczecin.

Oto te proste słowa: "jest piękne".

Dziękuje :)

Siła i Honor
Opublikowano

W zasadzie właśnie konkretnie nie uzasadnił... bardzo pobieżny, krótki test... więcej jeżdżenia po starówce niż samego testowania...

 

mówił o wszędobylskiej elektronice i miękkości zawieszenia, czekałem na kółko po torze z wyłączonymi całkowicie systemami, nie doczekałem się, przełączał tylko tryby comfort, sport... nie potrafił? czy nie można ich wyłączyć w 100% ?

Z drugiej strony mam mieszane uczucia... Testy w zachodniej europie chwalą nową serię 3 natomiast Kornacki twierdzi że to nie jest już "to" BMW...

Muszę przejechać się osobiście 328, bo coś mi tu nie pasuje... Ostatnio zachwycał się VW CC 4motion... miałem okazję takim jeździć i wg. mnie szału nie ma...

Opublikowano
, P. Adam Kornacki skwitował test: ""

A kto to jest?

redaktor, amatorski kierowca wyścigowy, wychodząc z założenia, że nie jest zdolny/mądry to musi się jednak znać/jeździć jeżeli robi to zawdowo od ~15lat...

 

nawet jak był bardzo oporny i bez talentu to zgodnie z przysłowiem: "...po jakimś czasie nawet konia nauczysz..."

 

Jak to uzasadnił??
W zasadzie właśnie konkretnie nie uzasadnił... bardzo pobieżny, krótki test... więcej jeżdżenia po starówce niż samego testowania...

 

mówił o wszędobylskiej elektronice i miękkości zawieszenia, czekałem na kółko po torze z wyłączonymi całkowicie systemami, nie doczekałem się, przełączał tylko tryby comfort, sport... nie potrafił? czy nie można ich wyłączyć w 100% ?

Z drugiej strony mam mieszane uczucia... Testy w zachodniej europie chwalą nową serię 3 natomiast Kornacki twierdzi że to nie jest już "to" BMW...

Muszę przejechać się osobiście 328, bo coś mi tu nie pasuje... Ostatnio zachwycał się VW CC 4motion... miałem okazję takim jeździć i wg. mnie szału nie ma...

F30 musi być konstrukcyjnie lepszym autem od E90 bo jest jego nastepcą, historia motoryzacji z ostanich lat chyba nie zna przypadku aby zrobić gorsze auto, były brzydsze :wink: ale nie gorsze :duh: , może mieć usterki wieku dziecięcego czy skrzypiące/trzeszczące elementy ale musi być lepsze...

 

patrząc na trendy eko + wzrost wymiarów aut, to wg mnie zbytnio jednak nie odszedł od prawdy, może powinnien użyć innych słów: auto lepsze ale mniej zwinne/sportowe od poprzedników lub coś w tym rodzaju...

 

fakt jest jednak faktem: auto po 2h jazdy na torze weszło w stan awaryjny :mad2: świadczy to, że "3" z usportowionego, miejskiego sedana staje się powoli klasyczną limuzyną, która nie musi znosić jazdy torowej a ma się godnie poruszać dając "blasku" na tradycyjnych drogach...

 

wiadomo jak redaktorzy testują auta, mocniej pewnie nie można ale gośc jeździł też innymi modelami BMW czy innymi markami i nigdy czegoś takiego nie było :cry2:

 

żadnen ze mnie rajdowiec/wyścigowiec ale tylko raz moje E90 zasygnalizowało "awarię" jeżeli chodzi o skrzynię, było to po 4h zabawy na śniegu a po ostudzeniu oleju kontrolka skrzyni zgasła...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
Ja powiem tak, wizualnie bardzo mi sie podoba a co do gabarytów? Nowa piątka jest jak wcześniejsza siódemka, a trójka wkońcu jest jak piątka, bo E90 dla mnie to była trójka która chciała być piątką (E60) ale wychodziło jej to w połowie. Ale Takie to sa moje dywagacje na ktore nie trzeba zwracac uwagi ;]
Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
Opublikowano
Mi się podoba i to bardzo, tylko nie stać mnie na takie auto. Zazdroszczę osobą, które chodzą sobie po salonach i auta przymierzają (później kupują), bo dla mnie to nieosiągalne. Dlatego Wielka prośba do tych co kupują nowe F30, oszczędzajcie te auta, nie katujcie. Po to żebyśmy my (biedniejsi) użytkownicy mogli sobie kupić takie auto używane przez Was za 6-8 lat i równie się cieszyć. Dajcie nam też się nacieszyć zadbanym autem.
Opublikowano
herbatkowy no nie wiem czy trójka jest jak piątka - jakby nie patrzeć to jest to auto stosunkowo ciasne w środku. Tylna kanapa to nie raj dla pasażerów. Przynajmniej takie odniosłem wrażenie.
Opublikowano
Masz F30 ? Moze troche zle sie wypowiedzialem bo mowiac gabaryt w 50% mialem na mysli ogolny wyglad, nie da sie oszukac ze nowa trojka jest podobna do nowej piatki , poza tym nowa piatka jest robiona na plycie siodemki wiec to chyba udowadnia ze beemki rosną.
Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
Opublikowano
Ja jakbym miał taki kwit to kupiłbym dwie, jedną M3 E46 yellow phoenix a drugą powiedzmy E90 świeżą w 2 litrowym dizelku do ekonomicznej jazdy :]
Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
Opublikowano
W zasadzie właśnie konkretnie nie uzasadnił... bardzo pobieżny, krótki test... więcej jeżdżenia po starówce niż samego testowania...

 

Na jakimś tam torze też jeździł. Uzasadnił swoje niezadowolenie tym, że auto straciło charakter. Nie brzmi jak dawniej, wszystkiego pilnuje elektronika i robi za nas. No i na koniec auto samo się poddało wchodząc na tryb awaryjny i prosząc kierowcę o nie wyłączanie silnika i udanie się do serwisu.

Opublikowano
Jak dla mnie, to nie był do końca w stanie skonkretyzować co tak naprawdę mu się nie podoba. A co do tego przegrzania się to nie sądzę, żeby ktokolwiek kupował 328i w celu ścigania się po torze. Auto nie jest i moim zdaniem nie musi być przygotowane do eksploatacji sportowej, podejrzewam że pewnie są jakieś wyłączenia gwarancyjne na taką okazję.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ale bez przesady, zeby tak sie stało. Nie było to lato, +30 na dworze by był jakiś problem z ukłądem chłodzenia. A jak wydjae na autostradę i 4 godziny non stop w pedałem w podłodze, lub jak pojazde w alpy lub inne góry i co...auto mi powie ze mam jechać do aso, bo sie zmęczył...??? No trochę śmieszne, jak dla mnie.

Nie wiem czemu nie dało mu się podriftowac, ale możę nie da sie wyłaczyć ESP??? Jeśli tak to ja sie nie dziwie żę mu sie nie podobało. Ogólnie fajna furka, tylko cała ta elektronika...

 

PZDR>

Opublikowano
:lol: :cool2: dokładnie! :clap: I do tego wszystkiego jeszcze chwilę PRZED zdarzeniem przewidzieć niczym wróżka co za moment się wydarzy :lol:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.