Skocz do zawartości

F30 Nowe bmw serii 3


grzechusk

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Drogi AO widze ze jesteś mega w temacie ale co tam lepiej komuś pojechać pierwsza sprawa pakiet m i performance oficjalna prezentacja Geneva 2012 a w katalogu znacznie wcześniej wypisane co jest w standardzie co za dopłata cennik max początek kwietnia co do wyglądu to już sporo filmikow z Genevy a i napęd na 4 koła prezentacja Geneva a i najważniejsze wiedza sprzedawcy w salonie który nie jest piękna blond barbi a gościem który kocha to co robi pakiet m i napęd 4 x 4 lipiec dostepny a wogole to nie potrzebne ci odpisuje bo ty nie jesteś zainteresowany zakupem tego samochodu a ja tak a jak mi się znudzi to po jakimś czasie dam go żonie a sobie kupię coś innego kurde widze ze na tym forum podobnie jak na forum audi tam jak mówiłem ze za miesiąc będę miał a4 s- line 3.0 tdi to się ze mnie śmiali ale jak podeslalem fotki to koparki popadaly !!!!!!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ja dostrzegam w jednym aspekcie wyraźny krok bmw wstecz w sprawie nowego 3, a mianowicie stalowe zawieszenie. Poprzedni model miał zawias całkowicie aluminiowy a w nowym modelu bmw chyba doszło do wniosku, że nie ma sensu wkładać drogich aluminiowych wahaczy skoro i tak masy resorujące zostaną dociążone ciężkimi runflatami.

 

Dziwi mnie też, że np. w wersji sport kierownica jest zupełnie nie sport, a raczej taxi.

 

Przód auta to kolejny powód do wielu dyskusji.

 

Tak przy okazji jestem zainteresowany kupnem F 30 w wersji coupe z mpakietem - jeśli będzieł ładne. Jeśli nie, to czekam na lifting, który zważywszy na urodę auta - pewnie wkrótce.

tez zwróciłem na to uwage i według mnie to jest krok w tył

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dostrzegam w jednym aspekcie wyraźny krok bmw wstecz w sprawie nowego 3, a mianowicie stalowe zawieszenie. Poprzedni model miał zawias całkowicie aluminiowy a w nowym modelu bmw chyba doszło do wniosku, że nie ma sensu wkładać drogich aluminiowych wahaczy skoro i tak masy resorujące zostaną dociążone ciężkimi runflatami.

rozwiązanie alu do momentu "urazu" jest lepsze, materiał ma strukturę krystaliczną (twardy, sztywny a przy tym lekki)...jednak było to przyczyną wielu awarii, jak czytasz raporty: DEKRA/ADAC/GTU... to awarie zawieszenia są wytykane na 1. miejscu, może BMW planuje lepiej wypadać w statystykach, może było też za dużo napraw gwarancyjnych...

 

.. to się ze mnie śmiali ale jak podeslalem fotki to koparki popadaly !!!!!!!!!

 

Kolego jak kupisz takie czy inne auto to "kopara mi nie opadnie", życzę Ci jak najlepiej, nie zazdroszczę Ci też "kasy na motoryzację" czy prezenty dla żony...

 

"kopara mi opadła" jak przeczytałem Twoje stwierdzenia/porównania...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli mówimy o F10 vs F30 to ja powiem tak...Oba te samochody wymiotły konkurencję w segmencie sedanów, w zasadzie pod każdym względem...

 

Natomiast wybór wcale nie jest oczywisty...F10 vs E90 = deklasacja E90 dokumentna...

 

Ale w przypadku F30 sprawa nie jest oczywista, bo samochód ten nie tylko ma wszelkie plusy wszystkich Trojek...ale jest przy tym również na tyle duży i komfortowy, że można się zastanawiać...

 

Ja oczywiscie nie mam takiego dylematu, bo z BMW najwole Trójki.

 

 

Arnold widze, ze już ładnie zjechałeś z ceną swojej E90...Planujesz kupić F30 ? Ile Ci dają w rozliczeniu za Twoje 330d ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Natomiast wybór wcale nie jest oczywisty...F10 vs E90 = deklasacja E90 dokumentna...

 

daj jakiś konkret :wink: , tylko za wyjątkiem automatu :cool2: , który musiał taki być bo wszystkie modele już taki mają, automat dla mnie jest super :cool2: :cool2: jako skrzynia do auta typu duży miejski sedan i tego naprawdę zazdroszczę, że takiego nie mam...

 

tylko nie pisz o designie, przyjmijmy, że jest adekwatny do wizerunku marki BMW w 2012r :wink:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ja dostrzegam w jednym aspekcie wyraźny krok bmw wstecz w sprawie nowego 3, a mianowicie stalowe zawieszenie. Poprzedni model miał zawias całkowicie aluminiowy a w nowym modelu bmw chyba doszło do wniosku, że nie ma sensu wkładać drogich aluminiowych wahaczy skoro i tak masy resorujące zostaną dociążone ciężkimi runflatami.

rozwiązanie alu do momentu "urazu" jest lepsze, materiał ma strukturę krystaliczną (twardy, sztywny a przy tym lekki)...jednak było to przyczyną wielu awarii, jak czytasz raporty: DEKRA/ADAC/GTU... to awarie zawieszenia są wytykane na 1. miejscu, może BMW planuje lepiej wypadać w statystykach, może było też za dużo napraw gwarancyjnych...

 

Po "urazie" oba wahacze idą do wymiany z powodu utraty geometrii zawieszenia. Co do awarii to zakładam, że jednak ich 90% w zawieszeniu związanych jest z uszkodzeniem silentbloków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli mówimy o F10 vs F30 to ja powiem tak...Oba te samochody wymiotły konkurencję w segmencie sedanów, w zasadzie pod każdym względem...

No bez przesady. Konkurencja jest i trzymie się mocno. Po prostu dla każdego coś dobrego. Jeden lubi bmw, inny co innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BMW F10 oferuje lepszą jakość wykonania wnętrza i jakość materiałów niz E klasie i A6 - zostało to wielokrotnie podkreślone na łamach niemieckiej prasy...

 

Zresztą wystarczy przejść sie do salonu Audi zeby zobaczyć ile tandetnych- twardych plastików jest w niej...

 

Prowadzenie, precyzja układu kierowniczego, stabilność tu BMW f30 i nawet F10 też są najlepszymi modelami na rynku...

 

Komfort ? W Mercu lepszy...ale precyzja układu kierowniczego i własciwosci jezdne to porażka...

 

O innych "konkurentach" nie wspominam, bo nikt nie traktuje Avensisa, Passata, Cromy, Primery czy Mazdy 6 jako realnych konkurentów F30....

 

Choć oczywiscie są to porządne samochody, które też należą do dosyć drogich i nikomu nic nie ujmuje!

 

Jezeli ktoś nie potrzebuje bawić sie doskonałymi własciwosciami jezdnymi BMek to w zasadzie dla takiej osoby Passat będzie równie dobrym autem jak F30. Dodatkowo 40 % tanszym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do mojego odniesienia w stronę BMW 5 i i audi a6 miałem namysli inne walory jak jakość wielkość sam silniki bo to inna bajka i tu pełna zgoda Ao chodziło mi o względy ekonomiczne dobre 80 koła w kieszeni i 2 sprawa po co mi tak wielki sam skoro 90 procent tras robię sam , a i najwazniejsze koszty utrzymania nieporównywalnie mniejsze takiego auta

 

f 30 nie ma obecnie konkurenta audi a 4 mam i na tle tego 328 i 3.0 diesel wyglada jeździ jak samochód z innej epoki mercedes z całym szacunkiem ale on to nawet jest stary do mojej a4 lexus podobnie jak merc to ja się pytam co infiniti ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MOD: ale przecież nie cytujemy poprzedzających wiadomości... regulamin!

 

Dokladnie. Krytycy kolejnej generacji 3 wchodzącej na rynek będą głośno wzdychać do "klasycznego piękna" F30. :mrgreen:

Primator
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
100% racji, człowiek się przyzwyczai do prawie wszystkiego. Jak kupowałem jedynkę to z zewnątrz mi się niezbyt podobała ale z czasem stała się dla mnie najładniejszym kompaktem. Niemniej jednak żałuję że F30 na starcie nie zrobiła na mnie takiego wrażenia jak E90 kilka lat temu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

U nas cienko z rabatami, za granica mozna spokojnie 10% dostac albo i wiecej.

 

328i po rabacie w wersji sport ( podstawowa wersja ) - ok 145k

335i po rabacie w wersji sport ( podstawowa wersja ) - ok 185k

 

moze i wkrotce u nas tak bedzie :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, nie dość ze prawnicy należą do grupy społecznej mających kasę to jeszcze maja większe upusty, gdzie tu sprawiedliwość. Powinno być chyba odwrotnie.

 

Tzn. powinni płacić wyższą cenę??

 

Generalnie rabaty są dla "mających kasę", albowiem taki klient prędzej przybiegnie po kolejne auto, a i do serwisu nie będzie z własnym olejem przyjeżdżał.. :mrgreen: tak więc wszyscy są zadowoleni.

Primator
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rabaty u nas 3 procent max np chyba ze flota to 8 ale Panowie wystarczy przejechać granice i tam 10 mamy zaraz bez targowania a przy drogich samochodach nawet i do 20 ale akcyza psuje wszystko ale każdy sam z silnikiem poniżej 2 l pojemności bardziej opłaca kupić w Niemczech
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.