Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jednak Mpakiet bije te performance na głowe... z performance przyda się wydech, hamulce no i power kit :)

 

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/419523_325023884211634_182668451780512_948755_1241012616_n.jpg

  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Bardzi ładnie to wygląda i nawet praktycznie , gdyż nie ma tego niskiego hokeja z przodu i będzie można normalnie parkować przy krawężniku :cool2:
Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jaaaasne :) Ten nowy m-pakowy zderzak przedni kończy się na podobnej wysokości co aktualny e90.
Opublikowano

To znowu dolna część przedniego zderzaka będzie wyglądała na Naszych drogach i parkingach jak obdarta ze skóry :mrgreen:

 

U mnie jeżdzi taka jedna E 91 w M -ce i jej przód wyglada okropnie same białe rysy do laminatu zderzaka :mad2:

Mając taki pakiet trzeba bardzo uważać. :nienie:

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano
Do czasu aż podjedziesz i niestety albo coś u... rwiesz :lol: albo będziesz malował :duh:
Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak się ma taki zestaw to się uważa. jak ktoś nie uważa to jego problem. Kiedyś koleś miał mocno zglebioną e30 z M40. Miska była jakieś 5cm nad ziemią. I nigy nie widziałem i nei słyszałem by miskę uszczodził o co kolwiek a jeździł nią po całej polsce. Auto sprzedał, kupujący został uprzedzony by uważał przy krawęznikach, garbach i innych wiekszych koleinach. Nie mineło kilka dni a nowy właściciel nie dość że rozwalił miskę to urwał wydech.

Jak ktoś kupuje to jest świadomy tego że musi ciągle z taki zestawem uważać, nie podjeżdzać do krawęznika. Jest to trochę męczące, bo w czasie jazdy trzeba myśleć non stop, ale no wkońcy chyab jażda na tym tez polega...

Sam Pakiecik bardzo ladny, nowa 3 od razu bardziej mi się podoba bardziej.

 

PZDR>

Opublikowano
nie patrząc przez pryzmat ceny (czyli +30-40 tys. zł do F30 daje nam tak samo skonfiguorwane F10) dlaczego uważasz, że F30 to lepsze auto?

 

ja z racji, że myslę odwrotnie napiszę oczywiste zalety F10 (nie wrażenia subiektywne):

 

- materiały wew. zdecydowanie lepszej jakości,

- możliwość wyposażenia w fotele komfortowe, które są ponad wszystkie fotele znanych mi aut/marek,

- możliwość posiadania deski rozdzielczej w skórze,

- możliwość konfiguracji "każdego" silnika z napędem 4x4,

- większy komfort,

- większy zasięg (zbiornik paliwa jest większy niż różnica w spalaniu),

- 7 na 10 osób patrząc na środek auta powie, że jest ładniejsze/lepiej zaprojektowane, bo jest :wink: ,

- ...

 

wada:

- gorsze osiągi ale że to sedany i maks. silnik do porównania to tzw. 3,5i to i tak żaden z nich nie bedzie autem sportowym, więc różnice na poziomie do 1s (przyspieszenie/elastyczność) wg mnie nie robią zamieszania...

- większe wymiary ale, że jest to 20cm na długości to tak naprawdę oba auta są za duże na miasto...

 

 

Jak dla mnie :

 

- jakość materiałów we wnętrzu absolutnie porównywalna

- F30 o wiele lepsze własciwości jezdne

- bardziej precyzyjny układ kierowniczy

- wymiary - F30 jest wyraźnie mniejsza, pozostając przy tym eleganckim sedanem

- F30 jest szybsza - różnica na poziomie 0,5 s jest wyraźnie wyczuwalna a co dopiero 1s np pomiędzy 7s a 6s do 100 jest kolosalna różnica w odczuwanych przeciążeniach

- wnętrze jak dla mnie lepiej zaprojektowane jest w F30 - dopasowane do kierowcy

- mniejsze zużycie paliwa

- o wiele mniejsza zazdrość ludzi, sąsiadów - dla mnie to ogromny plus

Opublikowano
Jak dla mnie :

 

- jakość materiałów we wnętrzu absolutnie porównywalna

dobrze, że napisałeś "jak dla mnie", jako technolog: materiałowo/technologiczie jest to jednak zupełnie inny świat...

- F30 o wiele lepsze własciwości jezdne

-

nie masz, nie jeździłeś skąd taki wniosek (test redaktora, który dostał auto na dzień i musi napisać jak dla każdego auta, że jest super...),

- bardziej precyzyjny układ kierowniczy

tak jak wyżej, nie masz, nie jeździłeś...

- wymiary - F30 jest wyraźnie mniejsza, pozostając przy tym eleganckim sedanem

20cm różnicy, 5%, dwa auta są za duże na miasto ale w przpadku F10 można wygodnie pojechać w trasę w 4 osoby

- F30 jest szybsza - różnica na poziomie 0,5 s jest wyraźnie wyczuwalna a co dopiero 1s np pomiędzy 7s a 6s do 100 jest kolosalna różnica w odczuwanych przeciążeniach

różnica 0,5s do 100km/h to przeciążenie wzdłużne na poziomie 0,2g, taka różnica przeciążenia jest właściwie nie odczuwalna, odczuwalne masz tylko wrażenia wzrokowe w przypadku wyścigu równoległego...obecnie mam auto, które robi 100 w 4,2s :cool2: i co z tego :? w ciągu 4 miesięcy miałem tylko 1 raz okoliczność sprawdzenia się na drodze w "wyścigu" równoległym (porównywalne auto), w 99% sytuacji na drodze i tak jadę w kolumnie za jakimś "mistrzem" w 1,2i/1,6d który uczy się jazdy eco , w swoim 330d zlikwidowałem chip (wgrałem najnowszy ori soft), przyspieszenie z 5,8s spadło do 6,3s, różnica odnotowana i odczuwalna jak patrzę na G-techa a tak samo jadę w kolumnie za "fiatem panda"...

- wnętrze jak dla mnie lepiej zaprojektowane jest w F30 - dopasowane do kierowcy

subiektywne

- mniejsze zużycie paliwa

jak auto w ciagu 1. roku traci ponad 50tys. zł to nie ma to znaczenia czy pali więcej czy nie, jedyne znaczenie ma zasięg na baku a tu F30 przegrywa

- o wiele mniejsza zazdrość ludzi, sąsiadów - dla mnie to ogromny plus

zgadzam się w 100%....

 

oczywiście F30 jak każde BMW jest super autem, dla każdego coś miłego,pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

A myślicie, że biedny sąsiad, który przez rok zarabia czasem tyle co my miesięcznie ma w ogóle pojęcie o tym co to jest nowe F10 i czym się różni od nowego F30? ;)

Dla takiego szarego człowieka to będzie "NOWE BMW" czyli "COŚ PIERUŃSKO DROGIEGO" - czego jego osoba nigdy sie nie dorobi. Więc zawiść będzie tak czy siak...

Dla przykładu, u mnie w bloku nikt z sąsiadów nie wie że mam 335i (trzymam na prywatnym parkingu 200 metrów dalej) i jest okej.

 

Co do przyśpieszenia: najlepsze "wrażenia" są wtedy gdy autko przyśpiesza z dołu, dlatego siedząc w 2.0d (180+hp) wydaje się że to leci jak szalone, nic dziwnego jak czasem 400 nm dostępne jest od 1500 obr.... :)

Opublikowano

AO to, ze nie mam F10 to nie znaczy, ze nie jeździłem, oczywiscie, ze jezdziłem...i to w ten sam dzień co powoziłem F30 328i sport linie.

 

F30 jest autem zwinniejszym, lepiej prowadzącym się, ale F10 też jest pod tym względem bardzo dobra.

 

Co do materiałów F10 ma miększa część dolnej częsci dechy, pozostałe częsci hmmm według mnie porównywalne.

 

Co do spalania...Nie ważne czy dajesz za auto 200 czy 300 czy 400 tys zł przyjemniej jest stację odwiedzać rzadziej niż częściej...Tym bardziej, ze w 99 % przypadków osoby biorące takie auta to nie krezusi co zarabiaja 100 tys miesiecznie i wiecej...Tylko cięzko pracujący przedsiębiorcy walczący o byt...Dla nich też jest istotne to czy auto pali średnio 9 czy 13 L.

 

Różnica w średnim spalaniu na poziomie 4 L to w skali roku przejeżdzając 20 tys km - jakieś 5000 zł = dobre wakacje.

 

Jasne, ze jak dla kogoś koszty nie grają żadnej roli to ok...po sobie powiem, że częste odwiedzanie stacji benzynowych w dłuzszym okresie moze być irytujące nawet jak nie jest specjalnie dużym obciążeniem budżetu domowego.

Opublikowano

niestety...doczekamy jeszcze czasów że w imię ekologii będą auta napędzane kończynami - jak poniżej:

 

http://static.frazpc.pl/board/2010/05/127485428661057783.jpg

Opublikowano

znaczy się, że "co" ?? dobrze, słabo :?:

nigdy nie rozumiałem tego typu filmików z youtube...

 

jak mamy się odnieśc do zmiany biegów to byla w właściwym przedziale obrotowym dla osiągnięcia maksymalnego przyspieszenia,

 

jeżeli ma być to odzwierciedlenie czasów to dla mnie nie jest to żaden przykład (lub przykład z tolerancją +/-8s do ~200km/h), nic nie wiadomo za wyjątkiem tego, że licznik czasu kamerki ukazuje jakieś wartości w odniesieniu do jakis wartości z licznika prędkości samochodu...

 

do pomiaru czasów przyspieszeń/eleastyczności są inne urządzenia + podanie warunków w jakich były robione pomiary...

 

jak kręcą Cię pomiary (mnie tak :wink: ) to spraw sobie średniego G-techa (~1000zł) i masz dokładność na poziomie 0,05s bez wliczania czasu reakcji kierowcy, wyniki jakie daje to 100, 200 km/h, 400m, 1000m, elastyczność 60-100km/h, 80-120km/h..., najprostsze modele (~300zł) mają dokładność 0,1s i czasy do 100km/h oraz na 400m

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

Już pisałem to kilka razy, ale powtórzę..

 

Nie zamieszcza sie tego typu filmików zeby robić wykładnię co do dziesiątych częsci sekundy...

 

Tylko dla jako takiego oglądu...

 

Co do swoich wrażen powiem tak :

 

Na filmiku przyspieszenie NIE robi wrażenia...

 

A jadąc tym autem byłem brutalnie wciskany w fotel na 1, 2 i nawet 3....

 

Nawet sobie nie wyobrażam jakie przeciążenia są np w Twoim Porsche... :cool2:

Opublikowano

Czy ktoś z fanów nowej 3 zauważył jak dużo jest mało estetycznej gumy wokół bocznych szyb? Zauważcie kolor tej gumy i kontrast z błyszczącą powierzchnią lakieru i bocznych słupków. Dlaczego nie zastosowano tak jak w innych modelach rozwiazania w postaci listwy, czy kogoś jeszcze to razi?

 

http://img690.imageshack.us/img690/2430/img1573guma.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Opublikowano

AO, nie przesadzaj :)

W moim BMW przekłamanie wynosi max 10 km/h (i to powyżej 200...)

Przykładowo jadąc 208-209 na liczniku mam wg GPS: 199-201.

Także takie 0-200 z youtube jakoś tam daje pojęcie o tym jak autko przyśpiesza (z tolerancją 1-2s ale nie 8s;p)

Bardzo często są też tego typu filmiki w połączeniu z pomiarem z G-Techa.

 

Te 328i zbiera się ładnie

jakieś ~14s do 160 (~2s wolniej niż moja)

oraz jakieś ~25 s do 200 (~6s wolniej niż moja)

 

Nie mniej jednak jak na dwa litry... cudny wynik, ktory dla wiekszosci kierowców zwyczajowo... wystarczy:)

Opublikowano

Według testów od 0 do 160 - 14,8s. Zatem przekłamanie wynosi przy tych wartościach ok 10 km/h, bo prawdopodobnie 170 kmh licznikowo= 160 kmh realne.

 

Wiecie na filmiku wrażenie robią auta , które 200 km/h osiągają w 12 s...

 

Natomiast ja jechałem tą 328i i wciskanie w fotel wprawiło mnie w podziw....

 

A nie tak dawno jezdziłem Volvo T6 304 HP - 440 NM....Odczuwalne przyspieszenia o wiele gorsze...

Opublikowano
AO, nie przesadzaj :)

W moim BMW przekłamanie wynosi max 10 km/h (i to powyżej 200...)

Przykładowo jadąc 208-209 na liczniku mam wg GPS: 199-201.

tak ale to dotyczy Twojego auta i Ty znasz zmienne typu: rozbieżność licznika w odniesieniu do realnej prędkosci, inne 335i ma inne różnice, moje auto ma inne różnice, auto z zamieszczonego filmu ma inne różnice...

 

dodatkowo: skąd wiesz, czy film był robiony z silnym wiatrem pomagającym czy wstecznym, czy było z górki czy pod górkę, jakie były temp., jakie były opony, czy trywialna rzecz czy były zachowana średnica koła, jak złapiesz moment ruszenia wg czasu kamerki, czas kamerki jest tak dokładny jak "sekundnik w spręzynowym budziku", wiele innych czynników...

 

w 2005 z nudów zamieściłem film na youtube z moim 120d z chipem, napisałem, że seria 118d, założyłem małe koła, które używałem do zabaw na placu, w świat poszło, ze 118d robi 100 z wynikami lepszymi od 130i...

 

co do filmów z youtube z załączony G-techem, skąd wiesz czy G-tech został właściwie skalibrowany lub czy nie został skalibrowany aby ukazywać stale czasy lepsze/gorsze o np. 1s...

 

Wujek, na filmie możesz pokazać wszystko, jak chcesz wiedzieć ile naprawdę "jedzie" Twoje auto pomiary musisz zrobić sam, dodatkowo trywialne ale prwadziwe te same modele ale różne auta wykazują różnice na poziomie ~0,5s a pewnie jak masz pecha lub szczeście to w granicznych sytuacjach różniece dojdą do 1s,

 

przykład M1, jak weszło było testowane w różnych magazynach motoryzacyjnych na całym świecie, głównie za pomocą race logica (90% redakcji go ma...) i wyniki do 100 były od 4,2 do 5,1s a producent podaje chyba 4,8...rozbieżność ponad 20% na super urządzeniu pomiarowym,

jak inne auto np. 328i robi 200km/h np. w ~27s (nie wiem, tak oceniam) to wykorzystując race logic może okazać się, że jedno auto zrobi to w ~24s a inne w ~30s... a jeżeli pomiar będzie robiony przy pomocy licznika czasu z kamerki odnoszącej się do licznika prędkości z auta to jak wcześniej napisałem ~ +/-5-10s lub podjście bardziej realne jeżeli chodzi o wynik czyli: :) :D :lol: :mrgreen: :mrgreen:

 

oczywiście wszyscy z naszego forum mają szczęście do aut i nasze maszyny zawsze robią te najlpesze wyniki :cool2: pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

No generalnie nie ma co się sprzeciwiać, rozmiar opon, profil, wiatr i inne czynniki mają znaczenie co ten licznik pokaże i na takim filmiku z youtube można wiele oszukać... pytanie tylko po co?:)

Ja jak kupiłem 335i to miałem okazję potestować go pomiarami na jakiś G-techu (mówie jakimś, bo kumpel mi pożyczył i z nim mierzyliśmy) do setki wychodziło od 6.0 do 5.6 do 200 było między 18.5 a 20, te "gorsze czasy" miały związek z przełożeniami przy wysokich prędkościach w naszych ukochanych autmatach ZF (za dużo przeciągają np: przy zmianie z 4 na 5 bieg i z 5 na 6) jak się "wcześniej" machnąło mu łopatką to zmieniał kiedy trzeba :)

 

Tak naprawdę nawet najlepsze urządzenie pomiarowe ma jakieś tam błędy pomiaru oraz warunki w których działa lepiej/gorzej, no ale na czymś trzeba się opierać... :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.