Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Do Arnolda

 

Wydałeś na auto ok. 250 tyś zł. przejechałeś 60k. km czyli ok. 15k. km rocznie( tak rocznikowo patrząc) i teraz sprzedajesz gdyby nawet za 100 tyś . zł to tracisz 150 . 000 zł. :duh:

 

Ten egzemplarz, nowy, nieużywany w salonie BMW można było kupić za 119 tys zł. Były to wersje zamówione dla rumuńskiej policji, która wycofala się z zamówienia-cięcia budżetu. Kto kupił - pojeździł sobie kilka lat fajnym autem minimalnie tracąc na wartości :D

  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

W ogłoszeniu ma napisane ,że kosztowała 215 tys zł .( katalogowa) i dodatki za resztę więc już nie wiem jak na to patrzeć . Następne ogłoszenie które mija się z prawdą ?

Lepiej niech się sam Arnold wypowie bo ogłoszenie ma wklejone pod Swoimi postami .

 

Gdyby tak było to jak za dawnych czasów jeżdziło sie autem dwa lata i sprzedało za tą samą cenę lub nawet wyższą :norty:

 

http://allegro.pl/bmw-330d-xd-xdrive-polski-salon-gwarancja-faktura-i2173186580.html

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co to kogo interesuje ile Arnold zapłacił za to auto? Kupił okazyjnie, pojeździł 2 lata i sprzedaje za cenę rynkową pewne, serwisowane, bezwypadkowe auto z fv. Nie widzę w tym nic zdrożnego. Trza było wtedy samemu taką 330stkę wyrwać :)
Opublikowano
Jak dla mnie felgi wieją chińszczyzną, czarne pasy to już w ogóle wieś tańczy i śpiewa :mad2: Zderzaki i progi są git.

 

moje wrażenie identczne, nigdy nie kupiłbym auta po to aby go tak wizulanie popsuć :mad2: :mad2: do serii "1" zapodali bardzo podobne dodatki/wzronictowo, nie wiem na czym się wzorował designer :duh: na fieście ST :?

 

oglądałem/siedziałem długo w ASO w F30 i za wyjątkiem aktualnego automatu (przełożenia/wygląd) oraz nowych siedzeń "sport" (w końcu są takie, że można w nich siedzieć nie tylko w kszulce ale przyjmują też kurtkę...) niczego więcej mi nie brakuje w mojej E90...środek dla mnie osobiście jest brzydszy szczególnie nie podoba mi się "dolepiony ekranik", wersja zbudowana ładniejsza i praktyczniejsza, szkoda , że nie zrobili tak jak w F10/11...nie pasuje mi też wzrost wymiarów, na "limuzynę" za mało, na auto "miejskie" za dużo, na auto "sportowe" złe proporcje szerokości do długości...

 

osobiście zdecydowanie wolałbym aktualną "1" niż aktulaną "3" ...a gdybym miał podejmować wybór "3" czy "5" to przewaga "5" dla mnie jest miażdżąca...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
Do Arnolda

 

...że jak zawodowy komisant zrobiłeś w ogłoszeniu dla nabywcy lekkie płukanie mózgu robiąc z 2008 r prawie 2010r. :lol:

 

 

Tak, wpisałem to celowo aby wyszukiwarka pokazywała jakby nie było faktyczny rok rozpoczęcia gwarancji i użytkowania auta. W opisie masz wyjaśnienie więc nie wiem o co halo?

 

 

W ogłoszeniu ma napisane ,że kosztowała 215 tys zł .( katalogowa) i dodatki za resztę więc już nie wiem jak na to patrzeć . Następne ogłoszenie które mija się z prawdą ?

Lepiej niech się sam Arnold wypowie bo ogłoszenie ma wklejone pod Swoimi postami

 

 

W ogłoszeniu jest napisane "Cena katalogowa takiego modelu to 215tyś zł + doposażenie" masz kolego chyba problemy z rozumieniem tekstu...

 

 

Generalnie jakiś wścibsko ciekawski jesteś, rozliczasz, wyliczasz... może zacznij od siebie... tylko kogo to interesuje... nie lubię takich ludzi... :duh: :nienie:

 

 

Poza tym moje przemyślenia były oparte właśnie na przykładzie zakupu mojego samochodu. Brałem co było bez wpływu na konfigurację i do dziś wielu rzeczy z wyposażenia mi brakuje. Kilka dni temu stałem przed podobnym dylematem. Kupić nową "schodzącą" promocyjną jedynkę e81 z silnikiem o mocy 122 koni w dość marnej konfiguracji ale świetnej cenie, czy roczne auto o przebiegu 18.000km innej marki kompleksowo wyposażone w limitowanej edycji o mocy 210 koni z gwarancją do 2015r. Wybrałem drugą opcję mimo sentymentu do BMW. pozdrawiam

Opublikowano

Nie jestem wścibski :mad2: tylko raczej myślący i czytajacy oraz wyciągający wnioski ,że w każdym ogłoszeniu jest jakiś haczyk a nieopacznie stałeś się przykładem dla własnych postów i nie tylko . Taki przypadek .

 

Co do ogłoszenia to jest tak samo czytelne jak umowa z bankiem na 30 stron i załącznik do tego na 10 drobnym drukiem :mrgreen:

Dla Ciebie jest czytelne i w Twoim interesie oczywiście ale dla szukającego samochodu wnioski moga być mylne .

 

Powodzenia w sprzedaży i sorry za dociekliwość ale to zboczenie zawodowe :lol:

 

Pozdr.

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano

Swoją drogą na allegro powoli pojawiają się oferty F30.... (takie z real foto a nie jakieś broke(n/r)y)

http://otomoto.pl/bmw-328-C23105455.html - ładna biała - całkiem przyzwoita conf.

http://otomoto.pl/bmw-328-i-nowy-model-f30-demo-C22984236.html - też niezła ale wiele jej brakuje w wyposażeniu...

http://otomoto.pl/bmw-320-C22883418.html - a w tym miażdżą mnie te felgi! są kosmiczne!!

 

Za rok/pół będzie już pełen wysyp ofert na allegro, ciekawe jaki silnik będzie dominować... :)

Opublikowano
Na razie wyłącznie demówki. Za pół roku będą już egzemplarze spawane z ćwiartek :D
Primator
Opublikowano
Na razie wyłącznie demówki. Za pół roku będą już egzemplarze spawane z ćwiartek :D

:cool2: :cool2:

...

Za rok/pół będzie już pełen wysyp ofert na allegro, ciekawe jaki silnik będzie dominować... :)

 

dominować będzie taniocha, 2.0 z słabym wyposażeniem, pod młotek pójdą auta osób, które już się "pokazały na mieście" w nowej budzie a obecnie muszą mieć kolejną, nową/nie opatrzoną karoserię, nie ważne jakiej marki, musi być tylko premium...

 

realnie, słabo wyobrażam sobie kupno auta z dobrym motorem/6 cylindrowym (~200tys.) + dobrym doposażeniem zrobionym pod siebie (~80-100tys.) aby następnie sprzedać go jako nowego/rocznego z spadkiem ~30-40% ...

 

pierwsze, naprawdę dobre auta będa mogły się pojawić po 2-3 latach jak skończą się 1. leasingi...

 

lub werjsje z opisu kolegi Priamotor ale oczywiście z dobrym tekstem: bezwypadek/igła/malina , który będzie powielany wśród wszystkich znajomych, że Kupujący zrobił mega interes...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

masz racje, na co ja liczę...

to tak jak obecnie poszukiwanie ładej e9x na allegro.. wszysktko 318d/320d... m pakiet ma garstka modeli, a o innych bajerach nie mowiac.... nie mowie ze 318/320d to zle autka, ale spróbujcie znaleźć ładną 330i 272 ps w sedanie w m pakiecie.... przed lub po lifcie... ni dy rydy :)

Opublikowano
Za rok/pół będzie już pełen wysyp ofert na allegro, ciekawe jaki silnik będzie dominować... :)

 

W Polsce z pewnością 2.0L - diesel, benzyna, jedna, dwie czy pięć sprężarek, wszystko jedno...3.0L to będą rarytasy. Po co kupować 335i, skoro np. 328i robi prawie wszystko tak samo, oprócz kilku rzeczy które i tak nie są istotnie dla 90% użytkowników serii F30. Dodatkowo zapewne znacie polski cennik F30, gdzie prawie wszystkie opcje dla 335i są droższe niż te same dla 328i. 3.0L będą kupować ci, którym wszystko jedno jaka cena, bo i tak firma płaci. Znajdzie się pewnie garstka takich, dla których ma to znaczenie i chcą jeszcze usłyszeć "szóstkę" po maską, bo przy następnej generacji może być z tym ciężko. Mówię oczywiście o rynku samochodów z polskiego salonu

 

masz racje, na co ja liczę...

to tak jak obecnie poszukiwanie ładej e9x na allegro.. wszysktko 318d/320d... m pakiet ma garstka modeli, a o innych bajerach nie mowiac.... nie mowie ze 318/320d to zle autka, ale spróbujcie znaleźć ładną 330i 272 ps w sedanie w m pakiecie.... przed lub po lifcie... ni dy rydy :)

 

Na takie konfiguracje to szykuj Euro i do Niemiec :D

Opublikowano
. Znajdzie się pewnie garstka takich, dla których ma to znaczenie i chcą jeszcze usłyszeć "szóstkę" po maską, bo przy następnej generacji może być z tym ciężko.

 

Jakbyś zgadł :D Już sobie wyobrażam przy debiucie kolejnej generacji akcję reklamową "sportowej dwucylindrowej jednostki napędowej" np. "dwa cylindry - podwójna radość z jazdy" :mrgreen:

 

A na forum dyskusja, czy warto zamawiać "klasyczną" wersję trzycylindrową...

Primator
Opublikowano
Lepsze takie problemy, niż to co wymyśliło Ferrari - napęd na 4 koła, ale przy włączaniu 5 biegu, automatycznie przelacza na tylny naped tylko :) To jest dopiero frajda :)
Opublikowano
Jakbyś zgadł :D Już sobie wyobrażam przy debiucie kolejnej generacji akcję reklamową "sportowej dwucylindrowej jednostki napędowej" np. "dwa cylindry - podwójna radość z jazdy" :mrgreen:

 

Cieszę się, że jeszcze kilku takich zostało na tle "achów" i "ochów" nad 328i :D

 

A na forum dyskusja, czy warto zamawiać "klasyczną" wersję trzycylindrową...

 

albo wątki "spalinowy vs. na prąd" lub "komentarze do spalinowy czy na prąd" :mrgreen:

Opublikowano

Wiesz to nie tak...Ja chciałbym kupić 335i....ale wole świetnie wyposażone 328i niż gołe 335i...

 

Za ładnie wyposazone 328i trza dać te 190-195, za ekstra wyposazone 328i jakieś 205-210 i będzie czym się cieszyć.

 

Plus oczywiście oprocentowanie leasingu. Minus 2 % rabatu.

 

A 335i wyszłaby o jakieś 60 pare tysięcy drożej. Istotna różnica...zwłaszcza jeśli dodamy do tego, ze 328i będzie znacznie mniej paliło.

 

 

Ja byłem bardzo sceptycznie nastawiony do 328i...ale osiągi robią wrażenie.

Opublikowano
Lepsze takie problemy, niż to co wymyśliło Ferrari - napęd na 4 koła, ale przy włączaniu 5 biegu, automatycznie przelacza na tylny naped tylko :) To jest dopiero frajda :)

 

A co w tym złego? Nie od dziś samochody klasy super sport są napędzane na 4 koła. Akurat na tle postępu motoryzacyjnego, niestety, pod tytułem "downsizing" Ferrari nie ma nic wspólnego

Opublikowano
Nic w tym złego, że lecąc ponad 200km/h praktycznie bokiem w zakręcie, 4 koła Cie trzymaja, zapinasz 5 bieg i auto 4 napedowe, staje sie autem napedzanym tylko na tylna oś. Jesli dla Ciebie to nie problem, to ok, ja uwazam to za debilne rozwiazanie, no ale nie o tym ten temat...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panowie, skupcie się na meritum.... Problemy z napędem FF pozostawmy celebrycie Wojewódzkiemu itp :mrgreen:

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano (edytowane)
Wiesz to nie tak...Ja chciałbym kupić 335i....ale wole świetnie wyposażone 328i niż gołe 335i...

Za ładnie wyposazone 328i trza dać te 190-195, za ekstra wyposazone 328i jakieś 205-210 i będzie czym się cieszyć.

Plus oczywiście oprocentowanie leasingu. Minus 2 % rabatu.

A 335i wyszłaby o jakieś 60 pare tysięcy drożej. Istotna różnica...zwłaszcza jeśli dodamy do tego, ze 328i będzie znacznie mniej paliło.

Ja byłem bardzo sceptycznie nastawiony do 328i...ale osiągi robią wrażenie.

 

Masz rację, dlatego napisałem, że dla 90% użytkowników 335i jest zbędnym towarem, bo mają 328i, które spala mniej, kosztuje mniej, emituje mniej i jeszcze parę innych. Z tym, że dla jednych istotne jest wyposażenie wewnątrz kabiny, a dla innych wyposażenie pod maską. Ja nie jestem sceptycznie nastawiony na 328i, bo to świetny samochód, ma świetne osiągi i świetnie jeździ jak każde BMW.

To jest tak jak napisałeś „Ja chciałbym kupić 335i…ale…” no właśnie chodzi o to „ale”. 335i nie jest racjonalny w stosunku do 328i i bardzo dobrze, bo nie musi być. Dlatego piszę, że 335i wybierze garstka ludzi, dla których „ale” nie wchodzi w grę.

Edytowane przez monq
Opublikowano
wole świetnie wyposażone 328i niż gołe 335i...

 

Niestety każdy z nas ( może poza b. niewielkimi wyjątkami) staje przed podobnymi problemami. Ja z kolei myślałem pierwotnie o zakupie nowej "5" , ale po skonfigurowaniu zgodnie z upodobaniami wyszły mi zupełnie abstrakcyjne (dla mnie) kwoty.

 

Dlatego też mogę z kolei powiedzieć, że bez najmniejszych wątpliwości wolę mocną i dobrze wyposażoną "3", niż kosiarkowego golasa "5" :D

Primator
Opublikowano

MOD: przeczytaj co regulamin mówi o cytowaniu postów! :duh:

 

:cool2: No pewnie , że tak...kazdy ma inne dylematy...dla mnie akurat to nie problem, bo dla mnie F30 jest lepszym autem od F10...

Opublikowano

nie patrząc przez pryzmat ceny (czyli +30-40 tys. zł do F30 daje nam tak samo skonfiguorwane F10) dlaczego uważasz, że F30 to lepsze auto?

 

ja z racji, że myslę odwrotnie napiszę oczywiste zalety F10 (nie wrażenia subiektywne):

 

- materiały wew. zdecydowanie lepszej jakości,

- możliwość wyposażenia w fotele komfortowe, które są ponad wszystkie fotele znanych mi aut/marek,

- możliwość posiadania deski rozdzielczej w skórze,

- możliwość konfiguracji "każdego" silnika z napędem 4x4,

- większy komfort,

- większy zasięg (zbiornik paliwa jest większy niż różnica w spalaniu),

- 7 na 10 osób patrząc na środek auta powie, że jest ładniejsze/lepiej zaprojektowane, bo jest :wink: ,

- ...

 

wada:

- gorsze osiągi ale że to sedany i maks. silnik do porównania to tzw. 3,5i to i tak żaden z nich nie bedzie autem sportowym, więc różnice na poziomie do 1s (przyspieszenie/elastyczność) wg mnie nie robią zamieszania...

- większe wymiary ale, że jest to 20cm na długości to tak naprawdę oba auta są za duże na miasto...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.