Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Primator kiedy odbierasz auto, bo nic nie piszesz ?

 

Sam jeszcze nie wiem... myślę że koniec marca/początek kwietnia.

Primator
  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ja akurat mam to teraz i uzywam tego, bo wymieniam sie czesto.

 

 

Dodam jeszcze jedno. Nie miałem , ale pojezdziłem ostatnio E46 330ci automat oprócz tego jezdziłem E90 320d, 330d, 330i 272 HP i moje 328i z hartge (267 HP), takze jako pasażer 335i E90 i : róznica pomiedzy E46 a E90 jest istotna, spora na korzyść E90....ale róznica pomiędzy E90 a F30 jest kolosalna...

 

Co do ksenonów - kazdy jest inny, dla jednego F30 musi mieć adaptacyjne zawieszenie i układ kierowniczy + sportową skrzynie a dla drugiego ksenony...

 

To Twoja sprawa co wybierasz, ale sorry, wg mnie Twoje podejście jest conajmniej dziwne. Elektryka foteli? Hmm, codziennie je regulujesz?

 

Ksenony: genialnie eksponują przód auta, a co najważniejsze poprawiają bezpieczeństwo, do tego adaptacyjne światła i jest bajka. Jadąc autobaną micha mi się sama śmiała z powodu tego, że wybrałem właśnie te dwie opcje. Każdy obszar drogi idealnie doświetlony i co bardzo fajne, kiedy kamera wykrywa znak drogowy, czy tablice ze zjazdami, z informacjami o miastach to kieruje potężny strumień światła na taki obiekt. REWELACYJNA sprawa.

 

Przemyśl to...

Opublikowano

Jak ja zamawiałem auto, to nie było żadnych pakietów, ale gdybym dzisiaj zamawiał to raczej bym go nie zamówił.

 

A tak swoją drogą, to nie wiem co oznacza pojęcie: opłaca się?

 

Masz potrzebę, to bierz wszystko co można, tylko pytanie: po co?

 

Jakbyś mnie zapytał czy "opłaca się" brać ksenony, to odpowiedziałby Ci, że tak, bo podnoszą jakby nie było poziom bezpieczeństwa, o wyglądzie nie wspominam.

Opublikowano

Gdyby dobierać wyposażenie samochodu pod względem praktyczności to z miejsca odpadało by sportowe zawieszenie, felgi 18-19, oraz wiele innych rzeczy,

praktycznie samochód ma nas dowieść z punktu A do B, a czy robi to z ładnym ekranem z telewizją w tle na skórzanych grzanych fotelach i 300 koniach pod maską czy jako kompletny golas nie miało by żadnego znaczenia:)

 

No dla mnie ma, lubie jak wsiadam do samochodu i mam całe mnóstwo gadżetów, z którym może kiedyś zaczne korzystać.

Podam ostatni przykład:

 

- ostatnio zmieniłem telefon (po 6 latach rozstałem się z moją nokią N70 :( ) i kupiłem IPhone 4s... wsiadam do autka, "sparowałem" go sobie od raz z moim BMW i teraz nie wyobrażam sobie samochodu bez tego gadżetu, ani wyjmować telefonu z kieszeni, ani trzymać go przy uchu, bomba, gadżet z którego przez prawie rok nie korzystałem nagle stał się wyposażeniem MUST w następnym aucie :)

Opublikowano

wujekwadus piszesz teraz o jednej z podstawowych rzeczy w aucie :) Od tego powinno zaczac sie konfigurowanie samochodu :)

 

Ale czy elektryka foteli to gadzet z ktorego korzystasz codziennie? (o ile masz w samochodzie)????? Ja sie przyznaje, ze juz nie pamietam ktora dzwignia sluzy do czego. Auto prowadzę tylko ja i nie mam potrzeby zmieniac ustawien fotela...

 

I nalezaloby podzielic wyposaznie na gadzety uzteczne i gadzety ktore sluza hmm, no wlasnie nie wiem do czego :)

Opublikowano
wujekwadus piszesz teraz o jednej z podstawowych rzeczy w aucie :) Od tego powinno zaczac sie konfigurowanie samochodu :)

 

Ale czy elektryka foteli to gadzet z ktorego korzystasz codziennie? (o ile masz w samochodzie)????? Ja sie przyznaje, ze juz nie pamietam ktora dzwignia sluzy do czego. Auto prowadzę tylko ja i nie mam potrzeby zmieniac ustawien fotela...

 

I nalezaloby podzielic wyposaznie na gadzety uzteczne i gadzety ktore sluza hmm, no wlasnie nie wiem do czego :)

 

dokładnie na forum niedawno pisałem że niektóre rzeczy mam ale ich nie używam (mam te elektryczne fotele z pamiecią ustawień automatycznym rozpoznawaniem po kluczyku kto wsiada, podparciem lędźwiowym, podgrzewanym, skórzanym.....)

 

ale w "mojej" konf: 328i właśnie nie ma tych elektrycznych foteli bo z nich... nie korzystam :) podobnie jak z podparcia lędźwiowego... :)

Opublikowano
podobnie jak z podparcia lędźwiowego... :)

 

Akurat to podparcie lędźwiowe, to jest coś w stylu " zażywam witaminę C by nie mieć grypy". Raz ustawiasz i zawsze korzystasz ( no chyba, że masz to całkiem spompowane).

O kręgosłup trzeba dbać :), szczególnie przy czasem twardszym zawieszeniu w BMW :d

Ale rozumiem, ze jak ktoś nie ma problemów z kręgosłupem to tej opcji nie czuje.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja tam uwazam, ze bmw ma dziesiatki opcji po to, by kazdy zrobil sobie auto pod siebie. Jednemu nie pasuje ksenon, inny musi miec wycieraczki od Langerfelda, po to sa opcje i programy individual. Jak masz kase, bmw zrobi pozlacane przyciski na tzw specjalne zamowienie.
Opublikowano
Dlatego powstał taki temat: viewtopic.php?f=70&t=141981

 

;)

 

...ale niestety dość szybko zszedł na manowce typu doklejane listewki z ledami :D

 

Mnie się jeszcze jedna rzecz nasuwa po lekturze cennika F30 : wobec tak korzystnie skalkulowanej ceny 328i ,zakup 320d staje się fanaberią zatwardziałego hobbysty. A w końcu 320d to chyba z 75% sprzedawanych w Polsce E90/91....

Primator
Opublikowano

MOD: po co cytujesz całą wypowiedź odpisując pod nią?

 

Tez mnie to dziwi :?:

To wyglada na fanaberie traktorzysty a nie hobbysty :wink:

Po co komu D prz takiej różnicy ceny ?

No chyba ze 328 pali kosmiczne wiecej niż wynika z danych fabrycznych :?: :?: :?:

Mi 20d pali 1,5 do 2,5 l wiecej niż w katalogu jeśli z 328 byłoby podobnie to d jest do d....

:D

Opublikowano
weźcie pod uwagę, że olej napędowy kosztuje ok. 4,60zł. po odliczeniu podatku VAT oczywiście.
Opublikowano

To jest własnie takie gadanie...dla jednego ksenony to zbędny bajer (bo zwykłe światła tez spełnią swoją funkcję) a dla drugiego pozycja obowiązkowa...Jednemu wystarczą zwykłe sportowe stołki, bo tez spełnią swoje zadanie ( w sport line) a drugi np ja musi mieć skórzane sportowe fotele tak samo jak sportowy automat i adaptacyjne zawieszenie M...

 

Kazdy ma kilka pozycji, które MUSI mieć w pojezdzie konfigurowanym przez siebie, dla siebie...

Opublikowano
weźcie pod uwagę, że olej napędowy kosztuje ok. 4,60zł. po odliczeniu podatku VAT oczywiście.

 

Nie każdy jest przedsiębiorcą który ma samochód zarejestrowany na firmę, i nie każdy może odliczać sobie podatek Vat, w związku z powyższym skupmy się na cenie 5,75 PLN za litr ON przy wszelkich porównaniach :)

 

Kazdy ma kilka pozycji, które MUSI mieć w pojezdzie konfigurowanym przez siebie, dla siebie...

 

M.in. dlatego kupuje się samochody nowe, aby skroić je pod siebie :)

Opublikowano
no tak, ale odpowiadam (przynajmniej po części) na pytanie "czemu ludzie kupują 320d".
Opublikowano

MOD: po co cytujesz całą wypowiedź odpisując pod nią?

 

Nie odlicza się podatku VAT od oleju napędowego obecnie !!

Znaczy można odliczać :p ale jest to niezgodne z prawem :)

Opublikowano

MOD: po co cytujesz całą wypowiedź odpisując pod nią?

wystarczy że twoja firma posiada jakikolwiek samochód dostawczy z dieslem...

Opublikowano

MOD: po co cytujesz całą wypowiedź odpisując pod nią?

 

Acha, czyli trzeba mieć firmę z samochodem powyżej 3,5t i na niego brać faktury. Nie każdy tak ma jednak

Myślałem, że mówimy o odliczeniu VAT-u za paliwo od BMW :)

Opublikowano

MOD: po co cytujesz całą wypowiedź odpisując pod nią?

 

a gdzie ja pisałem o 3,5t? wystarczy dowolny samochód zarejestrowany jako dostawczy (prawdziwy dostawczy a nie kombiak z kratką): citroen berlingo, opel combo, itp, itd. E91 czy F31 też by się dało, jakby wywalić tylną kanapę.

Opublikowano
... a przy okazji ukazał się w konfiguratorze model 320i (134 900 zł) - ciekawe jak ten silnik będzie się spisywać ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pytanie powinno brzmiec :) - co trzeba zrobic i za ile by podniesc moc w 320i do poziomu zblizonego do 328i :mrgreen:

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano

 

a gdzie ja pisałem o 3,5t? wystarczy dowolny samochód zarejestrowany jako dostawczy (prawdziwy dostawczy a nie kombiak z kratką): citroen berlingo, opel combo, itp, itd. E91 czy F31 też by się dało, jakby wywalić tylną kanapę.

 

Jest tzw. ustawa przejściowa teraz, od I.2011 do końca 2012 nie można odliczać VAT od oleju napędowego.

Ale idąc dalej "można odliczać", znam takich co odliczali, z powodu niewiedzy. Teraz wszystko w rekach urzędu skarbowego :)

Ale jak już piszesz o wywalaniu tylnej kanapy.... heh , kiedy to było.

Opublikowano

Od dłuższego czasu przyglądam się według mnie beznadziejnemu kierunkowi do którego niektórzy użytkownicy sprowadzili ten wątek... postanowiłem wyrazić swoją opinię w tej sprawie.

 

A więc:

 

1.

Co do trwałości jednostki to kupując nowe auto mam to głęboko w ....., mam gwarancję 5 lat świętego spokoju a dumanie co by było gdyby zostawiam dla przyszłego właściciela... kupując używane auto powinien brać pod uwagę koszty eksploatacji, jeśli go nie stać niech kupi nowy we właściwym budżecie... dywagacje na temat przejechania danym silnikiem 200000 czy 500000km uważam za beznadziejny sposób wykorzystywania klawiatury :duh: :mrgreen:

 

2.

Odwieczny temat spalania... dlaczego świat jest pełen ludzi którzy za 10 ~ 20 zł różnicy w przejechanych 100 kilometrach dali by się pokroić, tym samym rezygnując z frajdy z jazdy, jeśli jedynym ważnym aspektem zakupu pojazdu jest spalanie to proponuje wybór np. Lupo 3L TDI, paliło to to coś około 3 litrów... :duh: Kilka dni temu kupiłem żonie Clio które pali średnio 15l/100km mam żałować ? :norty: :mad2: :duh: NIE!

 

3.

Kolejna sprawa to stawki VAT, dlaczego zawsze najwięcej do powiedzenia mają osoby tak naprawdę nie mające żadnego pojęcia... od każdego auta ciężarowego według warunków zgodnych z rozporządzeniem ministerstwa finansów (t.j. wszelkie auta spełniające kryteria VAT1) można odliczać VAT od paliwa, zarówno od benzyny jak i od ropy. W dużym uproszczeniu są to auta posiadające dłuższą część towarową niż osobową np. Seicento VAN, Clio storia, Panda VAN i wszelakie inne małe dostawczaki z trwale odgrodzoną przestrzenią ładunkową... nie wspominam już o PICK - UP -ach i innych większych pojazdach które też oczywiście są pojazdami ciężarowymi. :search:

 

4.

Wyposażenie... każdy zamawia co innego, padło tu pewne stwierdzenie "wyrosłem z zamawiania rzeczy po to by je mieć"... zgadzam się z tym, dla jednej osoby nieistotne będą fotele z pamięcią bo jeździ sama, natomiast dla drugiej będzie to priorytet bo samochód ma dwóch lub więcej użytkowników i męczy każdego z nich ciągłe ustawianie fotela, lusterek, kierownicy... każdy ma swoje "must have" wyposażenie to bardzo ważna sprawa personalizująca auto, nie kierujmy się tylko kosztami, rezygnacja z ważnej dla nas opcji w perspektywie długoterminowej jazdy będzie nas bardzo irytowała...

 

ot tyle... pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.