Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

200k i masz wypasioną furę. Ten konfigurator na stronie BMW nie zawiera(ł), wszystkich opcji jakie są w cenniku.

HUD to jest spoko jam masz nawigacje, ostrzeżenia o znakach itd., bo tak to co on ci tylko prędkość wyświetli i bieg jak masz automat.

Poza tym, przekręcenie głowy w prawo na navi i lekko w dół na zegary to jest forma ćwiczeń też :)

A co z tym servotronikiem, trzeba się przyzwyczaić i czy to w ogóle cos daje ?? I co go różni od układu sportowego.

Opublikowano

Ja jak sobie konfiguruje 328i to zawsze wychodzi mi ponad 250k.. (dokładniue 256 a full opcja to to nie jest:) )

także dużo, ale widzę że w konfiguratorze pojawiły się nowe silniki:) na razie słabsze...

Opublikowano

Konfiguracja moich marzeń = 208 tys zł i do tego rabat 2%.

 

Konfiguraja minimum 196 tys zł (ale i tak jest : sportowe adaptacyjne zawieszenie M, sportowy układ kierowniczy, sportowe skórzane fotele, pakiet Sport Line, sportowa automatyczna skrzynia biegów, elektryka foteli z pamięcią, czujnik deszczu , sprzęt Hi-fi i pare pierdół - ja kompletnie NIC wiecej nie potrzebuje w aucie...)...

 

Navi ? Nie będe dawał 11 tys zł za navi...ksenony adaptacyjne ? 7-8 tys zł- obejdzie się - w sumie to kompletnie NIE wpływa na przyjemność z jazdy...

 

A po drugie ksenony będę mógł sobie pozniej dołozyć....

 

Wujek no no co Ty tam dajesz, ze wychodzi Ci 250 tys zł ? To jest już absurdalna kwota za samochód z silnikiem R4 i jak na Trójkę...

 

 

Coraz bardziej jestem przekonany do do F30....Kiedy sobie pomyśle, ze E90 nie ma praktycznie nic ciekawego względem F30 ?

 

Może jeszcze jakby kurs Euro był na poziomie 3,5-3,6 to sensownym byłoby sprowadzenie auta z DE (silnik 3,0 L - 335i ), ale obecnie przy 4,18 nie ma to sensu....

Opublikowano

Oczywiscie niechętnie przejde na R4...zwłaszcza z R6 3,0...

 

Ale R6 nie sprzedaje, bo auto doprowadziłem do idealnego stanu i jako, ze ma przebieg 55k to posłuzy jeszcze kilka lat.

 

Natomiast jako, ze za naprawde ładne E90 335i 2007 (przed lift) trzeba dać te 90 tys zł, czyli jakby nie było bardzo duzo pieniędzy a :

 

- nie mam pakietu serwisowego

- nie mam gwarancji

- auto ma juz troche lat i pewnie ok 100,000 KM za sobą

- nie wiem jak ktoś tym jezdził wczesniej

- trzeba będzie niezle bulić nawet zakładając dobry stan - za serwis, a niech sie coś sypnie np turbo ?

 

Za to mam :

 

- R6 i 306 HP + twarde, sportowe zawieszenie

 

Jednak 90 tys zł to 40 pare % ceny nowego, świetnie wyposażonego 328i F30 oraz :

 

- osiągi F30 328i miażdzą , doznania deklasują wolnossące 3,0 R6, moze nie na papierze w warunkach laboratoryjnych, ale za to w ruchu, realnie doznania w zakresie od 0 do 160 są niesamowite

 

- cala reszta (to co wymieniłem w wyposazeniu)

 

Natomiast poliftowe E90 335i , czyli 2008 to co najmniej 100, a pewnie nawet ze 110 tys zł...A to juz naprawde blisko do F30 328i...

 

Aha no i do codziennej jazdy....ważna rzecz spalanie...pewnie nizsze gdzies o 30-50 % w 328i.

 

Cena nie jest po prostu argumentem w przypadku E90 335i vs F30 328i....Cena dobrego, starego E90 335i stanowi zbyt duzy % ceny nowego, extra wyposazonego 328i F30.

Opublikowano

moja konf:

 

Podsumowanie. 1/03/2012 8.43.43 PM

Twoje BMW.

Twoja konfiguracja

Cena całkowita 254 839,00 PLN

Wybrane opcje 101 939,00 PLN

328i Limuzyna

Sport Line 152 900,00 PLN

Linia

Sport Line 7AC 8 296,00 PLN

Kolory, opcje wyposażenia wnętrza i obręcze kół

czerwień Melbourne met (Część z Sport Line) A75 3 669,00 PLN

Skóra Dakota czarny z czerwonym akcentem (Część z Sport Line) LCL3 7 947,00 PLN

19" Obrecze kól ze stopów lekkich Double Spoke 401 z ogumieniem mieszanym (Część z Sport Line) 2A4 3 930,00 PLN

Wnętrze

Listwy ozdobne szlifowane aluminium (Część z Sport Line) 4AD 831,00 PLN

Edycje i pakiety

Polski pakiet ZP5 8 782,00 PLN

Pakiet Advanced Parking ZPP 7 319,00 PLN

R2 Business Package ZP9 11 122,00 PLN

Wyposażenie dodatkowe

Servotronic 216 Standardowy

Kierownica wielofunkcyjna 249 Standardowy

Kierownica sportowa, skórzana (Część z Sport Line) 255 0,00 PLN

Opony z funkcją jazdy awaryjnej 258 Standardowy

Śruby zabezpieczające 2PA Standardowy

Sportowa automatyczna skrzynia biegów 2TB 10 613,00 PLN

Adaptacyjne zawieszenie sportowe M 2VF 4 803,00 PLN

Dostęp komfortowy 322 2 490,00 PLN

Kamera cofania (Część z Pakiet Advanced Parking) 3AG 0,00 PLN

Szklany dach, elektryczny z funkcją otwierania i podnoszenia 403 4 803,00 PLN

Szyby przeciwsłoneczne 420 1 528,00 PLN

Dywaniki welurowe 423 Standardowy

Trójkąt ostrzegawczy 428 Standardowy

Lusterka przyciemniane automatycznie, składane elektrycznie (Część z Pakiet Advanced Parking) 430 0,00 PLN

Lusterko wsteczne przyciemniane automatycznie 431 0,00 PLN

System załadunkowy (Część z Polski pakiet) 465 0,00 PLN

Sportowe fotele przednie (Część z Sport Line) 481 0,00 PLN

Pakiet dodatkowych schowków (Część z Polski pakiet) 493 0,00 PLN

Ogrzewanie foteli przednich 494 1 616,00 PLN

Podłokietnik z przodu, przesuwany (Część z Polski pakiet) 4AE 0,00 PLN

Listwa akcentowa: matowy koral (Część z Sport Line) 4DN 0,00 PLN

Spryskiwacze reflektorów (Część z Polski pakiet) 502 0,00 PLN

Czujniki parkowania z tyłu i z przodu (Część z Pakiet Advanced Parking) 508 0,00 PLN

Światła przeciwmgielne 520 Standardowy

Czujnik deszczu z automatyczną kontrolą 521 567,00 PLN

Reflektory biksenonowe (Część z Polski pakiet) 522 0,00 PLN

Klimatyzacja automatyczna 534 Standardowy

Tempomat z funkcją hamowania 544 2 011,00 PLN

Pakiet dodatkowego oświetlenia (Część z Polski pakiet) 563 0,00 PLN

Funkcja dezaktywacji poduszki powietrznej z przodu 5DA Standardowy

Składane zagłówki tylne 5DC Standardowy

Kamera Surround View (Część z Pakiet Advanced Parking) 5DL 0,00 PLN

System nawigacyjny Professional (Część z R2 Business Package) 609 0,00 PLN

Wyświetlacz Head-Up 610 4 278,00 PLN

Zestaw hi-fi Harman Kardon Surround 688 5 239,00 PLN

Rozszerzenie interfejsu audio o telefonykomórkowe (Część z R2 Business Package) 6NF 0,00 PLN

Łączność, Bluetooth oraz interfejsy audio USB (Część z R2 Business Package) 6NK 0,00 PLN

Deska rozdzielcza o rozszerzonym zakresie (Część z R2 Business Package) 6WA 0,00 PLN

Pakiet serwisowy BMW Service Inclusive Ultimate 5 lat/100 000 km 7NB 12 095,00 PLN

Angielska instrukcja obsługi 880 0,00 PLN

Polska wersja językowa 8A1 0,00 PLN

Zalecana cena detaliczna producenta, zawierająca 23% VAT.

Firma BMW dołożyła wszelkich starań, aby zagwarantować dokładność informacji podanych w niniejszej witrynie, ale nie przejmuje odpowiedzialności za ewentualne błędy lub przeoczenia. Firma BMW nie przejmuje odpowiedzialności wynikającej z podanych informacji.

Opublikowano

Hm, myślę jednak że opcje typu szklany dach, dostęp komfortowy, Harman-Kardon, wszelkie kamery itp. to swojego rodzaju fanaberie (aczkolwiek bez dwóch zdań fajne).

Pakiet serwisowy też dodatkowo "nabił" koszty tej specyfikacji. Gdybyśmy to wszystko pominęli, rzeczywiście pozostanie kwota rzędu 210-220k za b. przyzwoicie wyposażone 328i.

Primator
  • Moderatorzy
Opublikowano

 

Navi ? Nie będe dawał 11 tys zł za navi...

taa i w aucie za 200 tys PLN z 2012 r jeździć z przyssawką do nawigacji :D

ksenony adaptacyjne ? 7-8 tys zł- obejdzie się - w sumie to kompletnie NIE wpływa na przyjemność z jazdy...

 

A po drugie ksenony będę mógł sobie pozniej dołozyć....

 

Niby nie potrzebne a chcesz później sam dokładać...

Zastaw się a postaw się :)

Opublikowano
Hm, myślę jednak że opcje typu szklany dach, dostęp komfortowy, Harman-Kardon, wszelkie kamery itp. to swojego rodzaju fanaberie (aczkolwiek bez dwóch zdań fajne).

Pakiet serwisowy też dodatkowo "nabił" koszty tej specyfikacji. Gdybyśmy to wszystko pominęli, rzeczywiście pozostanie kwota rzędu 210-220k za b. przyzwoicie wyposażone 328i.

 

w lato szklany dach bardzo fajny bajer, tak samo jak w zime ogrzewane fotele :) pakiet serwisowy musi byc gdyz uwazam ze na przestrzeni lat by się zwrócił, zdrugiej strony patrzeć na to to nie wiem czy jeździl bym tym samochodem więcej niż 3 lata...

Harman-Kardon? MUST! kiedys w 320d mialem zwykle audio i juz nigdy w zyciu:) jestem malomanem :)

Kamery? pewnie, dodatki, obecnie mam czujnik z przodu i z tyłu i pewnie mógłbym przy czujnikach zostać ale to fajny relatywnie niedrogi bajer:)

Navi? MUST! i już, bez argumentów. BMW moglo by jeszcze opracować system map online i aktualizacji w połączeniu z BMW APPS oraz internetem... no chyba że już to jest a ja o tym nie wiem :)

Ksenony? Come on...:) nie bede nawet poruszal tego tematu,

Dostęp komfortowy? hmm no tak, gadżecik tu się zgadzam, ale wygodny :)

 

No tak czy siak gdybym mial kupic 328i to właśnie tak wyposażoną gdyż takto głupio by było mi zamieniać 335i na R4 i to z gorsza opcja:)

Gorsze wyposazenie moglo by byc jesli by to bylo 328i w coupe i mpakiecie:D

Opublikowano

Pakiet serwisowy 5 lat/100 tys km przecież jest w cenie teraz ? Ja jak robiłem konfiguracje to mam go gratis.

 

Jezeli do mojej konfiguracji dołoże navi prof i PDC to wyjdzie 212 - 2 % rabatu i mam auto wypas.

 

 

Co do ksenonów ? Według mnie Navi jest o niebo bardziej przydatna, dodatkowo ma sie wiekszy ekran.

 

 

Mozna dyskutować jeszcze o pierdołach typu HUD, dostęp komfortowy itp itd

 

Dla mnie F30 328i, które ma adaptacyjne zawieszenie, sportowy układ kierowniczy, sportowy automat, sport line , aluminium w środku , elektryke foteli z pamięcią i sportowe skórzane fotele to totalny kosmos...jak dołoze do tego Navi + kilka tych tanich bajerów (kilka z tych po 500-1000 zł) to juz nic więcej nie chcę.

 

 

Aha i jeszcze chciałbym usłyszeć porówanie kogoś kto jeździł już dobrze jeżdżącą 328i F30 (czyli taką , która ma juz troche KM za sobą , bo one mulą na początku) i E90 335i...

 

Chodzi mi o różnice przeciążeń przy przyspieszaniu.

Opublikowano
A tak w ogole jak ktoś jest wrażliwy to w ogole nie polecam jezdzić dobrą 328i F30, bo potem jak się wsiądzie do E90 to ma się wrażenie jakby sie jechało Polonezem... :mad2:
Opublikowano
jak się wsiądzie do E90 to ma się wrażenie jakby sie jechało Polonezem... :mad2:

:lol: szczególnie te wirtualne e90 tak się zachowują :lol:

  • Moderatorzy
Opublikowano
jak się wsiądzie do E90 to ma się wrażenie jakby sie jechało Polonezem... :mad2:

:lol: szczególnie te wirtualne e90 tak się zachowują :lol:

i te z USA... :lol:

Opublikowano
Pakiet serwisowy 5 lat/100 tys km przecież jest w cenie teraz ? Ja jak robiłem konfiguracje to mam go gratis.

Wujekwadus wybrał pakiet Ultimate o szerszym zakresie; w cenie jest tylko pakiet podstawowy (oleje,filtry, świece,przeglądy).

Primator
Opublikowano (edytowane)

A po co dawać 5k za fotele elektryczne i z pamięcią. co to wnosi do komfortu jazdy. Kupujecie te 245HP dla siebie czy dla całej rodziny :) heh

Xenon musi być w takim aucie obowiązkowo, już nie mówię że lepiej świeci ale 200k bez "ksenona" będzie wyglądał na drodze jak jakaś bida. Poza tym większość jak zobaczy w lusterku wstecznym xenon to już z zasady myśli by zrobić miejsce na lewym pasie :d

Edytowane przez karisku
Opublikowano (edytowane)

Ja akurat mam to teraz i uzywam tego, bo wymieniam sie czesto.

 

 

Dodam jeszcze jedno. Nie miałem , ale pojezdziłem ostatnio E46 330ci automat oprócz tego jezdziłem E90 320d, 330d, 330i 272 HP i moje 328i z hartge (267 HP), takze jako pasażer 335i E90 i : róznica pomiedzy E46 a E90 jest istotna, spora na korzyść E90....ale róznica pomiędzy E90 a F30 jest kolosalna...

 

Co do ksenonów - kazdy jest inny, dla jednego F30 musi mieć adaptacyjne zawieszenie i układ kierowniczy + sportową skrzynie a dla drugiego ksenony...

Edytowane przez vystelior

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.