Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Gorik , nie jest to kwestią prz3ebiegu. ja mam 158. Ale jeździłem E60 już w 2004 roku. Egzemplarzem fabrycznie nowym , i już były różne dziwne odgłosy , a spasowanie też pozostawiało wiele do życzenia.

nie mów mi takich rzeczy bo nie będe wiedział na co zmienic w przyszłosci a skrzypiące plastiki to najgorsze co moze byc i walka z wiatrakami :twisted:

  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Mnie w e46 o4r irytowały ciągle "skrzypiąca" szyby przednie gdy były zamknięte, nawet na najmniejsze dziurze. Smarowałem silikonem nic nie pomagało. W końcu się przyzwyczaiłem, ale jak kogoś wiozłem to trochę mi było wstyd :p
Opublikowano
w E46 skrzypiące szyby , to kwestia posmarowania wazeliną "meszków" na drzwiach raz na kilka miesięcy . E60 ma podobny problem i wiele wiele innych ! :D
  • Moderatorzy
Opublikowano

Oglądałem w salonie niemieckim F30. Tutaj również problem z drzwiami w każdym aucie. Nie wiem czy ktoś to zauważył ale w sport i luxury line zaślepki na uchwytach drzwi były bardzo źle spasowane. W 1 aucie tapicerka zagłówka nie doszyta. Blachy dobrze spasowane. Listwy ozdobne w modern to porażka.

Nie wiem czy BMW się spieszyło czy jak ale wpadka za wpadka. Może taki urok wieku dziecięcego.

Osobiście design uważam za fajny, pozycja za kierownica również jak w typowym BMW.

Dostępne wyposażenie bardzo fajne: head-up, kamery, asystent pasa, asystent martwej strefy, itp (tak wyposażone 328i to 60k Euro).

 

Szału nie ma. Jednak E90 LCI zakupie.

Opublikowano
w E46 skrzypiące szyby , to kwestia posmarowania wazeliną "meszków" na drzwiach raz na kilka miesięcy . E60 ma podobny problem i wiele wiele innych ! :D

 

W "Lanosie" nie trzeba było uszczelek smarować :) hehe

  • Moderatorzy
Opublikowano
nowe z salonu e90 LCI? każdy ma inny gust , mnie bardzo podobają się listwy modern line .

 

teraz jest dużo 1-2 rocznych aut w dobrej cenie. Za dobrze wyposażone F30 można kupić 0,5-1 roczne F10.

Opublikowano
To rozumiem . Ale nowe E90 , choćby kilkanaście tyś taniej , moim zdaniem jest nie warte. Bo F30 naprawdę robi robotę . A kilku letnie E90 to już inna sprawa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Więc ja także odglądałem i jeździłem wczoraj nową serią 3 z silnikiem 20d.

 

Wrażenia negatywne: (kolejność dowolna)

1. brzydka kierownica, może dobra i odpowiednia do serii X ale nie do 3,

2. brzydkie zegary, zbyt małe,

3. nie ładny przód auta,

4. zbyt długie auto

 

wrażenia pozytywne

 

1. ładny tył i bok auta,

2. przyjemne wnętrze, wszystko czego dotknąłem w środku było lepsze niż to w E90,

3. wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej,

4. 8 biegowy automat,

5. kolejna generacja run flatów,

6, otwieranie bagażnika,

7, lepsze wygłuszenie silnika,

8. bardzo cicha praca zawieszenia.

 

Aha zamierzam kupić takie auto w wersji copue.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Nie miałem okazji się przejechać jeszcze ale może ktoś opisz jak wygląda sprawa cofania. Przy zaparkowanym aucie w salonie nic do tylu nie widziałem.

 

To rozumiem . Ale nowe E90 , choćby kilkanaście tyś taniej , moim zdaniem jest nie warte. Bo F30 naprawdę robi robotę . A kilku letnie E90 to już inna sprawa.

 

Niestety suma 60k Euro za F30 jest nie adekwatna do jakości. 1-2 rocznie to nie kilkuletnie (przebieg do 30 tys km) około 30k Euro. Tutaj przemawia ekonomia.

Auto potrzebuje na już a premiera F30 odciągnęła zakup. Spodziewałem się więcej. Gotowy byłym na golasa F30.

Opublikowano

Cena też mnie zdziwiła:P 60k euro na autoscount.de za dopasione 328i.... jakby nie patrzeć więcej niż za używanego GTR i tyle samo co za używane audi R8... rozumiem że w niemczech "klasa średnia" może pozwolić sobie na takie samochody...

Ciekawe podejśćie l(

Opublikowano

Wiesz jakie zawieszenie i układ kierowniczy posiadało auto, którym jeździłeś? Korzystałeś z przełącznika trybów jazdy? Wg tego, co mi mówił sprzedawca, różnice między poszczególnymi ustawieniami są znaczące i nie jest to marketingowy bełkot... no chyba że jest...

 

Jeździłem wersją Sport w trybie sportowym z automatem (tryb sportowy).

Wspomaganie układu kierowniczego Servotronic - to pewnie dlatego czucie auta w E90 jest o wiele lepsze.

 

Ale spokojnie nie ma co sie zrażać, poczekajmy na relację kogoś kto jechał 328i. 320d to jednak bedzie sprawiała frajde tylko fanom Diesli.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zgadzam się z karbo- tył jest o wiele lepszy choć jak pisałem wcześniej podobny do E90.

Czy brak foteli komfortowych w F30/F25 to sprawa ich wielkości czy BMW nie chce stracić klientów na F10? ;)

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano
Cena też mnie zdziwiła:P 60k euro na autoscount.de za dopasione 328i.... jakby nie patrzeć więcej niż za używanego GTR i tyle samo co za używane audi R8... rozumiem że w niemczech "klasa średnia" może pozwolić sobie na takie samochody...

Ciekawe podejśćie l(

Sprawdź sobie ile mogło Twoje auto kosztować jako nowe - możesz się zdziwić.

Jak porównałem kiedyś wyposażenie mojego z cennikiem bmw z czasu jego zakupu to też mi wyszło prawie 60k E a teraz gadżetów można dołożyć więcej.

Ja czekam aż "pielgrzymki" się skończą i jakoś w tygodniu wybiorę się w środku dnia do M-Cars żeby zobaczyć to nowe cudo.

Opublikowano
Jak to nie można zamówić komfortów ? Soft close`a też nie widzę w konfiguratorze .A w M-cars na premierze zarzekali się , że ma być wszystko co może byc w7er
Opublikowano

Sprawdź sobie ile mogło Twoje auto kosztować jako nowe - możesz się zdziwić.

 

wiem ile kosztowało jako nowe bo koleś od którego go kupiłem miał fakturę opiewającą na nieco ponad 60k euro...:)

ale to jest powód dla którego kupiłem używkę a nie nówkę.

 

W sumie bogatemu nikt nie zabroni, ale 3-ka to klasa średnia... ja rozumiem żę 5-tka, 7-mka może tyle kosztować ale 3-ka ? Takie to troche sciąganie z ludzi kasy w ramach oferowanego "prestiżu"....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Komfortów nie ma ani w trójce, ani A4, ani w c-klass.

A4 ma w konfiguratorze cos co nazywa sie fotele komfortowe aczkolwiek nie wiem czy sa lamane jak w F10...

pozdrawiam

Paweł

  • Moderatorzy
Opublikowano
Jak to nie można zamówić komfortów ? Soft close`a też nie widzę w konfiguratorze .A w M-cars na premierze zarzekali się , że ma być wszystko co może byc w7er

 

w papierowym katalogu są tylko seryjne i sportowe siedzenia. A soft close nie jest częścią pakietu dostępu komfortowego?

Opublikowano
W sumie bogatemu nikt nie zabroni, ale 3-ka to klasa średnia... ja rozumiem żę 5-tka, 7-mka może tyle kosztować ale 3-ka ? Takie to troche sciąganie z ludzi kasy w ramach oferowanego "prestiżu"....

Ale na tym polega właśnie największy plus a nie minus - możesz wyposażyć 3-kę prawie tak jak 5 czy 7 - wtedy płacisz więcej ale masz auto normalnych rozmiarów, nie tak ciężkie więc zwinniejsze a zarazem oferujące wystarczający poziom luskusu i dające uśmiech przy dodawaniu gazu.

Nikt nie każe kupować wypasionej trójki z mocnym silnikiem - ale jeśli ktoś sobie tego życzy to ma taką możliwość.

Oprócz e90 szukałem też 535d, ale dobrze, że trafiła się ta którą kupiłem bo 5 i więcej miejsca do zaparkowania potrzebuje i czuć, że to już spory samochód a w e90 z wyposażenia odczuwalnie brakuje mi tylko hud-a (który w f30 już będzie).

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Albo na tych zdjęciach tego nie widać, albo nie są łamane...

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Każda firma może tak samo nazywać różne fotele. W A4 komfortowe fotele są opcjonalne, tylko w skórze itd, możliwe że podobne do tych co na zdjęciu A6

pozdrawiam

Paweł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.