Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano
No i... ??? jaki z tego morał bo nie łapię ? ;)

 

POjechało na diagnozę awarii.

 

Przy maksymalnym przyspieszaniu w trybach sport było poszarpywanie.

Było to wyczywalne, jakby się delikatnie gaz odejmowało.

 

Swoją drogą oglądąłem wczoraj F31

Kurcze 225 tys za 320d to jakieś przegięcie.

Fajna klapa elektryczna (jak w F11)

  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Z tego co czytałem, to nie będzie można zrobić upgrade'u. Nowy soft będzie wymagał też nowych bebechów. Więc lipa. Ale masz rację Primator, nawi jest mocno średnia... W zeszłym tygodniu we włoszech dała mi nieźle popalić...
Opublikowano
Z tego co czytałem, to nie będzie można zrobić upgrade'u. Nowy soft będzie wymagał też nowych bebechów. Więc lipa. Ale masz rację Primator, nawi jest mocno średnia... W zeszłym tygodniu we włoszech dała mi nieźle popalić...

To nic nowego że seryjne navi są do niczego. Jest może kilka modeli, które są nawet nawet. Reszta to totalna porażka. Zawsze zastanawia mnie jaki jest sens wywalania kilku tysięcy za coś co tak naprawdę warte jest może kilka stówek. :mad2:

Ale z drugiej strony każdy ma to co lubi.........

......... a potem się gubi :)))))))

Opublikowano

Swoją drogą oglądąłem wczoraj F31

Kurcze 225 tys za 320d to jakieś przegięcie.

Ale nowe to zawsze tyle kosztowało jak się wsadzi opcji za 70tyś. Swoja drogą to chyba już prawie wszystko tam w konfiguracji dodałeś :)

Opublikowano
Z tego co czytałem, to nie będzie można zrobić upgrade'u. Nowy soft będzie wymagał też nowych bebechów. Więc lipa. Ale masz rację Primator, nawi jest mocno średnia... W zeszłym tygodniu we włoszech dała mi nieźle popalić...

To nic nowego że seryjne navi są do niczego. Jest może kilka modeli, które są nawet nawet. Reszta to totalna porażka. Zawsze zastanawia mnie jaki jest sens wywalania kilku tysięcy za coś co tak naprawdę warte jest może kilka stówek. :mad2:

Ale z drugiej strony każdy ma to co lubi.........

......... a potem się gubi :)))))))

 

Nie pasi mi przyklejanie TomToma na szybe w aucie za 200k, poza tym to ze raz na jakis czas navi sie zamota, to nie oznacza od razu ze to szajs totalny :)

Opublikowano (edytowane)
No i... ??? jaki z tego morał bo nie łapię ? ;)

 

 

 

Swoją drogą oglądąłem wczoraj F31

Kurcze 225 tys za 320d to jakieś przegięcie.

Fajna klapa elektryczna (jak w F11)

 

 

Wiesz... 2 dni temu zrezygnowałem z zakupu f30 335i 2012 w promocyjnej cenie - miałem już spisaną umowę zakupu ( pojawiły mi się niespodziewane wydatki i nie byłem pewny czy w wymaganym czasie sprzedam swoją 320d ) auto było reimportem dealera takim jak w przypadku mojej białej 330xd...

 

W momencie rezygnacji dealer jeszcze obniżał mi cenę - mogłem to wziąć za 201117zł - katalogowo kosztuje 268860zł...

 

Teraz jest dobry czas na kupowanie... na F30 320d w sedanie z wejścia BMW Polska daje 30000zł rabatu - mają mnóstwo sztuk na stocku.

Edytowane przez arnold
Opublikowano

Nie pasi mi przyklejanie TomToma na szybe w aucie za 200k, poza tym to ze raz na jakis czas navi sie zamota, to nie oznacza od razu ze to szajs totalny :)

 

Też nie jestem zwolennikiem TT ale wywalać 10kk za coś co nie działa jak ma to chyba sztuka dla sztuki niestety :(

Opublikowano
Ale jak nie działa? 1 raz na 100 jesli nie zadzaiala, to chyba jeszcze nie ma tragedii? Fakt faktem, że sprawia to trochę problemu, ale bez przesady. 10k to nie tylko navi...
Opublikowano
Ekran z navi wygląda lepiej, poza tym jest twardy dysk. Miałem w innym aucie jakieś doczepiane badziewie, nigdy mi się nie chciało tego wyjmować, podłączać, odpalać i dłubać coś na tym ekraniku. Przy fabrycznej jest dużo wygodniej. Cena oczywiście grubo przesadzona, ale w aucie klasy premium za wszystko płaci się jak za zboże. Zgadzam się, że pokrycie nie jest idealne,cena aktualizacji złodziejska. Dla mnie jednak zalety przeważają.
Opublikowano
Temat wałkowałem wzdłuż i wszerz. Niestety bez skutku. Możecie mi pomóc z ustawieniami equalizera w F30 Harman Kardon. Kombinowałem już "na ucho" i coś mi cały czas nie pasuje. Bas nie jest szybki, a i całość gra nijak... Podzieli się ktoś swoimi ustawieniami? Szukam ustawień jak najbardziej naturalnych, bez udziwnień...
Opublikowano

Byłem dziś w salonie BMW i przyjrzałem się bliżej F30 :)

 

Niestety ale auto rozczarowało mnie.. jakoś brakowało mi w nim czegoś.. za to seria 5 zrobiła na mnie ogromne wrażenie.

Myślę że to kokpit 5 jest dużo ładniejszy i nowoczesniejszy. Sam wyświetlacz Navi w F30 wygląda jak jakaś doczepiana navigacja. Powinien bezwzględnie być jakiś daszek lub zabudowa jak w 5 :)

Opublikowano
Byłem dziś w salonie BMW i przyjrzałem się bliżej F30 :)

 

Niestety ale auto rozczarowało mnie.. jakoś brakowało mi w nim czegoś.. za to seria 5 zrobiła na mnie ogromne wrażenie.

Myślę że to kokpit 5 jest dużo ładniejszy i nowoczesniejszy. Sam wyświetlacz Navi w F30 wygląda jak jakaś doczepiana navigacja. Powinien bezwzględnie być jakiś daszek lub zabudowa jak w 5 :)

 

Może moje zdanie w tym temacie, nie jest do końca obiektywne, ale co Ty porównujesz? 3 i 5????

Opublikowano
Byłem dziś w salonie BMW i przyjrzałem się bliżej F30 :)

 

Niestety ale auto rozczarowało mnie.. jakoś brakowało mi w nim czegoś.. za to seria 5 zrobiła na mnie ogromne wrażenie.

Myślę że to kokpit 5 jest dużo ładniejszy i nowoczesniejszy. Sam wyświetlacz Navi w F30 wygląda jak jakaś doczepiana navigacja. Powinien bezwzględnie być jakiś daszek lub zabudowa jak w 5 :)

 

Może moje zdanie w tym temacie, nie jest do końca obiektywne, ale co Ty porównujesz? 3 i 5????

 

A ja porównałem sobie 3 do 6GC i wcale takiej dużej różnicy nie ma :twisted2:

Jakoś nie mogę zrozumieć toku myślenia kolegi, który różnicę zobaczył. Wyglądają na właściwie identyczne.

A ogromne wrażenie to zrobiła na mnie pani, która mnie w salonie obsługiwała. Była na 5. I tutaj różnica przyznaję ogromna

Opublikowano
Heh, a u mnie dokładnie odwrtonie - wahałem się między 5tką i 3ką i wybrałem 3kę, bo mi się DUZO bardziej podobała, szczególnie zewnętrznie :-)
Opublikowano
Ja rozważałem zakup, ale nie porównywałem tych aut, szczególnie w środku. Za kasę która wydałem na dobrze dopasioną 3, miałbym biedną 5...
Opublikowano

Ja wahałem się między 5 i 3 i w końcu wybrałem piątkę. Moim zdaniem jakość materiałów w trójce jest nieco gorsza, ekran nawigacji sporo gorzej wygląda. Chociaż nie ma co się aż tak nad piątką zachwycać, bo jakość spasowania nie jest idealna.

 

Z zewnątrz oba auta bardzo mi się podobają. O dziwo- z tyłu moim zdaniem ilość miejsca w 5 i 3 jest porównywalna (pomimo różnicy w długości ponad 25 cm). Gdzieś w gazecie czytałem, że po dokładnych pomiarach wyszło, że w 3 jest więcej miejsca na nogi niż w 5, ale to już chyba trochę przesada.

Opublikowano

Może ujmę to trochę inaczej.

 

Gdy porównywałem E60 i E90 to nie widziałem tak wielkiej przepaści, jak przy nowej serii 3 oraz 5 :)

 

Rzeczywiście, porównanie może trochę niefortunne, gdyż to subiektywna opinia ale i tak nowa piątka to dla mnie '' wooow ''.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja wahałem się między 5 i 3 i w końcu wybrałem piątkę. Moim zdaniem jakość materiałów w trójce jest nieco gorsza, ekran nawigacji sporo gorzej wygląda. Chociaż nie ma co się aż tak nad piątką zachwycać, bo jakość spasowania nie jest idealna.

 

Z zewnątrz oba auta bardzo mi się podobają. O dziwo- z tyłu moim zdaniem ilość miejsca w 5 i 3 jest porównywalna (pomimo różnicy w długości ponad 25 cm). Gdzieś w gazecie czytałem, że po dokładnych pomiarach wyszło, że w 3 jest więcej miejsca na nogi niż w 5, ale to już chyba trochę przesada.

 

zgazdzam sie z toba 99%

 

W serii 3 czuje sie ta lekkosc i bardziej precyzyjny uklad kierowniczy - a 5 to taka super piekna komfortowa krowka:)

Opublikowano
Rok jeździłem 523i F10, wcześniej 4 lata wypasioną E60 530d, teraz od roku wypasioną X5. Przejechałem się ostatnio demówką 328i i nie mam wątpliwości, ze to jest to czego szukam. Po prostu przypasowała idealnie. Teraz tylko odliczam dni do końca leasingu klocka i chcę wrócić do zwinnej, lekkiej beemki. Pewnie, że 335i jest obiektywnie jeszcze lepsze ale przy obecnej akcyzie 328i jest idealnym kompromisem.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
tez uwazam cena/spalanie/osiagi zloty srodek to 328i
Opublikowano
Rok jeździłem 523i F10, wcześniej 4 lata wypasioną E60 530d, teraz od roku wypasioną X5. Przejechałem się ostatnio demówką 328i i nie mam wątpliwości, ze to jest to czego szukam. Po prostu przypasowała idealnie. Teraz tylko odliczam dni do końca leasingu klocka i chcę wrócić do zwinnej, lekkiej beemki. Pewnie, że 335i jest obiektywnie jeszcze lepsze ale przy obecnej akcyzie 328i jest idealnym kompromisem.

 

I to jest chyba najbardziej konkretna odpowiedź. Oczywiście każdy ma inny gust, ale kolega spróbował to do czego porównuje. Nie chodzi mi o sam werdykt, ale o to, że opinia została wydana na podstawie własnych doświadczeń, a nie na podstawie oglądania auta w salonie czy czytania o nim.

Opublikowano
Niemniej jednak jest to cholernie subiektywna opinia. 80% moich znajomych jak słyszy, że chcę zamienić X5 na 328i uważa, że zgłupiałem albo dorabiam sobie teorię bo przecież droższe musi oznaczać lepsze.
Opublikowano
Niemniej jednak jest to cholernie subiektywna opinia. 80% moich znajomych jak słyszy, że chcę zamienić X5 na 328i uważa, że zgłupiałem albo dorabiam sobie teorię bo przecież droższe musi oznaczać lepsze.

 

A czy Ci Twoi znajomi jezdzili ktoryms z aut ktore Ty wymieniles?

Opublikowano
Tak, gdzieś po drodze jeździli E60, E65, X5 i X6. Teraz mają fazę na Jagi - XF V8, nowego XKR i BMW X6. Dla nich trójka to samochód dla żony.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.