Skocz do zawartości

F30 Nowe bmw serii 3


grzechusk

Rekomendowane odpowiedzi

To teraz wsiadz do a4 2.0 tfsi przejedz sie, wysiadz i wsiadz do 328i.Wtedy mozesz zadecydowac,"czy warto przeplacac".

Taka moja subiektywna opinia,gdyz sam mialem okazje jezdzic tymi autami,co prawda a5 tfsi 211km ale mysle,ze jesli chodzi o jazde to duzej roznicy nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Moim zdaniem cena na 328i jest wręcz rewelacyjna, a porównywanie do A4 TFSI niezbyt miarodajne, 328 jest autem "o głowę" mocniejszym:). Pakietu - line nie trzeba koniecznie zamawiać, choć konfigurator zdaje się coś takiego sugerować.
Primator
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem, ze to jest przepłacania, ale i tak wole F30...Lepszy układ kierowniczy, lepsze zawieszenie przy lepszym komforcie ogólnie większa przyjemność z jazdy...dodatkowo jestem miłosnikiem BMW a nie Audi.

 

Co nie zmienia faktu , ze 160 tys zł za auto tej klasy, prezentujące przeciętny poziom materiałów we wnętrzu (przeciętny dla tej klasy) z silnikiem r4 2,0 oraz nie mające kompletnie wyposażenia to bardzo dużo.

 

Uważam, że takie pierdy jak czujniki parkowania, deszczu, zmierzchu, podgrzewane fotele itp itd powinny być w standardzie...

 

Natomiast dopłata za nawi i ksenony nie powinna być tak skandalicznie wysoka...Za samą navi i ksenony trza dać ok 20 tys zł co zakrawa na absurd wręcz.

 

Primator - sama cena jak na BMW z 245 HP może wydawać sie ok, ale kiedy dojdzie do konfigurowania samochodu to widać, ze kwota początkowa jest fikcją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się, ale generalnie tak już jest w BMW - cena golasa jest niemiarodajna, bo też i golas jest tragiczny :D

Miałem na myśli to, że dotąd auta o takim poziomie osiągów na ogół kosztowały około 200K już w standardzie...

Primator
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale można też auto dopasować pod siebie...Jesli ktoś nie potrzebuje Nawi i ksenonów to tak naprawdę pięknie wyposażone 328i z rabatem wyjdzie jakoś 190-195 tys....(tanie pierdoły jak czujniki, podgrzewanie, przeciwsłoneczne szyby itp + rzeczy wpływające bezpośrednio na przyjemność z jazdy - skóra, sportowe fotele, sportowy automat itp itd wiadomo o co chodzi). Tylko właśnie ksenony i nawi windują cenę o 20 tys zł...ale prawda jest taka, że lepiej dołozyć te 20 i odzyskać je z nawiązką przy odsprzedaży niż zaoszczędzić i potem mieć kłopoty...

 

Chyba, ze ktoś ma zamiar takim autem jeździć długo ( np 7-9 lat) lub po prostu zostawić je w rodzinie to wtedy można konfigurować bez myślenia o późniejszej odsprzedaży.

 

Ja jednak wezmę nawi i chyba zamiast ksenonów zapodam elektryke foteli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żarty żartami, ale nawet jakbym naprawdę myślał o M3 (a tak nie jest) to nie wytrzymałbym tych 2-3 lat zanim się pojawi...

 

Jedyny dylemat to 328i vs 335i...spotęgowany przez to, ze nie jechałem F30 335i...gdybym się przejachał i okazałoby się, ze osiągi deklasują 328i to można by się zastanawiać...aczkolwiek + 55 tys zł w stosunku do 328i robi już straszną cenę...więc pewnie tak czy siak będzie 328i.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie ksenony nic nie znaczą..po prostu :idea: .

 

Natomiast 335i to inna liga i dlatego można się zastanawiać nad wyborem.

 

Jeżeli konfigurujesz auto dla siebie to bierzesz to co jest potrzebne Tobie, a nie to co się komuś podoba...

 

Dla mnie liczą się rzeczy bezpośrednio wpływające na przyjemność jazdy (dobre stołki, doskonały automat ze skrzydełkami, adaptacyjne zawieszenie, silnik, sportowy układ kierowniczy + tanie bajery, które jednak powinno się mieć).

 

Przekonaliście mnie już do nawi i dlatego wezmę to...natomiast co do ksenonów to nie wiem. Tym bardziej, że prawdopodobnie auto zostanie w rodzinie (mniejsze koszty spalonych żarówek).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

zaczynasz pisać jak Ci, którzy się przesiadają z peugota 206 do X6M :lol: :lol:

 

przekonali do navi za x kpln, a martwisz się różnicą w kosztach między żarówkami :lol:

ale ja się nie znam, bo dla mnie bezdyskusyjna jest różnica w widoczności między ksenonem, a normalną żarówką :roll: i znaczy więcej niż tanie pierdoły

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

dołączę się do dyskusji bo tez jestem zaintersowany zakupem f30,

i tu moje pytanie o silnik 320i i 328i - silniki te są w typoszeregu N20, ale czy konstrukcyjnie są takie same czy to dwa rózne światy? Ja w sumie jestem zainteresowany 320i. Jeździłem 320d w automacie i w sumie to było całkiem nieźle (no nie było to 245 km ani wiecej, ale odczucie też niezłe), ale automat wg mnie to bajka po prostu super tylko 10k trzeba dorzucić.

I mam jeszcze dylemat czy brać z automatem czy zwykła skrzynię- co o tym sądzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Tyle, że nawi się przyda...faktycznie i bezdyskusyjnie.

 

Natomiast zwykłe światła spełnią swoją funkcję tak czy inaczej.

 

Osobiście to bym nawi olał, bo szkoda kasy, a xsenon rzecz w nocy niedoprzecenienia, znacząca wpływający na przyjemność i co najważniejsze BEZPIECZEŃSTWO jazdy. Po za tym masz obowiązkawe światła do jazdy dziennej, wiex xsenon podejrzewam nie wymienisz przez najbliższe 5lat. A nawigacja....hmm po za tym że ławiej sie kosztyta i nie szpeci niz te na szybę, to nie ma większych plusów. Tak jak dla mnie. :mrgreen:

 

PZDR>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Seryjny to jest ekran a nie nawigacja. Chyba że BMW poszło o krok do przodu i jako pierwsze oferuje navi w cenie podstawowej..... Ale coś mi się nie chce w to uwierzyć.... 1 kwietnia też już był... :mrgreen:

pozdrawiam

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MOD: przeczytaj regulamin, zwłaszcza część o cytowaniu poprzedzających wiadomości.

 

Problem w tym, ze 55k to dopiero poczatek, potem jeszcze +15% do ceny wyposazenia... Cena zycia w chorym kraju :wink:

 

Jestem na tym forum parę lat, kilkadziesiąt takich for postawiłem dla klientów swego czasu i pierwszy raz widzę tak nadgorliwych moderatorów uskuteczniających tak idiotyczne zasady... dajcie sobie może spokój z tymi śmiesznymi "regulaminami", forum jest dla ludzi, a nie dla regulaminów.

 

MOD: idiotyczne jest takie cytowanie. Ale co kto lubi, a tutaj się tego nie lubi. Jak masz jakieś inne cenne uwagi dotyczące forum, zasad - pisz PW do modów, admina, maile do zarządu Klubu. EOD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dokładnie każdy ma swój punkt widzenia i każdy konfiguruje auto pod siebie.

 

Jeden np dużo jezdzi w nocy i potrzebuje rzeczywiście ksenony a inny lubi duży ekran i navi :) .

 

 

Zgadzam się z kolegą. Ja osobiście wybrałem ksenony kosztem nawigacji i uważam że to dobra decyzja. Kalkulacja była prosta: ile razy kożystam z nawigacji a ile z ksenonów. Po trzech tygodniach z nawi korzystałem tylko raz i mocowana na szybie nie wygląda tak źle za wyświetlaczem a świateł czy to ksenonów czy do jazdy dziennej używam codziennie.

 

PS. Witam po raz pierwszy na BMW forum :lol: .

 

Pzdr.

Gurdziol

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

A co skłoniło cię do wzięcia klekoczącego 320d zamiast tanszego 320i ?

Albo 328i jest droższy o 6 tys, ale ma więcej od 320d: felgi 17'', servotronic i różnica maleje do 1 tys złotych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.