Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WITAM.

KOLEDZY NA 99% PADŁA NI SKRZYNKA ROZDZIELACZA NAPEDU (SKRZYNI BIEGÓW ).

JAK RUSZĘ AUTEM ZAPALA MI SIĘ KONTROLKA 4x4 , ABS I OD HAMULCA RĘCZNEGO

Z TEGO CO WYCZYTAŁEM JEST TO OBJAW USZKODZONEGO ROZDZIELACZA

ALE CZASAMI JAK RUSZĘ AUTEM TO JEST OK PRZEZ PARĘ KILOMETRÓW A NAWET KILKANAŚCIE ŻADNE KONTROLKI SIĘ NIE ZAPALAJĄ

ZAUWAŻYŁEM TEZ JAK AUTO POSTOI ZAPALONE PRZEZ OK 10-15min TO KONTROLKI GASNĄ

AUTO JEŹDZI OK NIE MA ŻADNYCH STUKÓW , SZARPNIĘĆ ITP

TYLKO TE KONTROLKI I BRAK KONTROLI TRAKCJI I ABS u

MOŻE TO NIE SKRZYNIA ROZDZIELCZA A TEN SILNICZEK CO JEST PRZY TEJ SKRZYNCE

 

MAM PARE PYTAN

1. CZY KTOŚ TO NAPRAWIA - CZY POZOSTAJE TYLKO SERWIS I WYMIANA NA NOWY ZA OK 7500zł

2. JAK STWIERDZIĆ CZY TO NA 100% SKRZYNKA , A NIE SILNICZEK KTÓRY JEST PRZY SKRZYNCE ?

3. JAK JUŻ SOBIE KUPIE TEN ROZDZIELACZ , CZY WYSTARCZY ZE GO ZAŁOŻĘ CZY TRZEBA GO JESZCZE PROGRAMOWAĆ ?

4. CZY PRZY WYMIANIE TRZEBA ŚCIĄGAĆ SKRZYNIE BIEGÓW BO POCI MI SIĘ Z SIMERINGU I OD RAZU BYM TO WYMIENIŁ ?

 

DZIĘKI

POZDRAWIAM

Opublikowano

Witam,

 

Jeżeli chodzi o naprawę znalazłem ogłoszenie:

 

http://allegro.pl/bmw-x3-2-0-3-0-naprawa-reduktor-skrzyni-biegow-i1834482374.html

 

Sprawdź siłownik (27107566296), gdzieś było na forum, że za niewłaściwą pracę odpowiedzialna była ta część a nie mechanizm w skrzynce. Jeżeli masz wyciek na simeringu, sprawdź stan oleju, zbyt niski stan może również powodować błędy.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam,

Właśnie jestem po naprawie tej części. Identyczne objawy, po przejechaniu parudziesięciu metrów, zapalał się napęd, abs i ręczny.

Odpowiedź znalazłęm tutaj: viewtopic.php?f=83&t=137048&p=1221983&hilit=abs#p1221983 Zamiast kosztownej naprawy w serwisie, zapłaciłem 350 zł za robocizne. Mam X3, wniej jest utrudnioony dostęp do tego silniczka.

Chciałem jednocześnie bardzo GŁÓŚNO podziękowąc KUBABRZESCE za bardzo pomocny post!!!

Opublikowano

CZESC WAM WSZYSTKIM

WŁASNIE JESTEM PO NAPRAWIE A RACZEJ WYMIANIE SILNICZKA W REDUKTORZE

KOSZT SILNICZKA + OLEJU W SKRZYNI BIEGÓW +OLEJ W REDUKTORZE I OCZYWISCIE ROBOCIZNA ( OKOŁO 1.5 godz) - 1200zł

CZY DUZO ? WYDAJE MI SIE ZE NIE SKORO BYŁEM JUZ SKŁONNY ZROBIC TO W SERWISIE KOSZT OKOŁO 9000zł

CZŁOWIEK ZNA SIE NA TYM NAPRAWIAŁ NIE JEDNOKROTNIE

NAPRAWDE POLECAM KTO MA PROBLEM Z REDUKTOREM LUB SKRZYNIA BIEGÓW

WRESZCIE PO SZESCIU MIESIACACH MOGE JEZDZIC BEZPIECZNIE Z ABSem ITP

DLA ZAINTERESOWANYCH PODAJE TELEFON 513 104 167 LUB 505 586 519

MIEJSCOWOSC PARYSÓW

 

POZDRAWIAM

Opublikowano
Witam olej do skrzyni biegów i skrzynki rozdzielczej kupowaleś w serwisie czy w sklepie skrzynia automat czy manual
Opublikowano

SKRZYNIA AUTOMAT

OLEJE W WARSZTACIE GDZIE NAPRAWIAŁEM

JAK DOBRZE PAMIETAM TO 400zł ZA OLEJ DO SKRZYNI + ROZDZIELACZA

POZDR

Opublikowano
Witam chodziło mi bardziej o nazwy oleju (typ oleju niz o cene skoro taka tajemnica serwisu jest olej do skrzynki redukcyjnej
Opublikowano
Witam chodziło mi bardziej o nazwy oleju (typ oleju niz o cene skoro taka tajemnica serwisu jest olej do skrzynki redukcyjnej
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Można naprawić to samemu , opis jest w linku poniżej

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=83&t=137048

Jest tylko 1 ale silniczek bynajmniej w moim przypadku chodzi troszke wiecej jak180 stopni po przekładni i moim zdaniem nie idzie tego obrócic tak by trwale zazegnać problemu. U mnie starczyło 2000 km i cos sie zaklinowało , efekt byl taki że koła zostały zblokowane, stało sie to na parkingu przy niskiej predkości jednak i tak nikomu nie polecam , skonczyło sie powrotem na lawecie. Znalazłem fachowca co jest w stanie zrobić taka przekładnie z metalu i teraz mam spokój.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

ja miałem podobny problem, podjechałem do Auto Fus po odczytaniu błędów okazało się że to czujnik kąta skrętu

wymieniłem czujnik łącznie z wymianą oraz kasowaniem błędów zapłaciłem 1081,35 PLN

polecam ten serwis

  • 5 lat później...
Opublikowano

Witajcie Panowie,

Mam BMW X3 2008r 177km Automat.

Problem podobny do kolegi z posta powyżej tj, palą mi się kontrolki 4x4 ABS, hamulca ręcznego i poduszki.

Po solidnej diagnostyce na komputerze występuje brak łączności z DSC.

Diagnosta swierdził ze "USZKODZONA SKRZYNKA VTG" co jest przyczyną wyświetlających się kontrolek.

E83 2.0d 177km Automat
Opublikowano
Przyczyną wyświetlania się kontrolek jest, USZKODZONA SKRZYNKA VTG. Naprawa to albo mniej kosztowna, zębatka do wymiany lub odwrócenia, jest pełno postów i filmów YT jak to zrobić. Wersja bardziej kosztowna to reduktor do regeneracji zlej olej i zobacz czy są opiłki. Czasem takie objawy daje uszkodzony czujnik ABS lub skrętu ale to mało prawdopodobne.
x3334a545255abac1e52.jpg
Opublikowano

Takie objawy mogą się nawet pojawić jak przepali się bezpiecznik bodajże nr40, czytałem że niektórzy chcąc zaoszczędzić na paliwie wyciągali ten bezpiecznik żeby rozpiąć przedni napęd i autko ciągło tylko jedną osią ale to tylko to co wyczytałem :) nie sprawdzałem.

Jeszcze na początku u mnie wyczuwałem przy w ciśnięciu gazu do podłogi na 4-tym biegu delikatne, nie wiem jak to nazwać nawet, szarpnięcia, delikatnie jakby silnik nie cały czas ciągnął, jakby przerywał ale to nie był silnik.

Czytałem, nawet pytałem na forum bo fachowców też tutaj mamy.

Kolega bodajże o nicku Papik robi takie skrzynki i stwierdził że przy takim przebiegu jak miałem raczej nie jest możliwe żeby to była skrzynka, żeby sprawdzić tą "sławną" zębatkę.

Kontrolki się nie paliły tylko te dziwne objawy przy pedale do podłogi na 4-tym biegu.

Był tu na forum gościu z Nysy, nie pamiętam nicka, w starych koszarach na Grodkowskiej maja firmą i robią takie precyzyjne rzeczy, znaczy robili te zębatki z mosiądzu, nie wiem czy jeszcze robią.

Zadzwoniłem a że mam do Nysy ze 20km, podjechałem i kupiłem tą zębatkę ( koszt 350pln ) założyliśmy u kolegi w warsztacie, adaptacja skrzynki i spokój do dzisiaj :)

Ta niby stara zębatka ( ori ) to na jakiś plastik wygląda, wygląda też jak nowa, nie widać oznak zużycia, nie wiem czy z potrzebą wydałem te 3,5 stówki bo ciśnienie w oponach też miało dość duże rozbieżności na co zwrócił uwagę mechanik i tez mogło to być przyczyną takiego zachowania samochodu podobno.

Do dzisiaj nie wiem ale wiem że mam niezniszczalną ( chyba ) zębatkę :)

  • 2 lata później...
Opublikowano
Witam. Jestem nowy i mam pytanie jestem właśnie nie dawno po wymianie rozdzielacza. I widzę że miałem ten sam problem 4 kontrolki się zapałały czyli 4x4, ręczny, ABS i ciśnienie opon. I powiem że po odbiorze auta 2 dni spokoju ale po 2 dniach znowu zapaliły się kontrolki ale nie 4 tylko 3 abs, ręczny i 4x4.I teraz pytanie co to morze być. A model auta e83 rok 2005 skrzynia manual. Pozdrawiam i proszę o jakąś radę
Opublikowano

Podłącz auto pod komputer prawdopodobnie masz uszkodzony któryś czujnik abs

jeżeli tył to koronka jeżeli przód to łozysko bez kompa wróżenie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.