Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Tak się zastanawiam czy sprzedawca się nie pomylił 153 tys za 328i to interesująca cena.

Co z tego że 320d kosztuje mniej o 6 tys skoro różnica w osiągach masakryczna.

A 335i za to ma masaryczną cenę.

 

A tak do 328 dorzucamy mniej więcej:

10 tys automat

12 tys nawiagacja i telefon

12 tys skóra i metalik

5 tys jakies audio i usb

3 tys felgi

3 tys regulowane zawieszenie

.....i inne pierdoły

 

koło 210 tys mamy już konkretnie wyposażone auto.

Zamiast 3tys za felgi lepiej linia sport za 8tys gdzie mamy juz piekne 18" felgi i sportowe fotele.

Beste Maschine der Welt
  • Odpowiedzi 212
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
328i najtansze po S3 <6s/do setki na rynku

 

chyba nie patrzyłeś na auta dla ludu :wink: trochę inny znaczek ale tańsze i zdecdowanie lepiej wykończone od S3: golf R...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • Moderatorzy
Opublikowano
Zamiast 3tys za felgi lepiej linia sport za 8tys gdzie mamy juz piekne 18" felgi i sportowe fotele.

 

Racja, ale do wersji sport nie można mieć drewienka i brązowej skóry.

 

Tylko mamy samochód do przewozu mleka w środku (aluminium blee)

Opublikowano
A jak ceny w USA ? Biorac pod uwage, pojemnosc, moze wyjsc i tak taniej ze wszystkim o jakies 15-20 %.

 

E90 328i stało od 33 tys dolarow.

 

To już nie czasy dolara po 2 zł.

 

(33tys + 1 tys)*1,1*1,186*1,23=54500,00$*3zł=163 tys złotych.

 

Wersja US z okrojonymi możliwościami wybierania opcji. Sporo jest niedostępnych w US

 

To i tak jest 12 tys zl taniej niz odpowiednik w PL E90 325i, oczywiscie nie teraz, bo teraz so rabaty duze, ale wczesniej.

 

A przeciez w F30 nie placi sie akcyzy 19 %...

 

Jakby dolar spadl chocby do 2,7 -2,8 to juz sie bardzo oplacalo.

  • Moderatorzy
Opublikowano

No nie wiem rzeczywiście pomyliłem się z akcyzą.

Ale na samochód kuiony w Polsce jest parę rzeczy dzieki sam zakupu nie wychodzi dużo drożej.

 

Zmienajać regularnie samochody można liczyć na w miarę dobry upust.

Pakiet serwisowy w cenie.

Tanie ubepzieczenie pakietowe.

Wyższa cena przy odsprzedaży.

Łatwiej wziąść samochód w leasing.

  • Moderatorzy
Opublikowano
E46 wyraźnie pikuje w dol tak jak e90 przed liftowe.

 

Zgodzę się że spadają, zresztą jak każdego używanego samochodu, ale pikują?? :)

Wg. mnie akurat E46 jak i e90 pre lci największy spadek wartości mają już za sobą.

Nie za bardzo tez widzę korelację między ceną e46, a premierom f30, to przecież zupełnie inne budżety i kupujący.

Wszyscy oczekują spadku cen (zwłaszcza nowych) E90/91 z 2011 i to wydaje się uzasadnione.

Z resztą każdy kupując samochód godzi się ze stratą jego wartości - tzw. "oczywista oczywistość" :lol: .

 

W DE w salonach e90/e91 są przecenione o 20% od wartości katalogowej. Tutaj mowa o autach które stoją jako wystawowe (nowe bez przebiegu).

Co do e46 to porównując sytuacje sprzed kilku lat kiedy szukałem e36 jest bardzo drogie. Dzisiaj podobnie skonfigurowane auto w podobnym stanie jest w 2x droższe. I tutaj pytam dla czego? Jego cena nie była x2 na starcie, wypłaty też nie poszły x2.

Opublikowano

F30 328i ma kosztować 150 tys zl ? Hmmm calkiem przyzwoita oferta.

 

Oczywiscie jest to ogromna kwota pieniedzy, ale jednak samochody nowe zawsze sa drogie, nawet najbardziej tandetne Fiaty kosztuja po 50 tys zl...

 

I teraz tak nowa Jedynka ze 136 km kosztuje 100 tys zl, czyli rownowartosc nowego Golfa VI GTI, ktory ma bogate wyposazenie (m.in. sportowe fotele i kierownice, aluminiowe nakladki na pedaly, sportowe zawieszenie , 17 felgi itp itd) oraz 210 KM...

 

Natomiast BMW serii Trzy to auto kultowe, spora, w miare komfortowa sportowa limuzyna z fantastycznymi wlasciwosciami jezdnymi z bardzo mocnym silnikiem 245 PS o ogromnej elastycznosci za 150 tys...O niebo lepsza oferta od podstawowej Jedynki.

Jakie jest podstawowe wyposazenie Trojki i Jedynki ?

  • Moderatorzy
Opublikowano

Jakie jest podstawowe wyposazenie Trojki i Jedynki ?

 

Nie ma na razie porównywalnej jedynki. Najmocniejsza teraz to 118i.

W trójce masz alufegi, skórzaną kierownicę wielofukcyjną.

 

Chyba wiem dlaczego BMW dalo taką cenę.

 

Mietek C250CGI z automatem 7 biegowym, co prawda ma tylko 204KM, kosztuje 156 200+ ekstrasy

Opublikowano

jak 328i na prawdę będzie kosztować 150k to za dwa - trzy lata rynek będzie nimi wręcz ZALANY...

ktoś tam napisał że najtańsze <6s do setki ... ee, Scirocco R, Golf R, Ba! Megane RS CUP! (mega autko), Focus RS....

każdym z wyżej wymienionych autek pobawisz się na torze bez problemu, natomiast z takim 328i.... no nie wiem...:)

 

 

powiem więcej, zamiast 335i rozważałem kupno nowego Scirocco R, albo pójść po kosztach i brać Megane RS Cup (109 tyś pln nówka - ale przed rabacikiem :) )

 

ale... do BMW im daleko:) już kocham tą Markę i jak zamienie na inną to będzie to marka na którą na razie zwyczajowo mnie nie stać;p

  • Moderatorzy
Opublikowano
Nie rozumime co jest 2 razy droższe? E46? F30?

 

E46 adekwatnie do E36 przesunięte o kilka lat.

W 2007 9 letni 320i kosztowała około 8k. Przenosząc to na dzisiejsze realia cena 8-9 letniego 320i to obecnie około 14k.

Biorę pod uwagę stan, wyposażenie, historie auta.

Opublikowano
E46 adekwatnie do E36 przesunięte o kilka lat.

W 2007 9 letni 320i kosztowała około 8k. Przenosząc to na dzisiejsze realia cena 8-9 letniego 320i to obecnie około 14k.

Biorę pod uwagę stan, wyposażenie, historie auta.

 

14k czego? bo jak złotych, to bliżej 18-20k...

Opublikowano
Scirocco R, Golf R, Ba! Megane RS CUP! (mega autko), Focus RS....

każdym z wyżej wymienionych autek pobawisz się na torze bez problemu, natomiast z takim 328i.... no nie wiem...:)

 

przyjmując, że jazda to odcinek od startu do mety to 328i będzie autem "torowym" :mrgreen: :mrgreen:

 

dla mne model 328i bedzie słabym autem: mała, wyżyłowana benzyna w dużym aucie, która pod butem spali pewnie z ~20l...

i choć nie jestem zwolennikiem aut używanych to jakbym miał dać ~230tys. za nowe F30 328i z wyposażeniem to 100x wolałbym 3 letnie M3 lub roczne E92 LCI 335i...przyjmując, że stać mnie na eksploatację w/w modeli

 

patrząc na "choroby młodzieńcze" F30 będzie musiało mieć to samo, wszystko można zaakcpotwać jak pod maską masz 6/8 cylindrów ale nie z takim "pierdkiem",

 

dla nowej budy brać auto mając w alternatywie M3/E92LCI335i to trzeba być albo b. nastawionym na presję otoczenia (która nie zna sią na autach, rozróżnia jedynie nowa/stara karoseria) albo wykonywać zawód, który wymaga 100% auta przez 24h na dobę (licząc, że jak będzie w naprawie "chorób młodzieńczych" dostaniesz auto zastepcze...)

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
Zobaczymy w praktyce jak to bedzie jak juz się pojawi w salonach/ na drogach .Tez nie jestem zwolennikiem małych silników i dźwięku 4 cylindrów ale moze nie bedzie tak źle :)
  • Moderatorzy
Opublikowano

Ja jestem ciekawa ile będzie kosztować 320i w dniu premiery.

 

 

Pamiętajcie o inflacji przy takich porównaniach na przestrzeni lat :wink:

 

Inflacja w Niemczech jest na poziomie 1% :cool2: Na 10% max się zgodzę przez ostatnie 4 lata ale skąd ponad 50%.

 

E46 adekwatnie do E36 przesunięte o kilka lat.

W 2007 9 letni 320i kosztowała około 8k. Przenosząc to na dzisiejsze realia cena 8-9 letniego 320i to obecnie około 14k.

Biorę pod uwagę stan, wyposażenie, historie auta.

 

14k czego? bo jak złotych, to bliżej 18-20k...

 

Euro. Za 18-20k PLN e46 8-9 letnie to mega strucel.

Opublikowano
Dlatego czekamy aż na kolana powali nas F30 Coupe będzie dostępny ładny M Pakiet i/lub Performance i cena... 350 k za 335i .... :)
nic nas nie powali na kolana gdyż ekologia i filtry zrobią sfoje a m power e46 i tak bedzie the best!!! A g power e90 będzie ściągał asfalt, tak po prawdzie i tak powyżej 220 km walczymy z trakcją??
Opublikowano

Ja tylko mam nadzieje ze F30 bedzei jezdzic tak samo dobrze / a nawet lepiej niz e9x. Bo patrzac na F1x to albo Audi zrobilo taki skok albo nowa 5er zblizylo sie bardziej do mercedesa... :whistle: ... 3.0TDI Q objezdza na torze 530d o ponad 1s . Pozatym wersja 535i z Xdrive (306koni) dostaje na prostej od A6 3.0TFSI .

Audi naprawde poczyniolo postepy jesli chodzi o prowadzenie i 5er bedzie obrywac (chyba bardziej postawiono na komfort) . Ciekawe czy nowe M5 sie obroni przed nadchodzacym RS6 .

Opublikowano

To prawda AUDI zrobilo ogromny postęp i nie ma się co oszukiwać i tak jak wspomniałem wcześniej bije BMW na ilość dostępnych silników. Jest w czym wybierać.

 

Pzdr.

Opublikowano

o silniki to akurat sie tak bardzo niemartwie bo BMW wkoncu zrobilo postep jesli chodzi o motory do 2l w benzynie.

2.0CR z Audi nie ma startu do nowego 2.0D bo rywalizowac moze co najwyzej z 2.0d M47 i to tez ...roznie mu to wychodzi .Pozatym nowe 2.0TwinScroll pozamiata 2.0T (211) z audi na 100% .

Mnie natomiast najbardziej zastanawia to jak 5er moglo sie dac objechac nowej A6 :D to jest duza ujma na honorze marki ktora slynie z ... radosci z jazdy i prowadzenia...

Opublikowano

niech marki się tłuką, w końcu zwycięzcą będzie klient...

 

dla mnie czas nie ma przełożenia na "radość z jady", jadąc jako amator na "śliskim" mam mega radość choć szybciej na tym samym podłożu pojechałbym FWD a najszybciej AWD...prędkość w tym przypadku dla mnie jest odwrotnością przyjemności...

 

z drugiej strony patrząc na wyniki zawodowców:

- M3 szybsze od RS5,

- M5 najszybszy seryjny sedan na Nurburgringu.

 

Ja tylko mam nadzieje ze F30 bedzei jezdzic tak samo dobrze / a nawet lepiej niz e9x.

jest to pewnik :cool2: , 3 była/jest/będzie wymiernikiem jazdy i tu marka nie zrobi nic "głupiego"...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.