Skocz do zawartości

Doposażenie e60 w lusterko z pilotem do bram.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
:oops: faktycznie mogłem sprawdzić, ale nie to inny alegrowicz? A myślisz że ten od którego ty kupiłeś może mieć jeszcze jedno takie lusterko :?: .

właśnie raczej nie :? on miał mało części do BMW.

 

Taka wskazówka którą ja się zawsze sugeruję szukając czegoś na allegro: :wink:

wpisując w wyszukiwarce lusterko czy tam czego szukacie nie zawsze wpisujcie np "lusterko z pilotem e60"

 

często dana część widnieje pod inną nazwą modelu, np w moim przypadku lusterko pochodziło z E46, ale po sprawdzeniu wyszło że pasuje jeszcze do innych modeli :wink:

 

a w nazwie auckji było: "LUSTERKO WEWNĘTRZNE BMW ELECTROCHROMOWE Z PILOTEM"

 

zalecam też wciskanie "szukaj w tytułach i opisach auckji"

 

no i oczywiście allegro trzeba często kontrolować, czy nie pojawia się nic nowego (Kiedyś ustrzeliłem w ten sposób tylne lamy do E60 LCI za bodajże 700zł) a normalnie wtedy chodziły po 1000-1500. Aukcja trwała tylko 17minut :wink:

 

Wiem, wiem tak właśnie szukam, ale te z pilotem to prawdziwe rodzynki na allegro, a już te które ty znalazłeś w tej cenie to jak wygrana w totka :mrgreen:

  • Odpowiedzi 52
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Mam jeszcze pytanie dotyczące programowania tego pilota.

 

Rozumiem że poza zmianą radyjka w napędzie na to 868Mhz, pozostaje mi jedynie zaprogramować pilot w lusterku pod dany odbiornik i jeśli nie uda mi się to programowanie przy pomocy małego pilocika od bramy, to wtedy biorę sygnał bezpośrednio z napędu?

Opublikowano
Mam jeszcze pytanie dotyczące programowania tego pilota.

 

Rozumiem że poza zmianą radyjka w napędzie na to 868Mhz, pozostaje mi jedynie zaprogramować pilot w lusterku pod dany odbiornik i jeśli nie uda mi się to programowanie przy pomocy małego pilocika od bramy, to wtedy biorę sygnał bezpośrednio z napędu?

 

Wszytko się zgadza tak jak napisałeś tylko że nie wymieniasz radiolini w napędzie tylko dokładasz następną do napędu taką która działa na częstotliwości 868Mhz. Stara zostaje. Będą działać i stare piloty i te od nowej radiolini oraz ten w lusterku po zakodowaniu tak jak jest napisane w instrukcji :cool2: .

Opublikowano
Mam jeszcze pytanie dotyczące programowania tego pilota.

 

Rozumiem że poza zmianą radyjka w napędzie na to 868Mhz, pozostaje mi jedynie zaprogramować pilot w lusterku pod dany odbiornik i jeśli nie uda mi się to programowanie przy pomocy małego pilocika od bramy, to wtedy biorę sygnał bezpośrednio z napędu?

 

Wszytko się zgadza tak jak napisałeś tylko że nie wymieniasz radiolini w napędzie tylko dokładasz następną do napędu taką która działa na częstotliwości 868Mhz. Stara zostaje. Będą działać i stare piloty i te od nowej radiolini oraz ten w lusterku po zakodowaniu tak jak jest napisane w instrukcji :cool2: .

 

łeee... to już wszystko jasne :wink: nie jest z tym tyle pierdzielenia ile się na początku wydawało :wink:

 

Tobie Macio do szczęścia już naprawdę brakuje tylko lusterka :) bo odpowiednią porcję wiedzy na ten temat masz już widzę zadobytą :wink:

Opublikowano
Taaa tylko lusterka :mrgreen: Robiło się kiedyś trochę przy alarmach na obiektach, furtki na pilota napędy do bram itp. dlatego się trochę orientuje :norty: .
Opublikowano
Taaa tylko lusterka :mrgreen: Robiło się kiedyś trochę przy alarmach na obiektach, furtki na pilota napędy do bram itp. dlatego się trochę orientuje :norty: .
Mhm.. :) no to faktycznie nie powinieneś mieć problemu przy tego typu robótkach :wink:

Moje lusterko już do mnie idzie, więc pozostanie tylko kwestia jego podłączenia.

Opublikowano
Taaa tylko lusterka :mrgreen: Robiło się kiedyś trochę przy alarmach na obiektach, furtki na pilota napędy do bram itp. dlatego się trochę orientuje :norty: .
Mhm.. :) no to faktycznie nie powinieneś mieć problemu przy tego typu robótkach :wink:

Moje lusterko już do mnie idzie, więc pozostanie tylko kwestia jego podłączenia.

 

 

Właśnie kwestia podłączenia lusterka :? . Może ktoś z kolegów na forum ma jakiegoś znajomego w ASO na dziale części lub serwisu i by po cichu wydrukował EBA dla tego lusterka. Oni mają dostęp on-line i mogą wydrukować. Nie wiem dlaczego nie udostępniają tego dla klientów w przyapdku lusterka. Ja ja kupiłem orginalny M pakiet zenętrzny, ale nie w ASO bo był sporo tańszy, a będąc w ASO zapytałem o intrukcje instalacji M pakietu to gość mi wydrukował EBA i dał :mrgreen: .

Myślę że nie będzie jakiegoś większego problemu przy podłączeniu lusteka, bo chodzi tylko o zasilanie, ale jak by ktoś miał możliwość załatwienia tego EBA i wysłania saknów osobą zainteresowanym na priv to by było fajnie zrobić to tak jak w oryginale :cool2: .

Opublikowano

Macio zamawiam właśnie to radyjko do napędu. Powiedz jaką masz pewność że lusterko działa i z kodem stałym i zmiennym? bo mam możliwość wyboru radyjka.

 

Edit: dzwoniłem do Bawarii w Jankach i tam twierdzą że lustro działa ze stałymi kodami.

Opublikowano

Skovroon jak możesz to podaj nr katalogowy lusterka które nabyłeś. Sprawa jest nieco bardziej skomplikowana. Starsze modele działały i na 433Mhz i na 868Mhz. Jak mi napiszesz nr katalogowy swojego to postaram się ci ustalić który masz model. tzn. czy 433 i 868 , czy tylko 868Mhz. Co do kodów to odpiszę ci wieczorem jak wróce do domu. Muszę trochę poszperać w papierach :mrgreen: .

ASO bym nie ufał tak do końca w to co mówią. Ja zadzwoniłem do Inchape i pan z działu części powiedział że to pytanie raczej do działu serwisu, więc mnie przełączył. Natomiast pan z działu serwisu powiedział mi że to pytanie raczej do działu części :norty: :norty: :norty: :norty: . Nasze wspaniałe krajowe ASOoooooo.

Opublikowano

Ale ja jeszcze nie mam lusterka u siebie więc nie znam tego numeru :cry: dzwoniłem do tego gościa przed chwilą, a On powiedział że wyśle mi dopiero w poniedziałek bo dziś musiał pilnie wyjechać za granicę :mad2:

 

Myślałem że już jest w drodze do mnie, bo wczoraj deklarował że dziś wysyła :duh:

Opublikowano
OK to jak będziesz miał ten numer katalogowy to napisz i sprawdzę na jakiej częstotliwości pracuje twój nabytek. Masz instrukcje obsługi od auta? Jak nie to podaj mi na priv maila do siebie to ci podeślę skan jak programować te lusterko z kodem stałym i zmiennym. Faktycznie ze zmienny może być trudniej, ale jest bezpieczniejszy. Podeślę ci też listę w pliku PDF urządzeń kompatybilnych (różnych producentów) z tymi lusterkami :cool2: .
Opublikowano

Zeby podłączyć lusterko z pilotem, lub fotochrom z pilotem. Wystarczy tylko podlaczyć zasilanie, jest dostępne na kablach idących do czujnika deszczu, dla fotochromu dobrze było by puscic kabelek z sygnałem biegu wstecznego(na wstecznym lusterko jest maksymalnie rozjasnione)

Lecz najmniej roboty jest przy lusterku z asystentem swiateł, sygnał wstecznego idzie po CAN (tylko automat) i jest on dostepny rownież na kabelkach od czujnika deszczu

Opublikowano
Zeby podłączyć lusterko z pilotem, lub fotochrom z pilotem. Wystarczy tylko podlaczyć zasilanie, jest dostępne na kablach idących do czujnika deszczu, dla fotochromu dobrze było by puscic kabelek z sygnałem biegu wstecznego(na wstecznym lusterko jest maksymalnie rozjasnione)

Lecz najmniej roboty jest przy lusterku z asystentem swiateł, sygnał wstecznego idzie po CAN (tylko automat) i jest on dostepny rownież na kabelkach od czujnika deszczu

 

cdxa a może ty masz możliwość załatwienia EBA tego lusterka, fajnie by było zrobić wszystko jak fabrycznie :roll: .

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Panowie pozwólcie że odkopię nieco temat.

 

Więc sprawa u mnie wygląda następująco:

 

Lusterko dotarło, po podpięciu zasilania "na szybko" wszystko by się wydawało że ok, kontrolka od pilota świeci itd.

 

Aczkolwiek nie udało mi się skomunikować lusterka (868Mhz) z nowym radiem w napędzie (868Mhz) : :(

 

Wie ktoś może czy to radyjko 868Mhz które trzeba rzecz jasna zamontować musi być jakiejś konkretnej firmy aby zaczęło współpracować z moim lusterkiem?

Opublikowano

Witam

 

Nie wiem jak to jest dokładnie z częstotliwościami, ale moim lusterkiem bez problemu steruję 2 bramami garażowymi Normstahl i bramą wjazdową "Wiśniowski". Wszystko działa bez problemu. Parowanie sterowników bram z lusterkiem jest dzicinnie proste:

1. Nacisnąć i przytrzymać kilka sekund (aż się zapali ciągłe światełko) przycisk na lusterku którym chcemy otwierać/zamykać bramę

2. Pobiec szybko do sterownika bramy i znaleźć przycisk "parowania", wcisnąć go

3. W samochodzie potwierdzić ponownie przyciskiem parowanie

i działa. Powyższa instrukcja dotyczy sterownika ze zmiennym kodem.

 

Pozdrawiam

Albi

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Dołączę się do tematu..

 

Czy jak mam zwykłe lustro to gdy chcę wymienić na fotochrom to wystarczy przepięcie kostek i będzie chodzić?

Opublikowano
Dołączę się do tematu..

 

Czy jak mam zwykłe lustro to gdy chcę wymienić na fotochrom to wystarczy przepięcie kostek i będzie chodzić?

 

Nie, bo teraz nie masz tam żadnej wtyczki, trzeba dorobić zasilanie, wziąśc np od czujnika deszczu, lub dorzucić kabel ze skrzynki z bezpiecznikami

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

Panowie, czy ktoś próbował podłączyć bramy hormann?

pilota mam na 868 MHz ale nie wiem jak z lusterkiem, jak to sprawdzić?

równiez nie wiem jak sprawdzić czy kod jest stały czy zmienny?

 

aha na kluczyku mam 868MHz, tylko nie wiem czy ma to cokolwiek wspólnego z pilotem...

Opublikowano

orientujesz się czy jest to klucz zmienny czy stały?

niestety dokumentacja od hormanna przepadła...

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

odgrzeje kotleta:)

Kupiłem lusterko z fotochromem, pilotem, diodą od alarmu i chce je podłączyć, ale nie wiem pod które piny lusterka mam się wpiąć i skąd mam pociągnąć kable z napiciem. Moje stare lusterko miało tylko diodę od alarmu:/ Ma ktoś jakąś instrukcje?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.