Skocz do zawartości

320d 150kM stukanie i koniec jazdy.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Zastanawiam się tylko dlaczego sprzedają nadwymiarowe tłoki? Może w procedurze naprawy przewiduje się tulejowanie.

oczywiscie ze sie przewiduje stad nadwymiary :cool2:

Opublikowano
A czy w tych blokach silników był nikasil ? A jesli tak to co można zrobić bo części są juz zakupione i mam nadzieję że mechanik oraz warsztat zajmujący się główicami i blokami (Moto-szlif gdańsk na Miałkim Szlaku) wiedzą co robią.
Opublikowano

Czy czasem nie jest tak, że w aluminiowych dieslach w związku ze zbyt dużym ciśnieniem i odkształcaniem aluminium zawsze jest żeliwna tuleja?

 

W BMW m47n robi się tulejowanie (jeden cylinder - 300 zł).

Opublikowano
150 000km i drugi szlf ,no ale auto od uczciwego niemca . Jak ktoś osobiście jedzie do Niemca kupić auto (ogłoszenie prywatne) .I myśli ze wszystko będzie ok bo tam nie ma cwaniaków to ogarnia mnie śmiech. Wiem to z przykrego własnego doświadczenia

Ja kupiłem od Niemca (ogłoszenie prywatne) i nie narzekam, krótko przed sprzedażą założył: nowe tarcze, klocki, świece żarowe i opony + nowy płyn hamulcowy :cool2:

ale wiadomo trzeba się mieć na baczności...

Opublikowano
aco to jest ten nikasil?? bo na szybko wrzuciłem na wujka google i wyskoczyło forum jaguara i tam ludzie na słowo nikasil dostają gęsiej skórki :)
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Samochodzik zrobiony :) , tak jak pisałem zrobiony jest remont silnika. W silnikach M47N nie ma żadnego nikasilu, są to bloki tradycyjne więc można robić w nich szlif. Autko jak narazie spisuje się super, pracuje cichutko, płynnie i żwawiej niż przed awarią, nic nie stuka nic nie puka. Przy okazji od razu wywaliłem nieszczęsne klapki w kolektorze oraz sprawdzona została dwumasa która jest w idealnym stanie. No cóż koszta tego wszystkiego to 8 tys :cry: ale cóż jakoś trzeba przeboleć i cieszyć sie teraz przyjemnością jazdy :D .

Pozdrawiam i dzięki za pomoc.

Opublikowano
tak jest... sa wymienne "suche" tuleje do cylindrow.

na pewno nie w każdym silniku bo np. w M70 nie ma tulei i co wtedy ????

M70 to chyba nie jest silnik aluminiowy więc nie muszą być tuleje w cylindrach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.