Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam serdecznie. mam powazny problem z bmw e46 320d 136ps, 2000r sierpień. Samochód bardzo ciężko zapala gdy jest zimny, ewentualnie wystudzony. po zapaleniu z rury wydechowej wydobywa sie biały, albo siny dym. dymu jest mnóstwo i zaczęło mnie to martwić. Pewna mądra głowa kazała wyciągnać mi kolektor ssacy, prawdopodobnie bedzie przypchany. zabrałem się dzisiaj za ta czynność z samego rana. kolektor został wyczyszczony do ideału. równiez został dzisiaj wyczyszczony EGR i wszystko co było po drodze. zero rezultatów:/ pół roku temu wymieniłem 4 swiece zarowe(BERU) oraz przepływka. samochód ciężko zapalał już ponad pół roku temu ale nie zdarzało się to tak czesto. aktualnie problem z zapłonem jest codziennie po pracy. zauważyłem, ze z samego rana około godziny 7 nic takiego sie nie dzieje. troszeczke przykuleje na obrotach, ale zapala za strzałem. kurcze, może tutaj ktoś mi doradzi gdzie szukać problemu. Przebywam za granicą, wiec mechanik nie wchodzi w gre:) koszt naprawy byłby wyższy od wartości samochodu:) POzdrawiam i czekam na wszystkie sugestie:)
Opublikowano

dodam, ze tydzień temu wymieniony został filterek odmy. wygladał tak tragicznie, ze brak mi słów... :/

Wszelkiego rodzaju filtry paliwa, oleju, powietrza wymieniam co 15 tys. wymieniłem wszystko 4 tys temu

Opublikowano
dokladnie mialem te same objawy :) auto zimne prychalo, kaszlalo i dymilo na bialo, a po paru kilometrach jak wskazowka sie troche ruszyla to juz zero problemow z odpalaniem. Regeneracja pompy rozwiazala sprawe. Dokladnie co bylo przyczyna nie wiem natomiast teraz autko smiga.
szukam
Opublikowano
ale tylko serwis Boscha ktory ma odpowiedni sprzet do diagnozy tej pompy.

 

dadzą rade sprawdzić czy pompa sie kończy?? :)

Opublikowano
amochód bardzo ciężko zapala gdy jest zimny, ewentualnie wystudzony. po zapaleniu z rury wydechowej wydobywa sie biały, albo siny dym. dymu jest mnóstwo

TYPOWY objaw rozszczelnionej pompy wtryskowej. Oddac do warsztatu znajacego sie na tym!

Pewna mądra głowa kazała wyciągnać mi kolektor ssacy, prawdopodobnie bedzie przypchany

bez komentarza... :lol:

Opublikowano
nie pytajcie:) cały dzień się z tym bawiłem. łudziłem się, że problem zostanie rozwiązany bez wydawania Euro:) Ale dlaczego tak się dzieje tylko na zimnym silniku? Czy wiecie Panowie ile kosztuje regenaracja? i czy jest warto Jej dokonać? POzdrawiam i dzięki za pomoc
Opublikowano
Dlaczego sie tak dzieje?? rozszerzalnosc temperaturowa/cieplna metalu. Ja za uszczelnienie dalem 350zl... z tym ze nie wiadomo co bedzie u Ciebie np przycierajacy sie tloczek przestawiacza kąta wtrysku to wtedy koszta rosna coraz wyzej.
Opublikowano
Kurcze, problem tkwi w tym, ze nie ma mnie w Polsce. Dylemat... jeździć z nadzieją, ze wytrzyma do swiąt lub zacząć szukać czegoś tutaj za cięęęęężkie pieniądze. Dzieki jeszcze raz wszystkim za pomoc. Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.