Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
tez to mialem, zaczynalo sie ponizej 2tys obrotów i byl sliczny basowy dzwiek jak rasowa benzyna z jakims tlumikiem glosnym. Problem zniknal po wymianie sprzegla i dwumasu. Wiem ze to nie jest precyzyjna odpowiedz ale szukaj w tych rejonach problemu.
szukam
Opublikowano
tez to mialem, zaczynalo sie ponizej 2tys obrotów i byl sliczny basowy dzwiek jak rasowa benzyna z jakims tlumikiem glosnym. Problem zniknal po wymianie sprzegla i dwumasu. Wiem ze to nie jest precyzyjna odpowiedz ale szukaj w tych rejonach problemu.

 

u mnie czasami pokazuje sie w okolicach 2tys obr tylko na 4 biegu :) faktycznie może to byc dwumasa dlatego zawsze trzymam powyżej 2 tys :cool2:

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Przyczyn moze byc wiele...moze byc najbardziej prozaiczna - przepala Ci sie tlumik,ale w to bym nie wierzyl...jesli dwumasa jest juz sfatygowana to sila rzeczy ponizej 2tys. bedzie glosno...

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano
Przyczyn moze byc wiele...moze byc najbardziej prozaiczna - przepala Ci sie tlumik,ale w to bym nie wierzyl...jesli dwumasa jest juz sfatygowana to sila rzeczy ponizej 2tys. bedzie glosno...

A ja mam wymieniony dwumas, sprzęgło, skrzynię biegów i również mi buczy poniżej 1500obr/min, myślę że to będzie wina wału lub dyfra.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Jesli dyfer to najprostsza sprawa to sprawdzic czy jest poziom oleju...

A jeśli stan jest w normie :?:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Dolna śruba jest od zlewania oleju, górna do wlewania, oraz sprawdzania stanu oleju... (czyli po odkręceniu górnej śruby, olej powinien sie lekko przelewać, lub być na równiutkim poziomie co do miejsca tej odkręconej śruby...)

 

Pamiętaj o równej nawierzchni... przy stawianiu auta( do sprawdzenia stanów)

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.