Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jest jakaś odczuwalna różnica czy to tylko sciema marketingowa?

Felgi mam czarne więc akurat argument a mniejszym pyleniu średnio do mnie nie przemawia.

Opublikowano

dyskusja może i była ale nic z niej nie wynika :/

 

edit:

 

no może oprócz tego zeby kupić textary :)

Opublikowano
...chcesz skuteczniej hamowac? ... Ferrodo Racing ewentualnie EBC Red albo Yellow a poza tym klocek to połowa "sukcesu" bo drugie to tarcza
Opublikowano

wychodząc, że oba zatrzymają auto na tej samej odległości to:

 

- cermaiczny wymieniasz rzadziej ale za to tarcze częściej,

- tradycyjny częściej ale za to tarcze rzadziej...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

EBC na ulicę to green w ostateczności red na pewno nie yellow

tarcze mam oryginalne i został jeszcze milimetr więc na razie nie zmieniam.

 

tak btw to w EBC też jest sporo marketingu w a3 u kumpla zamiana ori na greeny nie dała absolutnie żadnej różnicy w moim poprzednim accordzie też szału nie robiły a tarcze pogieły się równie szybko co mountainy za połowe ceny EBC.

Opublikowano
clip - różnicy w zatrzymywaniu się auta nie wyczułem ale chyba faktycznie stosując ATE ceramic mniej brudzą się felgi pyłem z klocków. pozdr
Opublikowano
...EBC Green dobre jak nie lubisz myc felg bo do hamowania raczej mało skuteczne ... zmiana zalezy jak bardzo potrzebujesz poprawic hamowanie przy mocno rozgrzanych hamulcach ... bo jak nie to seryjne wystarczą ... sugeruję poczekaj do "skończenia" tarcz a wtedy tarcze Tarox( lub DBA) i Ferrodo Racing ( kocki Tarox to to samo co FR a drożej ) duet Tarox F2000i FR miałem w 330xd e46, wcześniej G88 i FR w S3 i rożnica "na gorąco" w stosunku do serii była poważna: zero objawów przegrzania i wyraznie skrócenie drogi hamowania
Opublikowano

Klocki wg kompa są jeszcze na 800km więc muszę wymienić

Teraz mam oryginały i chce kupić coś co będzie miało porównywalne parametry.

Ate czy textary będą porównywalne do ori? Na allegro sprzedawcy piszą przy jednych u drugich że idą na pierwszy montaż do bmw :)

 

Tylne tarcze są w połowie (mają jeszcze 1mm) więc poczekam aż się skończą. Ile to może być km?

Opublikowano
...a dużo jezdzisz ? :wink: powinny "

...sorry problem z kompem .... myślę, że na pare tysięcy kilometrów wystarczą ... ja bym zrobił tak...teraz zwykłe ATE czy Textar a na wiosnę dobre tarcze i dobre klocki...

Opublikowano

Ja przejechałem już na ATE CERAMIC (wymieniałem zarówno tył i przód + tarcze tył(zwykłe) i przód (power disc) ) zrobiłem na tym zestawie ponad 11 000km i jestem wciąż zadowolony, nie zauważyłem aby tarcza zużywała się szybciej, klocki tak samo. Przez ten czas miałem dużo wyjazdów, także głównie jazda w trasie. No i przede wszystkim brak pylenia - i to jest dla mnie najważniejsze. Hamuje tak samo jak zwykłe. I co najważniejsze nic się nie odkształciło i zero bicia, a hamowania miewałem różne, i ze 220km/h też ;) :8) :8)

 

Odradzam natomiast wszelkiego rodzaju sportowe klocki do jazdy na co dzień po mieście. Nie ma to najmniejszego sensu.

 

Pzdr.

Opublikowano
Racja. W korkach wszystko hamuje tak samo ...
Opublikowano

ja na ATE Power Disc i Ceramic klocki przod- zrobilem 15 000km i hamuja bdb, nic nie bija i NIE PYLA

przedwczoraj wymienilem tyl na

ATE zwykle i Ceramic.

Na razie nie widze innej alternatywy dla takiego zestawu

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Niedawno zmieniłem koła na zimowe, po przejechaniu kilkuset kilometrów na przedniej osi z ATE Ceramic doskonale widać różnicę w stosunku do ori. tylnych klocków.

 

Felga przednia z ATE Ceramic

 

http://img267.imageshack.us/img267/1741/zbuczyn2011102900314.jpg

 

 

Felga tylna z oryginalnymi klockami

 

http://img257.imageshack.us/img257/2391/zbuczyn2011102900313.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.