Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Forumowicze - jakiś czas temu wpadł mi w ręce zestaw CB - radio Mtech Legend II oraz antena Midland (? chyba) . Nie znam się na tym ale darowanemu koniowi w zęby się nie zagląda :) ponoć. Nie korzystam z tego na co dzień, bardziej odświętnie jak jadę w dalszą trasę i co zauważyłem:

- mam dwa gniazda w E60 - popielniczka w desce i bagażnik. Użyłem do popielniczki rozdzielacza na 2 gniazda i po wpięciu nawigacji jako drugiego elementu CB strasznie szumi - do tego stopnia że zagłusza w zasadzie wszystko - powiedziałbym przestaje działać bo non stop mocno szumi. To samo jest gdy cokolwiek wepnę do drugiego gniazda (powiedzmy CB w bagażniku a Navi w desce)

- jak mam wpięte tylko CB jest wszystko OK - póki nie chcę:

* włączyć spryskiwacza szyb

* ustawić lusterka

* ustawić fotela.

Generalnie robi się przebicie i słyszę pracę niemal każdego silniczka ;) na radiu.

 

Czy ktoś miał już taki przypadek w swoim samochodzie ? Czy jakiś filtr na radiu pomoże ?? Co o tym sądzicie ? Dodam że zapiąłem jakieś inne radio (no name) i efekt był identyczny.

Traktuję to bardziej jako ciekawostkę niż dyskwalifikujący problem bo jak napisałem CB używam sporadycznie, ale jak już coś wyczaję to muszę to jakoś rozwiązać bo nie daje mi to spokoju.

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano
Witaj, zakładanie jakichkolwiek filtrów nie przyniesie Ci żadnego efektu. Miałem kiedyś podobną sytuację w innym samochodzie i tylko pomogło mi wymiana radia na takie z wbudowanym filtrem nb/anl. Najlepiej podjedz do jakiegoś serwisu może coś pomogą. Możesz się jeszcze zwrócić do kolegi "KNKTR5000" na tym forum, on siedzi w tym temacie to może Ci coś pomoże.
Opublikowano
Darowanemu itd, itd ale ten twój kon to zwykły szumofon i nic mu nie pomoze, jezeli chcesz dobre radio to kup sobie cos z Prezydentow lub ewentualnie Alana/Midlanda ale tez z wyzszej półki

KLIMATYZACJA SAMOCHODOWA, THERMO KING, CARRIER

DIAGNOSTYKA BMW, VAG tel. 500 236 866

Opublikowano

Dziękuję za odpowiedzi. Jak zwał tak zwał ale osoba od której to dostałem do niedawna używała tego samego zestawu w Toyocie Land Cruiser i nie miała żadnych nieporozumień przy podłączaniu urządzenia. Wniosek nasuwa się jeden ... BMW robi z tego szumofon ;)

Na poważnie -> nie znam się na tym i nie używam na co dzień więc jakiś Alan/Midland niewiele mi mówi to po pierwsze a po drugie sprawdziłem w sieci koszt i uważam że nie potrzebuję tak drogiego zestawu w kompilacji z częstotliwością używania radia :) Dlatego spróbuję zacząć od czegoś tańszego- czyli filtr - jak mówię nie używam radia profesjonalnie ani codziennie :)

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano

Witaj kolego ze swojego doświadczenia wiem , że mogą się dziać takie historie , wiec spróbuj podłączyć radio kabelkami bezpośrednio do akumulatora , to powinno pomóc , a jeżeli to nie pomoże to zamontuj antenę na stałe (bo zakładam , że masz magnes) czyli przykręć ją do karoserii.

A jeśli nic z tego nie wyjdzie radio do kosza. Bo zakładanie filtrów rzadko kiedy pomaga.

Opublikowano

Więc chyba pozostanę przy wersji obecnej - czyli bez zmian.

Z pewnością nie będę wiercił dziur w karoserii (sedan) gdyż nie widzę opcji przykręcenia na stałe anteny. Poza tym częstotliwość używania byłaby niewspółmierna do zniszczeń jakie powstałyby w takim wyniku.

Do akumulatora = miałeś na myśli bezpośrednio czy "gdzieś" wpiąć się w instalację na stałe ?

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano

Z pewnością nie będę wiercił dziur w karoserii (sedan) gdyż nie widzę opcji przykręcenia na stałe anteny.

 

Prezioso jakich dziur ?? :mrgreen:

 

antenę na stałe montuje się uchwytem który łapie np. klapę bagażnika z dwóch stron, a od wewnątrz dokręcasz go tylko śrubkami, tak żeby dobrze się przymocował no i co najważniejsze zmasował z karoserią :wink: Nie powinieneś mieć żadnych śladów później po zdjęciu uchwytu.

Opublikowano
Prezioso jakich dziur ?? :mrgreen:

 

antenę na stałe montuje się uchwytem który łapie np. klapę bagażnika z dwóch stron, a od wewnątrz dokręcasz go tylko śrubkami, tak żeby dobrze się przymocował no i co najważniejsze zmasował z karoserią :wink: Nie powinieneś mieć żadnych śladów później po zdjęciu uchwytu.

Dokładnie tak jak kolega wytłumaczył , ja tak mam zrobione i jest gites.

Jeżeli podłączysz kabelki do instalacji to będziesz miał ten sam efekt.

Kabelki podłącz bezpośrednio do akumulatora , napisz co się dzieje.

Opublikowano

Witam,

 

Kolego ja od 3 lat używam prostego Unidena z anteną na magnes. Wszystko chodzi świetnie żadnych zakłóceń. Jedyne problemy jakie się pojawiają występują wtedy gdy kończą się już klocki hamulcowe. Czujniki zaczynaną trzeć o powierzchnie tarczy i są zakłącenia. Unidena pewnie można znaleść za 100 zł w necie. Jak nie chcesz wydawać za dużo kasy to najlepsze rozwiązanie.

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.