Skocz do zawartości

316i drgania pedałów i jak by brak mocy na 1 biegu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam , po wymianie klocków z tyłu i przodu + tarcze z przodu + wymiana oleju , zauwazylem dziwne drgania pedałów , szczególnie na 1 , jak ruszam z 1 czuje dziwny brak mocy i takie drgania wlasnie , cieżej tez po tej wymianie wchodzą biegi chociaz moze mi sie wydaje , co moze byc przyczyną ? plz pomozcie..
Opublikowano
moze zatarte tloczki zaciskow i dlatego Ci "trzymaja" auto. Jaki olej zalales?? filtr tez wymieniony??

 

 

olej to nie pamietam jaki musiał bym zejść i sprawdzić a zimno jest , jutro Ci powiem , filtr tez oczywiscie wymieniony olejowy , no moze masz racje bo przed wymianą tarcz i klocków nie mialem takich akcji na 1nce... minie to z czasem ? czy mam cos robic ?

Opublikowano
czy minie to tego Ci nie moge zapewnic... mialem taki przypadek, ze zamontowalem nowe tarcze i klocki ALE nie wsinalem tloczka max w cylinderek i byl podobny problem, ze blokowalo mi auto... przyczyna byl brak korekty samoregulacji luzu w tloczku. Podejrzewalem zatarty tloczek, ale sprobowalem z max dobiciem tloka w cylinderek i wszystko wrocilo do normy :cool2: Teraz zawsze robie tak ze tloczki zaciskow wciskam max aby mechanizm korekcji sam sie dostosowal, a nie na max docisku. Sam wymieniales heble, czy mech??
Opublikowano
czy minie to tego Ci nie moge zapewnic... mialem taki przypadek, ze zamontowalem nowe tarcze i klocki ALE nie wsinalem tloczka max w cylinderek i byl podobny problem, ze blokowalo mi auto... przyczyna byl brak korekty samoregulacji luzu w tloczku. Podejrzewalem zatarty tloczek, ale sprobowalem z max dobiciem tloka w cylinderek i wszystko wrocilo do normy :cool2: Teraz zawsze robie tak ze tloczki zaciskow wciskam max aby mechanizm korekcji sam sie dostosowal, a nie na max docisku. Sam wymieniales heble, czy mech??

 

no wlasnie robił to w miare dobry mechanik.. moze zglosze sie do niego ze zaczelo sie to robic i poprawi... szit , boje sie ze jak bede tak jezdził to cos moze sie rozwalić ...

Opublikowano
przy "trzymaniu" hebli moze dojsc do przegrzania i zjarania klockow oraz uszkodzeniu tarczy. Jedz do niego i niech Ci to poprawi... w koncu to on grzebal przy aucie :wink:
Opublikowano
tak bo uklad hydrauliki hamulcowej wspolpracuje z wysprzeglikiem. NIech odpowietrzy zaciski wedlug schematu "dalej/blizej" + odpowietrzanie ukladu wysprzeglania.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.