Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam serdecznie tak jak w temacie zmuszony byłem kontynuować jazdę na zapalonej kontrolce rezerwy i do cpn dojechałem , nie było żadnego szarpania ani krztuszenia po drodze .Po zatankowaniu niestety nie może odpalić ,ładnie kręci ale tak jak by paliwo nie dochodziło do silnika.
Opublikowano

O kurcze.

Są możliwe dwa powody - oba średnio przyjemne.

Albo zassałeś syfu z baku na układ paliwowy - przerąbane.

Albo zapowietrzyłeś układ.

W przypadku zapowietrzenia układu powinieneś odpalić w końcu. Sprawdź czy paliwo dochodzi do filtra paliwa.

Ile zatankowałeś paliwa?

Opublikowano

Witam

Niestety układ zasilania w paliwo w opcji przed liftem ,na pompie VP44 nie lubi zapowietrzania ,pracy na sucho i bąbelków powietrza w paliwie .

 

VP44 po zapowietrzeniu odpowiednio się odpowietrza!!!! To bardzo ważne bo kręcąc na sucho można ją zatrzeć albo upalić tranzystor sterujący zaworem dawki rozruchowej w pompie.

Opcje !!!

Nie odpala bo jest zapowietrzana

Nie odpala bo zatarł się tłoczek dawki (zawór)

Nie odpala bo spalił się tranzystor o wyżej wspomnianego zaworu.

 

Pozdrawiam Krzysiek

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano
p.Krzysztofie czy jest możliwość opisania właściwej kolejności czynności podczas odpowietrzenia tego układu , byłbym bardzo wdzięczny Witek.
Opublikowano

Witam

Procedura niemal bliźniacza, jako że VP44 w wersji zasilania 6 cylindrów była stosowana w grupie VAG i nie tylko.

 

Naturalnie opisu nie można brać dosłownie bo rozmieszczenie bezpieczników jest inne. Natomiast samą pompkę należało by uruchomić do odpowietrzania.

 

Opis moim zdaniem jest bardzo przejrzysty i każdy kumający minimum mechaniki wyciągnie wnioski z tego opisu i przełoży je na BMW.

 

Miłego czytania .

Tu link:

http://www.a6klub.pl/a6-c5-25-tdi-v6-afb-odpowietrzanie-pompy-vp44-vt11004.htm

 

Tutaj filmiki z odpowietrzania :

http://dzdzownicaa.wrzuta.pl/film/3Ha9vccHWsQ/odpowietrzanie_x20dtl

 

Pozdrawiam Krzysiek

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano

afusdom mozesz odpowietrzyc przez wtryskiwacze - szybko, sprawnie i pewnie! Nigdy jeszcze tak sie nie zdazylo, aby auto nie odpalilo :norty: Zdejmujesz pokrywe filtra powietrza, luzujesz nakretki wtryskiwaczy, pomocnik zaczyna krecic i jak paliwo zacznie strzelac spod poluzowanych nakretek to za sekunde silnik zacznie lapac i wtedy juz mozesz dokrecac na max nakretki. Pomocnik kreci dotad az silnik wejdzie na prawidlowe obroty biegu jalowego.

Jesli nie zacznie tryskac tzn ze zostal zatarty tlok przestawiacza kata wtrysku, lub upalil sie tranzystor w sterowniku pompy.

Opublikowano
czyli podpięcie pod kompa by nie zaszkodziło, wyjaśniło by się czy uszkodzony jest sterownik
Opublikowano
A 136km nie ma wstępnej pompki w zbiorniku?Nawet w sam naprawiam jest instrukcja że po wymianie filtra paliwa trzeba włączyć zapłon na 2-3min aż podciągnie paliwo do filtra..Wymieniałem filtr i tak zrobiłem i niezapowietrzył się(nie zalewałem ręcznie filtra paliwa ropą)
...Ciśnij jeśli masz pasję nie stawaj,wsiądź odpal fure w gaz napier...szyby w dół,ryk silnika niech cię niesie:)
Opublikowano
jest wstepna pompka niskiego cisnienia, ale ona nie odpowietrzy odcinka wezyk zasilania/pompy wtryskowej/wezyk powrotu. Dlatego potrzebne jest "wymuszanie" odpowietrzenia.
Opublikowano
A 136km nie ma wstępnej pompki w zbiorniku?Nawet w sam naprawiam jest instrukcja że po wymianie filtra paliwa trzeba włączyć zapłon na 2-3min aż podciągnie paliwo do filtra..Wymieniałem filtr i tak zrobiłem i niezapowietrzył się(nie zalewałem ręcznie filtra paliwa ropą)[/qu

No tak racja :D

Opublikowano
afusdom mozesz odpowietrzyc przez wtryskiwacze - szybko, sprawnie i pewnie! Nigdy jeszcze tak sie nie zdazylo, aby auto nie odpalilo :norty: Zdejmujesz pokrywe filtra powietrza, luzujesz nakretki wtryskiwaczy, pomocnik zaczyna krecic i jak paliwo zacznie strzelac spod poluzowanych nakretek to za sekunde silnik zacznie lapac i wtedy juz mozesz dokrecac na max nakretki. Pomocnik kreci dotad az silnik wejdzie na prawidlowe obroty biegu jalowego.

Jesli nie zacznie tryskac tzn ze zostal zatarty tlok przestawiacza kata wtrysku, lub upalil sie tranzystor w sterowniku pompy.

 

przez dobrą minutę syczało powietrze i leciały drobinki paliwa , ale po chwili tak zaczęło dawać paliwo i silnik zaraz zaskoczył ,serdeczne podziękowanie dla yoshimura01 metoda prosta i skuteczna

Opublikowano
przez dobrą minutę syczało powietrze i leciały drobinki paliwa , ale po chwili tak zaczęło dawać paliwo i silnik zaraz zaskoczył ,serdeczne podziękowanie dla yoshimura01 metoda prosta i skuteczna

ciesze sie niezmiernie ze zakonczylo sie powodzeniem :cool2: Obserwuj czy w garazu nie beda sie pojawiac mokre plamki ON i pamietaj aby nie wyjezdzac do konca "zrezerwowanego" baku :wink: pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.