Skocz do zawartości

Wymiana licznika e34 z zwyklego na lcd


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak w temacie czy licznik będzie pasował posiadam E34 z kwietnia 90 roku licznik starego typu przebieg na rolkach a silnik już M50b20. Czy będzie pasował licznik od wersji z wyświetlaniem przebieguna lcd? Czy konieczna jakaś przeróbka???
Opublikowano

Wyjmij zegary, uprzednio odłączając akumulator. Jeśli Twoje zegary mają 2 wtyczki (bez linki prędkościomierza), to zegary z wyświetlaczem (z M50B20) pasują plug&play. Pamiętaj o zakodowaniu swojego przebiegu i VIN, aby nie zaświecił się "MANIPULATION POINT" - czyli czerwona kropka za przebiegiem.

 

Pozdrawiam

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Wlozylem te zegary i oszukuje wskaznik od bezyny, obroty wzrastaja jak szybki pokaz slajdow do tego po kazdym zgaszeniu auta kasuja sie kilometry tymczasowe. Co do tej czerwonej kropki nie swieci sie, ale ciekawa informacja moje auto jest z 90r silnik m50b20.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
..nie koniecznie muszą być uszkodzone ,ja u siebie jak założyłem zegary z 520( taki eksperyment) , to u mnie silnik nie chciał wchodzić na obroty ,wydaje mi się że bardziej mają wpływ sygnały wysyłane do sterownika DME lub DDE w dieslu ,najprawdopodobniej u ciebie występuje sprzeczność zamontowanej elektroniki w zegarach,do czujników (np.temp.prędkościomierz) przykładowo w wersji na Niemcy montowana była elektronika siemensa na inne rynki bosch ...
iZzI
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

A ja doszlem sam :) licznik tak sie zachowywal nie bylo pamieci przejechanych kilometrow obrotomierz pokaz slajdow i benzyna na 60 l odrazu po stacyjce potem spadala. Pod maska w bezpiecznikach nie bylo jednego w miejscu 20 7,5 A po wlozeniu wszystko ok :) dodatkowo z licznika trzeszczy jak nie wylaczymy swiatel a wyjmiemy kluczyk :)

 

Teraz mam nowy problem nawiew ciagle cieple :P

  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano
zaciete grzybki w zaworach od nagrzewnicy :)

 

Albo wypięte/padnięte czujniki temperatury w kabinie.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

  • 2 lata później...
Opublikowano
Odgrzewam kotleta, mam identyczna sytuację e34 z 90r. a silnik m50b20 zegary na rolkach na 2 kostki i nie liczy kilometrów, mam do dyspozycji licznik już z LCD również na 2 kostki po założeniu obroty idą szybciej temp. ciągle wskazuje połowę, paliwo zawyża ale po chwili się normuje, ale co najważniejsze nie działa prędkościomierz, na lcd kilometry liczy ale nie pokazuje prędkości, gdy zrobię test zegarów wszystkie wskazówki ida normalnie do góry i do dołu, miałem też licznik od TDS mojej poprzedniej i przełożyłem sam prędkościomierz i nadal to samo nie pokazuje prędkości a na teście wszystko działa, co może być przyczyną? :?
Opublikowano

sprawdz czujnik w dyferku , obadaj kable czy któryś sie nie u pitolił, a co do zegarów że wariują to bezpiecznik nr,20 zobacz czy jest, zegary powinny golić ja robiłem kilka razy takie podmianki i śmigały, siądą nawet do silnika m20b20 :) `

 

PS: A ten temat to już był walcowany "X" razy przeszukaj forum :idea:

Opublikowano

Na starych pokazuje prędkość więc czujnik w dyfrze jest Ok.

Poza tym bezpiecznik jest, musi byc bo jak go niema to OBC nie działa np.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.