Skocz do zawartości

316i przerywa po odpaleniu


mlody23x

Rekomendowane odpowiedzi

witam przedstawie moj problem. wyjechalem do miasta zaparkowalem auto,po powrocie wsiadam odpalam i zaczol przerywac chwile..15sek i chodzi rowno..wiec obejrzalem caly dolot czy nie lapie gdzies lewego.wszystko ok. swiece nowe sonda itd. ale zauwazylem cos innego..rano jak chlodno,odpalam znowu przerywa jak by na jedna swiece nie chodzil..i tak z 30sek i wtedy rowno, ale podpadlo mi ze za duzo takiego bialego dymu pary za tlumika..wiec zajrzalem do plynu chlodnicy a tam na dnie.wiec dolalem na drugi dzien patrze rano znowu wnet na dnie..uszczelka?potem na nagrzanym silniku macha do gory i odkrecilem korek od plynu i powooli zaczoł rosnac az po korek gdybym nie zakrecil by sie wylewalo..pojechalem dzis do mechanika i mu powiedzialem wszystko i tez twierdzi ze to uszczelka..wąż twardy mocno..auto nagrzane w dzien cieplo a jak gazowal to puszczal bialy dymek z tlumika..i wlasnie mowil ze przy tym sa problemy z rozruchem bo na jeden gar moze nie palic bo mokra swieca..prawda to?na poczatku tylko na zimnym nie rowno chodzil chwile a teraz nawet jak cieply i postoi z 20 min to przyrywa pare sek,po odpaleniu.. co o tym sadzicie?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
witam wszystkich.sory ze dopiero teraz odpisuje ale problemy z netem mialem.. wracajac do problemu..mialem peknieta glowice..nie wiem czy juz taki kupilem samochod..ale pytanie dlaczego mogla peknac?koszt naprawy z uzywana glowica 1100zl :norty: ale teraz mam jeszcze pytanko..wczoraj jechalem w trasie i wskazowka od temperatury byla na srodku a potem troche spadla dlaczego?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A włączyłeś nawiew??jeżeli tak to właśnie dlatego a jeżeli nie to przy spokojnej jeździe silnik nie osiąga dużych obrotów co przekłada się na mniejszą pracę i właśnie dlatego jest zimniejszy.A wiatr cały czas leci przez chłodnicę,ona się chłodzi wraz z płynem i wskaźnik wskazuje mniejszą temp.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A włączyłeś nawiew??jeżeli tak to właśnie dlatego a jeżeli nie to przy spokojnej jeździe silnik nie osiąga dużych obrotów co przekłada się na mniejszą pracę i właśnie dlatego jest zimniejszy.A wiatr cały czas leci przez chłodnicę,ona się chłodzi wraz z płynem i wskaźnik wskazuje mniejszą temp.

To nie ma nic do rzeczy o czym piszesz. Za regulacje temp. odpowiada termostat, visco, elektrozawory. Jak temp. silnika osiągnie pion to tak ma zostać (o ile wszystko jest ok)

tel. 514.99.46.99
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Termostat do wymiany albo nie dokońca odpowietrzony układ chłodzenia.Jak pisze BIZON8000 wskazówka ma stać w pionie.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to ciekawe ponieważ termostat ostatnio wymieniałem,układ jest odpowietrzony,silnik działa równo i kiedy silnik osiągnie temp.po włączeniu ogrzewania wskazówka spada o 1/3 jeżeli nawiew jest włączony na maxa.Visko jest sprawnę elektro zawór również.Kolega który ma e34 2.5 m20 również tak ma,on na dodatek ma LPG a ja nie mam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przed wymiana tej glowicy nie zuwazylem tego ale wtedy jeszcze nie bylo tak zimno..jechalem tak 90km/h i spadla wskazowka kawalek a potem sie podniosla.. moze zle odpowietrzyl mechanik. jak mam to zrobic poprawnie?a wisko kiedy ma sie wlaczyc?jak osiagnie wskazowka pion?bo w lato jak podnioslem mache i obserwowalem to wlaczalo sie jak juz wskazowka miala pion..a teraz w np.jadac w trasie ono ma sie wlaczac?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
koledzy jak to jest wkoncu z ta temperaturą?bo dzis jezdzilem troche w miescie i temp w pionie wyjechalem na droge jechalem 45km i temperatura sie utrzymywała w pionie..a jak wracalem wieczorem bo auto stalo to juz nie chciala dojsc do pionu temperatura na trasie...a jak wjechalem do miata to doszla do pionu..o co biega?ma tak byc? :mad2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy jak to jest wkoncu z ta temperaturą?bo dzis jezdzilem troche w miescie i temp w pionie wyjechalem na droge jechalem 45km i temperatura sie utrzymywała w pionie..a jak wracalem wieczorem bo auto stalo to juz nie chciala dojsc do pionu temperatura na trasie...a jak wjechalem do miata to doszla do pionu..o co biega?ma tak byc? :mad2:

Nie ma tak być, ma być w pionie PION.

Ja czy jeżdżę po torze, mieście czy na trasie to jak dojdzie do pionu to jest tam cały czas.

tel. 514.99.46.99
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.