Skocz do zawartości

320d - czyzby turbina? / nowy problem, z odpalaniem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam opisze moj problem jak najbardziej tylko sie da.

Otoz Ci co maja diesla e46 (320d) , wiedza pewnie ze turbina powinna ostro wbijac w fotel przy 2 tysiacach jednak u mnie dzisiejszego dnia zaczela lekko wbijac przy 3 tysiacach. Tak samo jest teraz przy wiekszych predkosciach potrzebuje o wiele wiecej czasu na dobicie do tych 140km/h niz bylo to wczesniej. Jaki moze byc tego problem? podlaczenie pod komputer pokaze mi czy turbina jest uszkodzona badz cos z tych rzeczy?

Edytowane przez Dedi1234
Opublikowano
po pierwsze pod komputer sprawdzić blędy i zrobić logi dynamiczne... sprawdzić przewody podcisnienia... wyczyscić zaworki egr i po trzecie wpisać w google "320d brak mocy" masz lekture do rana :cool2:
Opublikowano
Z obserwacji wnioskuje zeby Kolega lepiej pojechal do kogos kto sie zna na autach, bo chce dzialac ale wiedzy brak... nie ma w tym zlosliwosci, a jedynie chec zaoszczedzenia niepotrzebnych stresow jakbys mial cos uszkodzic :cool2:
Opublikowano

Dzieki za obrazek , wlasnie wrocilem z jazdy i powiem ze roznicy nie ma , jak bylo tak i jest 2 tysiacie obrotow i nie ma tego " kopniecia " dopiero przy 2,7 tys. zaczyna nabierac lekko mocy. Racja nie jest doswiadczonym mechanikiem ale chce tylko poprosotu wiedziec co moze byc tego przyczyna i oczywiscie podawac pomysly dla mechanika.

 

 

yoshimura : wlasnie o takie osoby mi chodzi , zeby sie nie wywyzszaly tylko pomogly temu kto tej pomocy potrzebuje , dzieki :wink:

Opublikowano
Dzieki za obrazek , wlasnie wrocilem z jazdy i powiem ze roznicy nie ma , jak bylo tak i jest 2 tysiacie obrotow i nie ma tego " kopniecia " dopiero przy 2,7 tys. zaczyna nabierac lekko mocy. Racja nie jest doswiadczonym mechanikiem ale chce tylko poprosotu wiedziec co moze byc tego przyczyna i oczywiscie podawac pomysly dla mechanika.

 

 

yoshimura : wlasnie o takie osoby mi chodzi , zeby sie nie wywyzszaly tylko pomogly temu kto tej pomocy potrzebuje , dzieki :wink:

 

skąd jesteś kolego??

Opublikowano
wlasnie wrocilem z jazdy i powiem ze roznicy nie ma

a robiles juz cos w zakresie "odzyskiwania mocy"?? tj wezyki vacum, czyszczenie dolotu, sprawdzenie szczelnosci, czyszczenie elektrozaworow VTG i AGR itd??

Opublikowano

A pomoze to dla mojego bmw jesli powiem Ci gdzie mieszkam?

 

yoshimura

Nie robilem tego jeszcze i raczej sam sie za to nie zabiore hehe , ale przynajmniej dla mechanika teraz podpowiem na co moze zwrocic uwage.

 

Dzieki

Opublikowano
Filterki podciśnienia,ew przewody podciśnienia sprawdź...Miałem tak samo podłączając źle przewody podciśnienia więc zacznij od tego.Poszukaj na forum są instrukcje jak to zrobić i czyścić i posprawdzać.
...Ciśnij jeśli masz pasję nie stawaj,wsiądź odpal fure w gaz napier...szyby w dół,ryk silnika niech cię niesie:)
Opublikowano
Rano brat pojechal normalnie moim autem do szkoly , wszystko bylo ok mowil tak jak zawsze poprostu.. , ale gdy skonczyl juz lekcje o 15:30 wsiadl do samochodu i sprobowal odpalic no i nic.. Musialem zwolnic sie z roboty i samemu pojechac i zobaczyc co jest grane , wlaczylem zaplon i wszystko dzialo sie normalnie tak jak przy kazdym odpalaniu. Samochod poprostu tylko caly czas kreci i nie chce zaskoczyc , paliwo bylo wlewane tydzien temu i teraz jest pol baku tak wiec paliwo jest.. , akumulator nowka.. , prosze o szybkie odpowiedzi
Opublikowano
Ja jestem aktualnie w trakcie wymiany turbiny tzn. oddałem do regeneracji a objawy miałem następujące zaczęła mi dymić na biało i czuć było olej w spalinach auto czasami traciło moc,oraz na postoju jeszcze jakieś 10sek mi chodziła mój koszt to regeneracja 900zł.+mechanik 250zł jutro odbieram moją czarnulkę(bmw e46 318d)
Opublikowano

moja tez niedawno nie chciala odpalic i przy tym puszczala bialy dym, potem odpalała ale przez pare sec trzeslo silnikiem i nie mogl sie wkrecic na obroty jak zimny, cieply odpalal super. Okazalo sie ze pompa do regeneracji.

 

Btw. zawsze mozesz sprobowac odpalic auto metoda dosc agresywna ale chyba nic nie psuje czyli sciagasz waz od egr i podczas krecenia rozrusznikiem trzeba psiknac plakiem do tapicerki w dolot i auto zaskoczy.

szukam
Opublikowano
Oddalem dzisiaj go do mechanika , caly czas jezdze do niego z jakimis usterkami tak wiec zna moje auto od 2 lat .Jutro napisze tutaj czy cos znalazl czy tez nie , mam nadzieje ze to nie wtryski bo wiele osob pisze to na roznych forach..
Opublikowano
no i steryd chyba masz racje.. , bylem dzisiaj u niego (oczywiscie jak to mechanik nic nie zrobil bo bylem caly dzien w robocie i nie mialem jak go pilnowac wiec tylko podlaczyl pod kompa.. ) i powiedzial ze wyskakuje blad przy pompie. Czyli ja pierd***
Opublikowano
ale jaki błąd dokładnie u mnie pod KTS wypluwał błąd 73 czujnik kąta obrotów zwarcie do plusa a pod carsoftem rotational speed sensor i zaplacilem za sterownik za wyjecie pompy wlozenie ustawienie na stole i zatarty tłoczek 1100zł u nas pod radomiem jest taki fajny mechanik specializujacy sie tylko w silnikach diesla

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.