Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

mam problem podczas kasowania inspekcji olejowe przypadkiem skasowalem rowniez klocki i teraz swieci mi sie kontrolka...

 

Posiadam glowice ops (pomaranczowa) i niestety nie moge w disie wykasowac bledow, czy ktos wie jak to wykasowac?

 

Kolejne pytanie to update softu w progmanie, po polaczeniu sie do samochodu progman chce aktualizowac soft w samochodzie.... czy to jest bezpieczne czy ktos to robil?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wymiana czujników w klockach powinna pomóc żeby skasować inspekcję z BC disem tego raczej nie ruszysz. Zawsze jest niebezpieczeństwo, że uwalisz jakiś sterownik podczas aktualizacji. Nawet polskie ASO nie bierze odpowiedzialności jeżeli nie masz auta na gwarancji. Przy aktualizacji podepnij prostownik pod auto !!!
Krzysztof
Opublikowano

ok zobacze

 

Co do progmana to doczytalem na innym forum ze mozna to zrobic... tylko jak ktos tutaj wspomnial z polaczonym prostownikiem napiecie nie moze spasc ponizej 12v

Opublikowano
Wymień czujniki na nowe i zobaczysz, że inspekcję będzie się już dało skasować. Dlaczego? Tego nie wiem, przerabiałem już ten temat.

 

 

bo czujniki są jakby to określić, jednorazowe :lol:

 

jak już raz się aktywuja to tylko wymiana pozwala pozbyć się sygnału

Opublikowano

wiec wymienilem czujnik... po skasowaniu "service" wskoczylo 23000 km ale lampka od recznego nadal sie pali, dodatkowo mam ikonke "auto na podnosniku"....

jakies sugestie?

Opublikowano
Witam ja tez mam podobny problem a mianowicie w tamtym tygodniu wymienilem czyjnik klockow tyl w moim e90 tylkozenie skasowalem serwisu klockow dzisiaj chcialem skasowac przez bc i wyskoczyl komunikat czerwony reczny i auto na podnosniku serwis klockow pokazal ,,---------'' czy musze znowu kupic czujnik czy cos zle zrobilem prosze o pomoc
  • Zarejestrowani
Opublikowano
Odnośnie kodowania to widziałem kiedys jak gostek to robił normalnie bez prostownika, auto stało w garażu i trwało to chyba 3-4h, nie było problemów ponoć juz tak kilkanaście aut robił i za każdym razem powodzenie..

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
no wlasnie dzisiaj rozlaczylem czujnik klockow i zlączylem ponownie i nic jutro jade po nowy czujik klockow .Czy jest mozliwe ze po kasowaniu przegladuklockow bc czujnik chociaz dobry pada??
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam, mam identyczny problem. Kilka dni temu założyłem nowe klocki, nie wymieniałem czujnika ani nie kasowałem klocków. Przed chwilą skasowałem inspekcję klocków na tył, a co najlepsze przód też się wykasował... i lipa... Tak jak poprzednikom świeci mi się ręczny, ikona auta na podnośniku oraz przy załączaniu zapłonu informacja "service", iDrive wyskoczył komunikat o błedzie i inf. aby zgłosić się do najbliższego serwisu BMW.

Panowie, czy to konieczność wymieniania czujników, czy wystarczy odpiąć i ponownie załączyć?

Opublikowano
Mnie kasowanie dopiero czeka - bo zmieniam klocki i czujnik tył (aktualnie ikona auta na podnośniku i kontrolka ręcznego) może kasowanie przez BC sprawdza się wtedy gdy są wymienione czujniki z przodu i z tyłu? a jak tylko jeden to potem i tak się świeca kontrolki?
Opublikowano
Mnie kasowanie dopiero czeka - bo zmieniam klocki i czujnik tył (aktualnie ikona auta na podnośniku i kontrolka ręcznego) może kasowanie przez BC sprawdza się wtedy gdy są wymienione czujniki z przodu i z tyłu? a jak tylko jeden to potem i tak się świeca kontrolki?

Dziala osobno, jak wymienilem czujnik i klocki z tyłu wykasowanie przeszło bezproblemowo.

Opublikowano

Klocki wymienione, po zapaleniu auta kontrolka ręczego juz sie nie świeciła. Po skasowaniu klocków wskoczył nowy kilometrarz 34 tyś. więc wszystko w porządku.

 

ps. po co do klocków w zestawie są 2 szt śrub M8 , blaszki , klocki rozumiem ale te śrubki?

Opublikowano

Ja u siebie jeszcze nadal mam ten problem czujnik z przodu wymienilem i dalej blad... roznica jest taka ze nie ma kresek i jest 23000km

 

z ciekawosci podlaczalem sie dzisiaj fejsem Autocom i pokazal blad czujnika z tylu, wiec mozliwe ze to zbieg okolicznosci ze tyl tez padl.....

 

a wszystko dlatego ze skasowalem serwis klockow....

Opublikowano
jeszcze jedno na ktorym kole z tylu jest czujnik w e91? czy tez na lewym jak z przodu?
Opublikowano

dzięki Peszko

 

Jaga

 

My wiemy jak skasować, przeczytaj ten temat cały to sie dowiesz w czym problem...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.