Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, sprawdzałem forum jednak nie napotkałem na taki temat, lub nie było tam konkretnych odpowiedzi... Więc tak jak w tytule, chciałem spytać co jest lepsze w 3.0 V8 a co w 3.4 R6 ze skrzyniami automatycznymi... Mam już mętlik w głowie, ponieważ nie potrafię znaleźć 735 w dobrym stanie z bogatym wyposażeniem... Jedyne co wiem to to, że części są droższe do 3.0 V8, jest bardziej skomplikowana, skrzynia 5-cio biegowa ma lepszą płynność (jak każda nowsza skrzynia), silnik pracuje ciszej niż R6... Z kolei 3.4 R6, 4 biegowa skrzynia, tańsze części, silniki bardzo trwałe i niezniszczalne praktycznie... Nie wiem już co wybrać, jest mnóstwo 3.0 V8 w super stanie i z bogatym wyposażeniem... Prosiłbym o podanie wad i zalet 730 V8 i 735 R6 no i co byście polecali bardziej, bo osiągi są prawie te same... Pozdrawiam.
Opublikowano
Wg mnie tylko v8. Silnik nowszej generacji, piękne brzmienie. Jeżeli idzie o części to faktycznie droższe ale tylko do silnika bo reszta zazwyczaj taka sama jak w r6 a w silniku wiele sie nie wymienia. Z rzeczy eksploatacyjnych to membrana ze 160 zł, pompa wody ze 250, jakiś termostat za 90, no i kilka rolek. Zamontujesz gaz na dobrych wtryskiwaczach i układ napędowy na pare lat masz z głowy.
Bring More Women
Opublikowano
M30B35 faktycznie silnik bardzo trwaly i posiadający niezłe osiągi...jednak paliwozerny.M60B30...piękne brzmienie,pali dużo mniej...tym bardziej,że sprzęzony z 5-biegowym automatem,nowoczesna konstrukcja,bardzo cichy,no a jeśli chodzi o koszta to praktycznie tylko ta nieszczęsna odma...trzeba ją co jakiś czas wymienić,u mnie już też jest do wymiany ale to nie duży koszt a wymienić można samemu.Ja osobiście chyba bym był skłonny raczej wziąć V8,chociaż R6 w dobrym stanie też jest kuszące bo silniki i skrzynie automatyczne naprawdę...debiloodporne :mrgreen: .Bierz V8...trzeba iść z duchem czasu,nawet polecilbym Ci 740i...tylko sprawdź jak pracuje skrzynia bo 5HP30 mają opinię delikatnych i popularną usterką jest brak wstecznego...trzeba pojeździć,rozgrzać olej i zobaczyć jak zmienia biegi.Pozdrawiam.
Opublikowano
hehe :D ciekawe... "trzeba iść z duchem czasu" ... to zupełnie do mnie nie pasuje... po e32 kupuję samochód, który jest starszy niż 30 lat :D ... ale to plany na przyszłość;)... nienawidzę nowych samochodów, nawet e38 mi się nie podoba za bardzo, (wolę e32)... niestety :D taki mam gust, a z tą paliwożernością to nie wiem czy aż taka różnica, 3.0 v8 ma więcej koni od 3.4 R6... na 4.0 się też kusiłem, ale stwierdziłem, że stare dobre 3.4 R6 jest lepsze :D naprawdę nie wiem co wybrać 3.0 V8 fajny jest, nowocześniejszy... ale to już nie ten dźwięk :(, co prawda 5 biegowy automat jest pewnie o wiele fajniejszy od 4 biegowego... nie wiem co wziąć, w prawdzie te 2 litry na 100 nie zbiednieję... piszcie co polecacie dalej... ja jeszcze zastanawiam się nad Buickiem 5.0 V8 ale na 80% e32 wezmę :D
Opublikowano

kupujesz i kupujesz już 3 samochody zadnego nie widać.

Zdrowe 3.5 i tak bierze zdrowe 3.0V8

Automat 5 biegowy nie ma możliwości blokady 1 biegu tylko 2 więc rusza 1 wbija 2 i jedzie 2 troche głupie według mnie.

Skrzynia 4 biegowa ma zalety i nie jest to zabawa jednak przez 1 bieg mniej całość ma dłuższe przełożenie przez co spali więcej niż manual ale z to 1 biegiem ze zdrowym M30B35 jest, 85 , 2: 130, 3: 230 i na 4 jedziemy do końca budzika

I powiedzienie ty moja beta to idzie na 3jce 230 jest zaje**** :P w porównaniu z osiągami innych aut na 3 biegu

Opublikowano

Tez bym chyba wolal 3.0 V8. Troche niej momentu, ale za to wiecej KM i to juz jest kultura i nowsza konstrukcja. R6 przy nim to niestety sredniowiecze. Moze lepiej odrazu wziac 4.0 i tyle.

 

3.0 v8 ma więcej koni od 3.4 R6... na 4.0 się też kusiłem, ale stwierdziłem, że stare dobre 3.4 R6 jest lepsze :D

3.4 R6, a 4.0 V8 to sa wogole inne samochody. Widac ze nawet nie wiesz co piszesz. Wszystko na korzysc V8, a jezeli ktos twierdzi ze 3.4 jest lepsze to poprostu nie mial do czynienia z 4 litorwym V8 w E32. To jest doslownie przepasc. W kazdym calu. Teoretycznie na papierze roznica w przyspieszeniu czy max predkosci jest niewielka, ale trzeba samemu sie przejechac i tyle. A dwa ze zdrowe 3.4 teraz znalezdz to zadkosc, z V8 jest latwiej. I drozej.

Opublikowano
krotko m60b40 286 koni zadne Kacze 3,5 tu nie podskoczy, po za tym nic nie zastapi golgotu v8 nie potrzeba zadnego sound system. Kolego Kaczy taki zakochany w 3,5 litrowce jestes a na innym forum czytam ze chcesz ja sprzedac tylko kupcow nie widac , I dotego widzialem ze stales sie maniakiem driftingu :P

Inni tez dostarczaja Radość z jazdy :)

http://img222.imageshack.us/img222/4316/drivingpleasure2.jpg

Opublikowano
rafal735r nie doczytałeś tego zdania... to było porównanie pod względem spalania ... " a z tą paliwożernością to nie wiem czy aż taka różnica, 3.0 v8 ma więcej koni od 3.4 R6... " chodziło mi o to, że nie pali o wiele mniej skoro ma więcej koni mechanicznych... a do 'kaczydj"... wciąż wybieram między 3.0 a 3.4 cały czas(ta wstawka o 4.0 została rozwiana jak sprawdziłem ceny części oraz spalanie-niestety za taki luksus trzeba płacić, ale może kiedyś.. )... nie chcę na szybko kupić samochodu a potem tylko problemy mieć z lumpem, dlatego też takie forum dużo pomaga i wyjaśnia... ale chyba będę zmuszony zdecydować się na 3.0 V8... poczekam na email takich dwóch panów jeszcze, jak okaże się, że to nie jest warte za wiele, to szukam 3.0 V8 w pełnej opcji...
Opublikowano

Wiesz hamer siedząc w tym błogosławionym pojeździe czuje się jak panek i cały czas taką mam minę

Kolego 3.0 V8 jest fajne ma fajny dźwięk przy oszczędnej jeździe jest to najbardziej ekonomiczny silnik w E32

jest też bardziej skomplikowany i delikatniejszy od jednostek M30 przez co ewentualny serwis delikatnie mówiąc jest drogi.

M30B35 Prosty wytrzymały silnik układ zapłonowy na kopułce dobra moc Mówiąc E32 kojazy mi się tylko 735 z automatem to mój symbol siódemy i już.

M60B40 jeśli chodzi o mocne silniki Dobry but i spalanie nie okłamujmy się takie samo lub trochę większe od 3.5 R6 zalezy jak kto jeździ do tego fajny dźwięk

Wady jak dla mnie jak kolega 3.0 wyżej skrzynia automat 5 biegów lepsza? Dla mnie nie pozwala ograniczyć spalanie ale mnie ta skrzynia nie zadowala jak ja ten poj spalanie na odpowiednim poziomie może śmiało konkurować z 750 z których większość jest podjechana i nie daje im nawet cienia szans z czego nie zje cie spalaniem i drogim serwisem jak w wielu zapuszczonych 750 które potrzebują wielkiego nakładu by jeździły tak dobrze jak dawniej...

Wybór nalezy do ciebie jeśli chodzi o mnie o kupno 7 to tylko dwa wybory

735 i 740.

750 też ale tylko jak bym ją dobrze sprawdził i napewno nie na długo tylko zobaczyć czym to pachnie :P

Opublikowano

[EDITED BY MOD: wycieto wulgaryzmy]

 

 

 

 

Stary daj na luz , jak tylko na to Ciebie stac . Ucz sie chlopino sztuki konwersacji

Po co na sile forsowac ze 3,5 lepsza , nie mozesz pisac ze dla Ciebie the best , a nie odrazu negujesz v8 3,0 jeden czlowieku zbiera znaczki a inny woli jak mu nogi smierdza , Aluzje pojmujesz. Pozdr

Inni tez dostarczaja Radość z jazdy :)

http://img222.imageshack.us/img222/4316/drivingpleasure2.jpg

Opublikowano

Posłuchaj mało kumaty i czepliwy użytkowniku forum każdy wybiera co mu się podoba a wiem że ty nadal nie rozumiesz co miałem na myśli.

Nikogo nie przekonuje do danego silnika bo co mnie to obchodzi co kto kupi.

Ten jak i tamten niewątpliwie posiadają wady i zalety.

Może teraz chodzi ci o spalanie porównując 3.5 do 4.0? Jak byś nie zauważył porównując 4.0 do 3.5 opisując podobne spalanie pokazuje to jako zaletę bo przecież 4.0 ma więcej mocy w stosunku do R6 przy czym zjada podobne ilości paliwa.

Jeśli nie o to ci chodzi to nie wiem o co i po co wogule komentujesz.

Opublikowano
sorry, że wam przerwę ale czy to co napisałem wyżej jest prawdą ? " różnice w spalaniu 12-13l(730 V8)-14-16l(735 R6)-17-19l(740 V8) i 23-26l(750 V12) zgadza się ? "
Opublikowano
Ja jak wybieralem E34 tez pod uwage nawet nie bralem zadnego M30. Podobie z e32. Za stary to silnik zeby w niego inwestowac.
Opublikowano

nie wiem czego to spalania i skąd dziwne są podpiął bym to pod spalanie na mieście

Nie wiem rafał każdemu podoba się co innego M50 też dobry silnik ale jak będzie trupiasty to czy m30 czy m50 to i tak inwestowac trzeba i koszty ew remontów podobne + większy o ew naprawę Vanosów w M50.

Opublikowano
Kaczy jezeli poczules sie urazony to Przepraszam nie mialem nacelu Cie dreczyc.

Inni tez dostarczaja Radość z jazdy :)

http://img222.imageshack.us/img222/4316/drivingpleasure2.jpg

Opublikowano (edytowane)
[EDITED BY MOD: wycieto wulgaryzmy] Edytowane przez arturo193
Opublikowano
sorry, że wam przerwę ale czy to co napisałem wyżej jest prawdą ? " różnice w spalaniu 12-13l(730 V8)-14-16l(735 R6)-17-19l(740 V8) i 23-26l(750 V12) zgadza się ? "
Jesli chodzi o 740 to zgadza sie przy butowaniu...przy normalnej jeździe spala około 13 litrów w mieście...oczywiście mowa o silniku ze sprawnymi sondami.Żadne 3.5 R6 nie ma podjazdu nawet jeśli chodzi o spalanie i o osiągi również.Miałem wczesniej 3.0 R6 w manualu i palila wiecej.Pozdrawiam.
Opublikowano
arturo, dziękuję za odpowiedź, jednak nie chce mi się wierzyć, że 4.0 V8 pali tylko 13-14 litrów... wszędzie piszą od 16 do 20... chyba, że po jakiejś regulacji dobrej ? Kolega miał Cadillaca Eldorado Biarritz z 88 roku i z tego co wiem, że jest gościu w Polsce, który zajmuje się tylko i wyłącznie amerykańskimi V8-kami, i potrafi zrobić, że taki 4.6 litra 187 koni (Eldorado Biarritz) spali 13 litrów/100 ale czy z BMW jest tak samo ?
Opublikowano
arturo, dziękuję za odpowiedź, jednak nie chce mi się wierzyć, że 4.0 V8 pali tylko 13-14 litrów... wszędzie piszą od 16 do 20... chyba, że po jakiejś regulacji dobrej
Moja też paliła 18 litrów ale okazało się,że jedna z sond jest całkowicie zerwana a druga stara jak węgiel...po wymianie na nowe i podłączeniu jak należy autko spaliło mi na trasie Ystad-Oslo 10.5 litra na 100 km.A niedawno byłam w Hannowerze i spaliła mi równiutkie 12 l na 100 km i nie oszczędzałem jej zbytnio jak to na niemieckich autostradach bywa.Kolega jest świadkiem bo był przy tankowaniu.W mieście nie przekracza praktycznie 14 litrów teraz...mam tylko problem z nierówną praca na wolnych...chyba odma do wymiany.Jesłi chodzi jeszcze o spalanie to mam jeszcze MB W124 E320 220 koni i pali więcej,nie wiem ile pali E38 bo mam je dopiero od tygodnia ale podobno 2.8 uchodzą za najoszczedniejsze silniki.Wydaje mi się,że 3.0 V8 spali tyle samo co 4.0 albo nawet więcej bo bardziej musi się wysilić,żeby rozpędzic prawie 2 tony.Pozdrawiam.
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.