Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

wczoraj przy na trasie przy ok 120 km\h moje e91 (320D 150KM 200 tyś przebieg), straciło moc, poczułem jak by coś zahamowało auto, po czym usłyszałem głośny świst z silnika, zauważyłem też że auto przy dodaniu gwałtownie gazu zaczeło kopcić na czarno (na pewno bierze olej).

 

Mam pytanie, co ponowieniem wymienić prócz turbiny? filtry olej... dodam że auto katalizator. ...

 

Czy ktoś poleca regeneracje Turbo????? lub jakieś zamiennik? bo cena oryginału to ok 3500 - 4000 :(

 

wyczytałem również że przydało by się czyszczenie intercoolera i jego przewodów, kolektora ssącego, przy okazji przepustnicy, AGR, katalizator.

 

Czy ktoś wymieniał Turbosprężarkę na zamiennik, lub może napisać coś o regeneracji? czy w ogóle się opłaca?

Opublikowano (edytowane)

Przy wymianie turbo zaleca się wymianę oleju, filtra powietrza, uszczelki pomierzy turbiną a DPF.

Jeśli turbina zaciągnęła olej, to konieczne jest czyszczenie układu dolotowego, jeśli nie to czyszczenie kolektora, EGRu na pewno nie zaszkodzi.

Ja kupiłem turbinę po regeneracji do E46 320d 150km za 1200zł (przy zwrocie starej). Turbina po wymianie chodzi jak nówka z serwisu (prędkość max bezproblemowo, przyśpieszenie OK, zużycie oleju niezauważalne, żadnego świstu itd).

Turbina od wymiany śmiga już 3 i pół roku i zrobiła około 100 tyś km (olej 5w30 shell ultra extra LL04 zmieniany co 20 - 24 tyś km).

Edytowane przez chris99

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
Kolego chris99 możesz masz jakiś kontakt na ten zakład do regeneracji turbo... i jak rozumiem muszę zostawić stara turbinke?
Opublikowano

Koelgo oni regenerują tą co masz, więc nie zostawiasz tylko dostajesz zregenerowaną.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano

Albo czasem na zamianę, części wsadzają nowe najpierw oglądają to co przywiozłeś czy się nadaje do regeneracji.

 

Tak swoją drogą warto wiedzieć, że w ASO 4500 kosztuje regenerowana turbina, ok 3,5 przy zwrocie starej :wink: Koszt całkiem nowej to 6k wzwyż. Tak robi nie tylko BMW, ale również Audi i inne firmy.

Opublikowano

Nikt mu nie każe kupować nowego turba w ASO, nowe kupisz za 3800 - 4500 tys.zł orginał, na allegro.

 

pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
Kolego chris99 możesz masz jakiś kontakt na ten zakład do regeneracji turbo... i jak rozumiem muszę zostawić stara turbinke?

 

Propozycja kolegi Marks2004 jest chyba najbardziej optymalna - firma znana i sprawdzona.

Moim zdaniem nie ma potrzeby upierania się, aby właśnie regenerować swoją turbinę. Spokojnie można wziąć zregenerowana a swoją zostawić - gwarancja jest taka sama.

Ja swoją turbinę kupiłem przypadkowo na giełdzie w Poznaniu (nie za bardzo wiedziałem gdzie szukać i trafiłem właśnie tam). Sprzedawca miał bardzo bogaty asortyment - prawie do każdego auta (wszystko na półkach w ciężarówce). Adres firmy skąd pochodziła moja turbina:

http://www.turbosprezarkisamochodowe.pl/index.php?plik=kontakt.php&kat=0

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano

Dziękuje panowie za info.

 

Zdecydowałem się na regenerację, ewentualnie kupno zregenerowanej... Jestem z warszawy i czytałem o kilku serwisach Turbo:

 

Warszawa

1. TURBO-SERVICE Piotr Turbiński

01-434 Warszawa, ul. Obozowa 82a, paw. 8

http://www.moto-market.pl/turbo-service/

 

2. Scroll Products Centrum Turbosprezarek, regeneracja turbosprężarek

Warszawa 01-424 Aleja Prymasa Tysiąclecia 76b I piętro

http://site.scrollproducts.com/pl/kontakt

 

Oby dwa mają dobre opinie.... Czy ktoś z was regenerował tam swoje turbo? Jednak jeszcze więcej pozytywów ma Turbo-tec Jaworzno http://www.turbo-tec.eu/pl/ wiec może warto sie tam przejechać.

Opublikowano
Dziękuje panowie za info.

 

Zdecydowałem się na regenerację, ewentualnie kupno zregenerowanej... Jestem z warszawy i czytałem o kilku serwisach Turbo:

 

Warszawa

1. TURBO-SERVICE Piotr Turbiński

01-434 Warszawa, ul. Obozowa 82a, paw. 8

http://www.moto-market.pl/turbo-service/

 

 

 

ja odradzam - regenerował u nich rok temu turbinę z E39 - wytrzymała 500 km i się rozpadła - oczywiście próbowali mi wcisnąc ze to mechanik źle zamontował (bo nie ma możliwości żeby oni to zrobili, tylko przywozi im się wymontowaną). Po długich negocjacjach "zgodzili" się sprzedać mi nową po najniższej cenie jaką znajde na allegro.

 

Bilans to stracone kupę czasu, kasa na podwójne zamontowanie i wymontowanie i nerwy.

 

Natomiast w tym drugim zakładzie, za 500 zł oni wymontowuja i montują po regenreacji - także jeśli już to robiłbym u nich

Opublikowano

Żeby później nie było, że zregenerowałem turbo a auto nie jedzie, gwarancji nie uznali itd. Było już kilku na forum co regenerowali a potem trzeba było jeszcze raz i tak kupić drugą nową.

 

Jeśli nie poszedł olej w dolot to wymiana filtrów, odmy, jak puściła olej to płukanie intercoolera, dolotu

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
Z tego co się orientuję w 320d E90 można spotkać dwa rodzaje turbin. Garett lub Mitsubishi. Różnica jest taka, że drugiej nie da się zregenerować...
Opublikowano
Nie jest to kwestia, że nie da się zregenerowac tylko kwestia dostępności oryginalnych zestawów naprawczych. A jak wiadmo jak regeneruje teraz kazdy w byle stodole to efekty regeneracji są kiepskie. I potem szukanie, z jakiego powodu, źle zrobione? Na pewno nie, na pewno czesci kiepskie itd. Dlatego producenci Turbospreżarek nie wypuszczają juz zestawów naprawczych do turbin ze zmienną geometrią. Z tego co wiem to jakies proste uszkodenia można naprawic na dostępnycj częściach ale tylko w autoryzowanym serwisie turbospreżarek u dystrybutora

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
Dziękuje panowie za info.

 

Zdecydowałem się na regenerację, ewentualnie kupno zregenerowanej... Jestem z warszawy i czytałem o kilku serwisach Turbo:

 

Warszawa

1. TURBO-SERVICE Piotr Turbiński

01-434 Warszawa, ul. Obozowa 82a, paw. 8

http://www.moto-market.pl/turbo-service/

 

 

 

ja odradzam - regenerował u nich rok temu turbinę z E39 - wytrzymała 500 km i się rozpadła - oczywiście próbowali mi wcisnąc ze to mechanik źle zamontował (bo nie ma możliwości żeby oni to zrobili, tylko przywozi im się wymontowaną). Po długich negocjacjach "zgodzili" się sprzedać mi nową po najniższej cenie jaką znajde na allegro.

 

Bilans to stracone kupę czasu, kasa na podwójne zamontowanie i wymontowanie i nerwy.

 

Natomiast w tym drugim zakładzie, za 500 zł oni wymontowuja i montują po regenreacji - także jeśli już to robiłbym u nich

 

Nie chciałbym uprawiać kryptoreklamy, ale znam też inne opinie. Szwagier pracuje niedaleko w/w zakładu, a że robi w branży moto to zapytałem wczoraj czy zna może tą firmę. Okazało się, że z racji sąsiedztwa i długiej współpracy tam właśnie najczęsciej oddają sprężarki, jesli ich klient zamiast kupić nową woli regenerować trupa. Na ponad 100+ turbin, które dla nich zrobił nie mieli jeszcze żadnej reklamacji od Klienta. Z drugiej strony podobno zakład dosyć wybrednie podchodzi do tematu i jeśli sprzęt jest mocniej zniszczony to nie podejmują się w ogóle prób reanimacji i wtedy chłopaki jadą na Al. Prymasa, gdzie właściciel bardziej "liberalnie" podchodzi do tematu. Ceny podobno usługi w obu zakładach dosyć podobne, przy czym turbo Mistubishi i tak są najdroższe ze wszystkich jakie mają w ofercie :duh:

Daj znać gdzie oddałeś do regeneracji i jaki to efekt dało.

Opublikowano

A tak trochę z innej beczki: załóżmy że turbo już padło i że trzeba kupic nowe czyli wyłożyć te ok. 7-8 tyś zł.

Czy może ktoś się orientuje czy jakieś "większe" trubo podejdzie do 320d/163km plug & play, tak żeby nie trzeba było robić dużej rzeźby przy silniku? Koszty nie powinny być tu chyba drastycznie większe od kosztu zakupu nowej oryginalnej sprężarki prawda, ma tu sens szukanie czegoś innego?

Opublikowano
A tak trochę z innej beczki: załóżmy że turbo już padło i że trzeba kupic nowe czyli wyłożyć te ok. 7-8 tyś zł.

Czy może ktoś się orientuje czy jakieś "większe" trubo podejdzie do 320d/163km plug & play, tak żeby nie trzeba było robić dużej rzeźby przy silniku? Koszty nie powinny być tu chyba drastycznie większe od kosztu zakupu nowej oryginalnej sprężarki prawda, ma tu sens szukanie czegoś innego?

:cool2: Popieram i myśle, że jest to właściwy kierunek jak juz padla ori turbina.

Myśle, ze mogliby sie wypowiedzieć w tym temacie jacyś tunerzy, albo od razu zadzwon to jakiegoś z nich i porozmawiaj, bo po wymianie turbiny to program będzie potrzebny od początku, aby samochód jeździł.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

 

turbina została wymieniona, znaczy tylko obudowa jest stara a cały środek został wymieniony na nowy w Scroll Products Centrum Turbosprezarek. Jak narazie autko sprawuje się bardzo dobrze, bardzo dobrze się zbiera, turbinka chodzi cicho. W następnym tygodniu jadę na hamownie sprawdzić moc. Cena naprawy 2000 turbo 500, wymian wymiana oleju filtra sepalatora oraz czyszcznie układu, razem zapłaciłem 3140zl, wiec cena jak najbardziej pozytywna.

  • 1 rok później...
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Mam tylko jedno pytanie; skoro koszty związane z wymianą turbosprężarki są około 1300,00 zł, to co oznacza gwarancja za regenerowaną turbosprężarkę w kwocie 1000,00-1600,00 zł? Gwarant odda te 1300,00 zł?

Proponuję kupić nową i mieć święty spokój.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano

ta gwarancja na regenerowane turbiny jest ciezka do wyegzekwowania-

zawsze cos znajda ze niby to nie ich wina, a to zly montaz, albo palowales na zimnym silniku itd.

W e90 sa turbiny ze zmienna geometria i te faktycznie nie nadaja sie do regeneracji- pozniej czesto sa problemy, auto nie jedzie...

Jezeli chcialbym jezdzic tym autem to kupilbym nowa turbine,

jezeli po kosztach to regeneracja i allegro.

Opublikowano
Witam,

 

turbina została wymieniona, znaczy tylko obudowa jest stara a cały środek został wymieniony na nowy w Scroll Products Centrum Turbosprezarek. Jak narazie autko sprawuje się bardzo dobrze, bardzo dobrze się zbiera, turbinka chodzi cicho. W następnym tygodniu jadę na hamownie sprawdzić moc. Cena naprawy 2000 turbo 500, wymian wymiana oleju filtra sepalatora oraz czyszcznie układu, razem zapłaciłem 3140zl, wiec cena jak najbardziej pozytywna.

 

czy ja wiem czy atrakcyjna. Ja w 2010 lub 2011 roku kupowałem nową za 2800 netto w moto remo.

  • 1 rok później...
Opublikowano
Dziękuje panowie za info.

 

Zdecydowałem się na regenerację, ewentualnie kupno zregenerowanej... Jestem z warszawy i czytałem o kilku serwisach Turbo:

 

Warszawa

1. TURBO-SERVICE Piotr Turbiński

01-434 Warszawa, ul. Obozowa 82a, paw. 8

http://www.moto-market.pl/turbo-service/

 

2. Scroll Products Centrum Turbosprezarek, regeneracja turbosprężarek

Warszawa 01-424 Aleja Prymasa Tysiąclecia 76b I piętro

http://site.scrollproducts.com/pl/kontakt

 

Oby dwa mają dobre opinie.... Czy ktoś z was regenerował tam swoje turbo? Jednak jeszcze więcej pozytywów ma Turbo-tec Jaworzno http://www.turbo-tec.eu/pl/ wiec może warto sie tam przejechać.

 

Ad 1. Niestety robilismy auta gdzie Klienci regenerowali turbiny i na 6 przypadkow 5 wrocilo z reklamacja (turbiny sie rozpadly, badz geometria poleciala).

Ad 2. na chwile obecna na 11. przypadkow wymiany (w tym moja + upgrade o 30%) wszystko dziala i jezdzi bez najmniejszych problemow.

Opublikowano
A tak trochę z innej beczki: załóżmy że turbo już padło i że trzeba kupic nowe czyli wyłożyć te ok. 7-8 tyś zł.

Czy może ktoś się orientuje czy jakieś "większe" trubo podejdzie do 320d/163km plug & play, tak żeby nie trzeba było robić dużej rzeźby przy silniku? Koszty nie powinny być tu chyba drastycznie większe od kosztu zakupu nowej oryginalnej sprężarki prawda, ma tu sens szukanie czegoś innego?

 

Ja swoja turbinke podnioslem o +30% na zimnej stronie - zniknela turbo dziura i przybylo 30Nm Do tego co bylo. Spytaj u scrollow czy mozliwe jest zwiekszenie mocy turbiny :) Wszystko zalezy od modelu turbo.

  • 1 rok później...
Opublikowano (edytowane)
warszawa Prymasa tysiąclecia 76b -nie polecam ,oszuści ,partacze a gwarancja do D. :twisted: Edytowane przez daniel34

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.