Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam serdecznie bylo juz napewno setki razy ale nic w sumie nie moge znalezc,mianowicie silnik w mojej 520i z 2001 r silnik m54 pobiera duze ilosci oleju przebieg to 220000km wiem ze winne sa uszczelniacze zaworowe ale nie chcem inwestowac w te autko chcialbym troszke zredukowac pobor oleju (ok 1l na 1000km)i teraz pytanie czy wlac 5w40 polsyntetyk czy moze 10w40 pol syntetyk opinie sa rozne jedni mowia ze 5w to max co mozna uzyc bo popychacze zaczna siadac drodzy mowia ze przy tym przebiegu to spokojnie 10w40 i silnik nawet bedzie ciszej prowac, sam niewiem co zrobic jak myslicie co bedzie dobrym wyjsciem mam na mysli jaki olej wiem ze najlepiej to sie pozbyc tego autka ale niestety jeszcze troszke sie musze nim "pobujac". dzieki za sugestie
Opublikowano
Szkoda ze nie chcesz inwestować bo jeżeli znasz przyczynę to szybko byś zaradził i cieszył się dalej jazdą. Lej dalej pełen syntetyk, szkoda dobijać auta półsyntetykiem..... :duh:
najpiękniejszy dźwięk na świecie- R6 w BMW
Opublikowano
jak myslicie co bedzie dobrym wyjsciem mam na mysli jaki olej wiem ze najlepiej to sie pozbyc tego autka ale niestety jeszcze troszke sie musze nim "pobujac". dzieki za sugestie

 

Najlepiej będzie zainwestować parę stówek w nowe uszczelniacze zaworowe. Jeśli auto ma 220tys oryginalnego i sprawdzonego przebiegu to jest w bdb kondycji jeszcze, no chyba, że ktoś przed tobą zarżnął silnik albo zagotował porządnie.

 

Jak wymienisz uszczelniacze to przy takim przebiegu auta będziesz nim jeździł i jeździł, po co sprzedawać skoro można naprawić.

Bo życie zaczyna się od ośmiu cylindrów :) Moja 540iA

http://forum-lines.ru/rez/ab192360.gif

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja właśnie kupiłem uszczelniacze i to są w zasadzie grosze. zabieram się do wymiany i uważam , że to żadne inwestowanie w auto.

Jak zrobię to opiszę na forum.

 

Dla wszystkiego szukam blokad wałków ale chyba sam je sobie zrobię bo nie są jakieś skomplikowane.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
wiem wiem ze sie oplaca naprawic ale niestety aktualnie jestem w uk a tu robocizna w setki funtow za duperel, jak bys mogl podeslac schemat tej blokady walkow to by mi bardzo pomoglo.mam kilku znajomych mechanikow byc moze by pomogli.dzieki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.