Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
nie znalazłem zakładki "Special functions" ale namierzyłem miejsce, gdzie jest opcja włączania i wyłączania opcji Transportowej i zmiana niestety nic nie pomogła, nadal świeci się auto na podnośniku, silnik kręci ale nie odpala; aku padł - jutro go podładuję i dzwonię po jakiś serwis z okolicy, bo sam chyba nie dam rady
  • 5 miesięcy temu...
  • Odpowiedzi 111
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam, nie wiem czemu ale po wymianie wtryskiwaczy coś mi cyka jak dodaje Gazu. i przyśpieszam,,,,

strasznie głośno to cyka słychać to we wnętrz i z zewnątrz auta ...

przed wymianą tego nie było, a dźwięk słychać jak by z wtryskiwaczy... :duh:

 

 

dodam że sprawdzałem wtryskiwacze testem przelewowym i jest wszystko OK,,, przyspieszenie jest ... wiec nie wiem :mad2:

wymieniłem jeden wtryskiwacz używkę a drugi zregenerowany.. obydwa sprawdzane na maszynach i niby wszystko OK

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wtryski lubią sobie pocykać i przelewy czy wykres tego nie pokaże...

Musisz podmieniać i sprawdzać.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano

Jeśli cyka pod obciążeniem to na 90 % któryś wtrysk idzie w minus na wysokich obrotach lub przy zapotrzebowaniu na większa ilość paliwa tzn. but w podłodze.

Dis mierzy korekty do 3200 obr . zatem bez problemu ustalisz robiąc test dynamicznie, który wtryskiwacz odlatuje w kosmos pod obciążeniem.

 

Powodzenia pozdrawiam Krzysiek.

a............. dodam że jeśli jeden poleci na -3 podczas cykania to komp na innym wtrysku będzie balansował w okolice +3 Najczęściej wartości odbiegają od siebie o jakieś 0,3 . Ten podający większa wartość to zło którego szukasz. Ja posiadając zaplecze :mrgreen: , wymieniam dwa za jednym razem. Chodzi o ściąganie i zakładanie kolektora . Potem ustalam który z dwóch wtrysków , cyka wkładając na pierwszy cylinder ( nie trzeba zdejmować kolektora)

 

Powodzenia , jeśli jednak masz obawy wątpliwości lub wolisz aby problem został profesjonalnie zarzegnany napisz do mnie PW lub zadzwoń. Pomogę.

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

  • 2 lata później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Odgrzeję temat :roll: od kilku dni mam problem z odpalaniem, długo kręci, ale w końcu odpala. Na zimnym dłużej, jakieś 6-8 sekund a na ciepłym 4-5 s. Ale zawsze (na razie) odpala, błąd jak w temacie czyli 4B90, oczekiwane ciśnienie paliwa ponad 400 bar a daje tylko 80-90, jak wskoczy na ponad 120 to wtedy odpala. Przekaźnik chyba mogę wykluczyć? Nie chce mi się rozbierać schowka, bo mordowałem się z nim tydzień temu przy wymianie jeżozwierza. Pompę progową słychać, ale mam wrażenie, że mniej niż zwykle. Powoli szykuje się na test przelewowy, jakieś dwa lata temu robiłem, bo bardzo długo nie odpalał na ciepłym, później padł całkiem i okazało się, że jeden wtrysk dawał na przelew, po wymianie auto oczywiście ożyło. Zacznę raczej od testu, ponieważ pompa Boscha to prawie 600,-. Zostaje jeszcze oczywiście zawór ciśnienia cr i czujnik ciśnienia cr (wg mnie mniej prawdopodobny). Jest ktoś w stanie po takim opisie (przede wszystkim zwracam uwagę na ciśnienie paliwa podczas rozruchu) bardziej mnie nakierować w konkretną stronę?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Hej Maniek, myśl masz dobrą, zacznij od testu przelewowego. Objawy identyczne jak kiedyś w mojej poprzedniej E46.

Szybki i tani test, a dużo może odpowiedzieć.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak zrobie go w sobote, ale meczy mnie pompa progowa, bo wydaje mi sie, ze ciszej chodzi a jest od nowosci.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A jakie masz ciśnienie na pompie po odpaleniu, jak masz ponad 3 bary, to jest ok, jak około 4 to super. Pompa progowa jak pada, to nie pompuje wcale, stąd pomysły tupania w podłogę itp.

Pisałeś, że ciśnienie na szynie powoli rośnie i w okolicach 120 barów silnik odpala, miałem wręcz identycznie, rosło od 60, a przy 120 silnik załapywał.

Pamiętam jak kupowałem jakieś czujniki, pizdryki i takie tam, wzbraniałem się przed testem przelewowym, bo wydawał mi się trudny do zrobienia, a wszyscy mi pisali, rób, zostaw inne pierdółki.

Test przelewowy to 5 minut roboty i wszystko wiadomo. Podpowiem, że przelewające wtryski mają minusowe korekcje. Zazwyczaj ten, który ma największego minusa, przelewa. Daj znać czy u Ciebie też się to potwierdzi.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To faktycznie wyglada to identycznie, najgorza korekcje jaka mam to - 0,65, wiec nie ma tragedii. Pompy w ciemno nie kupie, najpierw test przelewowy, juz go robilem, wiec dam rade :8) po odpaleniu jest ponad 300, moze nawet 400, nie pamietam, zaraz odgrzebie jakis filmik i napisze.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jednak nie mialem takiego filmu i dopiero teraz sprawdzilem, ze jak juz odpalil to oczekiwane i rzeczywiste cisnienie bylo rowne 305. Test przelewowy wyjasnil wszystko, pierwszy wtryskiwacz, wiec pierdlo mi sie, bo nie musialem zrzucac kolektora :8) po wymianie pali od strzala i korekcje mam teraz lepsze, bo najgorsza to 0,4. Blad oczywiscie juz sie nie pojawia. Krzysiek miales nosa :cool2:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Poprzednie moje beemki nauczyły mnie co nie co o mechanice i standardowych usterkach naszych autek. Pamiętam ile najeździłem się w poszukiwaniu sprawcy błędu 4B90, teraz wiem, że w 9 przypadkach na 10 to wina wtrysku. Fajnie, że to pierwszy, dużo roboty odeszło, a powiedz czy potwierdziło się, że przelewajacy wtrysk miał minusowe korekcję?

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dokladnie tak, moja najgorsza korekcja to byl 1 cylinder i -0,65.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.