Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 111
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
A czy nie ma znaczenia z którego roku auto? Bo mechanik mówi ze jak ja mam z 2002 to z 2003 nie pasuje hm? jak to jest naprawdę?

Odważni nie żyją wiecznie...ostrożni nie żyją wcale...

Nie kłóć się z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem!

Opublikowano
Panowie podmieniałem 2 czujniki na listwie wtryskowej i ten na pompie wysokiego ciśnienia i nic nie odpala na kompie pokazuje ze male ciśnienie na listwie wtryskowej a pompka progowa po przekręceniu kluczyka pompuje 4 tys barów a jak się kreci dochodzi do 6 natomiast pompa wysokiego ciśnienia pompuje z siła 400-500 te wartości skaczą podczas kręcenia rozrusznikiem macie jakieś pomysły? Postanowiłem wyjąć wtryski i jeszcze raz dać do pompiarza w celu sprawdzenia jeśli po regeneracji padły to myślę że pompa puszcza opiłki i wtryski przelewają dlatego nie mogę odpalić. Z tego co czytałem to pompy w common rail nie opiłkują co o tym sadzicie?

Odważni nie żyją wiecznie...ostrożni nie żyją wcale...

Nie kłóć się z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem!

Opublikowano
plak do tapicerki w filtr powietrza, jak załapie to gazu, gazu, wkładasz wsteczny i wyjeżdżasz na ulice po 40km auto chodzi jak nowe przerobiłem to samo co ty. Wszystko po wymianie rozrządu i wtedy akumulator był wypięty, Wymieniłem: wtryski, całą listwe CR, przepływke, czujnik na pompie i dalej to samo raz na 100 razy zapaliło i zgasło po 5 min, wtedy posłuchałem rady handlarza "dzwonami" PLAK do tapicerki koniecznie błyszczący i gaz w pizde, od tej pory autko śmiga jak nowe
Opublikowano
wymuszenie samozaplonow... tylko z mojego doswiadczenia wynika ze udaje sie to 1:15 ... ja tego sposobu uzylem moze ze 3 razy. Ogolnie nie polecam ze wzgledu na kilkukrotnie wieksze obciazenia ukladu korbowo-tlokowego.
Opublikowano

No właśnie nic.

Na plaku odpala i chodzi ale sama nie chce tak jak by wtryski nie puszczały paliwa w poniedziałek pompiarz ma sprawdzić wtryski to będę wiedział co i jak.

Odważni nie żyją wiecznie...ostrożni nie żyją wcale...

Nie kłóć się z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem!

Opublikowano
1 wtrysk dobry a na 3 pod obciazeniem sie cos poprzestawialo ale to ponoc nie ma wplywu na odpalanie. Juz nie mam pojecia czego szukac. Macie jakies pomysly?

Odważni nie żyją wiecznie...ostrożni nie żyją wcale...

Nie kłóć się z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem!

Opublikowano
Byl podmieniany I nic. Jakie powinno byc cisnienie na listwie wtryskowej przy kreceniu rozrusznikiem ? Moze ktos sprawdzic u siebie?

Odważni nie żyją wiecznie...ostrożni nie żyją wcale...

Nie kłóć się z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem!

Opublikowano
Byl podmieniany I nic. Jakie powinno byc cisnienie na listwie wtryskowej przy kreceniu rozrusznikiem ? Moze ktos sprawdzic u siebie?

zapewne coś koło 500-600 a założę się że u Ciebie jest max 90 bar :lol:

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Właśnie pisałem na 2 stronie tematu że komp przy kręceniu pokazuje od 400 do 500 a nawet powyżej 500 skacze.

Co za oporny samochód w diagnozie :duh: Macie jeszcze jakieś pomysły bo nie chce kupować nowych czujników i wywalać kasę w błoto.

Odważni nie żyją wiecznie...ostrożni nie żyją wcale...

Nie kłóć się z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem!

Opublikowano
A jak sprawdzić czy wtryski dostają impuls?

Odważni nie żyją wiecznie...ostrożni nie żyją wcale...

Nie kłóć się z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem!

Opublikowano

Ok może i tak jest ale skoro dziś odebrałem wtryski od gościa który zajmuje się regeneracja i z tego co widziałem to ma sprzęt boscha to chyba powinny działać tak jak należy nie sadzicie? Nawet dostałem wydruki jakie parametry powinny być nominalne i rzeczywiste to skoro sprawdzał to na maszynie to powinno być ok.

To jak to jest bo trochę nie łapie z tymi impulsami nie wiem czy w dobrym kierunku ide ale czy impuls na wtryski podaje ECU? To jeśli tak to mogę mieć uwalony ECU?

Odważni nie żyją wiecznie...ostrożni nie żyją wcale...

Nie kłóć się z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem!

Opublikowano
I mi tak się wydaje trochę nie za bardzo widzi mi się wyciąganie pompy wysokiego ciśnienia ale chyba nie będzie wyjścia.

Odważni nie żyją wiecznie...ostrożni nie żyją wcale...

Nie kłóć się z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem!

Opublikowano
no fakt, jesli koles ma stanowisko BOSCHa... no to trzeba szukac albo w listwie CR, albo w pompie CR. Innego wyjscia ni ma...

wydaje mi się że nie , ponieważ jest ciśnienie u mnie ( tzn. u klienta go nie ma ) , także ja szukałbym gdzie indziej !

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Panowie dziś wstawiłem wtryski no i odpaliła ale radość nie trwała długo bo może 5 km ujechałem i zaczęła chodzić na 3 i falować obroty, zgasła i już nie odpala co zauważyłem ze podczas wyrzucenia na luz i toczeniu się do przodu ekonomizer wzrastał do góry, postaram się wrzucić skan od tego gościa co wtryski sprawdzał chociaż on mówił że to nie ma wpływu na odpalanie wiec nie rozumiem już dlaczego po regeneracji jak wstawiłem wtryski to odpaliła od razu i jak znowu dałem wtryski do sprawdzenia to po wstawieniu znów odpaliła. Dodam jeszcze że jak np. jadę na jakimkolwiek biegu i mam 1tys obrotów i wcisnę pedał do podłogi to słychać takie stukanie jak by właśnie wtryski kulały i potem jak mam wyższe obroty to już nie słychać tego.

A i jeszcze jedno jak to jest z tym kodowaniem wtrysków jeśli bym kupił używane o nr. 0445110131 bo i taki mam to czy muszę coś w kompie przestawiać czy nie? I druga sprawa czy jak swoje regenerowałem to czy muszę wyzerować korekcje bo jedni mówią ze trzeba a inni ze nie jak to jest? I 3 sprawa jak mogę na 100% bez wyciągania wykluczyć pompę wysokiego ciśnienia skoro na kompie jak silnik chodzi pokazuje od 300 do 360 barów?

Odważni nie żyją wiecznie...ostrożni nie żyją wcale...

Nie kłóć się z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem!

Opublikowano

Panowie nikt nie ma pomysłów??

Po przekręceniu kluczyka słychać jak pompka progowa nabija ciśnienie i w zbiorniku tez coś zabulgota, mam wrażenie że dzieje się coś z pompą CR bo jak wcześniej odpaliłem to chodziła dobrze i równo ale po 5km jazdy to na 3 tak jak by się zapowietrzała i stad pytanie czy pompa CR może łapać lewe powietrze i się zapowietrzać? jak trzymałem na gazie tak ponad 2tys obrotów to było ok.

Odważni nie żyją wiecznie...ostrożni nie żyją wcale...

Nie kłóć się z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.