Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Moj pierwszy post na forum, mam nadzieje ze w dobrym dziale itd, byscie mnie odrazu nie zjechali :>

 

Zastanawiam sie nad kupnem modelu E39 w sedanie z silnikiem diesla 2.5 lub 3.0 z w miare dobrym wyposazeniem do 12 tys.

Ktory silnik jest bardziej godny polecenia, bo "slyszalem" ze 2.5tds jest dosc awaryjny, dlatego wole sie upewnic tutaj od was, bo wiecie jak to jest z opiniami zaslyszanymi od osob trzecich.

Co najczesciej sie psuje z elektryki tj. chodzi mi o grzanie foteli, szyby, nawiewy, centralny, itd. na co zwracach uwage przy ogladaniu auta?

Jakie spalanie po miescie maja te silniki?

I ogolnie na co zwracac najwieksza uwage?

 

 

Z gory dzieki.

Pozdrawiam

Opublikowano
kolego godny polecenia jest 3.0 disel ale za podaną przez ciebie kwotę będzie bardzo ciężko znalezdz dobry egzemplarz !!!
Bmw pewność na każdym kilometrze.....
Opublikowano
No moze zle sie wyrazilem, za 12 tys pln, ktore w przeliczniku daje ~3 tys euro, bo autko napewno bedzie kupione u naszych sasiadow.
Opublikowano
:mad2:

 

No sory ale jesli masz tyle do powiedzenie, to wolalbym bys sie nie udzielal, ja pytam o rady, a nie o to czy kupie czy nie kupie, to czy kupie i jakie to juz zostawiam dla siebie do zadania, was poprosilem o udzielenie rad w calkiem innym temacie niz ty masz do powiedzienia...

Dla mnie auto moze byc nawet i do lekkego wyklepania, czy malowania, bo z tym nie bedzie wiekszych problemow.

Opublikowano

Ale co Ty byś chciał? Faksem J-23 ma Ci to wysłać? Przecież napisał wyżej, że za 12k możesz lepić z dwóch szrotów jeden.

Jakbyś napisał, że masz 20k i chcesz sprowadzić 525d lub 530d plus opłaty, to możnaby coś radzić, jak wybrać dobry egzemplarz. A tak, to jedź i bierz pierwszego lepszego araba, bo i tak wszystkie będą na ostatnich nogach.

Opublikowano
:mad2:

 

No sory ale jesli masz tyle do powiedzenie, to wolalbym bys sie nie udzielal, ja pytam o rady, a nie o to czy kupie czy nie kupie, to czy kupie i jakie to juz zostawiam dla siebie do zadania, was poprosilem o udzielenie rad w calkiem innym temacie niz ty masz do powiedzienia...

Dla mnie auto moze byc nawet i do lekkego wyklepania, czy malowania, bo z tym nie bedzie wiekszych problemow.

3tys euro to na to lekkie klepanie i malowanie. Napisz tylko ile masz przeznaczone na zakup.

Opublikowano

dzieki za odpowiedzi, ale sprobuje przypomniec wam moje potania:

Ktory silnik jest bardziej godny polecenia, bo "slyszalem" ze 2.5tds jest dosc awaryjny, dlatego wole sie upewnic tutaj od was, bo wiecie jak to jest z opiniami zaslyszanymi od osob trzecich.

Co najczesciej sie psuje z elektryki tj. chodzi mi o grzanie foteli, szyby, nawiewy, centralny, itd. na co zwracach uwage przy ogladaniu auta?

Jakie spalanie po miescie maja te silniki?

I ogolnie na co zwracac najwieksza uwage?

 

Nie pytam co za ile itd, prosze czytac.

Opublikowano
Kolego, WSZYSTKIE odpowiedzi znajdziesz w dziale "5 - e39" na forum, tam już wszystko o co pytasz zostało omówione na n-tą stronę. Wystarczy :search: . I tak jak koledzy piszą, nie ma drogi na skróty, za 12 tys./3 tys EUR nie kupisz nic wartego uwagi. Dozbieraj do 20 albo kup zmęczoną Octavię 1.9 TDI.
Powyższy post odzwierciedla jedynie prywatne poglądy i stan wiedzy autora, zatem nie musi on opisywać stanu faktycznego. Autor nie bierze odpowiedzialności za skutki decyzji podjętych w oparciu o niniejszy post.
Opublikowano
Dokladnie. A na chwile obecna to za 12tys nie dostaniesz 3tys eur tylko jesli juz to okolo 2600-2700eur. Wiec zycze Ci powodzenia w de w szukaniu e39.
Sprzedam Bmw 320d E46 2001r
Opublikowano

Zescie sie uparli na to czy dostane czy nie, a to jest akurat najmniejszy problem.

Zadalem kilka dosc prostych pytan, patrzac ze jestescie uzytkownikami tych aut, ale wiekszosc z was nie potrafi na nie odpowiedziec, tak wiec nie wiem do czego te forum tutaj w ogole sluzy, a moze to damskie forum i pogaduchy przy cherbatnikach o wszystkim nie na temat.

Kurs euro tez mnie malo w zadanych pytaniach interesuje.

Jedynie @kazas4 odpowiedzial na temat, za co dziekuje.

 

Temat mozna uznac za zamkniety.

Pozdrawiam

Opublikowano
Zescie sie uparli na to czy dostane czy nie, a to jest akurat najmniejszy problem.

Akurat jest to najwiekszy problem.

Zadalem kilka dosc prostych pytan, patrzac ze jestescie uzytkownikami tych aut, ale wiekszosc z was nie potrafi na nie odpowiedziec, tak wiec nie wiem do czego te forum tutaj w ogole sluzy, a moze to damskie forum i pogaduchy przy cherbatnikach o wszystkim nie na temat.

Tematow i postow o e39 i polecanych silnikach jest na forum mnostwo. Wystarczy uzyc wyszukiwarki :search:

 

Kurs euro tez mnie malo w zadanych pytaniach interesuje..

Jesli zamierzasz jechac za granice po samochod, co w wczesniejszym poscie napisales to wlasnie jak najbardziej powinien interesowac Cie kurs euro.

Chyba ze turas przyjmnie zlotowki

Sprzedam Bmw 320d E46 2001r
Opublikowano

:mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2:

 

 

Sorry kolego, ale nie patrz na motor a na stan auta - nie ma znaczenia czy kupisz diesla czy benzynę. I to i to wymaga opieki. Benzyna może być nawet tańsza w utrzymaniu niż diesel i mniej zajechana.

 

Oczywiście zdecydowanie lepszy jest 3.0d - konstrukcja jest dużo lepsza i zdecydowanie mniej problematyczna niż TDS. Do tego spalanie kształtuje się na podobnym poziomie, a różnica w mocy kolosalna.

 

Tyle, że za 3 tys EUR kupisz dobre e36 stary. Zejdź na ziemię. Zwłaszcza, że jak piszesz chcesz auto używać przez kilka lat. W tej cenie TDS zeżre Cię kosztami - zwłaszcza, że mieszkasz poza granicami Polski - więc koszty policz x 4, stary.

Sama wymiana pompy wtryskowej + uszczelnienie to może być koszt 1200-1500 EUR - nikt nie będzie bawić się w używki - dostaniesz nową i tyle. A gdzie reszta? Nie piszę nawet o 3.0d bo ten to kupisz z przebiegiem pod 0,5 mln km - czyli w nim może już być wszystko do roboty - od świec żarowych, turbinę, pompie CR, podprogówce, czujnikach wszelakiej maści, wężykach różnego typu, VISCO, rozszczelnionej chłodnicy - już nawet nie piszę o zawieszeniu - bo to osobny temat...

Postaw na benzynę - może kupisz przyzwoitą 520i, z 523i robi się problematycznie. Ale 520i powinno być do wzięcia - i to nawet w sensownym stanie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.