Skocz do zawartości

wskaznik temperartury zegary (sruba odpowietrznika)


elmojad

Rekomendowane odpowiedzi

A więc wskażnik na zegarach nie wskazuje temperatury, wskazowka drga leciutko po odpaleniu samochodu co to moze byc tym bardziej ze zaprowadzilem samochod do dwoch elektrykow i obydwaj elektrycy postawili diagnoze zegary, nie zawiozlem samochodu do jakis amatorow tylko do renomowanych elektrykow z radomia, moze sa wlasnie tacy renomowani heh, wiec co to moze byc skoro podmnienialem juz piec sztuk zegarów? wszystkie czujniki sa ok jakies rady?

 

 

chciałem Dzis zmienić płyn odkręcałem odpowietrznik i ukręciłem łepek plastikowej śruby odpowietrznika da sie taka dokupic i gdzie jak cos??

Edytowane przez elmojad
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, problem nie jest trudny. Jeżeli w ogóle nie wstaje to znaczy, że albo czujnik umarł i jest rozwarcie, albo jest przerwa i jest rozwarcie. Należy pomierzyć czy sygnał z czujnika dochodzi do zegarów. Zmierzyć sam czujnik również. Mogą być też zegary, ale trudno żeby wszystkie były zepsute. Wypnij czujnik jeszcze i zewrzyj w nim piny, powinien wskaźnik lecieć na maksa na czerwone. Jeżeli tak nie będzie to przerwa na przewodach lub w wiązce do zegarów.
pozdrawiam Bartek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
To nie zegary tylko termostat jest do wymiany jak cały czas będzie otwarty to wskazówka temperatury nie reaguje albo podniesie się z 3mm i koniec. Po wymianie termostatu wszystko wróci do normy. Wykęć termostat wrzóć do gara z gorącą wodą i obserwuj po wyjęciu z wody powinien szczelnie się zamknąć jak się nie domknie to masz diagnozę gotową.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jak masz zepsuty termostat to komputer tego nie wykaże , ja jestem pewien na 100% że to to. wskazówka drgnie bo czujnik temp. dostaje sygnał ale płyn chłodzący nie osiąga odpowiedniej temperatury (jeżel termostat się nie domyka ) . Ja wpakowałem trochę kasy w mechaników elektryków chcieli wymieniać pół samochodu a pomógł kumpel ci od lat jeździ bmkami.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz mam odpowietrznik dzieki za pomoc w itercarsie kupilem, ale jeszcze gorzej mam teraz bo zmienialem ten plyni mi cieknie z okolic obudowy termostatu płyn, węze nie twardniejeja poprostu pasmo nieszczesc, nie mam nawet za bardzo jak do mechanika jechac, nie mam juz sily poprostu wie ktos skad moze ten plyn cieknac i dlatego tak sie stało? najgorsze jest to ze nie dziala wskaźnik temperatury zna ktos kogos z radomia kto by to ogarnął ? wody nie wyrzuca górą a jak odkęce odpowietrznik to plyn leci tylko przez chwile
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli cieknie przy termostacie to z pod uszczelki obudowy termostatu , z zimeringa na wałku lub z któregoś węża . A co do zegarów to zrobiłeś tą zworkę na kablach do czujnika ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
odgrzewam kotleta bo nie chce zakładać nowego tematu. otóż nie działa mi wskaźnik temp na zegarach. w tej chwili nie mam innego czujnika na podmiane, ale zrobiłem test, taki jak zasugerował Ttrol, czyli zwarłem piny na kostce od czujnika i według testu wskazówka powinna iść na czerwone pole, u mnie nic się nie dzieje, zegary teoretycznie mam sprawne(przy teście zegarów), jednak ja mam m30b35 a zegary od tds. ma ktoś jakis pomysł?

Tylko BMW jest samochodem , inne auta to wyrób samochodo-podobny.


Reanimacja:


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=228175

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odgrzewam kotleta bo nie chce zakładać nowego tematu. otóż nie działa mi wskaźnik temp na zegarach. w tej chwili nie mam innego czujnika na podmiane, ale zrobiłem test, taki jak zasugerował Ttrol, czyli zwarłem piny na kostce od czujnika i według testu wskazówka powinna iść na czerwone pole, u mnie nic się nie dzieje, zegary teoretycznie mam sprawne(przy teście zegarów), jednak ja mam m30b35 a zegary od tds. ma ktoś jakis pomysł?

 

Hej, masz podobną usterkę jak kolega z tematu, masz przerwę po drodze od kostki czujnika do licznika. Pewnie gdzieś na wiązce lub w kostce do licznika.

pozdrawiam Bartek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troche nie wiem jak się za to wziąć... czy mam rozbebeszać calą wiązke i iść aż do kompa? bo kable chowają się w silnik i nie wiem czy potrzebne jest by to wszystko rozkręcać...

Tylko BMW jest samochodem , inne auta to wyrób samochodo-podobny.


Reanimacja:


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=228175

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.