Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 61
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Gdybyś nie znalazł używki lub zakładu który naprawia sterowniki w UK to i tak bardziej opłaca się wysłać do Jaworzna niż kupno nowej turbiny.
Opublikowano
a jak chcesz to podać CI namiar na kolegę z forum też z UK , który też ma problem ze sterownikiem od turbo , jeśli nie znajdę mojego starego sterownika dla niego to możecie się zgadać i wysłać dwa , zawsze to taniej na przesyłce i raźniej :D

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Wczoraj wymienilem Turbo (calkowita regeneracja) samochod oczywisice odzyl ladnie sie zbiera etc.pojechalem na kilku minutowa jazde probna wszystko bylo ok moc ok, zadnych halasow tak jak to mialo wczesniej miejsce i juz pod samym domem ZONK --Engine Oil Pressure to low ta sama informacja ktora mialem przed awaria turbiny przy czym w tym momencie olej jest nowy ,filtr oleju ,filtr powietrza i nowa turbina.Zglupialem calkowicie i nie wiem gdzie dalej szukac ,myslalem poczatkowo ze cisinienie oleju moglo byc rzeczywisicie za niskie poprzez rozrzedzony olej, ktorego stan byl ewidentnie zbyt wysoki (przed wymiana oleju).

 

Zwrocilem jednak uwage na pewna rzecz ,sa to odglosy z EGR po wylaczeniu silnika mozna uslyszec dosyc glosne chrobotanie z zaworu. Sam zawor potrafi sie wlaczac i wylaczac smoczynnie nawet podczas postoju na wylaczonym silniku i kiedy auto nie bylo na chodzie przez kilka dni EGR otwieral sie i zamykal co kilka minut i caly czas towarzyszy mu to dosyc glosne chrobotanie z jego wnetrza.Zawor czyscilem dosyc niedawno a wiec nie ma mowy o tym zeby byl brudny .

Opublikowano
Wczoraj wymienilem Turbo (calkowita regeneracja) samochod oczywisice odzyl ladnie sie zbiera etc.pojechalem na kilku minutowa jazde probna wszystko bylo ok moc ok, zadnych halasow tak jak to mialo wczesniej miejsce i juz pod samym domem ZONK --Engine Oil Pressure to low ta sama informacja ktora mialem przed awaria turbiny przy czym w tym momencie olej jest nowy ,filtr oleju ,filtr powietrza i nowa turbina.Zglupialem calkowicie i nie wiem gdzie dalej szukac ,myslalem poczatkowo ze cisinienie oleju moglo byc rzeczywisicie za niskie poprzez rozrzedzony olej, ktorego stan byl ewidentnie zbyt wysoki (przed wymiana oleju).

 

Zwrocilem jednak uwage na pewna rzecz ,sa to odglosy z EGR po wylaczeniu silnika mozna uslyszec dosyc glosne chrobotanie z zaworu. Sam zawor potrafi sie wlaczac i wylaczac smoczynnie nawet podczas postoju na wylaczonym silniku i kiedy auto nie bylo na chodzie przez kilka dni EGR otwieral sie i zamykal co kilka minut i caly czas towarzyszy mu to dosyc glosne chrobotanie z jego wnetrza.Zawor czyscilem dosyc niedawno a wiec nie ma mowy o tym zeby byl brudny .

 

Witaj,

Pomoge tylko tyle jak mieszkasz w UK to znajdz serwis bmw zostaw tam auto a oni ci to naprawią. Zaplacisz troszke siana i bedziesz spał spokojnie. Bmw z tego co wiem udziela gwarancji na naprawe do 3 miesiecy a na czesci 1 rok. Jak nawali ta sama sprawa to wracasz do nich z reklamacją. Sam tak zrobiłem wiec wiem a mieszkam w Aberdeen.

Pytanie : jak długo masz auto?

Pytam dlatego że jesli kupiłes auto niedawno to moze własnie ktoś pozbył sie problemu z którym TY teraz walczysz.

Juz w Uk pytałem o sprawe ropy w oleju w BMW ABERDEEN to mnie wysmiali mowiac: w tym typie DPF-a nie ma prawa tak sie dziac.

Natomiast szczesliwi posiadacze Mazdy, Peugota mają powody do zmartwień bo tam jest to przez producenta przewidziane. ( tyle mi powiedzieli) :norty:

 

pozdro

 

Ps. ropa do silnika jak sie dostaje to pierścienie masz do wymiany albo uszczelniacze na pompie. Nie wierzysz chyba ze proces dopalania DPF-a potrzebyje wiadro ropy a nawet jak to przez komore spalania NIE ma prawa dostawac sie ropa do oleju.

Rozrzedzony olej w silniku w skutek dopalania to jakis mit mechaników amatorów. Moim autem smigam tylko w miescie w rok robie 14 tys mil i od wymiany do wymiany poziom oleju ten sam, oczyszczanie DPF-a srednio co 200 mil .

Odnosnie co tu wyczytałem w silniku powinna byc sama ropa????? :shock:

Opublikowano
jak zweryfikowałeś u siebie, że oczyszczanie DPFa co 200 mil?

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
jak zweryfikowałeś u siebie, że oczyszczanie DPFa co 200 mil?

 

po kupnie auta miałem przeboje z dpf-em a auto dopiero 27 tys mil, a mianowicie silnik po odpaleniu kolebał sie pare sekund i potem ok.

Podjechałem so serwisu bmw w ramach gwarancji zostawiłem do naprawy i po paru godzinach okazało sie ze dpf zapchany . Serwis zrobił dopalanie i poinformował ze ostatnie dopalanie miało miejsce 3 mce temu, jak pytałem jak to sprawdzili to powiedzieli mi ze z ich kompem moga sprawdzic wszystko włącznie z poziomem zapchania dpf-a.

pare miesiecy jezdziłem i sprawdziłem dla samego siebie (odpłatnie) i okazało sie ze ostatnie dopalanie było 200 mil temu.

Z własnego doświadczenia wiem ze z tym procesem zmienia sie głośnośc pracy wydechu na głeboki bas :lol:

Od tamtej pory jak ten proces sie rozpocznie staram sie unikac gaszenia silnika i po kłopocie .

Latam tak juz ponad rok i srednio co 200 mil dopalanie DPF, ale to tylko w miescie.

Opublikowano
no widzisz a u mnie jak było sprawdzane ciśnienie spalin w filtrze (było w normie) i czas ostatniego wypalania to pokazał - 4kkm temu. Dość sporo, troche to dziwne ale filtr niby drożny.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.