Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Podczas dzisiejszej jazdy pojawil sie problem ,w czasie wyprzedzania poczulem jakby lekki spadek mocy ale w dalszym ciagu kontynuowalem jazde i po chwili autko stracilo cakowicie swoja moc,po czym wyswietlila sie taka informacja

 

http://img713.imageshack.us/img713/9646/photo13ko.jpg

 

 

Rozumiem ze w informacji tej jest mowa o niskim cisnieniu oleju.Tylko teraz moje pytanie jest skad taka informacja mogla sie pojawic ,poziom oleju jest ok prawie full

no i ten nagly spadek mocy i kolejna sprawa to ogromne problemy z uruchomieniem silnika sa momenty ze po kilkusekudowym kreceniu rozrusznika silnik nie odpala dopiero za 3-4 podejsciem z wielkim trudem udaje sie go uruchomic,problemy z odpalaniem pojawily sie oczywisice dopiero po dzisiejszej sytuacji wczesniej bylo wszystko ok .Samochod ma przejechane 240k przebieg autentyczny.

 

Wszelka pomoc mile widziana .

  • Odpowiedzi 61
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Podłącz auto pod kompa i sprawdź błędy. Ja stawiam na uszkodzony czujnik ciśnienia oleju, lub pompe smarowania oleju silnika. Bez kompa można tylko gdybać :roll: .

Pozdrawiam.

PS. Problemy z odpaleniem są normalne, komp w aucie odcina zapłon aby nie zatrzeć silnika.

Opublikowano
Ok rozumiem ze bez odczytania bledow napewno sie nie obedzie ,zdaje sobie rowniez sprawe ze byc moze to czujnik cisinienia oleju lub tez sama pompa ,tylko czy spadek mocy i problemy z uruchomieniem silnika maja z tym jakis scisly zwiazek,jeszcze jedna sprawa zostawilem samochod na jakies dwie godziny i sprobowalem jeszcze jeden raz przejechac i dosluchalem sie dosyc dziwnego dzwieku spod maski podczas przyspieszania ,nie wiem jak okreslic ten dzwiek to jest cos takiego jakby dzwiek rozpedzajacej sie syreny strazackiej :) nie wiem czy to dobre okreslenie ale tak to mniej wiecej brzmi .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jeszcze jedna sprawa zostawilem samochod na jakies dwie godziny i sprobowalem jeszcze jeden raz przejechac i dosluchalem sie dosyc dziwnego dzwieku spod maski podczas przyspieszania ,nie wiem jak okreslic ten dzwiek to jest cos takiego jakby dzwiek rozpedzajacej sie syreny strazackiej :) nie wiem czy to dobre okreslenie ale tak to mniej wiecej brzmi .

 

Kurcze przez brak prawidłowego smarowania może turbina zaczęła gwizdać, obym się mylił.

 

PS. Lepiej nie nie jezdzij samochodem do póki nie będziesz wiedział co padło bo możesz sobie narobić dodatkowych problemów.

Opublikowano
Kolega jest szalony jak przy takich objawach odpala auto. Koszty początkowych uszkodzeń mogły być śmieszne a z każdym rozruchem mogą się dużo, dużoooo większe :duh: . NIE ODPALAĆ, AUTO NA LAWETE I DO WARSZTATU, TYLO NIE DO TAKIEGO GDZIE ROBIA POLONEZY I INNE STARE TRUPY :evil: . Tylko porządny warsztat znjącu się na BMW E60, E61 :cool2: .
Opublikowano
kolego rafal.nt przy jakichkolwiek problemach ze smarowaniem nie wolno pozwalać, żeby silnik pracował bo to najkrótsza droga do poważnego uszkodzenia silnika. Jeśli zapala się komunikat, że jest zbyt niskie cisnienie oleju, wyłącz silnik to nie rozumiem po co próbujesz odpalac, kombinowac itd. Przeciez nie przejdzie mu jak czkawka. Na początek diagnostyka a potem zastanawiać się co jest do zrobienia.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano

Dzeiki Panowie za wasza pomoc, na swoje usprawiedliwienie dodam tylko ze cala ta sytuacja miala miejsce bardzo krotko po tankowaniu paliwa stad dalsza proba jazdy ,pomyslalem poprostu ze wlalem jakies pseudo paliwo i cos chwilowo sie dzieje niedobrego z samochodem ,po zatankowaniu na stacji na ktorej nigdy wczesniej nie tankowalem odjechalem jakies 10 km i zaczely sie owe problemy ,komunikat ktory widac na zdjeciu powyzej zaswiecil sie doslownie na 2 sekundy w czasie jazdy po czym zgasl, dlatego nawet nie zdarzylem przeczytac do konca co tam dokladnie bylo napisane,krotko po tym stanalem na stacji benzynowej zeby sprawdzic co jest grane ,tego komunikatu juz nigdzie nie bylo .Z wielikm trudem uruchomilem silnik ktory nie mial juz absolutnie zadnej mocy i postanowilem wrocic do domu jakies 15 km,przez caly czas podczas jazdy do domu ten komunikat nie pokazal sie ani razu,dopiero jakies 2 km od domu zaczal sie wyswietlac co kilka sekund ,takze jechalem tylko juz zeby dojechac,fakt ze pozniej za jakies dwie godziny po przyjezdzie do domu probowalem odpalic samochod jeszcze raz i przejechalem okolo 500-600 metrow (to juz byla glupota).Jeszcze jedna sprawa sprawdzalem dzisiaj olej raz jeszcze i dosyc dziwna sprawa ,stan oleju jest zabyt wysoki ponad max ,nie dolewalem oleju juz jakis czas poniewaz nie bylo takiej potrzeby zawsze mialem prawie max a tutaj okazuje sie oleju jakby przybylo.W kazdym razie samochod zostanie zdiagnozowany dzisiaj lub jutro i dam znac oczywisice na forum co i jak i .....ile :(

Pzdr.

Opublikowano
Panowie spokojnie, że sygnał jest że ciśnienie za niskie to wcale nie znaczy że się coś rozwaliło. Jeśli poziom oleju masz ok to stawiam na czujnik ciśnienia oleju. Niestety to częsty przypadek w tych autach i po wymianie powinno być ok. Jednakże najpierw sprawdź jakie błędy wyszły na komputerze. Jak często wymieniasz olej ?
Opublikowano
Podłączałeś się pod komputer ? Jakieś inne błędy ? Często ten błąd występuje z błędem niskiego poziomu oleju, a wina leży po stronie czujnika poziomu, który daje zły sygnał i silnik od razu wrzuca błąd ciśnienia co nie jest prawdą.
Opublikowano

Dodam jeszcze tutaj do tematu link do forum http://www.bimmerforums.co.uk gdzie wczoraj zakladalem ten sam temat zeby dowiedziec sie mniej wiecej w czym tkwi problem ,i jest dosyc ciekawie bo tamtejsci "fachowcy" stawiaja z kolei na padniete turbo lub tez na uszkodzona pompe wtryskowa ? .Rozumiem ze wszystko to jest oczywisice jak narazie tylko wrozenie z fusow i bez diagnostyki nie bedzie wiadomo co tak naprawde sie dzieje i gdzie tkwi problem.

 

Link do tematu

 

http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f15/2004-e60-525d-loss-power-engine-oil-pressure-t94711/

Opublikowano

szkoda że wcześniej nie przeczytałem wątku dopiero teraz gdy szukam w UK e60 ...

ja mieszkam w Leicester we wtorek byłem w Notthingham i mogłem zabrać ze sobą kompa ... :(

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Szkoda no ale to wczoraj sie stalo wlasciwie takze i tak nie dalo by rady ,btw jade wlasnie dzisiaj do Leicester po kabel ze znajomym jest tam jakis gosc ktory sprzedaje kabelki.
Opublikowano

dałeś troche nowego światla z tym stanem oleju mocno ponad max. Jeśli się zapaliła kontrolka oleju, że jest zbyt niskie ciśnienie oleju to nie koniecznie znaczy że oleju jest za mało ale może być np na tyle już rozrzedzony, że smarowanie jest za słabe. Czym może być rozrzedzony? ano paliwem, które dostaje się do ukladu smarowania - to też wyjaśniłoby zbyt wysoki stan oleju. Jak dostaje się paliwo do układu smarowanie, sa 3 możliwości:

1. walnięty uszczelniacz na pompie paliwowej wysokiego ciśnienia (napedzana jest przez łańcuch rozrządu smarowany olejem itd)

2. prze zapychający się filtr DPF, Ciągłe próby wypalenia DPFa, cały czas dodawane jest paliwo w zwiększonej dawce aby zwiększyć temperature spalin

3. niesprawne, lejące wtryskiwacze.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
dałeś troche nowego światla z tym stanem oleju mocno ponad max. Jeśli się zapaliła kontrolka oleju, że jest zbyt niskie ciśnienie oleju to nie koniecznie znaczy że oleju jest za mało ale może być np na tyle już rozrzedzony, że smarowanie jest za słabe. Czym może być rozrzedzony? ano paliwem, które dostaje się do ukladu smarowania - to też wyjaśniłoby zbyt wysoki stan oleju. Jak dostaje się paliwo do układu smarowanie, sa 3 możliwości:

1. walnięty uszczelniacz na pompie paliwowej wysokiego ciśnienia (napedzana jest przez łańcuch rozrządu smarowany olejem itd)

2. prze zapychający się filtr DPF, Ciągłe próby wypalenia DPFa, cały czas dodawane jest paliwo w zwiększonej dawce aby zwiększyć temperature spalin

3. niesprawne, lejące wtryskiwacze.

 

Wczoraj poziom oleju był ok a dziś już jest powyżej max, czyli oleju przybyło z dnia na dzień.

Opublikowano
Wczoraj sprawdzalem poziom oleju doslownie chwile po zatrzymaniu sie na stacji ,po tym kiedy miejsce miala owa sytuacja wiec silnik byl jeszcze mocno rozgrzany ,dzisiaj sprawdzalem na calkowicie zimnym silniku rano stad byc moze taka widoczna roznica
Opublikowano

Masz DPF ?

Robisz trasy które pozwalają na jego dopalenie ? Czy jeździsz po mieście ?

Opublikowano
Tak mam DPF ,ostatnio zrobilem jednorazowo 800km kilka dni temu, srednio raz w miesiacu taka trasa 300-400 km jest robiona,poza tym jednak , tylko i wylacznie jazda miejska na krotkich odcinkach niestety
Opublikowano
Jak będziesz podłączał pod kompa niech pod względem DPF tez ci sprawdza auto. Możesz miec zapchany, może niech włączą dopalanie serwisowe.
Opublikowano
Ja mialem walnieta pompe wysokiego cisnienia i zadnych w/w objawow ,poza zbyt wysokim poziomem oleju , nie mialem.Niemniej jednak pompa u mnie pracowala, jedynie co to padl uszczelniacz na walku i puszczal ON do silnika, moze Twoja pompa odmowila posluszenstwa i stad te problemy.
Opublikowano

Czy cos takiego moze dac jakas wskazowke co jest grane ?

 

 

Machine generated alternative text: E R R O R M E M O R Y

-----------------------

Date: 23.09.2011 10:34:46

Model: E60

Scope: All control module

JobStatus: OKAY

Quantity: 32

-----------------------------------------------------------------

ADR Gen. name JobStatus

90 ???? ERROR_ECU_SERVICE_NOT_SUPPORTED

91 ???? ERROR_ECU_SERVICE_NOT_SUPPORTED

92 ???? ERROR_ECU_SERVICE_NOT_SUPPORTED

-----------------------------------------------------------------

 

 

ADR Gen. name JobStatus Number of errors

Error code Kind of error

 

 

00 ZGM OKAY No Error stored

 

 

01 SIM/SGM OKAY No Error stored

 

 

02 SZL OKAY No Error stored

 

 

05 STVL/TEFA OKAY No Error stored

 

 

06 STVR/TEBF OKAY No Error stored

 

 

0E SFZ OKAY No Error stored

 

 

12 DME/DDE OKAY 8 Error stored

 

 

4212 64

 

 

4242 64

 

 

4667 14

 

 

4530 11

 

 

4298 38

 

 

4252 64

 

 

4507 91

 

 

4B10 11

 

 

17 EKP OKAY No Error stored

 

 

22 ???? OKAY No Error stored

 

 

29 DSC OKAY No Error stored

 

 

36 TEL OKAY 1 Error stored

 

 

D690 20

 

 

3C CDC OKAY No Error stored

 

 

40 CAS OKAY No Error stored

 

 

41 DWA OKAY No Error stored

 

 

43 POW OKAY No Error stored

 

 

45 RLS OKAY No Error stored

 

 

50 SINE OKAY No Error stored

 

 

60 KOMBI OKAY 2 Error stored

 

 

A557 28

 

 

A3AA 60

 

 

62 MOSTGW OKAY 2 Error stored

 

 

E18D 20

 

 

E18C 20

Opublikowano

No to trochę tego masz.

Powpisuj te czteroznakowe kody w wyszukiwarce na forum a znajdziesz odpowiedzi. W DDE masz aż 8 błędów to może być coś z tym co opisujesz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.