Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mój pierwszy post na tym forum , dlatego pozdrawiam wszystkich , ale do tej pory jakoś sobie radziłem z autkiem.

A teraz dopadł mnie problem z ryglem w mojej E60 520d i za cholerę nie mogę dojść do ładu.

Na zegarach świeci czerwona kierownica z kłódką , komunikat : "steering lock" i poza tym nic.

Rygiel robi zzit-zzit , blokuje - odblokowuje jak należy , autko odpala normalnie.

W CAS-ie defekty: A116 Critical status : el. steering lock

A112 ELV fault

Ale jak to jest zepsute jak działa ? po kasowaniu defektów zostaje A116 , ale po resecie CAS-a znika na jakiś czas po czym znowu po pewnym czasie wraca :shock:

W serwisie mogą to naprawić wymieniając ELV i programując całe auto za koszmarne pieniądze ... tylko po co wymieniać coś co działa prawidłowo ????

 

Ma ktoś może na to patent lub sposób pokonania problemu bez wymiany rygla?

Opublikowano

miałem identyczny problem, pojechałem do speca od bmw, podłączył się pod kompa skopiował jakieś pliki, 3 min roboty i po sprawie :)

było to jakieś 4 miesiące temu, do dziś wszystko jest ok.

 

namiary na niego:

 

Specjalizacja BMW

Zgierz ul. Kasprowicza 37

Tel: 602370538. Ceny mają dobre.

Opublikowano

kurcze , Zgierz to kawałek drogi ode mnie :(

Zasadziłem sie , że sam sobie zrobię auto ... na codzień zajmuję się elektroniką samochodową ale moją specjalnością są auta innej marki.

W BMW jestem cienki jak barszcz ukraiński , jednak stwierdziłem że jak już takim jeżdże to wypadało by ogarnąć je co nieco ...

Zakupiłem w tym celu sprzęt i od dwóch tygodni siędzę i zgłebiam elektronikę made by BMW . Siedzę i siedzę i doszedłem do wniosku , że bez pomocy osób które siedzą w marce dłużej nic sensownego nie wykminię ... natomiast od wczytywania się we wszelkie info to tylko coraz bardziej się gubię w tym wszystkim , dlatego jeżeli ktoś coś wie na temat tej usterki to proszę o pomoc.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

wielkie dzieki za odp jednak ten wynik zaciemnia przypadek mojego auta ( w szoku jestem że search nie zwrócił mi takiego wyniku po słowach kluczowych :shock: )

Fakt... po lekturze podanej mi na tacy przez Ciebie utwierdzam się w przekonaniu że to programowy babol firmy BMW , natomiast kolorowanka na zegarach przeczy ogólnym przypadkom a to dlatego , że : do tej pory odwiedzało mnie kilku klientów , którym świeciła kierownica na czerwono i odsyłałem ich z kwitkiem gdyż tą marką się nie zajmowałem i nie miałem sprzętu a auta jeździły ... a zazwyczaj osoby które dzwoniły że im swieci na żółto to już fury odpalić nie mogły i nie słyszały pracy rygla ... więc inżynierom z bawarii porąbały się kolory ostrzegawcze :wink:

U mnie jest podobnie : świeci na czerwono i auto jeździ i odpala ... jak zacząłem grzebać przy ryglu i CAS-ie to jak świeci na żółto to auto nie pali...nawet nie kręci rozrusznikiem :shock:

 

Aku jest w takim stanie , że utłukł by stado koni ... cała reszta też ...

 

jutro siadam dalej nad furmanką tylko muszę wcześniej ogarnąc się sprzętowo gdyż z tym mam chyba większy problem :cry2: cholernie nie lubię jak nie mam dostepnych funkcji poziom wyżej niż serwis :evil:

 

Gdyby ktoś miał jeszcze jakiś ciekawy pomysł lub przypadek to bardzo poproszę , może powstanie z tego jakiś ciekawy tutorial...

 

Pozdrawiam

Tomek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.