Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

rafal735r - nie wydałem aż tak dużo, za ten blok więc nie płacz. Moja kasa, mój wybór.

 

No to teraz żeś Wutosławie zaszalał :) Jeśli to nie tajemnica, napisz jakie koszta nowego dołu silnika ;)

 

Pozdrawiam

 

Cena była bardzo okazyjna bo jedyne 3k PLN, dlatego iż pewien serwis opla był likwidowany, a mieli na stanie właśnie dół do Omegi TDS a to jest to samo, no i tak wpadł do mnie. :)

  • Odpowiedzi 119
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Przeciez ja nie placze. Poprostu bym wolal ta kase ladowac w e34, ktore za kilka lat bedzie mialo wiele wieksza wartosc i by przynosilo wiecej frajdy z jazdy. No i fakt posiadania unikatu.
Opublikowano
Rafał ,ty też jakieś siano pakujesz w swoją babcie z tą nie wydarzoną jednostkę(moim skromnym zdaniem) która w żaden sposób, w odczuciach subiektywnych, nie może się równać z tds-em , która za parę lat , będzie warta tyle co złom na skupie (nawet nie ,bo trzeba będzie auto usunąć z ewidencji) Napisz po co robisz taką głupotę ???
iZzI
Opublikowano
A jakie siano masz na mysli? Po drugie, nie uzylem nawet takiego slowa wiec sie nie strosz tak. Ani TDS ani M50 nie jest zadnym rarytasem i moim zdaniem nie warto w nie wkladac tyle pieniedzy jak np tutaj mamy przyklad nowego bloku. Dla mnie mozesz sobie pisac o M50 co chcesz, ale nie zmieni to faktu ze tak samo jak TDS to zaden cud z ta roznica ze M50 jezdzi, a TDS zazwyczaj stoi. Jezeli porownujesz moje gadzety za pare gorszy, ktore wkaldam do swojej E34 do tego bloku to pogratulowac rozumku.
Opublikowano

Daleko mi do stroszenia się, mój błąd że to tak wygląda ...jak nie rozumiesz co miałem na myśli, to raczej tobie pogratulować rozumku.Jeżeli szykuje auto z zamiarem dożywotniego użytkowania to gdzie tu jest głupota w kupnie nowego bloku ?, na dodatek w takiej cenie ,biorą pod uwagę chęć zrobienia remontu kapitalnego z użyciem poszczególnych części ile będzie to kosztować? co i tak pózniej nie gwarantuj odzyskanie pełnej sprawności .Ale wracając do meritum sprawy:

-uważam że idea jest świetna i życzę szybkiego zrealizowania projektu.Zawsze uważałem że e34 to świetne auta i gra zawsze jest warta świeczki jeżeli robi to ktoś z pasją ,nawet jeżeli będzie to 518 .Oczywiście jest to moje i tylko moje zdanie , twoje również szanuje :mrgreen:

a co do frajdy z jazdy ,to tds ,w dodatku po chipowaniu również tej frajdy dostarcza

iZzI
Opublikowano
Dochodzi jeszcze to, że na hobby pieniądze wydaje się nieco inaczej niż na inne wydatki...

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Nie potrzebnie się sprzeczacie ;) Nie tylko blok będzie nowy, ale to w przyszłości pokażę. Po tym zabiegu każdą usterkę będę dokumentował ale coś mi się wydaje, że do silnika(słupka) kolejne 20 lat nie będę zaglądał. Noszę się też z zamiarem z porządnym zchipowaniem silnika więc 180km napewno da wystarczającą frajdę z jazdy, zreszta gdzie tu kur** jak same dziury w drogach i radary co 1km.
Opublikowano
A może jakieś większe turbo :D . Ile w ogóle dmucha w tds?

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Nie potrzebnie się sprzeczacie ;) Nie tylko blok będzie nowy, ale to w przyszłości pokażę. Po tym zabiegu każdą usterkę będę dokumentował ale coś mi się wydaje, że do silnika(słupka) kolejne 20 lat nie będę zaglądał. Noszę się też z zamiarem z porządnym zchipowaniem silnika więc 180km napewno da wystarczającą frajdę z jazdy, zreszta gdzie tu kur** jak same dziury w drogach i radary co 1km.

Za 20lat to juz zapomnisz o swoim E34 dawno.

Opublikowano
A może jakieś większe turbo :D . Ile w ogóle dmucha w tds?

 

Gdzieś czytałem, że seryjna pompa wtryskowa poda paliwo do 200km, ale to wiąże się z zadymieniem w chu*. Chciałbym napewno uzyskać coś ponad 180km, zobaczymy.

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)

Na majówce zacząłem rozwałkę bimmer'a. W tym tygodniu silnik będzie wyout'owany i będzie pomalowana komora silnika. Remont silnika postaram się udokumentowywać zdjęciami na bierząco. Narazie małe co nie co:

 

http://img12.imageshack.us/img12/3260/dsc0364hl.jpg

http://img825.imageshack.us/img825/4641/dsc0367i.jpg

http://img41.imageshack.us/img41/6006/dsc0373dt.jpg

http://img802.imageshack.us/img802/8143/dsc0380uv.jpg

http://img843.imageshack.us/img843/734/dsc0381rn.jpg

 

 

Silnik już wyleciał z budy i pierwszą renowację już zrobiłem i padło na kolektor ssący. Zawsze zachwycałem się farbą vht wrinkle plus no i musiałem sprawdzić jak w rzeczywistości to wygląda :drunk:

Zdjęcia tego nie oddają ale zaje**** wygląda, oprócz kolektora to jeszcze pokrywa zaworów będzie też vht malowana, będzie czorno pod maską 8)

 

Tak wyglądał:

http://img546.imageshack.us/img546/5035/dsc0386vc.jpg

 

A tak teraz:

 

 

http://imageshack.us/a/img27/5880/cimg1285s.jpg

http://imageshack.us/a/img33/2030/cimg1284o.jpg

http://imageshack.us/a/img811/1470/cimg1282h.jpg

Edytowane przez Wutoslaw
Opublikowano
ZAMSZOWY KOLEKTOR :shock: :shock: :shock:

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Wutosław jak tam postępy? zarzuć jakieś foty bo strasznie niecierpliwy jestem
iZzI
Opublikowano

Wiele się nie działo, silnik stary wyciągnięty z komory ( teraz czeka ją odświeżenie). Jest progress, ponieważ już prawie wszystkie części mam ( zrobie fotki potem co zebrałem ). Na następny ruch trzeba będzie poczekać do 14lipca bo wtedy będę zawoził wszystko do gościa ( bdb dobrze zna się na budowie tds'a a zarazem jest moim znajomym i będzie robił to z dodatkową satysfakcją ) , który poskłada mi to. :)

Tutaj widać kompletny nowy rozrząd z wszystkimi kołami zębatymi, płozami, uszczelka rozrządu, nowe koło pod koło pasowe, 2 nowe łańcuchy ale są schowane w pudełeczku.

http://imageshack.us/a/img560/1135/93so.jpg

 

Nowy pasek klinowy, uszczelka podstawy filtra, 2 nowe kliny

http://imageshack.us/a/img854/3209/lfyb.jpg

 

Nowa Pompa wody ruville z metalowym wirnikiem, nowy napinacz paska wielorowkowego ruville, napinacz rozrządu febi, śruby do głowicy i uszczelniacz wału elringa.

http://imageshack.us/a/img14/2517/6lp2.jpg

 

Tutaj różne pierdółki, śruby, oringi itd.. nowe śruby do rozrządu tzn do wszystkich kół zębatych, nowe śruby do pokrywy zaworów, nowe śruby do kolektora ssącego, nowe szpiki do kolektora wydechowego i nakrętki itdd...

http://imageshack.us/a/img819/5120/ndaw.jpg

Opublikowano
Napisz coś więcej na temat tej farby co malowałeś kolektor , lub podaj jakiegoś linka co do jej właściwości .Świetny efekt ...
iZzI
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

ahoj! dzień oczekiwany się zbliża! :drunk: bo już pojutrze odbieram silniczek ;) pochwalę się odrazu, a tymczasem już ostatnie graty pozbierane ( sprzęgło, chłodnica, filtr powietrza pipercross i jeszcze ostatnie uszczelki kolektorów i o-ringi, dobrze że już koniec ^^). Zastanawiam się jeszcze nad olejem, co myślicie o Valvoline 5w40SYNpower, Millers 5w40, Motul 5w40 300v lub Motul 5w40 X-cess który najlepszy byłby? Parę zdjęć daję gratów, które nabyłem.

 

http://imageshack.us/a/img28/646/y1zv.jpg

http://imageshack.us/a/img541/3316/6u4v.jpg

http://imageshack.us/a/img22/9317/kt2q.jpg

http://imageshack.us/a/img202/2624/ch54.jpg

http://imageshack.us/a/img694/9093/7m3d.jpg

Opublikowano
Wutosław , jak będziesz miał chwilę to poczytaj o olejach "PETRO CANADA" sam osobiście stosuje dopiero drugi raz ,w każdym bądz razie wybierając go opierałem sie na opini znajomego który te oleje stosuje od lat w swojej firmie i ma wgląd na to jak wyglądają silniki po naprawdę sporych przebiegach .Jak znajdę linki z testów (nie sponsorowanych) przeprowadzonych w stanach to prześlę ci abyś miał lepsze rozeznanie , szczęka opada jaka jest przepaść między markami powszechnie uwazanymi na naszym rynku za liderów ...a tymi olejami
iZzI
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Jeśli chodzi o olej to ja bym postawił na valvoline :cool2: ,sam już kilka dobrych lat śmigam na olejach ,ogólnie na płynach tej firmy i jak na razie jestem zadowolony.Dwa lata temu robiłem silnik który od początku śmigał na valvoline i to co w środku zobaczyłem to zdziwko po prostu,części w stanie idealnym i praktycznie żadnego nalotu i nagaru, wszystko czyste jak by kto umył.Jak postępy?Zapowiada się nówka pod maską.
I NEED A DOLLAR !!!
Opublikowano

No, monstrum już siedzi na poduszkach :) Jedno zdjęcie podglądowe, będzie więcej jutro. Będzie dobrze ^^

 

http://imageshack.us/a/img191/4463/78f0.jpg

Opublikowano

Koniecznie wrzuć filmiki z :

 

1) Pierwszego uruchomienia

2) jazdy, przyśpieszania

3) wykres z hamowni podwoziowej (przyda się jako punkt odniesienia dla potomnych...)

 

Pozdrawiam

Opublikowano
No,no,ładnie,ładnie, motorownia funkiel nówka ,toć to prawie jak nowa fura będzie z tym sercem.Kozak jest po prostu.Ty to się chyba do bogów motoryzacji modlisz że ci takie fajne puzzle do tej twojej układanki wpadają. :cool2: :cool2: :cool2: :cool2:
I NEED A DOLLAR !!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.