Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 119
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
7er ma wentylowane tarcze, wiec ich grubosc tez jest wieksza

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Tak się składa, że hamulce przednie od 540 e34 i 740 e32 są takie same, różnią się od TDS'a, że są wentylowane i grubością ( w TDS są 12mm, a od v8 28mm).
Opublikowano
Ja u siebie nie mialem wentylowanych, wiec zaciski wieksze. Teraz hamowanie z duzej predkosci nie przysparza problemow, wczesniej było tragicznie.
Opublikowano
To w takim razie nie mam co modzić z heblami bo fabryka podarowała mi ta lepsiejsze :mrgreen:
I NEED A DOLLAR !!!
Opublikowano
Do 7er są dostępne tanie zamienniki, które nie są wentylowane. Podobno hamują normalnie, ale z 200km/h już ciężko się zatrzymać :D

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Opublikowano

:shock:

 

Takiego zakupu spodziewałbym się do wielkiego silnika, który dostanie wielką turbinę.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano

Super sprawa, gratuluję! Bardzo dobry pomysł i zakup.

 

To było zamówienie, czy wyhaczyłeś zapas w którymś magazynie?

Musiałeś oddać stary silnik przy zakupie?

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

Czyli najlepsza forma zakupu, fajnie. Zdecydowanie nie powinno się przechodzić obojętnie obok tego :cool2:

Kiedy będziesz robił instalację? Pamiętaj o podzieleniu się wrażeniami :-)

Popieram takie akcje. Ponownie gratuluję decyzji.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
Instalacja dopiero w lecie, narazie zbieram graty :mrgreen: Nie tylko blok będzie nowy :mrgreen: Oczywiście teraz na bieżąco będę uaktualniał temat. pozdro
Opublikowano
WUTOSŁAW JESTEŚ MOIM MISTRZEM :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa:
iZzI
Opublikowano
może i uda się w tym czasie nową głowicę dorwać i od razu pompę :mrgreen:

 

Zobaczymy :cool2:

WUTOSŁAW JESTEŚ MOIM MISTRZEM :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa:

 

Bez przesady :mrgreen:

Opublikowano

Nie chce za bardzo lukrować ale jak widzę ile roboty wkładasz w "głupiego tds-a" i jakim nakładem kosztów to po prostu mistrzostwo świata. Ktoś sobie pomyśli co za "łoś" za tą kasę to można e39 kupić a nie reanimować e34. Jak masz siano to można pójść na łatwiznę i kupić zadbany egzemplarz ,ale zrobić samemu taką sztukę i podziwiać efekt -bezcenne .Co do alcantary również świetny pomysł ,mam nadzieję tylko że masz koncepcję zrobienia tego w jednolitym kolorze a nie jak oryginał jak np.tu:

 

http://www.speedworxs.de/bmw-m5-e34/innenausstattung/bmw-m5-e34-alcantara-innenausstattung-sportsitze.html

 

bo jakoś w żaden sposób nie mogę zrobić dobrej kompozycji

co innego w kontrastowym kremie lub graficie , aby uwydatnić piękno alcantary.

 

A tu taka mała gratka

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-m5/160311160.html?lang=de

lub trochę taniej

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-m5-e34-m5-3-5-sedan-topzustand-110-732-km/173946110.html?lang=de

iZzI
Opublikowano

Pomysłów jest wiele, samochód u mnie dostał już dożywocie. Tyle wspomnień mam związane z tym samochodem, że nie mogę go sprzedać.

Może kupię takie fotele, albo sporty i przetapiceruję na całość w prawdziwej alkantarze, to się zobaczy. Narazie celem jest silnik.

Opublikowano

No to teraz żeś Wutosławie zaszalał :) Jeśli to nie tajemnica, napisz jakie koszta nowego dołu silnika ;)

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.