Skocz do zawartości

[F20] już jest w salonach i ....


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Widziałem też sporo ogłoszeń z nową BMW 3 (F30) i kilka nowej serii 1 (F20) od brokerów w dobrej cenie.

 

Przykład:

Proponowany samochód pochodzi od autoryzowanego dealera BMW z terenu Unii Europejskiej. Posiada pełną gwarancję producenta ważną na terenie każdego państwa członkowskiego UE.

Cena zawiera :
- cenę netto pojazdu
- akcyzę
- VAT 23%

cena nie zawiera:
- kosztów sprowadzenia
- prowizji

Nie ma żadnych dodatkowych ani ukrytych kosztów !

 

Czy ktoś wie jak to działa? Jak jest z tą gwarancją? Jakie są minusy tego rozwiązania?

Czy w Polsce to wogóle jest respektowane czy z takim autem będę musiał jechać na przegląd np. do Niemiec?

  • Odpowiedzi 141
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Widziałem też sporo ogłoszeń z nową BMW 3 (F30) i kilka nowej serii 1 (F20) od brokerów w dobrej cenie.

 

Przykład:

Proponowany samochód pochodzi od autoryzowanego dealera BMW z terenu Unii Europejskiej. Posiada pełną gwarancję producenta ważną na terenie każdego państwa członkowskiego UE.

Cena zawiera :
- cenę netto pojazdu
- akcyzę
- VAT 23%

cena nie zawiera:
- kosztów sprowadzenia
- prowizji

Nie ma żadnych dodatkowych ani ukrytych kosztów !

 

Czy ktoś wie jak to działa? Jak jest z tą gwarancją? Jakie są minusy tego rozwiązania?

Czy w Polsce to wogóle jest respektowane czy z takim autem będę musiał jechać na przegląd np. do Niemiec?

 

mam to przerobione z subaru, a w niemczech takich brokerów jest masa i działają od wielu lat. subaru import polska respektuje gwarancję (na szczęście!), broker wystawił fakturę i auto było do odebrania nowiutkie, z tego co pamiętam na tablicach tymczasowych od dealera (z Estonii), w umówionym terminie. cena była ustalona przed zakupem i faktycznie nie było jakichkolwiek dodatkowych kosztów. co do gwarancji, to nie będzie problemu, tak jak z nowymi czy nawet używanymi autami kupionymi za granicą. oczywiście możesz się upewnić w ASO dla pewności. ogłaszająca się firma kupuje auto od oficjalnego dealera za granicą, zresztą masz to wpisane w papierach, ściąga je do Polski i sprzedaje Tobie. nie jest to żaden przekręt.

 

jeżeli chcesz to prześlę Ci na PW dane tego brokera, z którego my korzystaliśmy. podadzą Ci dokładnie wszystkie etapy procedury.

Opublikowano

mam to przerobione z subaru, a w niemczech takich brokerów jest masa i działają od wielu lat. subaru import polska respektuje gwarancję (na szczęście!), broker wystawił fakturę i auto było do odebrania nowiutkie, z tego co pamiętam na tablicach tymczasowych od dealera (z Estonii), w umówionym terminie. cena była ustalona przed zakupem i faktycznie nie było jakichkolwiek dodatkowych kosztów. co do gwarancji, to nie będzie problemu, tak jak z nowymi czy nawet używanymi autami kupionymi za granicą. oczywiście możesz się upewnić w ASO dla pewności. ogłaszająca się firma kupuje auto od oficjalnego dealera za granicą, zresztą masz to wpisane w papierach, ściąga je do Polski i sprzedaje Tobie. nie jest to żaden przekręt.

 

jeżeli chcesz to prześlę Ci na PW dane tego brokera, z którego my korzystaliśmy. podadzą Ci dokładnie wszystkie etapy procedury.

 

Pamietam ze pare lat temu czytalem jakis artykul, ze osoby kupujace w ten sposob auta (konkretnie byla mowa o Hondach) z Estonii mialy problem z ich pozniejsza rejestracja ze wzgledu na to ze w owym czasie nei bylo w Polsce ani jednego tlumacza przysieglego z jęz. estońskiego i nie bylo komu przetlumaczyc dokumentów :x

Pzdr, MtothaJ
Opublikowano

mam to przerobione z subaru, a w niemczech takich brokerów jest masa i działają od wielu lat. subaru import polska respektuje gwarancję (na szczęście!), broker wystawił fakturę i auto było do odebrania nowiutkie, z tego co pamiętam na tablicach tymczasowych od dealera (z Estonii), w umówionym terminie. cena była ustalona przed zakupem i faktycznie nie było jakichkolwiek dodatkowych kosztów. co do gwarancji, to nie będzie problemu, tak jak z nowymi czy nawet używanymi autami kupionymi za granicą. oczywiście możesz się upewnić w ASO dla pewności. ogłaszająca się firma kupuje auto od oficjalnego dealera za granicą, zresztą masz to wpisane w papierach, ściąga je do Polski i sprzedaje Tobie. nie jest to żaden przekręt.

 

jeżeli chcesz to prześlę Ci na PW dane tego brokera, z którego my korzystaliśmy. podadzą Ci dokładnie wszystkie etapy procedury.

 

Pamietam ze pare lat temu czytalem jakis artykul, ze osoby kupujace w ten sposob auta (konkretnie byla mowa o Hondach) z Estonii mialy problem z ich pozniejsza rejestracja ze wzgledu na to ze w owym czasie nei bylo w Polsce ani jednego tlumacza przysieglego z jęz. estońskiego i nie bylo komu przetlumaczyc dokumentów :x

 

no nam się udało ;) myślę, że informacje są nieaktualne.

Opublikowano
Znajomy korzystał z usług jednego z takich brokerów przy zakupie E84 nie dalej jak 1,5 miesiąca temu. Cena w stosunku do salonu w PL -12%. Wszystko przebiegło bez najmniejszych problemów. Jako że auto było dla tego brokera "popularne" to obeszło się nawet bez zaliczki. Jako ciekawostkę napiszę iż ten broker współpracował z salonami BMW w kilku krajach i wybierał najlepszą ofertę. Na życzenie dawał referencję itp.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Pojeździłem dziś 116i

Kilka spostrzeżeń.

1 silnik cierpi poniżej 1500 rpm w którym to zakresie komp zaleca jazdę ( sugeruje wyższy bieg przy ok 1700 rpm ) Zachowuje sie bardzo podobnie jak w mini. Wpada w wibracje nie ma mocy itp.

2 wiem jak wyciągnęli 100 w 8,5 s przy takim słabym silniku. Jest ona osiągana na dwójce. Licznikowo idzie na dwójce do ponad 110 km/h. Po chipie na 211 KM będzie rakieta. Na jedynce ciągnie do ponad 60 km/h :)

 

3 średnie spalanie ze 100 km poniżej 6 l/100 km. Lepiej niż w moim dieslu :shock: Jazda raczej spokojna prawie bez wyprzedzania ok 1/4 miasto w tym ok 6 postojów.

 

4 trzeba przyznać, że auto oferuje niezły komfort akustyczny. Na szóstce jest 2000 rpm przy stówce, 2500 przy 120 km/h. Całkiem niezłe jest tez prowadzenie i komfort jazdy gorszymi drogami mimo rof.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
BMW ma chyba kryzys , pierwszy raz widzę promocję w tej marce :)

Jakie promocje? Wersja special edition była od dawna dostępna przy e87. Zreszta w tym wypadku promocja to głownie wykastrowanie wersji podstawowej, a nie realna obniżka ceny.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
BMW ma chyba kryzys , pierwszy raz widzę promocję w tej marce :)

Jakie promocje? Wersja special edition była od dawna dostępna przy e87. Zreszta w tym wypadku promocja to głownie wykastrowanie wersji podstawowej, a nie realna obniżka ceny.

Kamilowi chodziło chyba o reklamy w radiu.

Opublikowano
BMW ma chyba kryzys , pierwszy raz widzę promocję w tej marce :)

Jakie promocje? Wersja special edition była od dawna dostępna przy e87. Zreszta w tym wypadku promocja to głownie wykastrowanie wersji podstawowej, a nie realna obniżka ceny.

Kamilowi chodziło chyba o reklamy w radiu.

 

Dokładnie jak reklama Citroena : )

Opublikowano
W porównaniu do zeszłego roku gdy ja zamawiałem to tegoroczne "promocje" sprawiły tyle ze musiałbym zapłacić za auto w identycznej konfiguracji prawie 3000 więcej. Ceny bazy zostały zachowane lub nawet jak w przypadku tej "promocji wykastrowanej" obniżone - ale ceny wyposażenia oraz pakietów poszły o około 15% do góry.
Opublikowano
Nie ma co się dziwić . Tak brzydkiej BMW chyba jeszcze nie było.

Bez przesady, f20 jest całkiem śliczne w porównaniu do e60.

Opublikowano
Nie ma co się dziwić . Tak brzydkiej BMW chyba jeszcze nie było.

Bez przesady, f20 jest całkiem śliczne w porównaniu do e60.

Akurat e60 uważam za najładnieje współczesne BMW. Cała nowa linia 1/3/5 mi sie nie podoba. F20 jest ok dopóki nie trzeba patrzeć z przodu. F30 tez jakoś ujdzie. Nowa piątka to lipa. Jest za wielka.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Każdy uważa inaczej , dla mnie F20 wygląda z przodu jak ważka. Nigdy się do niej nie przekonam , nie jest nijaka , nie jest średnia. Dla mnie brzydal i tyle.
Opublikowano
zobaczymy za 2 lata :mrgreen: jestem PEWNNA, że większość się przekona, tak jak było ze starą już serią 3 i 5, czy lata temu z pierwszą 7 od Bangle'a
Opublikowano
O gustach możemy się spierać długo i namiętnie - dla mnie przykładowo E60vsF10 to jak Shrek vs Jessica Alba :) Jak to powiadają jeden woli sernik a drugi jak mu nogi śmierdzą :) Co nie zmienia faktu że "promocja" na F20 to żadna promocja bo ucięto z normalnej konfiguracji tyle by na tym nie stracić. A ceny w stosunku do zeszłego roku poszły w górę i to widać na cenach pakietów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.