Skocz do zawartości

[F20] już jest w salonach i ....


Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano

może pora na nowy dział.

Bo nowa jedynka już w sprzedaży.

http://img171.imageshack.us/img171/9994/dsc00883o.jpg

 

Generalnie wieksza ale wygląd bez szału, wnętrze całkiem ok.

Ale cena jest jakaś kosmiczna 120d z automatem (ta czerwona z fotki wyżej) 155 tys zl. :duh:

  • Odpowiedzi 141
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Dla mnie wygląda jak poranna kupa.Tyle,że środek elegancki:)
Zgadzam się w 100%. Jakoś nie mogę przetrawić wyglądu nowej Jedynki. A spróbujcie wyobrazić sobie nadwozie coupe z takim śmiesznym przodem ^^. W ogóle widząc nową Piątkę (F10) miałem nadzieję, że kolejne modele będą równie ładne, niestety zawiodłem się. Ale wnętrze, z tego co zdążyłem obejrzeć i przeczytać, moim zdaniem świetne. I coś, co bardzo mi się podoba w nowym modelu to duży (chowany? Jak w Jedynce przed liftingiem) wyświetlacz. Właśnie, ktoś może wie czy ten wyświetlacz w ogóle składa się (chowa) w deskę? Obejrzałem już chyba 10 filmików i coraz bardziej mam wrażenie że on tylko udaje, że właśnie wysunął się z deski. :)
Ale cena jest jakaś kosmiczna 120d z automatem (ta czerwona z fotki wyżej) 155 tys zl. :duh:
Stara Jedynka 120d startowała od 125tys, ta powyżej pewnie jest bogato wyposażona. Z tego co wiem to F20 ma być nieco tańsza od E87 w takiej samej konfiguracji.

 

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
fajna. dzisiaj byłem w salonie. fajna jak każde bmw
Opublikowano
Ja jeszcze wygląd przodu bym ścierpiał ale ten tył.. :mad2: Zauważcie, wygląd przodu sprawia że z małymi felgami to auto wygląda pokracznie, zero agresywności. Tylny zderzak zdaje się być wysoko podniesiony jak by chcieli zaznaczyć dyfuzor a tym samym puścić więcej powietrza. Przedni zderzak też nie jest zbyt nisko osadzony i od razu z wejścia nasuwa mi się wygląd x1
Opublikowano

Ja myślę że musi minąć trochę czasu, jak przy każdym nowym modelu, aż przywykniemy do nowego designu. Pamiętam premierę E60, też na początku mi się nie podobała.

Jedyne co mi przeszkadza to tylne lampy podobne do tych z VW Polo

Opublikowano

Pewnie technicznie bije e87 na łopatki

tak jak jest z nową f10

Wizualnie podoba mi się dużo bardziej stara jedynka ale pewnie to kwestia czasu

Jak wyszła e87 zarzekałem się że nigdy jej nie kupie bo bryła auta kojarzyła mi się z alfa 147

Nowa 5 też się nie podobała na początku nikomu a teraz?

ładna jest a w wersji M kozak jak dla mnie!

 

Prawda jest taka Boli nas serce że nowa wyszła a my mamy nasze jedyneczki :) dopieszczone ale starsze :cry2:

:norty:

Opublikowano

Ej, Panowie przesadzacie, nie jest taka zła :D

Tył rzeczywiście mało dopracowany, trochę nawiązuje Polo i cena też niestety kosmos, ... ale i tak idę o zakład, że za kilka miesięcy/lat będziecie mieli w podpisach f20. :mrgreen:

 

Pamiętajcie, że auto zawsze musi się opatrzyć. Mnie nigdy nie podobają się auta w prospektach czy w salonach. Trochę przybrudzone w ruchu ulicznym wyglądają zdecydowanie lepiej. :D

Opublikowano

Modelatorzy gdzie zakładką F20 :?: wydaje mi się że najwyższy czas zrobić taką.

 

Co do wyglądu nowych samochodów , faktycznie coś w tym jest jak wchodziła nowa f10 to mówiłem sobie o kurde ale brzydka itd ..... dziś jak widzę taką na ulicy to mi głowę chce urwać .

Opublikowano
F10 nie miałem okazji jezdzić , ale 5GT F07 z systemem którym w czasie wchodzenia w zakręt samochód się nie przechyla miałem okazję i po jezdzie moja mina to :jawdrop: system który chciałbym mieć w następnym samochodzie :) auto jak po sznurku , tylko według mnie takie systemy są troszku " zdradliwe " bo kierowca czuję się zbyt pewnie ..... ale to może moje zdanie bo tylko chwilkę miałem okazję jezdzić takim samochodem,
Opublikowano

w nowej jedynce wszystkie te gadżety na 100% będą za dopłatą... i to dużą

 

Takie silniczki w nowej jedyneczce będą:

 

Podstawowym silnikiem będzie BMW 116i o mocy 136 KM i 118i o mocy 156 KM o pojemności skokowej 1.6 l. Nowy czterocylindrowy silnik z turbodoładowaniem N20 o pojemności skokowej 2.0 l ma moc 184 KM. Wersja 125i otrzyma moc 218 KM i 130i moc 252 KM. W ofercie ma znaleźć się także sześciocylindrowy silnik N55 z podwójnym doładowaniem czyli BMW 135i.

 

Turbodiesle to różne wersje czterocylindrowych silników o pojemności skokowej 2.0 l. Będą to: BMW 116d o mocy 122 KM, 118d o mocy 143 KM, 120d o mocy 180 KM, 123d o mocy 204 KM i być może także 125d o mocy 245 KM.

 

ten 125d to będzie rakieta!!!! :cool2:

ciekawe czym będzie się różnił od 123d

Opublikowano
Pierwsza na allegro

http://otomoto.pl/bmw-120-C20757519.html

 

chyba jakiś błąd w opisie 245 KM ?

 

No właśnie w opisie pojemność 1995 i 245 koni. W konfiguracji jest taka opcja jeszcze niedostępna. Ale z drugiej strony BMW ma taki silnik - N20 znany chociażby z x1 28i, który zastąpił 28i N52B30. Ciekawe jakie oznaczenie będzie miało F20 z tym 245 konnym N20 - 120i? 123i? 125i? 128i? 130i?

Opublikowano
F10 nie miałem okazji jezdzić , ale 5GT F07 z systemem którym w czasie wchodzenia w zakręt samochód się nie przechyla miałem okazję i po jezdzie moja mina to :jawdrop: system który chciałbym mieć w następnym samochodzie :) auto jak po sznurku , tylko według mnie takie systemy są troszku " zdradliwe " bo kierowca czuję się zbyt pewnie ..... ale to może moje zdanie bo tylko chwilkę miałem okazję jezdzić takim samochodem,

 

 

5GT to według mnie majstersztyk jeśli chodzi o zawieszenie, znam 2 ludzi ( wspólników ) którzy po przesiadce do 5gt z audi q7 stwierdzili że w poprzednich autach " nie było zawieszenia" GT płynie jest mega komfortowe, jak dla mnie bajka :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.