Skocz do zawartości

320i duże wskazania czujników spalania stukowego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

po podłaczeniu pod kompa nie pokazuje żadnych błędów w inpie. natomiast w live data pokazjuje duze wartości z czujników spalania stukowego. co moze byc przyczyną? kąt wyprzedzenia zapłonu także poza podziałką 41.27

co może byc przyczyną pokazywania watrości przy "adaption value TEV wartosci 128?"

Opublikowano
Grzebał ktoś przy vanosie? Sprawdź o ile stropni wychyla się wałek od 2 tyś obr . Na wolnych ma oscylować wokół -2st do max +2st....powyżej 2 tyś ma lecieć do nawet ok 25st. Wałek w manualach powinien przestawić się w czasie jazdy np na 2ce z pedałem do dechy ale nie koniecznie.
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
Vanosa juz nie ma.Zębatka zblokowana jak wałki bez vanosa.rozrząd złożony jest poprawnie. problem nie tkwi w mechanice, raczej gdzies w osprzęcie, elektryce, wiązce. Problem w tym ze dojsc nie moge gdzie. Muszę przemierzyć wiązkę kablową. Potrzebuję wskazówek jak mierzyc i jakiee wartosci. Posiada koś wiedzę w pdfie?będęe wdzięczny
Opublikowano

a jeszcze jedno EMS-Voltage pokazuje dużą wartość w live data. załamane kable gdzieś na wiązce powodujace zwarcie?

czy montaz alarmu moze miec wpływ na te wielkie wartosci?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Za zmiane kąta wyprzedzenia zapłonu odpowiada głownie przepływka bo to zniej jest brana informacja o obciążeniu silnika oraz czujnik temp płynu chłodzącego, czujnik temp powietrza ma troszkę mniejsze znaczenie.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
przepływomierz wymienialem 3 razy. po kazdej podemianie nie było żadnej poprawy. pozatym po odpięciu przepływomierza powinien wejsc w tryb awaryjny i jakoś jechac. Niestety tak nie ma. czy włoże uszkodzony przepływomierz czy dobry- wartości w live data sa takie same (z ta różnicą ze na uszkodzonym przeplywomierzu wywala bład przepływomierza)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeżeli beti cięzko pali ,mocno szarpie to mozna szukać przyczyny w samym czujniku wału.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wywaliłeś vanosa a zmieniłeś komp silnika?
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na vanosie czas wtrysku na jałowym to około 2,7ms a zwykłe m50 czas wtrysku to około 4,5ms.Silnik na kompie od vanosu jak u ciebie chodzi na ubogiej mieszance stąd takie jaja z kątem zapłonu i czujnikami stukowymi.jak chcesz żeby to w miarę poprawnie chodziło to musisz cofnąć wałek ssący o jeden ząb do tyłu(odwrotnie do ruchu zegara stojąc przodem do auta)tylko że od około 2,5tys obrotów zacznie się przylewać.żeby to grało to musisz zmienić kompa i graty.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
nie ma ubogiej. wali benzyna jak z kanistra.komputer tez podmienialem i byl bez vanosa, co prawda na osprzęcie vanosowym. jednak krzywka na wałku ssacym została od głowicy z vanosem przez co czas wtrysku sie nie zmienil.rzucisz okiem na moj ostatni post?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.