Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

skrab-co to znaczy wychylać się?

Kto i za co ma Ciebie zjeść?

Twoje auto, Twoja wola i robisz co chcesz. Chcesz to rejestrujesz, nie to nie.

Ja wymieniam olej 2x częściej niż zaleca fabryka i w nosie mam czy to komu odpowiada czy nie. Moja sprawa i nie ukrywam się z tymi wymianami :mrgreen: Były już osoby którym to nie pasi i trudno, będę robił tak samo.

 

Michał-może i u Ciebie działa nadal ale czy był od początku traktowany przez DDE tak jak powinien? Ja zaryzykuję i powiem że nie.

Czy wytrzyma tak długo jak ori?

 

Czy uważasz że BMW dodaje sobie extra niepotrzebne funkcje, "ficzery" w aucie? Czy projektant się nudził w biurze i extra dopisał sobie zbędną niepotrzebną funkcję adaptacji akumulatora? Osobiście jestem pewien że to jednak spełnia swoją

funkcję.

 

Z tym jak wspomniałem, Wasze auta, Wasza kasa, Wasza sprawa co i jak robicie.

Nikt normalny nie będzie na Was "wjeżdzał" za to co robicie.

Ze swojej strony życzę Wam aby "Bety" dawały samą radość z jazdy i jak najmniej usterek!

Szerokości życzę! :)

pozdrawiam

http://www.hostpic.org/images/75oie_1992258bREE92Wx_2_.png

Pomogę w mojej okolicy przy diagnozie,kodowaniu itp. Free of charge.

  • Odpowiedzi 464
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Michał-może i u Ciebie działa nadal ale czy był od początku traktowany przez DDE tak jak powinien? Ja zaryzykuję i powiem że nie.

Czy wytrzyma tak długo jak ori?

 

To że nie wytrzyma tyle co oryginalny akumulator to jestem pewien. Wiadomo nie od dziś, że części które idą na pierwszy montaż są lepszej jakości od nawet oryginalnych części kupionych w ASO. Oryginalny wytrzymał 5 lat więc jak ten, który mam obecnie wytrzyma 3 to płakał nie będę.

 

Ja wymieniam olej 2x częściej niż zaleca fabryka i w nosie mam czy to komu odpowiada czy nie. Moja sprawa i nie ukrywam się z tymi wymianami :mrgreen: Były już osoby którym to nie pasi i trudno, będę robił tak samo.

 

Czyli postępujesz niezgodnie z fabrycznymi wytycznymi. Podobnie jak ja. Wymieniam olej i wszystkie filtry co 15 tys lub raz w roku mimo, że ASO zaleca inaczej.

 

Czy uważasz że BMW dodaje sobie extra niepotrzebne funkcje, "ficzery" w aucie? Czy projektant się nudził w biurze i extra dopisał sobie zbędną niepotrzebną funkcję adaptacji akumulatora? Osobiście jestem pewien że to jednak spełnia swoją

funkcję.

Uważam, że niektóre funkcje są zbędne, ale to jest moje zdanie.

 

Ze swojej strony życzę Wam aby "Bety" dawały samą radość z jazdy i jak najmniej usterek!

Szerokości życzę!

Od ponad 2 lat daje i jeszcze mnie nie zawiodła.

 

Proponuję zakończyć dyskusję o adaptacji akumulatora bo zaczyna się robić OT.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Opublikowano
Szkoda się dochodzi Bety niech śmigają wszystkim bezawaryjnie , i przy okazji życzę wszystkim Zdrowych i Wesołych Świąt oraz Szczęśliwego Nowego Roku :cool2:
Opublikowano
Wymieniłem 2 lata temu na Centre z takimi samymi parametrami jak fabryczny akumulator. Adaptacji nie zrobiłem i wszystko działa prawidłowo.

 

Michał, bez rejestracji nowego aku, auto będzie działało ;-) tylko na początku akumulator dostanie nieodpowiednie ładowanie (co może wpłynąć na jego żywotność). Zużyty i nowy akumulator potrzebują trochę innego ładowania i zanim auto nauczy się parametrów nowego akumulatora minie trochę czasu.

Teraz po dwóch latach to już chyba nie ma sensu robić rejestracji wymiany akumulatora, ale gdybyś chciał to zrobić za free i był przypadkiem w mojej okolicy - to zapraszam.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wymieniłem 2 lata temu na Centre z takimi samymi parametrami jak fabryczny akumulator. Adaptacji nie zrobiłem i wszystko działa prawidłowo.

 

Michał, bez rejestracji nowego aku, auto będzie działało ;-) tylko na początku akumulator dostanie nieodpowiednie ładowanie (co może wpłynąć na jego żywotność). Zużyty i nowy akumulator potrzebują trochę innego ładowania i zanim auto nauczy się parametrów nowego akumulatora minie trochę czasu.

Teraz po dwóch latach to już chyba nie ma sensu robić rejestracji wymiany akumulatora, ale gdybyś chciał to zrobić za free i był przypadkiem w mojej okolicy - to zapraszam.

 

Chris, a możesz podać przepis jak zrobić to INPĄ. Co prawda ja też jak Michał wymieniłem 2 lata temu (bez rejestracji) i teraz to już po wszystkim, ale w innym aucie być może niedługo będzie wymiana.

Opublikowano

Guzior2 jak zawsze trzyma rękę na pulsie oraz służy bezinteresowną pomocą. Dzięki w imieniu swoim i forumowiczów.

 

Pozdrawiam

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
Guzior2 jak zawsze trzyma rękę na pulsie oraz służy bezinteresowną pomocą. Dzięki w imieniu swoim i forumowiczów.

 

Pozdrawiam

To jest w 100%-ach forumowicz :cool2:

Opublikowano
Koledzy, właśnie wymieniłem aku na nowy, czy ktoś z W-wy lub okolic mógłby mi zarejestrować nowy aku?

:duh:

Opublikowano
Koledzy, właśnie wymieniłem aku na nowy, czy ktoś z W-wy lub okolic mógłby mi zarejestrować nowy aku?

:duh:

 

Ja tylko szukam pomocy, nikogo do niczego nie zmuszam i nic nie narzucam :)

Opublikowano
Koledzy, właśnie wymieniłem aku na nowy, czy ktoś z W-wy lub okolic mógłby mi zarejestrować nowy aku?

:duh:

 

Ja tylko szukam pomocy, nikogo do niczego nie zmuszam i nic nie narzucam :)

Nie musisz nic rejestrować jest wszystko :cool2:

Opublikowano

skrab, co Ty za kity ludziom ciśniesz?

Piszesz głupoty teraz tak samo jak wczoraj nt n47 i m47n2 że te silniki są takie same oprócz rozrządu. :duh:

 

Jest wymóg dla ASO rejestracji wymiany nowego akumulatora a Ty twierdzisz że to jest niepotrzebne?

Jesteś lepszy spec od inżynierów z BMW? Jeśli tak, to chylę czoła przed Tobą ale śmiem wątpić w to...

 

pawers-zapytaj kolegi Santa Cruz jeśli nie masz swojego kabla. memberlist.php?mode=viewprofile&u=60374

Może On znajdzie te kilka minut na to.

 

Jak widać na forum rejestracja akku jest zabiegiem zupełnie zbytecznym, niepotrzebnym.

Ciekaw jestem czy czasem aby nie jest on szkodliwy jak się go już zdecyduje wykonać. :duh: :duh: :duh:

pozdrawiam

http://www.hostpic.org/images/75oie_1992258bREE92Wx_2_.png

Pomogę w mojej okolicy przy diagnozie,kodowaniu itp. Free of charge.

Opublikowano
skrab, co Ty za kity ludziom ciśniesz?

Piszesz głupoty teraz tak samo jak wczoraj nt n47 i m47n2 że te silniki są takie same oprócz rozrządu. :duh:

 

Jest wymóg dla ASO rejestracji wymiany nowego akumulatora a Ty twierdzisz że to jest niepotrzebne?

Jesteś lepszy spec od inżynierów z BMW? Jeśli tak, to chylę czoła przed Tobą ale śmiem wątpić w to...

 

pawers-zapytaj kolegi Santa Cruz jeśli nie masz swojego kabla. memberlist.php?mode=viewprofile&u=60374

Może On znajdzie te kilka minut na to.

 

Jak widać na forum rejestracja akku jest zabiegiem zupełnie zbytecznym, niepotrzebnym.

Ciekaw jestem czy czasem aby nie jest on szkodliwy jak się go już zdecyduje wykonać. :duh: :duh: :duh:

 

Dzięki kolego za pomoc.

Niestety kolega Santa Cruz w najbliższym czasie nie może mi pomóc, chyba czas zainwestować w kabelek.

Moja osobista refleksja do sprawa rejestracji aku wygląda tak że rejestracja jest zabiegiem koniecznym, wynika to chociażby z tego że jest taka funkcja dostępna.

Znalazłem też to: http://www.munichmotorsport.com/wordpress/?page_id=164

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W linku jest napisane

· 2006 and newer 3-Series E90/E91/E92/E93 chassis

Ja mam auto z 2005r. Może mechanik jednak miał rację :?:

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Opublikowano

Tak jeszcze dla tych, którzy nie do końca wiedzą po co rejestruje się wymianę akumulatora w bmw:

 

Cytat wypowiedzi kolegi "maroek":

"Po to żeby moduł IBS (intelligent battery sensor) wiedział że jest nowa bateria. Poprzez rejestracje akumulatora kasuję się statystczne wartości mierzone przez IBS napięcia, natężenia, stanu naładowania, temperaturę akumulatora, pojemność w zależności od temperatury otoczenia. Jeśli się tego nie zrobi to w początkowym okresie, zanim IBS zbierze i uśredni nowe dane nowy akumulator może byc np. przeładowywany bo stary był bardzo kiepski i wymagał ciągłego doładowywania".

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
skrab, co Ty za kity ludziom ciśniesz?

Piszesz głupoty teraz tak samo jak wczoraj nt n47 i m47n2 że te silniki są takie same oprócz rozrządu. :duh:

 

Jest wymóg dla ASO rejestracji wymiany nowego akumulatora a Ty twierdzisz że to jest niepotrzebne?

Jesteś lepszy spec od inżynierów z BMW? Jeśli tak, to chylę czoła przed Tobą ale śmiem wątpić w to...

 

pawers-zapytaj kolegi Santa Cruz jeśli nie masz swojego kabla. memberlist.php?mode=viewprofile&u=60374

Może On znajdzie te kilka minut na to.

 

Jak widać na forum rejestracja akku jest zabiegiem zupełnie zbytecznym, niepotrzebnym.

Ciekaw jestem czy czasem aby nie jest on szkodliwy jak się go już zdecyduje wykonać. :duh: :duh: :duh:

Dużo ludzi nie robi adaptacji i jest :cool2: po prostu marketing :duh:

na forum klub a4 nikt nie robi takich rzeczy w a4 b7 ,b8 , a6 c6,i w c7 i nie ma problemy ,a tu :?: w tym dwa przypadki CR

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No może problemu nie ma ale bez rejestracji nowa bateria zamiast wytrzymać np. 6 lat to wytrzyma 4 lata bo na początku z braku rej. była przeładowywana i jej żywotność się skróciła.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przeładowanie baterii raczej nie grozi, bo to reguluje napięcie w instalacji (ograniczone do ok. 14,4V), wydajność alternatora i rezystancja wewnętrzna akumulatora (zależna od technologii, producenta, stopnia naładowania i jeszcze kilku parametrów). Akumulatory ołowiowe nie maja efektu pamięci, a zatem nowe nie wymagają tzw. formowania czy jakiegoś specjalnego traktowania. Po prostu prąd ładowania zależy od aktualnego zapotrzebowania akumulatora i wydajności alternatora (zależnej od obrotów silnika), a zatem nie ma co tu za wiele regulować, bo za dużo zmiennych niezależnych od komputera samochodu. Podstawowy priorytet to jak najszybsze uzupełnienie energii w akumulatorze z jednym ograniczeniem, a mianowicie - ograniczenie prądu ładowania do optymalnego ze względu na jego trwałość, ale to dotyczy każdego akumulatora zarówno nowego jak i starego (tu można uzasadnić potrzebę aktualizacji po zmianie na inną pojemność). Generalnie ja widzę trochę inny aspekt jeśli wymieniamy na taki sam - po pierwsze, być może jest trochę ograniczany prąd ładowania w początkowym okresie, ale inne samochody nie maja takiej opcji i jakoś funkcjonują, a to z kolei może powodować niedoładowywanie i skrócenie żywotności, a po drugie jest to informacja bardziej na potrzeby serwisu, który chciałby wiedzieć o nas coraz więcej i dbać abyśmy wszystko wymieniali zgodnie ich zaleceniami i wyłącznie u nich.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ładowanie dochodzi nawet do 15V przy zużytej baterii dlatego przeładowanie nowej jest jak najbardziej realne szczególnie na początku za nim IBS przyuczy się nowych wartości.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Witam panowie, dziś mój akumulator zdechł po ponad tygodniu stania w garażu.Próbowałem odpalić na kable od 3 samochodów, jeden z nówką akumulatorem 680A i [BAD], kręci ale nie odpali.Mam aku od nowości 720A 90ah i teraz mam pytanie jaki ewentualnie większy mógłbym wsadzić ,żeby się go dało potem bez problemu zarejestrować?
Opublikowano
Po tygodniu w garazu i padl? ja mam od nowosci czyli 2005r i po 2 tygodniach parkowania pod chmurka bez problemu odpalil a juz ma za niskie napiecie. Moze masz jakis inny problem? podlanczales pod komputer?
Opublikowano
Tak ale ostatnio uzywałem auta raz na półtora tygodnia, przejeżdżałem 1.5 km z włączonym grzaniem siedzień itd wiec sie nic nie ładował podczas jazdy i w końcu zdechł.Nie podłączałem pod kompa aani nic więcej ale aku już tamtej zimy był słaby a teraźniejsza zima to był gwóźdź do jego trumny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.