Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

doczytałem ze powinno być w uspieniu 0.03A czyli 30miliamper a nawet i 20 miliamper,

 

oraz

 

że problemem moze byc jakas inteligentna klema zerowa (czy jakos tak)

 

ale jak szukać winowajcy??

 

 

Pzdr

  • Odpowiedzi 464
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

do mierzenia prądu najlepszy jest miernik cęgowy( nie musisz nic rozłączać), a tak zwykłym musisz wpiąć się szeregowo.

Rozłączasz klemę minusową i robisz przejście przez miernik nie zapominając o wcześniejszym poprawnym ustawieniu miernika

Opublikowano

no wiec wiem juz wiecej

 

raz przechodząc w stan uspienia po zamknieciu ciagnie 0.01mA a kolejny raz 0,35mA - jakis złodziejaszek podjada prądzik

 

to mi przypomina kampanie oszczedzania energii z Szymonem Majewskim - ty spisz a jakiś cwaniaczek podjada Ci prądzik :) :cry:

 

0,35mA to duzawo

 

ale jak go namierzyć - co to za usrojstwo jest

jakis moduł sterowania sie pierniczy ???

kto sie zna czekam na pomoc

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

A co zrobić jeśli ma się 90Ah, a chce się kupić i założyć 100Ah. Większość producentów Akumulatorów: Bosch, Varta, Centra polecają do mojego auta właśnie 100Ah, a z tego co wyczytałem w aucie można ustawić tylko:

 

 

KLASSE_BATTERIE

46ah

55ah

70ah

80ah

90ah

110ah

40ah_agm

60ah_agm

70ah_agm

80ah_agm

90ah_agm

 

czyli wychodzi na to że albo 90Ah, albo 110Ah.

Co w takim przypadku? Czy na siłę kupować np 90, czy te 10Ah nie zrobi dużej różnicy.

Piszę celowo o aku 100Ah, bo u wyżej wymienionych producentów różnica w klasie aku pomiędzy 90Ah a 100Ah jest już duża, a cenowo praktycznie żadna, np. Bosch 90Ah to S4, a 100Ah to S5.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
jaki dokładnie jest aku w Twoim aucie teraz? jaka pojemność i prąd rozruchu? U mnie w 320d jest 80 Ah i 640A, jesli wymieniałbym akumulator to najchętniej na nieco większy pojemnościowo np na 85 Ah, ale w związku z tym, że BMW takiego nie przewiduje zdecydowałbym się na 80 Ah czyli taki jaki jest ale z większym prądem rozruchu zamiast 640 byłoby 740 A. NIe ma co przesadzać z bateriami, jeśli producent przewiduje 80 to znaczy, że taki da rade. Kupić taki w korzystnej cenie i nie przepłacać, nie kombinować.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano

potwierdzam, nie przesadzaj bo bedzie niedoładowany . duze akumulatory sie dlużej ładują i na krótkich odcinkach bedzie niedoładowany , ja mam seryjny od 2006 r i rano przy - 18 kręci jak głupi, mało mi silnika spod maski dzis nie wyrwał heh a odpala lepiej niz przy - 3. W te mrozy jeden obrót i pali od ręki jak benzyna .

Reasumując kup dobrej marki z większym rozruchem.

Opublikowano
jaki dokładnie jest aku w Twoim aucie teraz? jaka pojemność i prąd rozruchu? U mnie w 320d jest 80 Ah i 640A, jesli wymieniałbym akumulator to najchętniej na nieco większy pojemnościowo np na 85 Ah, ale w związku z tym, że BMW takiego nie przewiduje zdecydowałbym się na 80 Ah czyli taki jaki jest ale z większym prądem rozruchu zamiast 640 byłoby 740 A. NIe ma co przesadzać z bateriami, jeśli producent przewiduje 80 to znaczy, że taki da rade. Kupić taki w korzystnej cenie i nie przepłacać, nie kombinować.

 

Ja mam 90Ah i 720A, oryginalny od początku auta. Najciekawsze jest to, że wszyscy więksi producenci akumulatorów polecają do mojego auta (np Bosch): 100Ah 830A, ewentualnie 95Ah 800A.

Mój aku ma 6 lat, wiec kończy pomału swój żywot.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano

Piękny opis Natek :mrgreen: ubawiłem się

 

a serio to kazdy z nas może miec inny aku bo to zależy od wyposazenia im więcej tym mocniejszy aku

Opublikowano

 

Ja mam 90Ah i 720A, oryginalny od początku auta. Najciekawsze jest to, że wszyscy więksi producenci akumulatorów polecają do mojego auta (np Bosch): 100Ah 830A, ewentualnie 95Ah 800A.

Mój aku ma 6 lat, wiec kończy pomału swój żywot.

 

wziąłbym 90 lub 95 z większym prądem rozruchu np 800A ale jak zapiszesz taka pojemność (niestandardową) w module CAS?

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
Panowie dzisiaj wymieniłem akumulator bo mi stary padł i mam takie pytanie czy by mi ktoś wytłumaczył jak się zmienia te parametry?? czy muszę jechać do serwisu czy zwykły elektryk samochodowy sobie z tym poradzi??
Opublikowano
Panowie dzisiaj wymieniłem akumulator bo mi stary padł i mam takie pytanie czy by mi ktoś wytłumaczył jak się zmienia te parametry?? czy muszę jechać do serwisu czy zwykły elektryk samochodowy sobie z tym poradzi??

 

Uzupełnij swój profil, nikt nie wie skąd jesteś? Może w twojej okolicy mieszka jakiś życzliwy forumowicz, który pomoże zarejestrować ci nowy akumulator (lub wskaże, gdzie możesz podjechać).

Zawsze trzeba zarejestrować nowy akumulator w aucie, niezależnie od pojemności.

Dostępne pojemności akumulatorów w bmw (które możesz ustawić) masz opisane powyżej w temacie. Jeśli kupiłeś o innej pojemności niż było oryginalnie, to zabawy jest trochę więcej przy programowaniu w twoim aucie. Nie każdą pojemność akumulatora można ustawić, tylko te które preferuje bmw.

Re: wymiana akumulatora w e91

 

Postprzez chris99 » Czw Lut 02, 2012 10:24 am

A co zrobić jeśli ma się 90Ah, a chce się kupić i założyć 100Ah. Większość producentów Akumulatorów: Bosch, Varta, Centra polecają do mojego auta właśnie 100Ah, a z tego co wyczytałem w aucie można ustawić tylko:

 

46ah

55ah

70ah

80ah

90ah

110ah

 

a w akumulatorach AGM:

 

40ah_agm

60ah_agm

70ah_agm

80ah_agm

90ah_agm

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
Zmieniłem na większy 60Ah a miałem 46Ah :shock: jutro jadę do elektryka powiedział mi że sobie z tym poradzi ale co będzie to nie wiem jak by sobie elektryk nie poradził to polecił by mi ktoś gdzie mogę podjechać?? okolice Częstochowy
Opublikowano
Zmieniłem na większy 60Ah a miałem 46Ah :shock: jutro jadę do elektryka powiedział mi że sobie z tym poradzi ale co będzie to nie wiem jak by sobie elektryk nie poradził to polecił by mi ktoś gdzie mogę podjechać?? okolice Częstochowy

 

Elektryk sobie poradzi, gdy ma specjalny kabel i oprogramowanie do twojego modelu, oraz wiedzę jak to przeprogramować. Nie wierz mu na słowo, tylko się przyjrzyj co będzie robił, bo równie dobrze może ci powiedzieć że przeprogramował auto, a on np. tylko wymieni aku i nic więcej, bo i tak auto będzie jeździło - tylko aku padnie 5 razy szybciej.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano

BMW preferuje

 

46ah

55ah

70ah

80ah

90ah

110ah

 

a jak ja mam 60Ah to co teraz?? jak elektryk powie że nie ma 60Ah i mi zmieni na 55 albo na 70 to możne tak być czy da się ustawić 60Ah???

Opublikowano

Hej!

 

Podepne się pod temat :)

U siebie tez potrzebuje wymienić aku, kupiłem już wczoraj według katalogu Varty 77Ah. Fabrycznie zamontowane siedzi 70Ah. Czyli mamy te 7Ah różnicy i okolo 200A prądu rozruchowego rożnicy(tu troche duża różnica wyszła ale w katalogu Varta taki aku zalecali :o ).

 

Pytanie jest takie czy np w CarSoft można to wszystko zresetowac i ustawić czy może jakis inny programik polecacie? Do tego patrząc na możliwe do ustawienia wartości co wybrać? Czy zaokrąglić w gore do 80Ah czy zostawić raczej 70Ah?

Opublikowano
Hej!

 

Podepne się pod temat :)

U siebie tez potrzebuje wymienić aku, kupiłem już wczoraj według katalogu Varty 77Ah. Fabrycznie zamontowane siedzi 70Ah. Czyli mamy te 7Ah różnicy i okolo 200A prądu rozruchowego rożnicy(tu troche duża różnica wyszła ale w katalogu Varta taki aku zalecali :o ).

 

Pytanie jest takie czy np w CarSoft można to wszystko zresetowac i ustawić czy może jakis inny programik polecacie? Do tego patrząc na możliwe do ustawienia wartości co wybrać? Czy zaokrąglić w gore do 80Ah czy zostawić raczej 70Ah?

 

 

Moim zdaniem przestaw na 80 ah, zawsze to tylko te 3 ah różnicy, a nie 7 ah.

 

Napiszę jeszcze raz, że to co polecają w katalogach wiodących producentów akumulatorów, ma się nijak do tego co mamy zamontowane w naszych beemkach (ja mam 90ah, a wg katalogu wszyscy zalecają na pierwszym miejscu 100ah :duh: ).

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano

Byłem dzisiaj u elektryka podpiął się i powiedział mi że mam ustawiony 46Ah próbował zmienić na 60Ah ale mu się nie udało i powiedział że komputer sam sobie dobiera parametry i nie trzeba zmieniać ale nie chce mi się w to wierzyć jak jest ustawiony 46Ah to będzie tyle tylko ładować. Panowie pomocy nie wiem co teraz zrobić?? Jak bym sobie kupił taki kabel to bym sobie z tym poradził?? http://allegro.pl/bmw-ncs-expert-inpa-aktywacja-swiatel-dziennych-i2077728072.html

A i jeszcze powiedział że mam błąd od zmiany faz rozrządu powiedział że to przez to że miałem słaby aku :shock:

Opublikowano
Byłem dzisiaj u elektryka podpiął się i powiedział mi że mam ustawiony 46Ah próbował zmienić na 60Ah ale mu się nie udało i powiedział że komputer sam sobie dobiera parametry i nie trzeba zmieniać ale nie chce mi się w to wierzyć jak jest ustawiony 46Ah to będzie tyle tylko ładować. Panowie pomocy nie wiem co teraz zrobić?? Jak bym sobie kupił taki kabel to bym sobie z tym poradził?? http://allegro.pl/bmw-ncs-expert-inpa-aktywacja-swiatel-dziennych-i2077728072.html

A i jeszcze powiedział że mam błąd od zmiany faz rozrządu powiedział że to przez to że miałem słaby aku :shock:

 

Zmienić parametry ładowania niestety musisz, bo możesz później jeździć z niedoładowanym aku - który szybko padnie, albo będzie na tyle słaby że w mrozy auta nie odpalisz.

Przez wyczerpany akumulator często pojawiają się różne błędy w aucie, ale żeby dotyczyły one zmiennych faz rozrządu, to raczej mało prawdopodobne, choć możliwe.

Kabel to nie wszystko, musisz jeszcze dostać programy i mieć trochę wiedzy, aby nie narobić więcej szkód niż pożytku. Musisz kogoś poszukać, kto: albo ci wytłumaczy jak to zrobić, albo poszukaj kogoś kto ci zarejestruje zmianę akumulatora.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
Nie ma kogoś z okolic Częstochowy co by mi zmienił te parametry?? byłem u 2 mechaników i mi powiedzieli że nie trzeba zmieniać a w serwisie powiedzieli mi że trzeba i taka przyjemność będzie mnie kosztować 450zł :shock:
Opublikowano

450 zł :duh: , to tyle co nowy pożądny akumulator do diesla.

Jak powszechnie wiadomo na tym forum, ludzie w serwisie bmw mają ciężką chorobę mózgu :wink:

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
Hej!

 

Podepne się pod temat :)

U siebie tez potrzebuje wymienić aku, kupiłem już wczoraj według katalogu Varty 77Ah. Fabrycznie zamontowane siedzi 70Ah. Czyli mamy te 7Ah różnicy i okolo 200A prądu rozruchowego rożnicy(tu troche duża różnica wyszła ale w katalogu Varta taki aku zalecali :o ).

 

Pytanie jest takie czy np w CarSoft można to wszystko zresetowac i ustawić czy może jakis inny programik polecacie? Do tego patrząc na możliwe do ustawienia wartości co wybrać? Czy zaokrąglić w gore do 80Ah czy zostawić raczej 70Ah?

 

najlepiej NCS (zmiana ah) oraz potem INPA (rejestracja baterii)

 

A jak nie to na sss lub isss, wiecej klikania ale nie trzeba nic edytowac. A do rejestracji można tez użyć dis lub isid.

 

Do wyboru do koloru. :norty:

 

Dzięki Wam za odpowiedzi :)

Będe to robił najprawdopodobniej we środę u znajomego który dysponuje interfejsem i laptopem z zainstalowaną INPĄ. Z tego co wiem jest ona w sporej czesci po niemiecku pomimo zainstalowanego spolszczenia. Czy moglibyscie jeszcze ewentualnie podpowiedzieć w których miejscach w tych programach szukac tych opcji zmiany Ah akumulatora oraz rejestracji nowego akumulatora.

 

BTW. Mysle nad tym żeby samemu zakupić taki interfejs. Czy spośród tego co jest dostępne na allegro jest obojętne który wybiore czy zwracać na coś szczególnie uwagę. Ewentualnie jesli ktoś się dobrze orientuje w tym temacie moze by coś zasugerował. Nie chciałbym kupic jak to widziałem niektórzy tutaj określają jakiejś dziadowskiej "chinszczyzny" która nie bedzie w pelni poprawnie działała.

 

Pozdrawiam,

Patryk

Opublikowano

hej stoję przed zakupem nowego aku do auta i moje pytanie czy ktoś mi pomoże zaprogramować wszystko z tym związane

nie dysponuje kablem i jestem zielony w tym temacie

Wrocław i okolice dojadę z jakąś flaszeczką :8)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.